Wat moet je ook met al die boeken over religie dan?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:47 schreef het_fokschaap het volgende:
zo heb ik het laatste hoofdstuk van "een geschieden van God" van Karen Armstrong ook niet gelezen omdat ze daar op zoek gaat naar een nieuw invulling van het christelijk geloof. M'n ouders wezen me op een boek van Kuitert "het algemeen betwijfeld christelijk geloof". Op een bepaald moment schrijft hij dan dat mensen niet meer in een god geloven zoals in de bijbel staat, maar dat ze nog wel het gevoel hebben dat er iets is...tja, dat gevoel heb ik niet![]()
dus stop ik maar weer in dat boek
mja, ik wil me breed inlezenquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat moet je ook met al die boeken over religie dan?![]()
ik heb het atheistisch manifest van Herman Philipse alquote:Dan kun je beter een boek als God houdt niet van vrijzinnigheid van Paul Cliteur nemen.
Ah, het is met het oog op rellen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:53 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, ik wil me breed inlezenalleen maar focussen op atheisme vind ik niet eerlijk tegenover evt. discussiepartners
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Nu begint de echte lol, een aantal flinke serieuze errorneous zones in hoofdstuk 10.
Hoe heet dat hoofdstuk? Dan kan ik even meegenieten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:01 schreef Alicey het volgende:
Nu begint de echte lol, een aantal flinke serieuze errorneous zones in hoofdstuk 10.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eventjes de honden uitlaten. Daarna kom ik nog eventjes terug en dan ga ik naar bedje toe.
Declare your independence.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hoe heet dat hoofdstuk? Dan kan ik even meegenieten.![]()
Have fun.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Eventjes de honden uitlaten. Daarna kom ik nog eventjes terug en dan ga ik naar bedje toe.
Ik weet het niet.. Het is erg gek inderdaad..quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:11 schreef het_fokschaap het volgende:
wat is dat toch de laatste dagen weer met de snelheid van het forum en die database-problemen ?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Have fun.
Ik controleer of je ook echt daarna naar je bedje gaat.
hier is het droogquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het regent pijpestelen...
Ik ruik het ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:36 schreef het_fokschaap het volgende:
van regen gaan honden ook nog stinken
Ik open na 8 uur slowchat en dit is het eerste dat ik in beeld krijgquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Jezus, wat is er toch mis met sommige mensen? Als je in SEX zegt dat je liever geen sperma doorslikt, dan zijn er mensen die je daarvoor het liefst aan een kruis willen nagelen.
hmmm, ik ben er nogquote:Op dinsdag 26 april 2005 22:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik ga ook slapen, liv. Je komt in een leeg topic terecht.
quote:* miss_sly gaat dromen van New York
Maar hij blijft wel hetzelfde, hoor.quote:
Nee, schaapje.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:55 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hmmm, ik ben er nogof wordt dat ook als leeg gezien
URL?quote:Op woensdag 27 april 2005 09:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik voel een rel aankomen in OUD
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:42 schreef miss_sly het volgende:
Beetje jammer dat Loena uitgerekend Tinkerbell meent te moeten noemen als iemand die verkeerd reageert, terwijl zij toch veel meer aangaf juist wel te begrijpen wat met die uitspraken over zin van het leven enzo werd bedoeld.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
Misschien zijn ze over het algemeen wel rationeel, maar het is ten eerste een hele berg vrouwen (en dat botst vaak,veel vrouwen bij elkaar) en bovendien vliegen de hormonen regelmatig door dat deel van het forumquote:Op woensdag 27 april 2005 09:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Sommige uitspraken werken als een rode lap, en ik heb ook niet echt de indruk dat het volk dat OUD bezoekt het meest rationeel is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |