quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef thaduck het volgende:
Nope
quote:En waarom?
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....quote:
Kevin? Tis of Kelly of Ferry maar geen Kevinquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....Ik ben man en val op VROUWEN. En Kevin is nou niet bepaald een vrouw..
![]()
Jij wel??quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
Heb jij dan geen principes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
En jij TS?
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Ik moet er net zo goed niet aan denken met een transeksueel seks te hebben als met een manwijf. Die ellen ten Damme ziet er trouwens helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Voor mij wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Lees de TT en de OT nog eens goed. Gaat het om een relatie? No, het alleen om neuken verdomme. Ben jij nou een echte vent?quote:
Mag ik éven overgevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?
Lijkt me wel, of kun je ook 'tepels doneren' aanvinken op een codicil?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Gátverdamme. Walgelijk idee. Alleen die smerige tepels al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
ze heeft duidelijk wel de units ervoor... de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
Nooit! al was ze de laatste man.... erm... vrouw.. man ...... iets op aarde.
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.quote:
Dan heb ik liever dat de mensheid passé word.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ik
Tuurlijk, wie heeft dat niet liever, sowieso is baarmoederketsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.
Valt me tegen hoeveel gasten nog met de gedachten lopen te spelen, ik vind het op z'n zachtst gezegd te goor voor woorden.
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
En bedankt....quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik schat die kut als een dichtgeschroeide oorlogswond.
Nog maar weinig echte kutjes gezien klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Denk er eens over na: dat je op een bewerkte balzak zit te lebberen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
En bedankt....
*koekje weglegt* <-----------
Naja, laat ze maar gewoon ff een filmpje sturen ofzo...quote:
Misschien is d'r klit wel d'r eikel!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, laat ze maar gewoon ff een filmpje sturen ofzo...
Niet dat ik er eerst zelf met m'n vuist in moet frutten om er vervolgens achter te komen dat alles er los bijhangt enzo.
Och, ik heb inmiddels toch ook wel behoorlijk wat godsgruwelijk gore kutten gezien en vergeleken daarmee zou een kut die professioneel in elkaar is gezet door een plastisch chirurg op zich wel prioriteit hebbenquote:
Die schijnen ze heel erg goed na te kunnen maken. Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS) maar het is echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Thanks beeb. *mini milky way muncht*quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS)
Waar haal je de info vandaan als ik vragen mag. En details, juist details, ben serieus benieuwd. Misschien kan ik er ergens één bij mezelf in laten bouwen ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die schijnen ze heel erg goed na te kunnen maken. Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS) maar het is echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.
Dus dan wel?
Tja, dan zie ik het probleem idd niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
Dus dan wel?
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:25 schreef LaZZ het volgende:
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel. Die kut hoeft er totaal niet lelijk uit te zien. Waarschijnlijk is zo'n kut toch gemaakt naar hoe mannen wil dat het eruitziet. Dus waarschijnlijk mooie volle lippen. En ach, ik laat die beschrijving verder maar achterwege. Moge duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoeken.
quote:Bij deze dan maar:
- Binnenste schaamlippen blijven netjes binnen, geen uitpuilende stukken rosbief dus.
- Buitenste schaamlippen sluiten de boel netjes af, ziet er strak uit; geen uitstekende flappen ofzo en zelfs de clit is niet zichtbaar. En dat allemaal zelfs als ze staat. Gewoon een perfecte spleet dus, een net envelopje.
Samengevat; de boel netjes afgesloten, mooie volle schaamlippen zodat je echt een beetje het cameltoe idee krijgt en dat allemaal ook zónder tanga, oftewel, echt een modelkut.
.
.
Tsja, het was allemaal ook te perfect eh?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoeken.
Ej wait....
Fuck, MUUS was vroeger een man!!!!.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
En die zeikstem... brrrrrrrrr... daar krimpt je plasser toch al meteen van...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:27 schreef kastanova het volgende:
zolang ze haar bek dicht houdt, zou ik het het wel kunnen...
Huh? Voor de rest zou je toch niks?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef MUUS het volgende:
Mijn kut is off-topic.
-edit- Zei ik dat hardop?.
Serieus? Ff googlen, ben niet zo into die bladen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:33 schreef ROG het volgende:
Over die tepels gesproken, zij/hij heeft toch ooit in de Playboy gestaan?
Na BB. Maar Fok heeft het niet zo op Playboy pics meen ik, dus dat wordt inderdaad individueel Google'len.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Serieus? Ff googlen, ben niet zo into die bladen.
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar haal je de info vandaan als ik vragen mag. En details, juist details, ben serieus benieuwd. Misschien kan ik er ergens één bij mezelf in laten bouwen ofzo.
Vraag ik me ook af, denk het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef Nickthedick het volgende:
Trouwen: maken ze de clitoris van overgebleven stukjes eikel of wat?
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis? Dus dat je denkt dat iemand zijn/haar hand ergens anders zit dan je denkt? Want je hebt natuurlijk toch zo'n twintig jaar een normale penis gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis?
Voor geen diamant.quote:
Nee. dat zeker niet.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Maar op de een of andere manier zou ik dat bij negerinnen ook niet doen.
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Duidelijk nog nooit een negerin geneukt/gebeft!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hou je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Dat is niet waar. Dat verschilt per soort/ras.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.
Inderdaad, das wel waar natuurlijk. Het visuele mag dan wel mooi zijn, maar straks worden d'r schaamlippen stijfquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Onnatuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?quote:
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.quote:Ik heb jaren een donker vriendinnetje gehad. Niks mis mee.![]()
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Onnatuurlijk
WTF
Onaantrekkelijk juist niet, vaak zijn ze wat voller/dikker.
Vind ik ook vreemd hoor. Snap ik sowieso niks van. Maar ik adoreer dan ook vooral exotische vrouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef kastanova het volgende:.
Dat is juist nog 1 van mijn wensen; een negerin neuken.
Juist vanwege die donkere kut.
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.![]()
Ik val je niet aan, iedereen mag leuk en lekker vinden wat hij wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?
[..]
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.
Of de echte big mamas?
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het kwam alleen zo vreemd uit de lucht vallen "bij negerinnen ook niet"
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.
En ik had het niet eens over donkere vrouwen, maar over transsexuelen. Dan is het een vrouw en alles ziet eruit als dat van een vrouw, waarom dan niet beffen? Psychisch iets ofzo?.
Dan hebben wij een meningsverschil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.
Hmmm tja ik stel me voor dat ik me dan ook echt tot diegene aangetrokken zou voelen, verliefde gevoelens enzo. Uit ervaring weet ik hoe gemakkelijk je dan eigenlijk alles van een ander accepteert. En doet. Tenminste in mijn geval.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.![]()
Bedoelde het van: neuken en beffen zijn 2 verschillende dingen. Ik twijfel of ik Kelly zou willen neuken, maar weet zéker dat ik haar niet zou beffen. (zou er wel wat te beffen zijn eigenlijk?)
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?quote:
Nee, want voor mij is 'aangetrokken voelen' niet alleen fysiek, maar ook geestelijk. Ik zal sowieso niet gauw aangetrokken zijn tot een emotioneel/psychisch instabiel persoon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef LaZZ het volgende:
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.
Ja, maar dan niet zo'n halve bouwvakker-type he.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Ja, precies. Overigens zou mij het toch echt niet lukken bij een vent. Ik moet er gewoon niet aan denken kont te raggen bij een kerel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Dat ligt net weer anders, het moet wel gewoon jong zijn en strak etc. Psychisch gezien zou ik mijn oma geeneens neuken. Daarentegen kan ik dat nog wel bij Kelly. Ook al zal ik er geen natte droom van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
kom eens langsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Wat is er mis met halfbloedjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Pfft, wat een stelletje aanstellers hier. Als jullie van niks hadden geweten zouden jullie haar maar al te graag willen neuken![]()
Ze zal wel goed kunnen pijpen, ze is een van de weinige vrouwen die weet hoe het voeltquote:
Nee.quote:
Al geef je me 20 flessen champagne: Ik steek 'm nog liever tussen de deur.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
Goeie reactie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
De homofoob spreekt... Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef Fossa het volgende:
Betreffende het onderwerp: NEVER.
Hetero is hetero, en Kelly is en blijft een vent ..
.. met tieten ..
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef yvette1982 het volgende:
Een hippe vriend van mij was op vakantie in Isla Margarita en toevallig was daar toen Kelly uit BB ook. Ze waren vaak in dezelfde disco en ze sliep in hetzelfde hotel. Later kwam Willibrord frequin ook nog omdat ze een uitzending over haar hebben gemaakt, die ik later ook nog heb gezien.
En het viel toen nogal op dat die meid nogal wulps en geil was, ze zat achter bijna elke jongen aan en ze schreeuwde om aandacht. Zo zoende ze ook een keer met een nederlander die daar was met vrienden, nou dat heeft hij geweten haha. Hij is toen flink gepest door zijn vrienden en hij dacht dat ze hem een held zouden vinden maar hij werd juist belachelijk gemaakt.
En op een avond wilde ze ook die hippe hunk van een vriend van mij. Hij vond haar nog best lekker en hij vond het een geile gedachte. Hij was natuurlijk wel nieuwsgierig ook hoe dat kutje gemaakt zou zijn, hoe haar tieten aanvoelen enz. Maar hij heeft het niet gedaan vanwege zijn eergevoel, als hij het wel had gedaan zou hij vast ook lange tijd in de maling zijn genomen. Dat soort dingen blijven niet geheim lijkt mij.
je hebt groot gelijk. Vaak zien kutjes van donkere meiden er vies uit. Daarom trek ik ook altijd een grens tot hoogstens driekwart wijven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.
het is echt geen kneus hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopen.
zou het er wel op kunnen maar een relatie zou ik niet willen denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
"Wat er in de top 40 staat"quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef JooB het volgende:
Ja, een goed gesprek hoef je niet te verwachten van d'r![]()
Wat ik ervan begrepen heb wel. Ze gebruiken de eikel om een klitje te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef kastanova het volgende:
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopen.
Boeiuh, als ik maar kom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Wat je ook nog goed ziet bij Kelly is de adamsappel.
Ik vraag me af, kan ze eigenlijk ook klaarkomen??
Ja, heeft ze ooit gezegd in BB.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Ja dat is wel een goede vraag ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Ben jij zo hersenloos dat jij je leuter overal insteekt omdat jij "een vent" bent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Lees de TT en de OT nog eens goed. Gaat het om een relatie? No, het alleen om neuken verdomme. Ben jij nou een echte vent?
[afbeelding]
Nouja, als je naar inhoud gaat kijken dan valt ze voor mij sowieso al af. Maar dat geldt voor meer "lekkere wijven". Bij Jensen was laatst ook zo'n mokkel. Prachtig lichaam, maar toen ze haar bek opentrok knapte ik af. Zo'n plat aso-accentje kwam eruit. Ik zou er nog geen minuut naar kunnen luisteren. Dat neemt niet weg dat ik haar weleens zou willen neuken. Je gaat toch geen inhoudelijk gesprek aan tijdens de daad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij zo hersenloos dat jij je leuter overal insteekt omdat jij "een vent" bent?
Arme jij.
Ik weet het nog niet. Misschien wel.quote:
Niet, ooit man en domquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, als je naar inhoud gaat kijken dan valt ze voor mij sowieso al af. Maar dat geldt voor meer "lekkere wijven". Bij Jensen was laatst ook zo'n mokkel. Prachtig lichaam, maar toen ze haar bek opentrok knapte ik af. Zo'n plat aso-accentje kwam eruit. Ik zou er nog geen minuut naar kunnen luisteren. Dat neemt niet weg dat ik haar weleens zou willen neuken. Je gaat toch geen inhoudelijk gesprek aan tijdens de daad.![]()
Hier gaat het me dus puur om het feit dat Kelly op zich een lekker lichaam heeft, maar wel een man is geweest. Zou je haar neuken omdat ze een lekekr lichaam heeft, of niet omdat ze ooit een man is geweest?
Die kut is zo goed gelukt dat die fries uit het BB-huis helemaal niet in de gaten had dat ze ooit een man geweest was.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
GATVERDAMME zeg, al kreeg ik er honderdduizend Euro bij. Het is een enge, vieze, mediageile ongebouwde flikker. Verschrikkelijk RANZIG gewoon. Heb zo'n hekel aan die enge gast.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
daaromquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Nooit. Ik neuk liever iemand met herseninhoud.
Ja dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien wel.
En IK steek m'n vimbuks nog liever in een molshoop,heb ik de hele wereld eraan hangenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Thief het volgende:
* OOK*Zonder eerst heel het topic door te gaan lezen, NEEEE
ik ga geen vent neuken mafkezen.
ik neuk liever een wespennest
Ach. jij noemt het homofoob, ik noem het principes.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
De homofoob spreekt... Dit is dus precies wat ik bedoel.
Geloof mij nou, zover komt het niet eens. Opbokken met die kerel ..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef JooB het volgende:
Ranzig? boeie. Als ze een half uur aan je pijpje zuigt, zeg jij echt niet meer 'Ja, sorry ik kan je niet neuken want je bent ooit een vent geweest. Je pijpt wel lekker, dat wel'. Als een wijf zich zo aan je opdringt als zij dat doet, zeg jij als man echt geen nee. Ik zou wel een condoom omdoen, dat wel natuurlijk![]()
Nouja, zo te zien is heel de wereld er al overheen geweest... Kun je eigenlijk niet achterblijven...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef fafyoe het volgende:
IK ken dus iemnad die kelly heeft bereden of was het andersom hij is haar tegengekomen in de havana's in hilversum
Homofobisch zijn is een vorm van principes. Dat klopt.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:25 schreef Fossa het volgende:
[..]
Ach. jij noemt het homofoob, ik noem het principes.
Het blijft ranzig ..![]()
Naja, vooruit, mail me maar ff danquote:Op zondag 1 mei 2005 16:04 schreef lesley het volgende:
[..]
boekingen alleen via mail![]()
geef nog eens wat van die geile foto's van je![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw.
Je zal maar echt voor de keuze staan. Dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:15 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik steek m'n vimbuks nog liever in een berenklem,of een rivier vol pirana's dan dat ik hem in 'het' steek........![]()
![]()
Toch niet,ben een man met principes,en een 'Kelly' is NOT done voor mij.................SERIEUS!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je zal maar echt voor de keuze staan. Dan piep je wel anders.
Ah... Wat lief... Bang dattie het lekker gaat vinden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Toch niet,ben een man met principes,en een 'Kelly' is NOT done voor mij.................SERIEUS!
Vind het een onzijdig gedrocht als ik het effe zeggen mag........![]()
![]()
![]()
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ah... Wat lief... Bang dattie het lekker gaat vinden...![]()
point proven... case closedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.
Ben tot op heden met 100% zekerheid lesbisch te noemen..........ik val op vrouwen,ECHTE vrouwen en geen namaak schit!
Je kan je pik laten afhakken,tieten laten groeien..........maar 'het' is en blijft een man,daar veranderd een operatie NIKS aan!
Mannnnnnnnn,wat lopen er toch ranzige varkens rond op deze wereld!
Idd,dat jij die open vleeswond die Kelly 'haar' kutje noemt maar gaat liggen uitvreten,maar deze niet!!!quote:
Ik dacht 't niet ouwe.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
Degenen die het hardst roepen dat ze niets moeten hebben van Kelly schuiven 'm er zo in als het puntje bij paaltje komt.
Ja hoor meneer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jij gelooft wel dat ik dat niet doe he.![]()
Sure..nog nooit van transgender gehoord? Je zult het maar hebben, en geboren worden in een lichaam dat je verafschuwt, leven in een rol die je niet wilt. Het lijkt me een nachtmerrie. als iemand dan toch het lef heeft (nou ja lef, als transgender 'patient'voelt het vaak als onvermijdelijk), en er wat aan laat doen, kan ik dat alleen maar toejuichen. Denk je echt dat het een gril is voor die mensen? Eerst door een pubertijd heen moeten met voor jou afschuwelijke veranderingen aan je lijf, gepest/niet geaccepteerd worden, altijd maar vechten, wellicht psychotherapie, en dan als je een operatie wilt eerst weer maanden en jaren therapie en operaties. Heel veel operaties, en medicijnen. Dat lijkt mij in elk geval niet niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.
Ben tot op heden met 100% zekerheid lesbisch te noemen..........ik val op vrouwen,ECHTE vrouwen en geen namaak schit!
Je kan je pik laten afhakken,tieten laten groeien..........maar 'het' is en blijft een man,daar veranderd een operatie NIKS aan!
Mannnnnnnnn,wat lopen er toch ranzige varkens rond op deze wereld!
Nog even op jou reageren en dan gauw een paar uurtjes slapen,gaaaaaaap!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sure..nog nooit van transgender gehoord? Je zult het maar hebben, en geboren worden in een lichaam dat je verafschuwt, leven in een rol die je niet wilt. Het lijkt me een nachtmerrie. als iemand dan toch het lef heeft (nou ja lef, als transgender 'patient'voelt het vaak als onvermijdelijk), en er wat aan laat doen, kan ik dat alleen maar toejuichen. Denk je echt dat het een gril is voor die mensen? Eerst door een pubertijd heen moeten met voor jou afschuwelijke veranderingen aan je lijf, gepest/niet geaccepteerd worden, altijd maar vechten, wellicht psychotherapie, en dan als je een operatie wilt eerst weer maanden en jaren therapie en operaties. Heel veel operaties, en medicijnen. Dat lijkt mij in elk geval niet niks.
Maar he, ik ben blij voor jou dat jij een 'echte' man bent zodat je lekker kunt afgeven op mensen waarvoor het verschijnsel geslacht niet zo vanzelfsprekend is.
![]()
Niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
Nogeens lezen, Scuderia_mark, Aventura doelt niet op hermafrodieten..
En dan is Aventura nog eens een vrouwtje ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:51 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Nog eens gelezen,hij bedoelt idd wat anders,arghhhhhhhhh!!!
Maar ik ben NIET blond.................![]()
Weer wat geleerd dus...........trusten.............quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan is Aventura nog eens een vrouwtje ook..
Welterusten..
Iemand laat zich ook "ombouwen" omdat diegene van het andere geslacht dan het geboren geslacht is. Dus de operaties maken zo iemand geen vrouw, het was van binnen al een vrouw lang voor het transitie-traject (Waar een operatie de laatste fase van is, die op zijn vroegst eigenlijk pas twee-en-half jaar na het begin van het medische traject wordt uitgevoerd).quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Nog even op jou reageren en dan gauw een paar uurtjes slapen,gaaaaaaap!
Ik geef niet af op hermafrodieten,want daar doel jij toch op of heb ik het mis?
Kelly is een heel ander verhaal namelijk,DUIDELIJK als man geboren waarna hij zich heeft laten ombouwen tot vrouw op lichamelijk gebied.
Dat maakt en man nog geen vrouw,dat zou een belediging zijn naar iedere 'natuurlijk' geboren vrouw in mijn ogen!
Transseksualiteit wordt door sommige medici gezien als een vorm van interseksualiteit (Het laatste wordt vaak foutief hermafrodiet genoemde).quote:Mensen die bij de geboorte 2zijdig zijn geboren en uiteindelijk een 'kant' kiezen hoor je me toch niet over,.............nou dan!
Mede afhankelijk van de natuurlijke lichaamsbouw en het moment dat iemand de transitie begint, is er vaak aan de lichaamsbouw weinig vreemds te zien. Brede schouders vaak wel, omdat dat iets is wat niet met medicatie of operaties kan worden aangepast. Er zijn echter ook veel biologische vrouwen die iets breder gebouwd zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:58 schreef beffelholt het volgende:
laatst ook nog zo'n geintje gehda: zou je deze meid neuken?
een super lekkere meid wat dus ook een omgebouwde kerel was. als je goed keek zag je het ook aan de lichaamsbouw.
Is het ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sure..nog nooit van transgender gehoord? Je zult het maar hebben, en geboren worden in een lichaam dat je verafschuwt, leven in een rol die je niet wilt. Het lijkt me een nachtmerrie.
Ik denk dat wanneer iemand kijkt naar hoe het transitie-traject verloopt:quote:Denk je echt dat het een gril is voor die mensen?
En met betrekking tot Kelly : Ze is inderdaad gigantisch dom (Hoewel ik eerder de indruk heb dat het een act is. Zo dom kan iemand haast niet zijn zou ik denken..), en gedraagt zich op een vreselijke manier.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:26 schreef Tarak het volgende:
Kelly is te dom om te neuken of zo komt ze in ieder geval over op tv.
Kijk nog eens naar je opsomming. Misschien dat je juist daarom wel met je verstand ervoor kiest.quote:Op woensdag 4 mei 2005 17:02 schreef BetaWolf het volgende:
[..]
Is het ook.
[..]
Ik denk dat wanneer iemand kijkt naar hoe het transitie-traject verloopt:
- Je zet alles (relaties, carriere, etc.) op het spel om iets te beginnen waarvan je niet weet hoe het eindigen zal.
- Je geeft je psychisch volkomen bloot aan een psycholoog.
- Je leeft een periode als een "iets" waarvan niet duidelijk is of het een man of vrouw is. Mensen reageren heel spastisch op je.
- Je gebruikt medicatie waar je ziek van kan worden, en waar je in de regel sterk op achteruit gaat qua conditie, kracht en psychische stabiliteit.
- Je ondergaat een onomkeerbare operatie waar een "echte man" niet eens aan wil denken.
Dat toch eigenlijk best vast staat dat het iets is waar je niet met je verstand voor kiest..
Nee ik had het niet over een hermafrodiet. Wat ik wil zeggen is, dat als het jouw voorstellingsvermogen te boven gaat (blijkbaar!), dat het nog niet wil zeggen dat het niet bestaat, en dat het geen reeël probleem is voor de mensen die een sekseverandering willen ondergaan. Die mensen zijn vaak letterlijk geboren in het verkeerde lichaam. En dat is niet alleen geestelijk zo, er spelen ook biologische factoren mee. Dat alles maakt dat een persoon zich niet voelt zoals hij of zij er van buiten uitziet.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Nog even op jou reageren en dan gauw een paar uurtjes slapen,gaaaaaaap!
Ik geef niet af op hermafrodieten,want daar doel jij toch op of heb ik het mis?
Kelly is een heel ander verhaal namelijk,DUIDELIJK als man geboren waarna hij zich heeft laten ombouwen tot vrouw op lichamelijk gebied.
Dat maakt en man nog geen vrouw,dat zou een belediging zijn naar iedere 'natuurlijk' geboren vrouw in mijn ogen!
Je bent wat je bent,ik ben ook maar een doodgewone burger als zovelen van ons.
Koop ik me een raceoverall en een helm compleet in Ferrari livery,en sla ik aan het racen,maakt me dat nog geen Michael Schumacher of wel?
Je snapt vast wel wat ik met deze vergelijking bedoel of niet?
En nee,in mijn ogen is het geen zonde sommige zaken niet te snappen,mijn keuze zou het niet zijn,waarom moet ik dan heel (gemaakt) begripvol doen?
Mensen die bij de geboorte 2zijdig zijn geboren en uiteindelijk een 'kant' kiezen hoor je me toch niet over,.............nou dan!
Zou niet durven want het zal jezelf maar overkomen zijn,neenee,that's not me!
Mensen die met een afwijking,aandoening of anderzijds worden geboren hebben WEL degelijk mijn begrip,zal daar nooit de spot mee drijven.........echt waar niet!
Mijn beste kameraad sinds 18jaar heeft vorig jaar een dochterje gekregen samen met z'n vrouw ,dat kindje is ZWAAR hartpatient en kent vele lichamelijke gebreken.
Aangezien ik dat van heeeeeel kort bij heb mee gemaakt(ook de 8 operaties die ze tot nu toe heeft moeten ondergaan),krijg je een hele andere kijk op het leven.
Dat maakt dan ook dat ik NOOIT of tenimmer iemand op lichamelijke 'gebreken' af zal rekenen.
Dat soort zaken zijn namelijk hartverscheurend te noemen,ik realiseer me dan eens temeer dat ik goed af ben doordat ik lichamelijk gezond ben,ik waardeer het maar voel me niet meer daardoor.
Wel in de zin dat ik natuurlijk van tevoren wist dat ik die risico's nam, en de negatieve effecten voor lief neem. Nog steeds komt het echter wel voor dat ik mezelf afvraag waar ik mee bezig ben. Echt rationaliseren kan ik het voor mezelf niet, al is het natuurlijk wel zo dat het merkbaar een goede richting op gaat nu, en dat ik soms zelfs het idee krijg dat alles ooit normaal zal zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:30 schreef FoeiJongHaai het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar je opsomming. Misschien dat je juist daarom wel met je verstand ervoor kiest.
De auto-erotieke kenmerken van travestieten worden inderdaad vaak toegedicht aan transgenders en transseksuelen, terwijl daar inderdaad in de meeste gevallen geen sprake van is. Het lijstje wat ik opnoemde weerhoudt mensen die geen volslagen "verkeerde" gender-identiteit hebben er ook van om een transitie in te stappen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 20:39 schreef Aventura het volgende:
Misschien ben je wel in de war met travestieten, maar dat is iets heel anders. Die zijn tevreden met een pruik en een panty. Was het maar zo simpel..
Daarom, dat zeg ik ookquote:Op woensdag 4 mei 2005 21:33 schreef BetaWolf het volgende:
[..]
De auto-erotieke kenmerken van travestieten worden inderdaad vaak toegedicht aan transgenders en transseksuelen, terwijl daar inderdaad in de meeste gevallen geen sprake van is. Het lijstje wat ik opnoemde weerhoudt mensen die geen volslagen "verkeerde" gender-identiteit hebben er ook van om een transitie in te stappen.
Dat klopt. Ik zit nu in de Real Life Experience (RLE), de periode waarin je in de gewenste geslachtsrol moet gaan leven (Wat ik, zoals velen die zich bij het genderteam aanmelden, reeds deed) voorafgaand aan de SRS (Sexual Reassignment Surgery, "de operatie").quote:Op woensdag 4 mei 2005 21:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Daarom, dat zeg ik ook. Ben verder totaal geen ervaringsdeskundige, maar heb er wel het e.e.a. over gelezen, en ook een paar docu's over gezien. Maar jij zit dus in zo'n traject als ik het goed begrijp?
Voor mij lijkt het niet echt of het een keuze is geweest. Het is een langzaam groeiend besef geweest. Verder had ik mezelf voorgenomen om eerst wat orde in mijn leven te scheppen zodat ik de psychische klappen die zouden volgen kon opvangen. Geleidelijk aan ben ik zelf wat gaan doen, mezelf als vrouw presenteren in weekenden en andere vrije tijd. Op een gegeven moment ging dat echter ook niet meer, ik wilde geen dubbel leven. Zodoende "besloten" om maar niet eerst orde te scheppen, en gewoon de puinhoop groter te maken door volledig "om te gaan" en alles voor lief te nemen. Het alternatief was psychisch helemaal stuk gaan, dus dan is een keuze denk ik snel gemaakt..quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:00 schreef Aventura het volgende:
Heftig. Mijn respect heb je. Hoewel het voor jou waarschijnlijk geen moeilijke keuze was?
Wanneer ze zich normaal zou gedragen en een normale intelligentie zou hebben, zou het dan geen probleem zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2005 22:28 schreef draaijer het volgende:
No Fucking Way!!!!!!!
Al zou het een mooie vrouw zijn als het IQ net zoals bij deze < 100 is staat gelijk aan NOGO
Alsof er geen niet-donkere kutjes zijn die er ranzig uit kunnen zien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
ik ookquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
ik zou d'r doen...
Je hebt je laten ombouwen omdat je als een slet misbruikt wil worden...moet je niet verbaasd opkijken als er wanhopige maagden zijn die dromen over sex met alles wat een (soort van) kut en tieten heeftquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:15 schreef kellymallone het volgende:
Heb je er weleens overnagedacht of ik met jullie slijmerige onderkruipsels naar bed wil gaan?
Ik heb alleen sex met mannen!
Veel suc6 verders op jullie Forumpje, als je meer van mij wilt zien kijk dan lekker op mijn
site, maar hou de computer aub schoon!
Afz. "The Look, the Touch, the Feel...Of not Real!!![]()
![]()
![]()
Nee. Bij de operatie worden de teelballen verwijderd, waardoor er geen sperma meer wordt geproduceerd. Gedurende de HRT/RLE wordt er ook geen sperma meer geproduceerd doordat de testosteron-productie wordt onderdrukt.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:39 schreef -Lay-Z- het volgende:
komt er sperma uit haar clitoris als ze klaarkomt??
Bij deze.quote:dit vraag ik mij toch wel af hoor.
Zitten er hier misschien transeksuelen die dit even willen toelichten, aub???
Even een serieuze vraag, ik weet niet eens of het al beantwoord is, maar heb je als omgebouwde man (sorry als het negatief overkomt; het is niet zo bedoeld) hetzelfde gevoel als dat een vrouw zou hebben qua seks? Komt het orgasme overeen e.d. ? Dat is eigenlijk iets wat ik me gewoon afvroegquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef kellymallone het volgende:
Me laten ombouwen om als Slet misbruikt te worden?
Wat weet jij er nou van? Dat ik een slet ben heeft niks te maken met mijn transsexualiteit.
Het is al een opgave om als mens een aardig persoon te blijven in deze situatie, maar kan je wel vertellen dat het niet de makkelijkste weg is naar een "perfect leven". Al mag ik zeker niet klagen over mijn dagelijkse avonturen. Ik ben gelukkig, en streef naar perfectie. Dan maar een slet, ik geniet ultiem. Ook al is het in de ogen van een ander niks waard. Ik heb vroeger me veel te veel moeten inhouden voor types met zon vooroordeel, maar ben blij dat ik door alle aandacht nog steeds een goedbelede boterham kan eten.
Die kont is wel uitgebouwd ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Het is een beetje een misleidende term.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even een serieuze vraag, ik weet niet eens of het al beantwoord is, maar heb je als omgebouwde man (sorry als het negatief overkomt; het is niet zo bedoeld)
Bij de meeste operaties komt na een poosje (Als de hormoonbalans zich hersteld heeft) het gevoel terug, en zijn orgasmes vergelijkbaar aan orgasmes bij biologische vrouwen mogelijk.quote:hetzelfde gevoel als dat een vrouw zou hebben qua seks? Komt het orgasme overeen e.d. ? Dat is eigenlijk iets wat ik me gewoon afvroeg
Dan bestaan er weinig beschaafde vrouwen vrees ik.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:01 schreef kellymallone het volgende:
Lol! klaarkomen is wel het laatst waar je aan denkt als "beschaafde"vrouw.
het is pietquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:14 schreef mrSPLIFFY het volgende:
als je de echte Kelly bent, maak je wel erg weinig schrijf fouten.....
we want PROOF!!!!!
dus je orgasmes zijn heviger dan toen je nog man was??quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:03 schreef BetaWolf het volgende:
[..]
Het is een beetje een misleidende term.
[..]
Bij de meeste operaties komt na een poosje (Als de hormoonbalans zich hersteld heeft) het gevoel terug, en zijn orgasmes vergelijkbaar aan orgasmes bij biologische vrouwen mogelijk.
wtfquote:Op donderdag 5 mei 2005 16:17 schreef laffer het volgende:
[..]
het is piet![]()
http://marktplaats.tiscal(...)lone%26fo%3D%26pv%3D
hier zeg je het zelf, de fysieke looks worden veranderd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:30 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Kelly was,is en zal altijd een 'man' blijven................omgebouwd of niet!![]()
Je bent wat je bent,met een operatie mag de fysieke looks dan kunnen veranderen maar dat veranderd niks aan het feit dat hij als man geboren is.
Bovendien stoort mij dergelijk overdreven gedrag zoals Kelly die tentoon spreidt,heb nog NOOIT een vrouw in m'n leven ontmoet die zich zooooo aanstellirig en theatraal kan gedragen.
En ik ben heb toch heel wat vrouwen 'ontmoet' in mijn bijna 32jarig leventje................
![]()
It's all between the ears,net als alle andere gevoelens.................quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:40 schreef -Lay-Z- het volgende:
[..]
hier zeg je het zelf, de fysieke looks worden veranderd.
Maar wat als je wordt geboren in een mannelijk lichaam, maar je voelt je geestelijk als een vrouw, dan ben je volgens jouw redenering ook als vrouw geboren. Enkel fysiek ben je dan man.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:17 schreef laffer het volgende:
[..]
het is piet![]()
http://marktplaats.tiscal(...)lone%26fo%3D%26pv%3D
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:03 schreef Nachtdier het volgende:
Gadver, het idee alleen al. Hoewel het er behoorlijk knap uitziet (en dan bedoel ik knap in de zin van dat de chirurgen verdomd mooi werk hebben afgeleverd), zal ik er niet aan moeten denken. Het is en blijft een man.
Maar, een quote met betrekking tot Kelly en XXX >'M'n broer werkte destijds op een druk tankstation waar veel taxichauffeurs van de RTC tankten. Staat er een in de playboy te bladeren, roept ie bij het zien van Kelly keihard tegen z'n collega "Kijk nou! Die heb ik geneukt."
>>>Bleek ie niet te weten dat Kelly een omgebouwde kerel was... Schaamde zich rot en heeft het nog heel wat keertjes moeten horen van de collega's. Ging opeens heel snel rond...
Dus je broer heeft kelly geneuktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:03 schreef Nachtdier het volgende:
Gadver, het idee alleen al. Hoewel het er behoorlijk knap uitziet (en dan bedoel ik knap in de zin van dat de chirurgen verdomd mooi werk hebben afgeleverd), zal ik er niet aan moeten denken. Het is en blijft een man.
Maar, een quote met betrekking tot Kelly en XXX >'M'n broer werkte destijds op een druk tankstation waar veel taxichauffeurs van de RTC tankten. Staat er een in de playboy te bladeren, roept ie bij het zien van Kelly keihard tegen z'n collega "Kijk nou! Die heb ik geneukt."
>>>Bleek ie niet te weten dat Kelly een omgebouwde kerel was... Schaamde zich rot en heeft het nog heel wat keertjes moeten horen van de collega's. Ging opeens heel snel rond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |