Snakelady ik hoop dat ze het lek snel gevonden hebben en dat ze dus vlot weer klaar zijn bij je!! Hoe voel je je verder?
Melonovy je wordt wel op de proef gesteld he? Ik hoop dat je nog een beetje geduld over hebt voor de komende dagen!!
Lewis zal je jezelf dit weekend een beetje verwennen? Voor je het weet heb je het er straks te druk voor!! Dat geldt uiteraard voor alle llm!!
Ingrid jij vroeg hoe het met mij gaat (kan geloof ik niet quoten
![]()
) gisteravond was ik ineens in een kwartier tijd mijn stem kwijt en vanmorgen werd ik wakker met een behoorlijke keelpijn, voor de zekerheid de huisarts maar even gebeld wat ik daartegen mocht doen en die wilde me toch wel graag even zien (was er al 2,5 jaar niet meer geweest!!).
Zo gezegd zo gedaan, ik kon een penecillinekuurtje krijgen (keelontsteking dus), maar daar heb ik toch maar nee tegen gezegd, ik word daar altijd zo ziek van, gevraagd of ik niet een paracetamol mocht nemen en dat mocht ook.
Samen met een smerig gorgeldrankje mag ik het zo gaan proberen en als het erger wordt of volgende week niet over is moet ik terugkomen (penecilline kon geen kwaad voor de zwangerschap zei hij).
Ik hou me vandaag maar rustig, heb toch geen puf verder en ik hoef morgen maar een half dagje te werken, dan kijk ik wel of ik maandag vrij kan krijgen, heb ik lekker lang weekend!!
Wat voor plannen hebben jullie dit weekeinde?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana