Ik vind koken eigenlijk heel leuk en ik kan ook goed koken. Als ik iemand uitnodig voor het eten, sloof ik me graag uit. Maar om voor mezelf alleen nou een uur in de keuken te gaan staan... Daar vind ik niks aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef Alicey het volgende:
Het lijkt er wel op ja.. Hopen maar dat dat niet ook merkbaar gaat worden in het assortiment van supermarkten.
Ik ga vanaf nu ook aan dingen meedoen!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik win ook nooit iets, maar ik doe normaal ook nooit mee. Ik dacht: ach, dat ene sms-je kan geen kwaad, het zal wel niet
En toen ging de telefoon...
Leuk om zo eens iets te winnen, vooral omdat het gewoon eenmalig is.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik win ook nooit iets, maar ik doe normaal ook nooit mee. Ik dacht: ach, dat ene sms-je kan geen kwaad, het zal wel niet
En toen ging de telefoon...
Ik vind ook van mezelf dat ik goed kan koken, en vind het ook wel leuk. Voor mezelf kan ook wel, maar dan wel dat ik er 2 keer mee kan doen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:20 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind koken eigenlijk heel leuk en ik kan ook goed koken. Als ik iemand uitnodig voor het eten, sloof ik me graag uit. Maar om voor mezelf alleen nou een uur in de keuken te gaan staan... Daar vind ik niks aan.
Alle SMS en telefoonspelletjes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ga vanaf nu ook aan dingen meedoen!
Ik heb een keer een paar sporen (voor paardrijden) gewonnen toen ik nog lid was van de Ponyclub (een paardenweekblad voor kinderen).quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:27 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb wel eens ooit eerder iets gewonnen: een boek 'Jaap Holm en zijn vrienden' bij de EO kinderkrant toen ik ongeveer 9 was
Altijd handig als je paarden houdt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar sporen (voor paardrijden) gewonnen toen ik nog lid was van de Ponyclub (een paardenweekblad voor kinderen).
Oh, waar kan ik die dingen kopen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het eerder dingen voor als je een hekel hebt aan paarden.
[afbeelding]
In iedere paardenspotspeciaalzaak. Maar in jouw geval zou ik eerder aan zulke exemplaren denken:quote:
Die is vet mooi!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:36 schreef Alicey het volgende:
Ik weet niet of er hier nog casemodders aanwezig zijn, maar ik wil mijn computersystemen weer gaan terugbrengen naar "gewone" bouw. Ik zat te denken aan onderstaande transparante case:
[afbeelding]
Iemand nog andere ideeen die niet duur zijn, en zonder dat ik allerlei capriolen hoef uit te halen?
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer misquote:
Nee, nee. Alicey heeft een vreselijke hekel aan paarden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Bensel het volgende:
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer mis![]()
![]()
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef Alicey het volgende:
De volgende keer zal ik er toch maar weer LFC voorzetten, want Lupa begreep dus niet dat dit de nieuwe LFC was, en dacht dat er al 3 uur lang geen LFC topic was.
Dat had ik gedaan. Maar er was dus al eentje, maar die had ik niet herkend.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?![]()
hoi
Dat deed ze.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarom maakte Lupa dan geen nieuwe ?![]()
ow...okquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan. Maar er was dus al eentje, maar die had ik niet herkend.
Oh, dus het hotel viel mee? Of zit je niet in dat flatgebouw in... in... een of ander land?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
ow...ok
toen was ik nog aan het werk. nu zit ik in m'n hotel met gratis internetaansluiting
dat hotel wat ik geboekt had werd mij sterk afgeraden door de account manager in Slowakijequote:Op dinsdag 26 april 2005 19:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, dus het hotel viel mee? Of zit je niet in dat flatgebouw in... in... een of ander land?
Verwend nest!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:18 schreef het_fokschaap het volgende:
dat hotel wat ik geboekt had werd mij sterk afgeraden door de account manager in Slowakije
en die heeft een ander hotel voor me geboekt. Ben nu blij, alleen wel een éénpersoonsbed terwijl ik thuis in een tweepersoonsbed lig
Dan leg je het matras op de grond, dan val je niet zo hard.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:20 schreef het_fokschaap het volgende:
straks val ik eruit hoor omdat ik onbewust meer woelruimte verwacht
ik ga het eerst wel even proberenquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dan leg je het matras op de grond, dan val je niet zo hard.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Ik heb gewoon een voldoende voor mijn wiskundeherkansing
quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Ik zag daarnet trouwens een meisje van d'r paard afdonderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
In iedere paardenspotspeciaalzaak. Maar in jouw geval zou ik eerder aan zulke exemplaren denken:
[afbeelding]
Voor het paard is dat niet echt zielig hoor. Of heb je ook een hekel aan mensen die op een paard zitten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:34 schreef Alicey het volgende:
Ik zag daarnet trouwens een meisje van d'r paard afdonderen.
Congrats!quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:28 schreef Reya het volgende:
Als zij een paard zo slecht onder controle kunnen houden dat het paard besluit dat ze er af moeten, dan moeten ze al helemaal geen paard rijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voor het paard is dat niet echt zielig hoor. Of heb je ook een hekel aan mensen die op een paard zitten?
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:37 schreef Alicey het volgende:
Als zij een paard zo slecht onder controle kunnen houden dat het paard besluit dat ze er af moeten, dan moeten ze al helemaal geen paard rijden.
kijk alleen maar naar de Sinterklaas bloopers bij Kopspijkers !quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...
En toch doet het ze niet afleren om die beesten te berijden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Zelfs een zeer gevorderde ruiter valt wel eens van zijn paard af...
Sinterklazen zijn doorgaans allesbehalve gevorderde ruiters.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:40 schreef het_fokschaap het volgende:
kijk alleen maar naar de Sinterklaas bloopers bij Kopspijkers !
Nee, natuurlijk niet. In volle galop op een paard over het strand stuiven is net zo lekker als goeie seks. Jij houdt ook niet op met seks als je een paar keer uit bed gevallen bent, of wel soms?quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:41 schreef Alicey het volgende:
En toch doet het ze niet afleren om die beesten te berijden.
ik heb het over de echte Sinterklaas !quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Sinterklazen zijn doorgaans allesbehalve gevorderde ruiters.
Ik heb overigens geen leerfetish.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:38 schreef Bensel het volgende:
[..]
Pff.. alicey ziet leer en het is meteen weer mis![]()
![]()
Nee, maar ik geloof aan de andere kant niet dat met een paard over het strand stuiven net zo lekker is als goede seks.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. In volle galop op een paard over het strand stuiven is net zo lekker als goeie seks. Jij houdt ook niet op met seks als je een paar keer uit bed gevallen bent, of wel soms?![]()
1. Jij hebt nog nooit in volle galop op een paard over het strand gestoven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:47 schreef Alicey het volgende:
Nee, maar ik geloof aan de andere kant niet dat met een paard over het strand stuiven net zo lekker is als goede seks.
Ik kijk wel uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 19:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1. Jij hebt nog nooit in volle galop op een paard over het strand gestoven.
Maar het is jouw perceptie.quote:2. Ik ga ervan uit dat je wel eens goeie seks gehad hebt.
3. Ik weet wel hoe het is om in volle galop over het strand te stuiven.
4. Ik heb afgelopen weekend nog goeie seks gehad.
Ik weet dat dus.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Ik zit in dubio. Ik wil een tafel en/of bureau er bij hebben. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ik zelfs dat niet in elkaar zou krijgen, maar toch ben ik huiverig voor IKEA-spul.
Ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Heb je twee linkerhanden dan?
Ik vaak wel.quote:Ik heb nooit problemen met het in elkaar zetten van IKEA-artikelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |