Vraag ik me ook af, denk het wel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:36 schreef Nickthedick het volgende:
Trouwen: maken ze de clitoris van overgebleven stukjes eikel of wat?
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis? Dus dat je denkt dat iemand zijn/haar hand ergens anders zit dan je denkt? Want je hebt natuurlijk toch zo'n twintig jaar een normale penis gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:41 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Best vet eigenlijk, dat ze dat kunnen. Want het werkt wel, blijft natuurlijk gevoelig. Maar als iemand er aan zit, voelt het dan niet nog als je penis?
Voor geen diamant.quote:
Nee. dat zeker niet.quote:
Nee ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Maar op de een of andere manier zou ik dat bij negerinnen ook niet doen.
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Duidelijk nog nooit een negerin geneukt/gebeft!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nee. dat zeker niet.
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hou je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Dat is niet waar. Dat verschilt per soort/ras.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom: hoe je niet van bruine schaamlippen? binnen is het roze hoor.
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:44 schreef sizzler het volgende:
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:47 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik vind een donkere kut gewoon niet aantrekkelijk. Hoe mooi het meisje ook mag zijn. Ik zou er verder wel alles mee doen hoor, alleen dat niet.
Inderdaad, das wel waar natuurlijk. Het visuele mag dan wel mooi zijn, maar straks worden d'r schaamlippen stijfquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:43 schreef sizzler het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet ook niet of ze nat wordt als ze geil is of dat de holte dan groter wordt.
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:37 schreef sizzler het volgende:
[..]
Komt er op neer dat ze de piemel naar binnen werken. Binnenstebuiten zegmaar. Alsof je een mouw van je trui naar binnen stopt. De zwellichamen van de piemel stoppen ze eromheen (ik dacht dat ze er ook schaamlippen van maakte. Was een keer een docu over op tv. Maar het zag er uiteindelijk best wel echt uit.
Onnatuurlijkquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:48 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook. Ik vind het er wat onnatuurlijk, onaantrekkelijk uitzien.
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?quote:
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.quote:Ik heb jaren een donker vriendinnetje gehad. Niks mis mee.![]()
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Onnatuurlijk
WTF
Onaantrekkelijk juist niet, vaak zijn ze wat voller/dikker.
Vind ik ook vreemd hoor. Snap ik sowieso niks van. Maar ik adoreer dan ook vooral exotische vrouwen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
Maar de klit dan? Ze kunnen toch nog steeds klaarkomen?
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef kastanova het volgende:.
Dat is juist nog 1 van mijn wensen; een negerin neuken.
Juist vanwege die donkere kut.
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Ik houd helemaal niet van negerinnen. Da's de preut incluis.![]()
Ik val je niet aan, iedereen mag leuk en lekker vinden wat hij wil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik mag niet van mening zijn dat ik donkere kutten niet aantrekkelijk vind?
[..]
Niemand die dat beweert. Maar als ik een donkere vriendin zou hebben zou ik die niet beffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |