Je weet het niet Melonovy, het kan ineens heel hard gaan. Het kan maar zo dat je over een paar uur je baby hebt! Ik hoop echt voor je dat het niet lang meer duurt. En dat geldt ook voor Lewis natuurlijk! Succes meiden!quote:Op zondag 1 mei 2005 13:58 schreef melonovy het volgende:
Rommel de rommel de rommel, zere rug, weinig puf...
maar niet meer dan dat!
Go Snake!!!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:42 schreef snakelady het volgende:
nou meiden, wie wet gaat het hier toch gebeuren.
2 uur gelden zat ik nog bij mijn schoonouders en toen kreeg ik flinke kramp in mijn buik, we zijnnaar huis gegaan en de krampen blijven terugkomen, steeds sneller achter elkaar en heftiger.
Hopenlijk zet het nu door, zou wel leuk zijn als ze op de uitgerekende datum zou komen.
Ik ga zo ff eten, Remco is lekker lasagna aan het maken.
Wel vroeg maar heb honger.
Het is ook zo dat elke keer als ik opsta ik kramp krijg.
Gefeliciteerd !!!quote:Op zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:
Mogen wij ook in het rijtje? We verwachten ons kindje ongeveer 4 Januari 2006.
Dus: MeNicole & Ke2v2in - 4 Januari 2006
Thnx![]()
Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:10 schreef Ingrid19 het volgende:
Wie weet een site waarop staat hoeveel je moet eten op een dag als zwangere?
Ik lust op het moment alleen nog kaas op brood, weet niet of dat erg is. Ik drink wel elke dag melk, deed ik eerder nooit. Maar ik heb overdag niet zoveel trek en ben toch een beetje bang dat ik niet goed genoeg eet voor de baby. Snappen jullie wat ik bedoel?
En wie weet of het waar is dat veel thee drinken slecht is. Ik drink dan bijvoorbeeld bosvruchten, citroen, cactusthee ed.
gefeliciteerdquote:p zondag 1 mei 2005 15:41 schreef Ke2v2in het volgende:
Mogen wij ook in het rijtje? We verwachten ons kindje ongeveer 4 Januari 2006.
Dus: MeNicole & Ke2v2in - 4 Januari 2006
Thnx
Hm, op de 1 of andere manier kan ik niet op de site komen. Kun je hem sturen? Alvast bedankt!quote:Op zondag 1 mei 2005 19:19 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ik heb een lijstje van achmea gehaald. Moet je daar maar ff kijken, als het er niet meer staat geef ff een gil dan kan ik je het lijstje wel sturen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |