abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26511046
Ok, ik heb nogal een probleem..

Ik vindt een zeker meisje al heel lang leuk, ging erg goed tussen ons, zijn beste vrienden geworden, net toen ik dacht dat we die grens over waren (dus meer waren dan beste vrienden) kwam ik erachter dat ze net die week ervoor een nieuw vriendje had..

Na een paar dagen dubben vondt ik dat het eens tijd was om het met haar daarover te hebben, ik had erover nagedacht, en besloten dat ik erg blij moest zijn dat een meisje zoals zij, beste vrienden met mij wou zijn.. dus we hebben het erover gehad, ze was erg opgelucht dat ik het zo opvatte..

Maar sindsdien (en daarvoor ook al, maar nu merk ik het meer) krijg ik haar niet meer uit m'n hoofd, ze is het eerste waar ik aan denk als ik wakker word, en het laatste voordat ik in slaap val.. overdag lees ik de msn chat logs nog eens door..

Ze is nu op vakantie, voor een week.. ik mis haar echt heel erg, ik ben niet van plan het haar te vertellen, want dan komt ze in een erg benarde situatie, dat wil ik niet..

Wat kan ik wel doen om dit te laten stoppen? ik wil gewoon weer aan andere dingen kunnen denken en andere dingen kunnen doen, ik vind het heel leuk om aan haar te denken hoor, maar hoort dat wel bij beste vrienden?
pi_26511071
Maar heb je d'r al geneukt of wat?
pi_26511080
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
Maar heb je d'r al geneukt of wat?
Dit zijn de antwoorden die je kan verwachten om 2.00...
too much is not enough....
pi_26511100
I feel you dude .
I was an atheist until I realized I was God
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:07:19 #5
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_26511109
Gewoon rationeel na blijven denken.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:07:52 #6
106776 Nickthedick
pi_26511111
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:06 schreef kastanova het volgende:
I feel you dude .
Jij had toch geen gevoelens?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_26511134
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jij had toch geen gevoelens?
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...
Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
pi_26511155
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?
pi_26511159
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:

[..]

Nice... je hebt er over nagedacht...
pi_26511209
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is .
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:17:29 #11
106776 Nickthedick
pi_26511211
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat is z'n hele point.
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:19:09 #12
106776 Nickthedick
pi_26511225
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is .
Had je een jaar-abbonnement bij de JabJum?
pi_26511240
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:

[..]

Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?
pi_26511249
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?
Why not, het is goedkoper dan een eletrische deken .
  dinsdag 26 april 2005 @ 02:28:11 #15
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_26511304
TS, accepteer gewoon dat je vrij kansloos bent, dat vrouwtje het zielig voor je vind als ze je echt afwijst. En liever niet met je praat maar het toch doet, want ja, hé, anders is het zo lullig. En verder wat heiden6 zegt. Koop gewoon iemand van je eigen stand dude.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  dinsdag 26 april 2005 @ 03:04:54 #16
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_26511565
ok, serieuze reactie:
Zo'n 1,5 jaar terug heb ik in een vergelijkbare situatie gezeten. Het eerste meisje waar ik echt verliefd op was geworden verteld me toch ineens dat ze een vriendje had gekregen... Daarop volgden de ergste 4 weken uit me leven... Enigste verschil is dat ze misschien wat meer wist wat ik voor haar voelde dan hier. Ze voelde het ook wel voor mij, maar net iets meer voor die andere jongen blijkbaar. Uiteindelijk heb ik alles wat ik voor haar voelde kunnen verwoorden in een brief en die aan haar gegeven (welke ze heeft gelezen waar ik bij zat)
We hebben elkaar daarna maar even niet gezien, wat ons het beste leek, maar uiteindelijk wilde ze toch contact houden en sindsdien zijn we nog steeds erg goede vrienden... Het feit dat me er echt bovenop hielp was dat ik opnieuw verliefd ben geworden
Eh... naja, dit was mijn verhaal, mijn punt is iig, vertel het haar, op een manier waar jij je gemakkelijk bij voelt, zulke gevoelens onderdrukken is iig meestal niet de oplossing...
pi_26516253
Gewoon kappen met die nepvriendschap, daar draait het voor jou blijkbaar niet om.
El duffo o muerte
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:12:58 #18
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_26516600
dit is kut ja. ze heeft nu een vriendje, en jij bent te laat om je gevoelens te delen. je kan beter wat afstand nemen tot je over haar heen bent, en toch uiteindelijk voor de vriendschap kiezen.
ik zeg het je, eigen ervaring

succes
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:18:37 #19
87845 SynchroSteve
Synchronous Insane
pi_26516712
Kutsituatie voor de TS. Als ik nog langer wacht met het 'bekend maken' van mijn gevoelens aan mijn slachtoffer ben ik bang dat ik in dezelfde situatie ga belanden.

Uit eigen ervaring kan ik melden dat dit soort gevoelens vaak blijven spelen totdat er een andere leuke meid op je pad belandt. Tot die tijd: sterkte.
pi_26516773
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:12 schreef Houniet het volgende:
dit is kut ja. ze heeft nu een vriendje, en jij bent te laat om je gevoelens te delen.
Onzin, het is nooit te laat om je gevoelens te delen.
pi_26516843
Irritant... heb zo'n beetje hetzelfde, alleen bij mij is er de kans (denk ik ) dat het wel wederzijds is...maarja, we hebben het er vaak genoeg over hoe scheiterig we zijn om zulke dingen te zeggen, dus het komt er waarschijnljik nooit van.. anyway, chicks zien beste vriendjes toch nooit als potentiele partner. Dat, en 2 tieten en een kut zijn de grootste verschillen tussen man en vrouw, vrij jammer..
pi_26517296
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 02:28 schreef LaZZ het volgende:
TS, accepteer gewoon dat je vrij kansloos bent, dat vrouwtje het zielig voor je vind als ze je echt afwijst. En liever niet met je praat maar het toch doet, want ja, hé, anders is het zo lullig. En verder wat heiden6 zegt. Koop gewoon iemand van je eigen stand dude. [afbeelding]
Ik schijn niets gezegd te hebben.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:51:08 #23
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_26517400
Het enige wat je hier hebt is tijd... Je kunt je wel eindeloos gaan afvragen van "wat als...", maar ik vind het persoonlijk onzin om herhaaldelijk te overdenken wat alleen de tijd kan uitwijzen...

Ik zou persoonlijk afstand nemen. Je kan natuurlijk proberen haar te winnen, maar dat kon wel eens heel moelijk worden.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:03:43 #24
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_26517713
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik schijn niets gezegd te hebben.
Haha je had wel een punt, jammer dat ze je verwijdert hebben . Wat zijn de moderators hier soms------> Oja verwijder dit ook maar nu jullie bezig zijn. :p
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
pi_26518251
Heb hetzelfde met het probleem dat ik haar iedere dag zie (werk). Afstand nemen gaat dan stuk moeilijker, zeker als zij je de hele tijd opzoekt (roken, mail). Afstand nemen en afleiding zoeken (iemand anders dus) lijkt mij ook het beste, want een echt pure vriendschap is het natuurlijk niet op deze manier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')