We staan op plek 4 en 5quote:
Mja hun noemen het letterlijk "HVJJN deeltje ..."quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:47 schreef Alicey het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of we nog R&P'ers gaan verwelkomen in dit topic. Het past wel bij het beleid om nieuw bloed aan te trekken.
En da's 1 note voor Haus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:45 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Een mod die aanzet tot rellerij. Mooi toch
Moet je je handen uit je zakken halen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:47 schreef livEliveD het volgende:
Ik voel me kut!
Ow, arme jongenquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:47 schreef livEliveD het volgende:
Ik voel me kut!
Mooie op trouwens. Zet anders even het volgende gevoelige en diepe gedicht neer:quote:
Oiquote:
Jaquote:
Als ik weer es mod-af ben ga ik idd wel wat aan mn notes doen.quote:
Oeioei, het is dus ernstig?quote:
Wij krassen niet nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:57 schreef miss_sly het volgende:
kras je ook? want dan ben je vast borderliner
Ow, een schizo!quote:
Prachtigquote:Op dinsdag 26 april 2005 10:52 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mooie op trouwens. Zet anders even het volgende gevoelige en diepe gedicht neer:
Gedreven door de wind
Als een koe met een kind
Door guur en lach verstoten
Maar toch door aardappels ontsproten
Niet te doen maar wel te zijn
Gevoelig geboren en kippen zijn klein
In de lach een echte structuur
De eenzaamheid is dan ook duur
Door de bomen uit het licht
Zag ik het beleefdelijk aangezicht
Zwemmend als zijnde niets
Je bent de enige echte met een fiets
Ja zojuist verzonnen ja![]()
Misschien moet je ook wat tegenwicht bieden aan de versloffing van de taal zelfquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:02 schreef Bensel het volgende:
Ik voel me lul.. 9en nee, ik zit NU te typen, dus niet op die maier.. ik wil gewoon wat tegengewicht beiden tegen de vervrouwelijking van de (groffe) taal.
Alheden door het park,quote:livEliveD:
Ja zojuist verzonnen ja
Post eens?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:56 schreef livEliveD het volgende:
@Alicey: Whehehe
Ik heb naar Jetix een mail gestuurd om een verklaring af te leggen i.v.m. dit topic: JETIX Duivels?
Wat gemeen en harteloos!quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:53 schreef Suphafly het volgende:
I feel like putting a bullet between the eyes of every panda that wont screw to save its species...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Alheden door het park,
onttrok zich een kleine quark
vliedend door ruimte-tijd
zonder zorgen, zonder spijt
maar 1 ding maakte zijn leven kaal,
de Yukawa potentiaal
zonder ooit van het leven te hebben genoten
bleef hij altijd opgesloten.
Ja. Maar ga vooral doorquote:Heb ik nou een afwijking?
*stilquote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alheden door het park,
de Yukawa potentiaal
Hoe kom je daar nou bij?quote:Heb ik nou een afwijking?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Alheden door het park,
de Yukawa potentiaal
Heb ik nou een afwijking?
Heb je een link er naar?quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
'Wacht maar tot jullie een gezin hebben, dan weet je pas wat het 'zin' is. Dan weet je pas waar je voor leeft. Dan ben je pas écht mens.'![]()
![]()
Er zijn mensen die zulke dingen zeggen![]()
Zie daar de macht van de hormonen. Het leidt regelrecht tot OUD-fundamentalismequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:32 schreef miss_sly het volgende:
'Wacht maar tot jullie een gezin hebben, dan weet je pas wat het 'zin' is. Dan weet je pas waar je voor leeft. Dan ben je pas écht mens.'![]()
![]()
Er zijn mensen die zulke dingen zeggen![]()
Have fun!quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:03 schreef miss_sly het volgende:
Zo, en nu stop ik met me ergens druk over maken en ga lekker een paar uurtjes oppassen op mijn neefje
Ja bij mij gaat dat vanzelfquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:18 schreef Alicey het volgende:
Ik krijg haar niet uit m'n hoofd!
Bij die TT dacht ik dus "Waarom wil iemand in gods naam haren uit zijn hoofd trekken?"
* livEliveD knijptquote:
Whehehequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Alheden door het park,
de Yukawa potentiaal
Heb ik nou een afwijking?
* Blumchen knipt terug!!quote:
Je kunt niet gewoon met SSH en vi je mailbox doorspitten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja bij mij gaat dat vanzelf![]()
Verder zit ik op me werk dus ik kan het jetix mailtje nu niet posten
Neequote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Je kunt niet gewoon met SSH en vi je mailbox doorspitten?
Is er al een wetenschappelijk antwoord op de vraag waarom dit lachwekkend is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Blijkbaar is dit een lachwekkend tafereel
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
Uit een ander topic:
21. A Fries is a semi-detached sort of Nederlander, enz
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:10 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hij is fijn. Heb je hier een bron van?
Leuk, kende ik nog niet.quote:
Ik geef je groot gelijk en zag m eerst ook niet. Je scant toch voor "WFL-LFC#" aangezien dat de enige onveranderlijke component van de slowchat TT is? Bovendien is het een traditie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, zo'n TT kan ik niet herkennen.
Niet zo zeiken hoor. Iedereen voelt zich wel eens niet lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me trouwens niet echt je van het, om ontopic te blijven. Nog steeds keelpijn, kouwelijk en moe. Ik moet vanavond vroeg naar bed, dus als ik te lang blijf hangen moeten jullie me wegsturen.
Je neemt me niet serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:55 schreef Doffy het volgende:
Niet zo zeiken hoor. Iedereen voelt zich wel eens niet lekker
Wat een leuk gedicht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Alheden door het park,
de Yukawa potentiaal
Altijd dat wijvengezeik. Altijd maar hoofdpijn, kriebel aan hun middelste teen, opvliegers. Wees toch eens een ventquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je neemt me niet serieus.Je wilt niet naar me luisteren.
Ik wilde alleen maar mijn hart uitstorten.
![]()
Een half wit ermee snijden zal inderdaad niet gaan lukken, neequote:Je bent een botte lul.
quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Als het echt waar was, heb ik net een reis naar New York gewonnen op YorinFM
Ben er nog een beetje beduusd van en weet nog niet of ik het moet geloven
Absinth is een stuk sterker dan Beerenburg inderdaad, en daar ga je ook niet dood van.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:31 schreef Maethor het volgende:
[..]
Leuk, kende ik nog niet.Maar om Beerenburg nou een vorm van euthanasie te noemen... dan kun je beter van die home made wodka uit Rusland nemen.
Je ziet hem toch sticky zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, zo'n TT kan ik niet herkennen.
Ik bèn een vent. In een meisjesverpakking.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:00 schreef Doffy het volgende:
Altijd dat wijvengezeik. Altijd maar hoofdpijn, kriebel aan hun middelste teen, opvliegers. Wees toch eens een vent
quote:Een half wit ermee snijden zal inderdaad niet gaan lukken, nee![]()
Ik ook van jou.quote:
Is koken bij jou ook echt koken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond eet ik bospaddestoelensoep en vegetarische ravioli. Alweer kant en klaar, ik heb momenteel een geen-zin-om-te-koken-periode.
Ik heb altijd Yorin opstaan in de auto. Door een sms-je te sturen kon je een reis winnen. DAt heb ik gedaan, en ik heb gewonnenquote:
Ik zal wel op je letten Lupa.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me trouwens niet echt je van het, om ontopic te blijven. Nog steeds keelpijn, kouwelijk en moe. Ik moet vanavond vroeg naar bed, dus als ik te lang blijf hangen moeten jullie me wegsturen.
Wat spannend!!! Ben je al eens in de VS geweest?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat ik alleen mijnmee kan nemen
Maar ik zal aan jullie denken
Ik weet trouwens helemaal nog niet wanneer, hoe lang, enz.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb altijd Yorin opstaan in de auto. Door een sms-je te sturen kon je een reis winnen. DAt heb ik gedaan, en ik heb gewonnen
Ik had meteen mijnopgebeld en die had het nog op de radio gehoord, dus het is wel echt waar
Wij zijn in oktober 3 weken naar de VS geweest: paar dagen NY, daarna LA, rondreis met LV, Nationale Parken en eindigend in SF.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat spannend!!! Ben je al eens in de VS geweest?
Nouja, dat zegt niets.. Als ik een magnetronmaaltijd pak en er wat verse groenten aan toevoeg wordt dat door sommige mensen al koken genoemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, normaal haal ik verse ingrediënten of een roerbakmix.
Wat ontzettend leuk voor je zeg!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn in oktober 3 weken naar de VS geweest: paar dagen NY, daarna LA, rondreis met LV, Nationale Parken en eindigend in SF.
Maar in NY hebben we echt nog niet alles gezien en gedaan. Bovendien vind ik het werkelijk een geweldige stad
Wat dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was ook op de radio vandaag. Omrop Fryslân.
Ja, ècht koken is uit geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Nouja, dat zegt niets.. Als ik een magnetronmaaltijd pak en er wat verse groenten aan toevoeg wordt dat door sommige mensen al koken genoemd.
Ik zal wel je strenge mama spelen als je niet snel luistert.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je weet 't hè? Gewoon keihard schoppen.
Dank jequote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor je zeg!
Over de nieuwe spellingswijziging. Ik heb de volgende historische woorden geuit:quote:
Het lijkt er wel op ja.. Hopen maar dat dat niet ook merkbaar gaat worden in het assortiment van supermarkten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ècht koken is uit geloof ik.
LOLquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de nieuwe spellingswijziging. Ik heb de volgende historische woorden geuit:
"Eh, nee"
en
"Hm, een vis?"
Het klinkt logisch.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik win nooit iets.Ik denk zelf dat dat ligt aan het feit dat ik nooit ergens aan meedoe.
Ik vind koken eigenlijk heel leuk en ik kan ook goed koken. Als ik iemand uitnodig voor het eten, sloof ik me graag uit. Maar om voor mezelf alleen nou een uur in de keuken te gaan staan... Daar vind ik niks aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt er wel op ja.. Hopen maar dat dat niet ook merkbaar gaat worden in het assortiment van supermarkten.
Ik ga vanaf nu ook aan dingen meedoen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik win ook nooit iets, maar ik doe normaal ook nooit mee. Ik dacht: ach, dat ene sms-je kan geen kwaad, het zal wel niet
En toen ging de telefoon...
Leuk om zo eens iets te winnen, vooral omdat het gewoon eenmalig is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik win ook nooit iets, maar ik doe normaal ook nooit mee. Ik dacht: ach, dat ene sms-je kan geen kwaad, het zal wel niet
En toen ging de telefoon...
Ik vind ook van mezelf dat ik goed kan koken, en vind het ook wel leuk. Voor mezelf kan ook wel, maar dan wel dat ik er 2 keer mee kan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind koken eigenlijk heel leuk en ik kan ook goed koken. Als ik iemand uitnodig voor het eten, sloof ik me graag uit. Maar om voor mezelf alleen nou een uur in de keuken te gaan staan... Daar vind ik niks aan.
Alle SMS en telefoonspelletjes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook aan dingen meedoen!
Ik heb een keer een paar sporen (voor paardrijden) gewonnen toen ik nog lid was van de Ponyclub (een paardenweekblad voor kinderen).quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel eens ooit eerder iets gewonnen: een boek 'Jaap Holm en zijn vrienden' bij de EO kinderkrant toen ik ongeveer 9 was
Altijd handig als je paarden houdt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar sporen (voor paardrijden) gewonnen toen ik nog lid was van de Ponyclub (een paardenweekblad voor kinderen).
Oh, waar kan ik die dingen kopen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het eerder dingen voor als je een hekel hebt aan paarden.
[afbeelding]
In iedere paardenspotspeciaalzaak. Maar in jouw geval zou ik eerder aan zulke exemplaren denken:quote:
Die is vet mooi!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of er hier nog casemodders aanwezig zijn, maar ik wil mijn computersystemen weer gaan terugbrengen naar "gewone" bouw. Ik zat te denken aan onderstaande transparante case:
[afbeelding]
Iemand nog andere ideeen die niet duur zijn, en zonder dat ik allerlei capriolen hoef uit te halen?
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer misquote:
Nee, nee. Alicey heeft een vreselijke hekel aan paarden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Bensel het volgende:
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer mis![]()
![]()
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
De volgende keer zal ik er toch maar weer LFC voorzetten, want Lupa begreep dus niet dat dit de nieuwe LFC was, en dacht dat er al 3 uur lang geen LFC topic was.
Dat had ik gedaan. Maar er was dus al eentje, maar die had ik niet herkend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?![]()
hoi
Dat deed ze.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?![]()
ow...okquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan. Maar er was dus al eentje, maar die had ik niet herkend.
Oh, dus het hotel viel mee? Of zit je niet in dat flatgebouw in... in... een of ander land?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ow...ok
toen was ik nog aan het werk. nu zit ik in m'n hotel met gratis internetaansluiting
dat hotel wat ik geboekt had werd mij sterk afgeraden door de account manager in Slowakijequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus het hotel viel mee? Of zit je niet in dat flatgebouw in... in... een of ander land?
Verwend nest!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hotel wat ik geboekt had werd mij sterk afgeraden door de account manager in Slowakije
en die heeft een ander hotel voor me geboekt. Ben nu blij, alleen wel een éénpersoonsbed terwijl ik thuis in een tweepersoonsbed lig
Dan leg je het matras op de grond, dan val je niet zo hard.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
straks val ik eruit hoor omdat ik onbewust meer woelruimte verwacht
ik ga het eerst wel even proberenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan leg je het matras op de grond, dan val je niet zo hard.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Ik heb gewoon een voldoende voor mijn wiskundeherkansing
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Ik zag daarnet trouwens een meisje van d'r paard afdonderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In iedere paardenspotspeciaalzaak. Maar in jouw geval zou ik eerder aan zulke exemplaren denken:
[afbeelding]
Voor het paard is dat niet echt zielig hoor. Of heb je ook een hekel aan mensen die op een paard zitten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
Ik zag daarnet trouwens een meisje van d'r paard afdonderen.
Congrats!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Als zij een paard zo slecht onder controle kunnen houden dat het paard besluit dat ze er af moeten, dan moeten ze al helemaal geen paard rijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor het paard is dat niet echt zielig hoor. Of heb je ook een hekel aan mensen die op een paard zitten?
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef Alicey het volgende:
Als zij een paard zo slecht onder controle kunnen houden dat het paard besluit dat ze er af moeten, dan moeten ze al helemaal geen paard rijden.
kijk alleen maar naar de Sinterklaas bloopers bij Kopspijkers !quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...
En toch doet het ze niet afleren om die beesten te berijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...
Sinterklazen zijn doorgaans allesbehalve gevorderde ruiters.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:40 schreef het_fokschaap het volgende:
kijk alleen maar naar de Sinterklaas bloopers bij Kopspijkers !
Nee, natuurlijk niet. In volle galop op een paard over het strand stuiven is net zo lekker als goeie seks. Jij houdt ook niet op met seks als je een paar keer uit bed gevallen bent, of wel soms?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:41 schreef Alicey het volgende:
En toch doet het ze niet afleren om die beesten te berijden.
ik heb het over de echte Sinterklaas !quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklazen zijn doorgaans allesbehalve gevorderde ruiters.
Ik heb overigens geen leerfetish.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer mis![]()
![]()
Nee, maar ik geloof aan de andere kant niet dat met een paard over het strand stuiven net zo lekker is als goede seks.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. In volle galop op een paard over het strand stuiven is net zo lekker als goeie seks. Jij houdt ook niet op met seks als je een paar keer uit bed gevallen bent, of wel soms?![]()
1. Jij hebt nog nooit in volle galop op een paard over het strand gestoven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar ik geloof aan de andere kant niet dat met een paard over het strand stuiven net zo lekker is als goede seks.
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1. Jij hebt nog nooit in volle galop op een paard over het strand gestoven.
Maar het is jouw perceptie.quote:2. Ik ga ervan uit dat je wel eens goeie seks gehad hebt.
3. Ik weet wel hoe het is om in volle galop over het strand te stuiven.
4. Ik heb afgelopen weekend nog goeie seks gehad.
Ik weet dat dus.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Ik zit in dubio. Ik wil een tafel en/of bureau er bij hebben. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ik zelfs dat niet in elkaar zou krijgen, maar toch ben ik huiverig voor IKEA-spul.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Heb je twee linkerhanden dan?
Ik vaak wel.quote:Ik heb nooit problemen met het in elkaar zetten van IKEA-artikelen.
Vrouwen...quote:
Misschien dat de IKEA monteurs in dienst heeft voor dit soort situaties?quote:Ik vaak wel.
Daarvoor moet je een hunk inhurenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Ik zit in dubio. Ik wil een tafel en/of bureau er bij hebben. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ik zelfs dat niet in elkaar zou krijgen, maar toch ben ik huiverig voor IKEA-spul.
Ik zie mezelf er al naar vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vrouwen...
[..]
Misschien dat de IKEA monteurs in dienst heeft voor dit soort situaties?
Ik heb er net één op IRC te pakkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij een hunk en woon je in de buurt van Rotterdam?
Een tijdje terug zag ik hem al, maar ik zie dat lionsguy nu postquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rellen!Reclame Versatel 'Godslasterlijk'
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken wel een hunk in Rotterdam, maar die is ook niet handig.
Ik wel, het is tenslotte een rel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lionsguy ga ik niet op reageren.
En alle vrouwen willen niets liever dan dat gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]alle mannen op IRC zeggen dat ze een hunk zijn
Nu ik er over terugdenk wel. Niet dat dat overigens verkeerd is hoor, soms is het best lekker om even stil te staan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo, ben je de laatste tijd erg inactief geweest dan?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Ergens heb ik nu echter een paar vingers kunnen leggen op zere plekken, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Mag je zeker zijn, het is toch best wel een nuttig boek. Ik lees nu wat er mis is met mijn opvoeding.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat ik het voor je meegenomen heb!
Dat wist je ook al wel toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
Mag je zeker zijn, het is toch best wel een nuttig boek. Ik lees nu wat er mis is met mijn opvoeding.
Laat ik zeggen dat ik nu ook mogelijkheden heb om het rationeel te verwoorden.quote:
Weet je waarom ze supergesloten is?quote:Er is nu een meisje bij mij op school aan wie ik het heel graag zou geven. Ze is heel erg negatief, cynisch en extreem defensief (op een ongezonde manier supergesloten). Ik weet dat ze het niet zou lezen als ik het gewoon aan haar geef. Misschien dat ik het anoniem in haar postvakje stop, anoniem briefje erbij...
Geen idee. Angst, naar ik aanneem. Er staat een metershoge muur om haar heen en die bewaakt ze als een woeste tijger.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Weet je waarom ze supergesloten is?
Waarom denk je dat ze het boek niet leest als je het haar in persoon geeft?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee. Angst, naar ik aanneem. Er staat een metershoge muur om haar heen en die bewaakt ze als een woeste tijger.
Omdat ze mensen wantrouwt. Ze zal mijn motieven wantrouwen, zich aangevallen voelen en het daarom niet lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Waarom denk je dat ze het boek niet leest als je het haar in persoon geeft?
Hmm Anoniem geven is dan misschien een betere optie.. Hoewel je dan natuurlijk nooit weet of ze het leest.. Hoewel, indirect misschien wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ze mensen wantrouwt. Ze zal mijn motieven wantrouwen, zich aangevallen voelen en het daarom niet lezen.
Ik denk dat de kans dan groter is, groter dan wanneer ik het zou geven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Hmm Anoniem geven is dan misschien een betere optie.. Hoewel je dan natuurlijk nooit weet of ze het leest.. Hoewel, indirect misschien wel.
besteldquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Your erroneous zones, Dr. Wayne Dyer. Vertaald als Niet morgen, maar nu.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dan groter is, groter dan wanneer ik het zou geven.
ze gaan toch niet over een god beginnen in dat boekje hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik hoor héél graag wat je ervan vindt! Het is zo ongeveer mijn bijbel.
Nee, absoluut niet! Het is eerder een humanistisch boek, als je het al in een hokje zou willen douwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ze gaan toch niet over een god beginnen in dat boekje hè
Je gaat er ook inderdaad op dezelfde manier mee om als sommige gelovigen met een bijbel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik hoor héél graag wat je ervan vindt! Het is zo ongeveer mijn bijbel.
Bekeringsdrang.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
Je gaat er ook inderdaad op dezelfde manier mee om als sommige gelovigen met een bijbel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Zo, dat was weer 3 m3 rommel rijp voor het grofvuil.
Mjah ik lees wel vaker merkwaardige dingen in SEX.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, wat is er toch mis met sommige mensen? Als je in SEX zegt dat je liever geen sperma doorslikt, dan zijn er mensen die je daarvoor het liefst aan een kruis willen nagelen.
ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Het is eerder een humanistisch boek, als je het al in een hokje zou willen douwen.
Ik vermoed dat je dit als een stuk praktischer zult ervaren. Er is niets vaags of esoterisch aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ben erg benieuwd.
Een vriend van me is momenteel bezig in De Vier inzichten, dat gaat over tolteken wijsheden.
De vier inzichten (wees onberispelijk in je woorden, vat niets persoonlijk op, ga niet uit van veronderstellingen, doe altijd je best).
Ik vind het wel een beetje vage inzichten en daarnaast ook wel weer duidelijk, maar bv. doe altijd je best...tja, ik ben soms wel een beetje lui
Het is niet geheel nietszeggend. Mijn valkuil is om dingen persoonlijk op te vatten, zelfs als ik weet dat ze niet zo bedoeld zijn, dus in die zin natuurlijk geen verkeerd advies.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben erg benieuwd.
Een vriend van me is momenteel bezig in De Vier inzichten, dat gaat over tolteken wijsheden.
De vier inzichten (wees onberispelijk in je woorden, vat niets persoonlijk op, ga niet uit van veronderstellingen, doe altijd je best).
Ik vind het wel een beetje vage inzichten en daarnaast ook wel weer duidelijk, maar bv. doe altijd je best...tja, ik ben soms wel een beetje lui
klopt, maar het is ook een open deur. en achteraf kan ik dat soort dingen vaak heel goed relativeren, alleen op het moment zelf komen opmerkingen soms toch niet lekker binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet geheel nietszeggend. Mijn valkuil is om dingen persoonlijk op te vatten, zelfs als ik weet dat ze niet zo bedoeld zijn, dus in die zin natuurlijk geen verkeerd advies.
Maar dat zijn beide geloof ik vrij esoterische boeken. Dit boek is geschreven door een psycholoog als een praktische handleiding om bepaalde negatieve gedragingen en gedachtengangen te leren onderkennen en veranderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd op Fok ook wel eens gerefereerd aan "De kracht van het nu" ofzo...die heb ik destijds ook besteld, maar ik vond het niks
Ook heb ik "een ongewoon gesprek met God" besteld. Waren mensen ook helemaal gek van, maar ik vond het ook al niks.
mja, heb ze verder ook niet uitgelezen. als iets me tegenstaat in een boek, stop ik er vaak mee en ga ik wat anders lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dat zijn beide geloof ik vrij esoterische boeken. Dit boek is geschreven door een psycholoog als een praktische handleiding om bepaalde negatieve gedragingen en gedachtengangen te leren onderkennen en veranderen.
Het is weinig concreet inderdaad. Your Errorneous Zone geeft vaak wel concrete voorbeelden, da's ook wel leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar het is ook een open deur. en achteraf kan ik dat soort dingen vaak heel goed relativeren, alleen op het moment zelf komen opmerkingen soms toch niet lekker binnen.
Wat moet je ook met al die boeken over religie dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
zo heb ik het laatste hoofdstuk van "een geschieden van God" van Karen Armstrong ook niet gelezen omdat ze daar op zoek gaat naar een nieuw invulling van het christelijk geloof. M'n ouders wezen me op een boek van Kuitert "het algemeen betwijfeld christelijk geloof". Op een bepaald moment schrijft hij dan dat mensen niet meer in een god geloven zoals in de bijbel staat, maar dat ze nog wel het gevoel hebben dat er iets is...tja, dat gevoel heb ik niet![]()
dus stop ik maar weer in dat boek
mja, ik wil me breed inlezenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat moet je ook met al die boeken over religie dan?![]()
ik heb het atheistisch manifest van Herman Philipse alquote:Dan kun je beter een boek als God houdt niet van vrijzinnigheid van Paul Cliteur nemen.
Ah, het is met het oog op rellen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ik wil me breed inlezenalleen maar focussen op atheisme vind ik niet eerlijk tegenover evt. discussiepartners
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Nu begint de echte lol, een aantal flinke serieuze errorneous zones in hoofdstuk 10.
Hoe heet dat hoofdstuk? Dan kan ik even meegenieten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Nu begint de echte lol, een aantal flinke serieuze errorneous zones in hoofdstuk 10.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eventjes de honden uitlaten. Daarna kom ik nog eventjes terug en dan ga ik naar bedje toe.
Declare your independence.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe heet dat hoofdstuk? Dan kan ik even meegenieten.![]()
Have fun.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eventjes de honden uitlaten. Daarna kom ik nog eventjes terug en dan ga ik naar bedje toe.
Ik weet het niet.. Het is erg gek inderdaad..quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is dat toch de laatste dagen weer met de snelheid van het forum en die database-problemen ?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Have fun.
Ik controleer of je ook echt daarna naar je bedje gaat.
hier is het droogquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het regent pijpestelen...
Ik ruik het ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
van regen gaan honden ook nog stinken
Ik open na 8 uur slowchat en dit is het eerste dat ik in beeld krijgquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, wat is er toch mis met sommige mensen? Als je in SEX zegt dat je liever geen sperma doorslikt, dan zijn er mensen die je daarvoor het liefst aan een kruis willen nagelen.
hmmm, ik ben er nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga ook slapen, liv. Je komt in een leeg topic terecht.
quote:* miss_sly gaat dromen van New York
Maar hij blijft wel hetzelfde, hoor.quote:
Nee, schaapje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm, ik ben er nogof wordt dat ook als leeg gezien
URL?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik voel een rel aankomen in OUD
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Beetje jammer dat Loena uitgerekend Tinkerbell meent te moeten noemen als iemand die verkeerd reageert, terwijl zij toch veel meer aangaf juist wel te begrijpen wat met die uitspraken over zin van het leven enzo werd bedoeld.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumquote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
Dat zouden ze eens moeten nagaan. Ik geloof het direct.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumVolgens mij zijn de cycli gesynchroniseerd
Neenee, niet alle uitspraken daar zijn irrationeelquote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En ik zet net daar een reactie neer. En nu al word ik hier bechuldigd van irrationeel gedrag.
![]()
Daar lijkt het soms wel op, rellen komen in periodes is het niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumVolgens mij zijn de cycli gesynchroniseerd
Loopt jouw cyclus dan ook al synchroon met het OUD forum FOK moeders?? Ajajajquote:Op woensdag 27 april 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar ook veel te emotioneel voor, voor dat subforum, maar het blijft me trekken
Nee, dat heeft niets met mijn cyclus te maken, want die heb ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Loopt jouw cyclus dan ook al synchroon met het OUD forum FOK moeders?? Ajajaj
Ja, maar zo oud heb ik ze niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Maar Yos, ben jij al oud genoeg om kinderen te hebben van 18 of ouder?
Dat is wel erg vroeg. Ik zou graag een kind willen, maar of ik dat zo vroeg al had gewild, betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, maar zo oud heb ik ze niet.
Stel als je zo'n 15 tot 17 jaar zou zijn om te beginnen met kinderen dan zijn de kinderen ook al goed in de pubertijd als je zelf (pas) in de dertig bent.
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :Dquote:
Nee precies. Ze hebben de wel hele mooie subtiele rellen daar.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
IRL is het waarquote:Op woensdag 27 april 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
Dat zouden ze eens moeten nagaan. Ik geloof het direct.
Gesynchroniseerde cycli van de FOK-moeders![]()
kun je dat even quoten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Maar jij had ook gezegd naar bed te gaan, vandaar.
Aiaiai, verkeerd gelezenquote:
Je bent de ontkennigsfase voorbijquote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Elk voordeel heb ze nadeel.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee precies. Ze hebben de wel hele mooie subtiele rellen daar.
Waar ik me wel over verbaasde is dat ze massaal me fotoboek gingen checkenquote:
Zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Ik inspecteer ook vaak nieuw vlees.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ik me wel over verbaasde is dat ze massaal me fotoboek gingen checken![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Ik inspecteer ook vaak nieuw vlees.
Ik wilde er op de meet niet over beginnen, maar...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Hej Doffyquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef Doffy het volgende:Het heet geen LFC meer, en het wil maar niet vol!
![]()
Ik ben er weer!![]()
![]()
![]()
Och je zal de zoveelste op rij zijn die het denktquote:Op woensdag 27 april 2005 11:08 schreef Doffy het volgende:
Ik wilde er op de meet niet over beginnen, maar...
LOL iddquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef Doffy het volgende:Het heet geen LFC meer, en het wil maar niet vol!
![]()
Hoi!quote:Ik ben er weer!![]()
![]()
![]()
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:16 schreef Doffy het volgende:
Och jee, wil je er over praten? *insert sofa-smiley*
Nee [HOMO]quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
Volgende topic inderdaad maar weer LFC noemen, misschien is-ie dan in een paar uur vol.
Het is inderdaad best vreemd.. Maar heeft het misschien juist niet te maken met een gebrek aan maatschappelijke acceptatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?Nu kom ik nooit buiten dus misschien ga ik gewoon met een bepaald slag homo's om.
Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Ik ken vooral homo's die net gewone mensen zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?Nu kom ik nooit buiten dus misschien ga ik gewoon met een bepaald slag homo's om.
Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Eh... wat voor homo's zitten er uitsluitend binnen? Offeh, in wat voor homotenten kom jij?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Hmm, ja, volgens mij is het wel zoiets. Het is je reinste psychologie van de koude grond, maar volgens mij heeft het wel te maken met een soort conformistisch gedrag, ja. Je hebt natuurlijk de 'beroepshomo', iemand die vindt dat zijn(*) hele wezen staat of valt met zijn seksualiteit. Verder heb je de types die zich (onbewust?) gaan gedragen zoals zij denken dat een homo zich moet gedragen in de ogen van 'de maatschappij'. Onder het motto 'ik word anders behandeld, dan zal ik me ook anders gedragen'. Ik denk dat daar een heleboel uit voortkomt.quote:Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken vooral homo's die net gewone mensen zijn
Niets benadrukken, gewoon leuke kerels waar je gezellig mee kunt kletsen, stappen, eten, enz.
1 op de 10 is homo, en minder mensen zijn opvallend, dus dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.
Klopt, als ze niet met een partner van hetzelfde geslacht rond zouden lopen, zou je het pas weten als ze het zouden vertellen. Ik moet zeggen dat ik via mijn zusje best wat homo's en lesbo's ken, en het merendeel is niet zo nadrukkelijk homo/lesbo. Natuurlijk zitten er wel een paar echte potjes tussen en zijn sommige homo's als je er mee gaat stappen alsnog erg nadrukkelijk homo, maar doorgaans niet hoor. Sowieso heb ik er nooit last van en vind ik het nooit vervelend.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit hier lekker niks te doen bij de klant in Slowakije. Net nu ik er ben doet het probleem zich maar niet voor
Net zoals mensen bij de tandarts ineens geen kiespijn meer hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit hier lekker niks te doen bij de klant in Slowakije. Net nu ik er ben doet het probleem zich maar niet voor
Beterom!quote:Op woensdag 27 april 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb prima geslapen, hoor. Echt superfit ben ik niet, maar mijn keelpijn is over.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inhumaan??? De hel, die is inhumaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |