Ik weet het nog niet. Misschien wel.quote:
Niet, ooit man en domquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, als je naar inhoud gaat kijken dan valt ze voor mij sowieso al af. Maar dat geldt voor meer "lekkere wijven". Bij Jensen was laatst ook zo'n mokkel. Prachtig lichaam, maar toen ze haar bek opentrok knapte ik af. Zo'n plat aso-accentje kwam eruit. Ik zou er nog geen minuut naar kunnen luisteren. Dat neemt niet weg dat ik haar weleens zou willen neuken. Je gaat toch geen inhoudelijk gesprek aan tijdens de daad.![]()
Hier gaat het me dus puur om het feit dat Kelly op zich een lekker lichaam heeft, maar wel een man is geweest. Zou je haar neuken omdat ze een lekekr lichaam heeft, of niet omdat ze ooit een man is geweest?
Die kut is zo goed gelukt dat die fries uit het BB-huis helemaal niet in de gaten had dat ze ooit een man geweest was.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
GATVERDAMME zeg, al kreeg ik er honderdduizend Euro bij. Het is een enge, vieze, mediageile ongebouwde flikker. Verschrikkelijk RANZIG gewoon. Heb zo'n hekel aan die enge gast.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
daaromquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Nooit. Ik neuk liever iemand met herseninhoud.
Ja dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien wel.
En IK steek m'n vimbuks nog liever in een molshoop,heb ik de hele wereld eraan hangenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Thief het volgende:
* OOK*Zonder eerst heel het topic door te gaan lezen, NEEEE
ik ga geen vent neuken mafkezen.
ik neuk liever een wespennest
Ach. jij noemt het homofoob, ik noem het principes.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
De homofoob spreekt... Dit is dus precies wat ik bedoel.
Geloof mij nou, zover komt het niet eens. Opbokken met die kerel ..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef JooB het volgende:
Ranzig? boeie. Als ze een half uur aan je pijpje zuigt, zeg jij echt niet meer 'Ja, sorry ik kan je niet neuken want je bent ooit een vent geweest. Je pijpt wel lekker, dat wel'. Als een wijf zich zo aan je opdringt als zij dat doet, zeg jij als man echt geen nee. Ik zou wel een condoom omdoen, dat wel natuurlijk![]()
Nouja, zo te zien is heel de wereld er al overheen geweest... Kun je eigenlijk niet achterblijven...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef fafyoe het volgende:
IK ken dus iemnad die kelly heeft bereden of was het andersom hij is haar tegengekomen in de havana's in hilversum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |