Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 29 april 2005 12:57 schreef SPIRO het volgende:
Wilde ff melden, dat de kleine Samiq is geboren, hij is vanmorgen geboren om 9.22 uur.
quote:Op zaterdag 30 april 2005 10:45 schreef miss_dynastie het volgende:
En anders jessie?????????????????????????
Dat er niks aan te doen of te voorkomen valt. Het kan komen doordat ik nu meer bloed krijg dat trager stroomt. Het komt iig vaak voor bij zwangeren en dan vooral in het begin. Als ik het voel aankomen, kan ik het beste mijn hoofd tussen mijn benen doen. Maar dat kan natuurlijk niet altijd. Ik ben gelukkig niet meer flauwgevallen.quote:Op zaterdag 30 april 2005 22:23 schreef melonovy het volgende:
Ingrid, wat zei je huisarts over het flauwvallen?
WHAAAAquote:Op zaterdag 30 april 2005 22:37 schreef snakelady het volgende:
sorry, niks aan de hand hoor.
We hadden vanochtend afgesproken bij mijn ouders en we hadden ons verslapen dus kon me niet zo snel melden.
We zijn net pas thuis en ben echt bekaf maar heb wel een leuke dag gehad.
Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:00 schreef E.T. het volgende:
he wat jammer.. We hadden onze hoop op jou gezet hoor Snake!
Morgen dan.. ?? Iemand???
Mellybelly, kom je buitenspelen??quote:Op zaterdag 30 april 2005 23:19 schreef melonovy het volgende:
[..]
Ja ik! roep ik hier heel hard, maar hihihihi of het geroep nu zal helpen weet ik niet. De baby heeft nu wel al voor de zoveelste keer de hik. En ik heb maagzuur niet te harden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |