Vrouwen...quote:
Misschien dat de IKEA monteurs in dienst heeft voor dit soort situaties?quote:Ik vaak wel.
Daarvoor moet je een hunk inhurenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Ik zit in dubio. Ik wil een tafel en/of bureau er bij hebben. Aan de ene kant kan ik me niet voorstellen dat ik zelfs dat niet in elkaar zou krijgen, maar toch ben ik huiverig voor IKEA-spul.
Ik zie mezelf er al naar vragen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vrouwen...
[..]
Misschien dat de IKEA monteurs in dienst heeft voor dit soort situaties?
Ik heb er net één op IRC te pakkenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ben jij een hunk en woon je in de buurt van Rotterdam?
Een tijdje terug zag ik hem al, maar ik zie dat lionsguy nu postquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Rellen!Reclame Versatel 'Godslasterlijk'
Dat schiet dan ook niet op.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik ken wel een hunk in Rotterdam, maar die is ook niet handig.
Ik wel, het is tenslotte een rel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Lionsguy ga ik niet op reageren.
En alle vrouwen willen niets liever dan dat gelovenquote:Op dinsdag 26 april 2005 20:44 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]alle mannen op IRC zeggen dat ze een hunk zijn
Nu ik er over terugdenk wel. Niet dat dat overigens verkeerd is hoor, soms is het best lekker om even stil te staan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoezo, ben je de laatste tijd erg inactief geweest dan?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:45 schreef Alicey het volgende:
Ergens heb ik nu echter een paar vingers kunnen leggen op zere plekken, misschien dat dat er mee te maken heeft.
Mag je zeker zijn, het is toch best wel een nuttig boek. Ik lees nu wat er mis is met mijn opvoeding.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat ik het voor je meegenomen heb!
Dat wist je ook al wel toch?quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:51 schreef Alicey het volgende:
Mag je zeker zijn, het is toch best wel een nuttig boek. Ik lees nu wat er mis is met mijn opvoeding.
Laat ik zeggen dat ik nu ook mogelijkheden heb om het rationeel te verwoorden.quote:
Weet je waarom ze supergesloten is?quote:Er is nu een meisje bij mij op school aan wie ik het heel graag zou geven. Ze is heel erg negatief, cynisch en extreem defensief (op een ongezonde manier supergesloten). Ik weet dat ze het niet zou lezen als ik het gewoon aan haar geef. Misschien dat ik het anoniem in haar postvakje stop, anoniem briefje erbij...
Geen idee. Angst, naar ik aanneem. Er staat een metershoge muur om haar heen en die bewaakt ze als een woeste tijger.quote:Op dinsdag 26 april 2005 20:59 schreef Alicey het volgende:
Weet je waarom ze supergesloten is?
Waarom denk je dat ze het boek niet leest als je het haar in persoon geeft?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Geen idee. Angst, naar ik aanneem. Er staat een metershoge muur om haar heen en die bewaakt ze als een woeste tijger.
Omdat ze mensen wantrouwt. Ze zal mijn motieven wantrouwen, zich aangevallen voelen en het daarom niet lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:07 schreef Alicey het volgende:
Waarom denk je dat ze het boek niet leest als je het haar in persoon geeft?
Hmm Anoniem geven is dan misschien een betere optie.. Hoewel je dan natuurlijk nooit weet of ze het leest.. Hoewel, indirect misschien wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Omdat ze mensen wantrouwt. Ze zal mijn motieven wantrouwen, zich aangevallen voelen en het daarom niet lezen.
Ik denk dat de kans dan groter is, groter dan wanneer ik het zou geven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:13 schreef Alicey het volgende:
Hmm Anoniem geven is dan misschien een betere optie.. Hoewel je dan natuurlijk nooit weet of ze het leest.. Hoewel, indirect misschien wel.
besteldquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Your erroneous zones, Dr. Wayne Dyer. Vertaald als Niet morgen, maar nu.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dan groter is, groter dan wanneer ik het zou geven.
ze gaan toch niet over een god beginnen in dat boekje hèquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik hoor héél graag wat je ervan vindt! Het is zo ongeveer mijn bijbel.
Nee, absoluut niet! Het is eerder een humanistisch boek, als je het al in een hokje zou willen douwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:29 schreef het_fokschaap het volgende:
ze gaan toch niet over een god beginnen in dat boekje hè
Je gaat er ook inderdaad op dezelfde manier mee om als sommige gelovigen met een bijbel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Ik hoor héél graag wat je ervan vindt! Het is zo ongeveer mijn bijbel.
Bekeringsdrang.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Alicey het volgende:
Je gaat er ook inderdaad op dezelfde manier mee om als sommige gelovigen met een bijbel.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:33 schreef Alicey het volgende:
Zo, dat was weer 3 m3 rommel rijp voor het grofvuil.
Mjah ik lees wel vaker merkwaardige dingen in SEX.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, wat is er toch mis met sommige mensen? Als je in SEX zegt dat je liever geen sperma doorslikt, dan zijn er mensen die je daarvoor het liefst aan een kruis willen nagelen.
ben erg benieuwd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet! Het is eerder een humanistisch boek, als je het al in een hokje zou willen douwen.
Ik vermoed dat je dit als een stuk praktischer zult ervaren. Er is niets vaags of esoterisch aan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
ben erg benieuwd.
Een vriend van me is momenteel bezig in De Vier inzichten, dat gaat over tolteken wijsheden.
De vier inzichten (wees onberispelijk in je woorden, vat niets persoonlijk op, ga niet uit van veronderstellingen, doe altijd je best).
Ik vind het wel een beetje vage inzichten en daarnaast ook wel weer duidelijk, maar bv. doe altijd je best...tja, ik ben soms wel een beetje lui
Het is niet geheel nietszeggend. Mijn valkuil is om dingen persoonlijk op te vatten, zelfs als ik weet dat ze niet zo bedoeld zijn, dus in die zin natuurlijk geen verkeerd advies.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ben erg benieuwd.
Een vriend van me is momenteel bezig in De Vier inzichten, dat gaat over tolteken wijsheden.
De vier inzichten (wees onberispelijk in je woorden, vat niets persoonlijk op, ga niet uit van veronderstellingen, doe altijd je best).
Ik vind het wel een beetje vage inzichten en daarnaast ook wel weer duidelijk, maar bv. doe altijd je best...tja, ik ben soms wel een beetje lui
klopt, maar het is ook een open deur. en achteraf kan ik dat soort dingen vaak heel goed relativeren, alleen op het moment zelf komen opmerkingen soms toch niet lekker binnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is niet geheel nietszeggend. Mijn valkuil is om dingen persoonlijk op te vatten, zelfs als ik weet dat ze niet zo bedoeld zijn, dus in die zin natuurlijk geen verkeerd advies.
Maar dat zijn beide geloof ik vrij esoterische boeken. Dit boek is geschreven door een psycholoog als een praktische handleiding om bepaalde negatieve gedragingen en gedachtengangen te leren onderkennen en veranderen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:39 schreef het_fokschaap het volgende:
er werd op Fok ook wel eens gerefereerd aan "De kracht van het nu" ofzo...die heb ik destijds ook besteld, maar ik vond het niks
Ook heb ik "een ongewoon gesprek met God" besteld. Waren mensen ook helemaal gek van, maar ik vond het ook al niks.
mja, heb ze verder ook niet uitgelezen. als iets me tegenstaat in een boek, stop ik er vaak mee en ga ik wat anders lezen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar dat zijn beide geloof ik vrij esoterische boeken. Dit boek is geschreven door een psycholoog als een praktische handleiding om bepaalde negatieve gedragingen en gedachtengangen te leren onderkennen en veranderen.
Het is weinig concreet inderdaad. Your Errorneous Zone geeft vaak wel concrete voorbeelden, da's ook wel leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
klopt, maar het is ook een open deur. en achteraf kan ik dat soort dingen vaak heel goed relativeren, alleen op het moment zelf komen opmerkingen soms toch niet lekker binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |