Ik hoop dat je wat vind, ik kan niet vinden wat ik zoek.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:59 schreef Saffier het volgende:
Ingrid, over dat eten heb ik vanmorgen iets gelezen op een andere site, ik ga het voor je opzoeken...
Ik zit hier inmiddels zonder stem....verrekte lastig voor een kletskous als ik hopelijk heb ik 'm snel weer terug!! Ik heb mijn werk maar afgebeld, nou ja Lautie dan, verkopen zonder stem lukt gewoon niet.
het is denk ik ook meer algemeen bedoeld dat adviesquote:Op zondag 1 mei 2005 22:52 schreef Githa het volgende:
veelal krijg je vanzelf trek in wat je lichaam op dat moment nodig heeftdat was bij mij iig wel zo.
in halvarine zit vitamine dquote:Op zondag 1 mei 2005 22:54 schreef Randa_v het volgende:
Neva, dat hoeft toch toch niet er zijn ook andere manieren om iets binnen te krijgen hoor. Gewoon opletten wat je eet, maar wat normaal niet eet om daar nu mee te beginnen is niet nodig hoor.
Ik eet nu vrij weinig, ik kan in het weekend nooit een goed ritme vinden om te eten, is natuurlijk ook niet goed. Maar zal ook niet veel kwaad kunnen, is ook afhankelijk van hoe je je voelt!
Boter op mijn brood deed en doe ik nooit, dat vind ik zó goorquote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
ik voel me nu al een ontaarde moedermèn zoveel krijg ik eg niet weg
maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb
vind dat zo smerig
![]()
Ik vind dat ook smerig, boter op brood. Ben ik niet de enige.quote:Op zondag 1 mei 2005 22:50 schreef Neva het volgende:
ik voel me nu al een ontaarde moedermèn zoveel krijg ik eg niet weg
maar ik drink veel en let op de pitamintjes en eet speciaal boter op me brood terwijl ik dat ruim 16 jaar niet gedaan heb
vind dat zo smerig
![]()
: % aan elkaar Luckepuck!quote:(hoe doe je die pufsmile?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |