Whehehequote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Alheden door het park,
onttrok zich een kleine quark
vliedend door ruimte-tijd
zonder zorgen, zonder spijt
maar 1 ding maakte zijn leven kaal,
de Yukawa potentiaal
zonder ooit van het leven te hebben genoten
bleef hij altijd opgesloten.
Heb ik nou een afwijking?
* Blumchen knipt terug!!quote:
Je kunt niet gewoon met SSH en vi je mailbox doorspitten?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:26 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja bij mij gaat dat vanzelf![]()
Verder zit ik op me werk dus ik kan het jetix mailtje nu niet posten
Neequote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Je kunt niet gewoon met SSH en vi je mailbox doorspitten?
Is er al een wetenschappelijk antwoord op de vraag waarom dit lachwekkend is?quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:52 schreef Alicey het volgende:
Blijkbaar is dit een lachwekkend tafereel
quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:03 schreef Alicey het volgende:
Uit een ander topic:
21. A Fries is a semi-detached sort of Nederlander, enz
Maar natuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:10 schreef Maethor het volgende:
[..]
Hij is fijn. Heb je hier een bron van?
Leuk, kende ik nog niet.quote:
Ik geef je groot gelijk en zag m eerst ook niet. Je scant toch voor "WFL-LFC#" aangezien dat de enige onveranderlijke component van de slowchat TT is? Bovendien is het een traditie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, zo'n TT kan ik niet herkennen.
Niet zo zeiken hoor. Iedereen voelt zich wel eens niet lekkerquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me trouwens niet echt je van het, om ontopic te blijven. Nog steeds keelpijn, kouwelijk en moe. Ik moet vanavond vroeg naar bed, dus als ik te lang blijf hangen moeten jullie me wegsturen.
Je neemt me niet serieus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:55 schreef Doffy het volgende:
Niet zo zeiken hoor. Iedereen voelt zich wel eens niet lekker
Wat een leuk gedicht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:06 schreef Haushofer het volgende:
Alheden door het park,
onttrok zich een kleine quark
vliedend door ruimte-tijd
zonder zorgen, zonder spijt
maar 1 ding maakte zijn leven kaal,
de Yukawa potentiaal
zonder ooit van het leven te hebben genoten
bleef hij altijd opgesloten.
Altijd dat wijvengezeik. Altijd maar hoofdpijn, kriebel aan hun middelste teen, opvliegers. Wees toch eens een ventquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:56 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je neemt me niet serieus.Je wilt niet naar me luisteren.
Ik wilde alleen maar mijn hart uitstorten.
![]()
Een half wit ermee snijden zal inderdaad niet gaan lukken, neequote:Je bent een botte lul.
quote:
Hoe komt dat zo?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:21 schreef miss_sly het volgende:
Als het echt waar was, heb ik net een reis naar New York gewonnen op YorinFM
Ben er nog een beetje beduusd van en weet nog niet of ik het moet geloven
Absinth is een stuk sterker dan Beerenburg inderdaad, en daar ga je ook niet dood van.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:31 schreef Maethor het volgende:
[..]
Leuk, kende ik nog niet.Maar om Beerenburg nou een vorm van euthanasie te noemen... dan kun je beter van die home made wodka uit Rusland nemen.
Je ziet hem toch sticky zijn?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:30 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, zeg, zo'n TT kan ik niet herkennen.
Ik bèn een vent. In een meisjesverpakking.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:00 schreef Doffy het volgende:
Altijd dat wijvengezeik. Altijd maar hoofdpijn, kriebel aan hun middelste teen, opvliegers. Wees toch eens een vent
quote:Een half wit ermee snijden zal inderdaad niet gaan lukken, nee![]()
Ik ook van jou.quote:
Is koken bij jou ook echt koken?quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Vanavond eet ik bospaddestoelensoep en vegetarische ravioli. Alweer kant en klaar, ik heb momenteel een geen-zin-om-te-koken-periode.
Ik heb altijd Yorin opstaan in de auto. Door een sms-je te sturen kon je een reis winnen. DAt heb ik gedaan, en ik heb gewonnenquote:
Ik zal wel op je letten Lupa.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik voel me trouwens niet echt je van het, om ontopic te blijven. Nog steeds keelpijn, kouwelijk en moe. Ik moet vanavond vroeg naar bed, dus als ik te lang blijf hangen moeten jullie me wegsturen.
Wat spannend!!! Ben je al eens in de VS geweest?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:09 schreef miss_sly het volgende:
Ik vrees dat ik alleen mijnmee kan nemen
Maar ik zal aan jullie denken
Ik weet trouwens helemaal nog niet wanneer, hoe lang, enz.
Klinkt goed!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb altijd Yorin opstaan in de auto. Door een sms-je te sturen kon je een reis winnen. DAt heb ik gedaan, en ik heb gewonnen
Ik had meteen mijnopgebeld en die had het nog op de radio gehoord, dus het is wel echt waar
Wij zijn in oktober 3 weken naar de VS geweest: paar dagen NY, daarna LA, rondreis met LV, Nationale Parken en eindigend in SF.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat spannend!!! Ben je al eens in de VS geweest?
Nouja, dat zegt niets.. Als ik een magnetronmaaltijd pak en er wat verse groenten aan toevoeg wordt dat door sommige mensen al koken genoemd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, normaal haal ik verse ingrediënten of een roerbakmix.
Wat ontzettend leuk voor je zeg!quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn in oktober 3 weken naar de VS geweest: paar dagen NY, daarna LA, rondreis met LV, Nationale Parken en eindigend in SF.
Maar in NY hebben we echt nog niet alles gezien en gedaan. Bovendien vind ik het werkelijk een geweldige stad
Wat dat dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:12 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik was ook op de radio vandaag. Omrop Fryslân.
Ja, ècht koken is uit geloof ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Alicey het volgende:
Nouja, dat zegt niets.. Als ik een magnetronmaaltijd pak en er wat verse groenten aan toevoeg wordt dat door sommige mensen al koken genoemd.
Ik zal wel je strenge mama spelen als je niet snel luistert.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En je weet 't hè? Gewoon keihard schoppen.
Dank jequote:Op dinsdag 26 april 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk voor je zeg!
Over de nieuwe spellingswijziging. Ik heb de volgende historische woorden geuit:quote:
Het lijkt er wel op ja.. Hopen maar dat dat niet ook merkbaar gaat worden in het assortiment van supermarkten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ècht koken is uit geloof ik.
LOLquote:Op dinsdag 26 april 2005 18:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Over de nieuwe spellingswijziging. Ik heb de volgende historische woorden geuit:
"Eh, nee"
en
"Hm, een vis?"
Het klinkt logisch.quote:Op dinsdag 26 april 2005 18:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik win nooit iets.Ik denk zelf dat dat ligt aan het feit dat ik nooit ergens aan meedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |