Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.
Of de echte big mamas?
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het kwam alleen zo vreemd uit de lucht vallen "bij negerinnen ook niet"
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.
En ik had het niet eens over donkere vrouwen, maar over transsexuelen. Dan is het een vrouw en alles ziet eruit als dat van een vrouw, waarom dan niet beffen? Psychisch iets ofzo?.
Dan hebben wij een meningsverschil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.
Hmmm tja ik stel me voor dat ik me dan ook echt tot diegene aangetrokken zou voelen, verliefde gevoelens enzo. Uit ervaring weet ik hoe gemakkelijk je dan eigenlijk alles van een ander accepteert. En doet. Tenminste in mijn geval.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.![]()
Bedoelde het van: neuken en beffen zijn 2 verschillende dingen. Ik twijfel of ik Kelly zou willen neuken, maar weet zéker dat ik haar niet zou beffen. (zou er wel wat te beffen zijn eigenlijk?)
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?quote:
Nee, want voor mij is 'aangetrokken voelen' niet alleen fysiek, maar ook geestelijk. Ik zal sowieso niet gauw aangetrokken zijn tot een emotioneel/psychisch instabiel persoon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef LaZZ het volgende:
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.
Ja, maar dan niet zo'n halve bouwvakker-type he.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Ja, precies. Overigens zou mij het toch echt niet lukken bij een vent. Ik moet er gewoon niet aan denken kont te raggen bij een kerel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Dat ligt net weer anders, het moet wel gewoon jong zijn en strak etc. Psychisch gezien zou ik mijn oma geeneens neuken. Daarentegen kan ik dat nog wel bij Kelly. Ook al zal ik er geen natte droom van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
kom eens langsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Wat is er mis met halfbloedjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Pfft, wat een stelletje aanstellers hier. Als jullie van niks hadden geweten zouden jullie haar maar al te graag willen neuken![]()
Ze zal wel goed kunnen pijpen, ze is een van de weinige vrouwen die weet hoe het voeltquote:
Nee.quote:
Al geef je me 20 flessen champagne: Ik steek 'm nog liever tussen de deur.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
Goeie reactie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
De homofoob spreekt... Dit is dus precies wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:56 schreef Fossa het volgende:
Betreffende het onderwerp: NEVER.
Hetero is hetero, en Kelly is en blijft een vent ..
.. met tieten ..
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopenquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef yvette1982 het volgende:
Een hippe vriend van mij was op vakantie in Isla Margarita en toevallig was daar toen Kelly uit BB ook. Ze waren vaak in dezelfde disco en ze sliep in hetzelfde hotel. Later kwam Willibrord frequin ook nog omdat ze een uitzending over haar hebben gemaakt, die ik later ook nog heb gezien.
En het viel toen nogal op dat die meid nogal wulps en geil was, ze zat achter bijna elke jongen aan en ze schreeuwde om aandacht. Zo zoende ze ook een keer met een nederlander die daar was met vrienden, nou dat heeft hij geweten haha. Hij is toen flink gepest door zijn vrienden en hij dacht dat ze hem een held zouden vinden maar hij werd juist belachelijk gemaakt.
En op een avond wilde ze ook die hippe hunk van een vriend van mij. Hij vond haar nog best lekker en hij vond het een geile gedachte. Hij was natuurlijk wel nieuwsgierig ook hoe dat kutje gemaakt zou zijn, hoe haar tieten aanvoelen enz. Maar hij heeft het niet gedaan vanwege zijn eergevoel, als hij het wel had gedaan zou hij vast ook lange tijd in de maling zijn genomen. Dat soort dingen blijven niet geheim lijkt mij.
je hebt groot gelijk. Vaak zien kutjes van donkere meiden er vies uit. Daarom trek ik ook altijd een grens tot hoogstens driekwart wijven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.
het is echt geen kneus hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopen.
zou het er wel op kunnen maar een relatie zou ik niet willen denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
"Wat er in de top 40 staat"quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:08 schreef JooB het volgende:
Ja, een goed gesprek hoef je niet te verwachten van d'r![]()
Wat ik ervan begrepen heb wel. Ze gebruiken de eikel om een klitje te maken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?
quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:11 schreef kastanova het volgende:
Wat een kneus; ik zou haar in de reet neuken en de foto's aan Privé verkopen.
Boeiuh, als ik maar kom.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Wat je ook nog goed ziet bij Kelly is de adamsappel.
Ik vraag me af, kan ze eigenlijk ook klaarkomen??
Ja, heeft ze ooit gezegd in BB.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Ja dat is wel een goede vraag ja.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:02 schreef schatje het volgende:
Ben jij zo hersenloos dat jij je leuter overal insteekt omdat jij "een vent" bent?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Lees de TT en de OT nog eens goed. Gaat het om een relatie? No, het alleen om neuken verdomme. Ben jij nou een echte vent?
[afbeelding]
Nouja, als je naar inhoud gaat kijken dan valt ze voor mij sowieso al af. Maar dat geldt voor meer "lekkere wijven". Bij Jensen was laatst ook zo'n mokkel. Prachtig lichaam, maar toen ze haar bek opentrok knapte ik af. Zo'n plat aso-accentje kwam eruit. Ik zou er nog geen minuut naar kunnen luisteren. Dat neemt niet weg dat ik haar weleens zou willen neuken. Je gaat toch geen inhoudelijk gesprek aan tijdens de daad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 16:45 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ben jij zo hersenloos dat jij je leuter overal insteekt omdat jij "een vent" bent?
Arme jij.
Ik weet het nog niet. Misschien wel.quote:
Niet, ooit man en domquote:Op dinsdag 26 april 2005 17:10 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, als je naar inhoud gaat kijken dan valt ze voor mij sowieso al af. Maar dat geldt voor meer "lekkere wijven". Bij Jensen was laatst ook zo'n mokkel. Prachtig lichaam, maar toen ze haar bek opentrok knapte ik af. Zo'n plat aso-accentje kwam eruit. Ik zou er nog geen minuut naar kunnen luisteren. Dat neemt niet weg dat ik haar weleens zou willen neuken. Je gaat toch geen inhoudelijk gesprek aan tijdens de daad.![]()
Hier gaat het me dus puur om het feit dat Kelly op zich een lekker lichaam heeft, maar wel een man is geweest. Zou je haar neuken omdat ze een lekekr lichaam heeft, of niet omdat ze ooit een man is geweest?
Die kut is zo goed gelukt dat die fries uit het BB-huis helemaal niet in de gaten had dat ze ooit een man geweest was.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
GATVERDAMME zeg, al kreeg ik er honderdduizend Euro bij. Het is een enge, vieze, mediageile ongebouwde flikker. Verschrikkelijk RANZIG gewoon. Heb zo'n hekel aan die enge gast.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
daaromquote:Op dinsdag 26 april 2005 19:59 schreef BloodyLotte het volgende:
Nooit. Ik neuk liever iemand met herseninhoud.
Ja dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:14 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Misschien wel.
En IK steek m'n vimbuks nog liever in een molshoop,heb ik de hele wereld eraan hangenquote:Op woensdag 27 april 2005 00:14 schreef Thief het volgende:
* OOK*Zonder eerst heel het topic door te gaan lezen, NEEEE
ik ga geen vent neuken mafkezen.
ik neuk liever een wespennest
Ach. jij noemt het homofoob, ik noem het principes.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:03 schreef DS4 het volgende:
[..]
De homofoob spreekt... Dit is dus precies wat ik bedoel.
Geloof mij nou, zover komt het niet eens. Opbokken met die kerel ..quote:Op woensdag 27 april 2005 10:23 schreef JooB het volgende:
Ranzig? boeie. Als ze een half uur aan je pijpje zuigt, zeg jij echt niet meer 'Ja, sorry ik kan je niet neuken want je bent ooit een vent geweest. Je pijpt wel lekker, dat wel'. Als een wijf zich zo aan je opdringt als zij dat doet, zeg jij als man echt geen nee. Ik zou wel een condoom omdoen, dat wel natuurlijk![]()
Nouja, zo te zien is heel de wereld er al overheen geweest... Kun je eigenlijk niet achterblijven...quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:06 schreef fafyoe het volgende:
IK ken dus iemnad die kelly heeft bereden of was het andersom hij is haar tegengekomen in de havana's in hilversum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |