quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef thaduck het volgende:
Nope
quote:En waarom?
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....quote:
Kevin? Tis of Kelly of Ferry maar geen Kevinquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....Ik ben man en val op VROUWEN. En Kevin is nou niet bepaald een vrouw..
![]()
Jij wel??quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
Heb jij dan geen principes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
En jij TS?
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Ik moet er net zo goed niet aan denken met een transeksueel seks te hebben als met een manwijf. Die ellen ten Damme ziet er trouwens helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Voor mij wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Lees de TT en de OT nog eens goed. Gaat het om een relatie? No, het alleen om neuken verdomme. Ben jij nou een echte vent?quote:
Mag ik éven overgevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?
Lijkt me wel, of kun je ook 'tepels doneren' aanvinken op een codicil?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Gátverdamme. Walgelijk idee. Alleen die smerige tepels al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
ze heeft duidelijk wel de units ervoor... de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
Nooit! al was ze de laatste man.... erm... vrouw.. man ...... iets op aarde.
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.quote:
Dan heb ik liever dat de mensheid passé word.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ik
Tuurlijk, wie heeft dat niet liever, sowieso is baarmoederketsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.
Valt me tegen hoeveel gasten nog met de gedachten lopen te spelen, ik vind het op z'n zachtst gezegd te goor voor woorden.
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
En bedankt....quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik schat die kut als een dichtgeschroeide oorlogswond.
Nog maar weinig echte kutjes gezien klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Denk er eens over na: dat je op een bewerkte balzak zit te lebberen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
En bedankt....
*koekje weglegt* <-----------
Naja, laat ze maar gewoon ff een filmpje sturen ofzo...quote:
Misschien is d'r klit wel d'r eikel!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, laat ze maar gewoon ff een filmpje sturen ofzo...
Niet dat ik er eerst zelf met m'n vuist in moet frutten om er vervolgens achter te komen dat alles er los bijhangt enzo.
Och, ik heb inmiddels toch ook wel behoorlijk wat godsgruwelijk gore kutten gezien en vergeleken daarmee zou een kut die professioneel in elkaar is gezet door een plastisch chirurg op zich wel prioriteit hebbenquote:
Die schijnen ze heel erg goed na te kunnen maken. Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS) maar het is echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
Thanks beeb. *mini milky way muncht*quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS)
Waar haal je de info vandaan als ik vragen mag. En details, juist details, ben serieus benieuwd. Misschien kan ik er ergens één bij mezelf in laten bouwen ofzo.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
[..]
Die schijnen ze heel erg goed na te kunnen maken. Ik zal je de details besparen (ook voor MUUS) maar het is echt knap wat ze tegenwoordig allemaal kunnen.
Dus dan wel?
Tja, dan zie ik het probleem idd niet...quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:24 schreef sizzler het volgende:
Dus dan wel?
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoekenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:25 schreef LaZZ het volgende:
Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel. Die kut hoeft er totaal niet lelijk uit te zien. Waarschijnlijk is zo'n kut toch gemaakt naar hoe mannen wil dat het eruitziet. Dus waarschijnlijk mooie volle lippen. En ach, ik laat die beschrijving verder maar achterwege. Moge duidelijk zijn.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoeken.
quote:Bij deze dan maar:
- Binnenste schaamlippen blijven netjes binnen, geen uitpuilende stukken rosbief dus.
- Buitenste schaamlippen sluiten de boel netjes af, ziet er strak uit; geen uitstekende flappen ofzo en zelfs de clit is niet zichtbaar. En dat allemaal zelfs als ze staat. Gewoon een perfecte spleet dus, een net envelopje.
Samengevat; de boel netjes afgesloten, mooie volle schaamlippen zodat je echt een beetje het cameltoe idee krijgt en dat allemaal ook zónder tanga, oftewel, echt een modelkut.
.
.
Tsja, het was allemaal ook te perfect eh?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
MUUS heeft zo'n kut, zal m'n beschrijving ervan wel eens ff opzoeken.
Ej wait....
Fuck, MUUS was vroeger een man!!!!.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:30 schreef MUUS het volgende:
En die zeikstem... brrrrrrrrr... daar krimpt je plasser toch al meteen van...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:27 schreef kastanova het volgende:
zolang ze haar bek dicht houdt, zou ik het het wel kunnen...
Huh? Voor de rest zou je toch niks?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef MUUS het volgende:
Mijn kut is off-topic.
-edit- Zei ik dat hardop?.
Serieus? Ff googlen, ben niet zo into die bladen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:33 schreef ROG het volgende:
Over die tepels gesproken, zij/hij heeft toch ooit in de Playboy gestaan?
Na BB. Maar Fok heeft het niet zo op Playboy pics meen ik, dus dat wordt inderdaad individueel Google'len.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:34 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Serieus? Ff googlen, ben niet zo into die bladen.
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:26 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Waar haal je de info vandaan als ik vragen mag. En details, juist details, ben serieus benieuwd. Misschien kan ik er ergens één bij mezelf in laten bouwen ofzo.
Vraag ik me ook af, denk het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef Nickthedick het volgende:
Trouwen: maken ze de clitoris van overgebleven stukjes eikel of wat?
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis? Dus dat je denkt dat iemand zijn/haar hand ergens anders zit dan je denkt? Want je hebt natuurlijk toch zo'n twintig jaar een normale penis gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis?
Voor geen diamant.quote:
Nee. dat zeker niet.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Maar op de een of andere manier zou ik dat bij negerinnen ook niet doen.
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Duidelijk nog nooit een negerin geneukt/gebeft!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hou je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Dat is niet waar. Dat verschilt per soort/ras.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.
Inderdaad, das wel waar natuurlijk. Het visuele mag dan wel mooi zijn, maar straks worden d'r schaamlippen stijfquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Onnatuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?quote:
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.quote:Ik heb jaren een donker vriendinnetje gehad. Niks mis mee.![]()
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Onnatuurlijk
WTF
Onaantrekkelijk juist niet, vaak zijn ze wat voller/dikker.
Vind ik ook vreemd hoor. Snap ik sowieso niks van. Maar ik adoreer dan ook vooral exotische vrouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef kastanova het volgende:.
Dat is juist nog 1 van mijn wensen; een negerin neuken.
Juist vanwege die donkere kut.
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.![]()
Ik val je niet aan, iedereen mag leuk en lekker vinden wat hij wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?
[..]
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |