Dit zijn de antwoorden die je kan verwachten om 2.00...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:04 schreef Quickie_Bat het volgende:
Maar heb je d'r al geneukt of wat?
Jij had toch geen gevoelens?quote:
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...quote:
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...
Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
Nice... je hebt er over nagedacht...quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet ik af en toe posten om de schijn op te houden...
Anders gaan die wijven zich onzeker voelen, meer eten, dik worden, wil ik er niet meer op, worden ze nog onzekerder en beland je in een vicieuze cirkel met als resultaat een scheiding, een dik wijf in je bed en een volle zak.
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken isquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?
Dat is z'n hele point.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waar komt dat dikke wijf na de scheiding dan vandaan?
Had je een jaar-abbonnement bij de JabJum?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is.
Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, ik snap er ook niks van, al m'n exen belanden op de 1 of andere manier altijd weer in m'n bed nadat de relatie al verbroken is.
Why not, het is goedkoper dan een eletrische dekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef Xennia het volgende:
Jij laat een dik wijf na het verbreken van de relatie met een volle zak in je bed liggen?
Onzin, het is nooit te laat om je gevoelens te delen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:12 schreef Houniet het volgende:
dit is kut ja. ze heeft nu een vriendje, en jij bent te laat om je gevoelens te delen.
Ik schijn niets gezegd te hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:28 schreef LaZZ het volgende:
TS, accepteer gewoon dat je vrij kansloos bent, dat vrouwtje het zielig voor je vind als ze je echt afwijst. En liever niet met je praat maar het toch doet, want ja, hé, anders is het zo lullig. En verder wat heiden6 zegt. Koop gewoon iemand van je eigen stand dude. [afbeelding]
Haha je had wel een punt, jammer dat ze je verwijdert hebbenquote:
Het probleem met gevoelens en keuzes, is dat het gevoel niet meteen verdwijnt zodra je de juiste keuze maakt. Je moet dan geloven in je keus, en het aan de tijd overlatenquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:51 schreef Sasuke het volgende:
Bedankt voor de reactie's..
Heeft afstand nemen wel zin? ik bedoel, ze zit nu in frankrijk.. afstand genoeg, maar toch blijf ik er aan denken.. Als we samen iets doen (al is het maar op school in de pauze rondlopen) lijkt alles zo makkelijk te gaan, voel ik me echt goed, maar nu , bleh!
neen, dat is pure zelfkwelling. Zo kan je op haar wachten tot je op pensioen bentquote:Op woensdag 27 april 2005 12:05 schreef Sasuke het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon even wachten.. misschien wel lang..
Gewoon beste vrienden blijven, alles laten gaan zoals het gaat..
Vriendjes/Vriendinnetjes die uit elkaar gaan komt veel vaker voor dan beste vrienden die uit elkaar gaan, toch?
Misschien is het gewoon het beste om te wachten op dat moment, en er dan voor haar te zijn.. vinden jullie niet?
neen, ik geloof niet in het broertjessyndroom. Maar je helemaal op één meid storten is gewoon niet goed.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef Beach het volgende:
De clichés over het broertjessyndroom kunnen weer de kast uit.
Ik ken diverse beste vrienden die uit elkaar zijn gegaan omdat de een gevoelens had en de ander nietquote:Op woensdag 27 april 2005 12:05 schreef Sasuke het volgende:
Misschien moet ik maar gewoon even wachten.. misschien wel lang..
Gewoon beste vrienden blijven, alles laten gaan zoals het gaat..
Vriendjes/Vriendinnetjes die uit elkaar gaan komt veel vaker voor dan beste vrienden die uit elkaar gaan, toch?
quote:Op woensdag 27 april 2005 12:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
neen, ik geloof niet in het broertjessyndroom.
bestaat er eigenlijk ook zoiets als het zusje-syndroom ? Als een jongen je ook niet direct wil, kan je het ook vergeten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 12:45 schreef HenryHill het volgende:
[..]
In dit topic alleen staan al een stuk of 5 voorbeelden
Jij wil haar, zij wil jou niet (behalve als normale vriend misschien). Zoek een andere meid, des te sneller verdwijnt deze uit je hoofd.
Hoe vaak hoor je van een meid dat ze een jongen al 2 jaar lang leuk vind, en dat ze goede vrienden zijn maar dat hij haar nooit ziet staan op 'die manier'? Ondertussen heeft hij al 4 relaties gehad met meiden die overduidelijk niet goed zijn voor hem (volgens die vriendin dan), maar hij schijnt nooit te luisteren. En ondertussen krijgt zij alle drama en ellende over zich heen van zijn relatie met die andere meiden...quote:Op woensdag 27 april 2005 12:48 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bestaat er eigenlijk ook zoiets als het zusje-syndroom ? Als een jongen je ook niet direct wil, kan je het ook vergeten ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |