URL?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik voel een rel aankomen in OUD
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Beetje jammer dat Loena uitgerekend Tinkerbell meent te moeten noemen als iemand die verkeerd reageert, terwijl zij toch veel meer aangaf juist wel te begrijpen wat met die uitspraken over zin van het leven enzo werd bedoeld.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumquote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
Dat zouden ze eens moeten nagaan. Ik geloof het direct.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumVolgens mij zijn de cycli gesynchroniseerd
Neenee, niet alle uitspraken daar zijn irrationeelquote:Op woensdag 27 april 2005 09:58 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Goedemorgen.
En ik zet net daar een reactie neer. En nu al word ik hier bechuldigd van irrationeel gedrag.
![]()
Daar lijkt het soms wel op, rellen komen in periodes is het niet?quote:Op woensdag 27 april 2005 10:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumVolgens mij zijn de cycli gesynchroniseerd
Loopt jouw cyclus dan ook al synchroon met het OUD forum FOK moeders?? Ajajajquote:Op woensdag 27 april 2005 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ach, ik ben daar ook veel te emotioneel voor, voor dat subforum, maar het blijft me trekken
Nee, dat heeft niets met mijn cyclus te maken, want die heb ik nietquote:Op woensdag 27 april 2005 10:07 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Loopt jouw cyclus dan ook al synchroon met het OUD forum FOK moeders?? Ajajaj
Ja, maar zo oud heb ik ze niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:06 schreef miss_sly het volgende:
Maar Yos, ben jij al oud genoeg om kinderen te hebben van 18 of ouder?
Dat is wel erg vroeg. Ik zou graag een kind willen, maar of ik dat zo vroeg al had gewild, betwijfel ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:15 schreef Yosomite het volgende:
[..]
Ja, maar zo oud heb ik ze niet.
Stel als je zo'n 15 tot 17 jaar zou zijn om te beginnen met kinderen dan zijn de kinderen ook al goed in de pubertijd als je zelf (pas) in de dertig bent.
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :Dquote:
Nee precies. Ze hebben de wel hele mooie subtiele rellen daar.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
IRL is het waarquote:Op woensdag 27 april 2005 10:04 schreef Yosomite het volgende:
Dat zouden ze eens moeten nagaan. Ik geloof het direct.
Gesynchroniseerde cycli van de FOK-moeders![]()
kun je dat even quoten ?quote:Op woensdag 27 april 2005 08:26 schreef miss_sly het volgende:
Maar jij had ook gezegd naar bed te gaan, vandaar.
Aiaiai, verkeerd gelezenquote:
Je bent de ontkennigsfase voorbijquote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Elk voordeel heb ze nadeel.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:39 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nee precies. Ze hebben de wel hele mooie subtiele rellen daar.
Waar ik me wel over verbaasde is dat ze massaal me fotoboek gingen checkenquote:
Zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Ik inspecteer ook vaak nieuw vlees.quote:Op woensdag 27 april 2005 10:58 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Waar ik me wel over verbaasde is dat ze massaal me fotoboek gingen checken![]()
quote:Op woensdag 27 april 2005 11:05 schreef Alicey het volgende:
Zo verbazingwekkend vind ik dat niet. Ik inspecteer ook vaak nieuw vlees.
Ik wilde er op de meet niet over beginnen, maar...quote:Op woensdag 27 april 2005 10:38 schreef livEliveD het volgende:
Ja ik ben er nog steeds niet overheen dat ik hier een paar posts in heb gezet: [HOMO] 1218 - PETRE86 GEFELICITEERD :D
Hej Doffyquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef Doffy het volgende:Het heet geen LFC meer, en het wil maar niet vol!
![]()
Ik ben er weer!![]()
![]()
![]()
Och je zal de zoveelste op rij zijn die het denktquote:Op woensdag 27 april 2005 11:08 schreef Doffy het volgende:
Ik wilde er op de meet niet over beginnen, maar...
LOL iddquote:Op woensdag 27 april 2005 11:06 schreef Doffy het volgende:Het heet geen LFC meer, en het wil maar niet vol!
![]()
Hoi!quote:Ik ben er weer!![]()
![]()
![]()
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:16 schreef Doffy het volgende:
Och jee, wil je er over praten? *insert sofa-smiley*
Nee [HOMO]quote:Op woensdag 27 april 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:
Volgende topic inderdaad maar weer LFC noemen, misschien is-ie dan in een paar uur vol.
Het is inderdaad best vreemd.. Maar heeft het misschien juist niet te maken met een gebrek aan maatschappelijke acceptatie?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?Nu kom ik nooit buiten dus misschien ga ik gewoon met een bepaald slag homo's om.
Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Ik ken vooral homo's die net gewone mensen zijnquote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou wel een relaterend onderwerp. Zelf heb ik totaal geen moeite me homo's maar wat me wel opvalt is dat ze het zo vaak benadrukken. Waarom?Nu kom ik nooit buiten dus misschien ga ik gewoon met een bepaald slag homo's om.
Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Eh... wat voor homo's zitten er uitsluitend binnen? Offeh, in wat voor homotenten kom jij?quote:Op woensdag 27 april 2005 11:24 schreef livEliveD het volgende:
Hmm, ja, volgens mij is het wel zoiets. Het is je reinste psychologie van de koude grond, maar volgens mij heeft het wel te maken met een soort conformistisch gedrag, ja. Je hebt natuurlijk de 'beroepshomo', iemand die vindt dat zijn(*) hele wezen staat of valt met zijn seksualiteit. Verder heb je de types die zich (onbewust?) gaan gedragen zoals zij denken dat een homo zich moet gedragen in de ogen van 'de maatschappij'. Onder het motto 'ik word anders behandeld, dan zal ik me ook anders gedragen'. Ik denk dat daar een heleboel uit voortkomt.quote:Ik ervaar het echt als een soort afzetten tegen de maatschappij. Soort van bijzonder willen zijn ofzo. Althans bij de mensen die ik spreek dus.
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik ken vooral homo's die net gewone mensen zijn
Niets benadrukken, gewoon leuke kerels waar je gezellig mee kunt kletsen, stappen, eten, enz.
1 op de 10 is homo, en minder mensen zijn opvallend, dus dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.
Klopt, als ze niet met een partner van hetzelfde geslacht rond zouden lopen, zou je het pas weten als ze het zouden vertellen. Ik moet zeggen dat ik via mijn zusje best wat homo's en lesbo's ken, en het merendeel is niet zo nadrukkelijk homo/lesbo. Natuurlijk zitten er wel een paar echte potjes tussen en zijn sommige homo's als je er mee gaat stappen alsnog erg nadrukkelijk homo, maar doorgaans niet hoor. Sowieso heb ik er nooit last van en vind ik het nooit vervelend.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:41 schreef Doffy het volgende:
[..]
Die ken ik ook, maar dan zijn ook precies degenen waarvan niemand ooit weet dat ze homo zijn, tenzij het ze uitdrukkelijk meegedeeld wordt. De 'nichten' vallen makkelijker op, iig.
Hoe herkenbaarquote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit hier lekker niks te doen bij de klant in Slowakije. Net nu ik er ben doet het probleem zich maar niet voor
Net zoals mensen bij de tandarts ineens geen kiespijn meer hebben.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
ik zit hier lekker niks te doen bij de klant in Slowakije. Net nu ik er ben doet het probleem zich maar niet voor
Beterom!quote:Op woensdag 27 april 2005 12:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb prima geslapen, hoor. Echt superfit ben ik niet, maar mijn keelpijn is over.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:06 schreef het_fokschaap het volgende:
Maar wel gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2005 12:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Inhumaan??? De hel, die is inhumaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |