quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:47 schreef thaduck het volgende:
Nope
quote:En waarom?
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....quote:
Kevin? Tis of Kelly of Ferry maar geen Kevinquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef thaduck het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch vrij duidelijk nietwaar....Ik ben man en val op VROUWEN. En Kevin is nou niet bepaald een vrouw..
![]()
Jij wel??quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
Heb jij dan geen principes?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:50 schreef LaZZ het volgende:
En jij TS?
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.quote:
Precies, dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Ik moet er net zo goed niet aan denken met een transeksueel seks te hebben als met een manwijf. Die ellen ten Damme ziet er trouwens helemaal niet verkeerd uitquote:Op dinsdag 26 april 2005 00:57 schreef sizzler het volgende:
Nouja, ik zat te denken: je hoort weleens dat je nog kan zien dat het vroeger een man was, maar er zijn zat vrouwen die er mannelijker uitzien. En toen ik een BB-aflevering zag wist ik het nog niet en mijn eerste reactie was: whow, lekker ding! Maar het was toch een man. Ik weet het eigenlijk niet. Mixed feelings dus.
Nee.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
[afbeelding]
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw. Maar het was ooit een man!
Zou je er seks mee kunnen hebben als je weet dat het vroeger een man was? En waarom?
wat hij zegt.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef LaZZ het volgende:
Tuurlijk wel. Als ze maar een echte kut heeft en die ook een beetje strak is. Ze heeft immers tieten en kut dan. Als d''r kont dan ook maar een beetje uitgebouwd is naar vrouwelijke proporties is het voor mij geen probleem.
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Voor mij wel hoor.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:59 schreef sizzler het volgende:
Ik zei neuken. Dat heeft niets met innerlijk te maken.
Lees de TT en de OT nog eens goed. Gaat het om een relatie? No, het alleen om neuken verdomme. Ben jij nou een echte vent?quote:
Mag ik éven overgevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:04 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Over innerlijk gesproken. Hoe ga je een transeksueel baarmoederketsen? Ooit al eens aan gedacht?
Lijkt me wel, of kun je ook 'tepels doneren' aanvinken op een codicil?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Gátverdamme. Walgelijk idee. Alleen die smerige tepels al.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Reflex het volgende:
ze heeft duidelijk wel de units ervoor... de vraag is, heeft ze ook nog mannelijke tepels?
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ikquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:08 schreef cerror het volgende:
Nooit! al was ze de laatste man.... erm... vrouw.. man ...... iets op aarde.
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.quote:
Dan heb ik liever dat de mensheid passé word.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zij komt toch nog voor Erica Terpstra denk ik
Tuurlijk, wie heeft dat niet liever, sowieso is baarmoederketsenquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:11 schreef Luukzor het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik kets liever baarmoeder dan dat ik m'n tarzan in een transeksueel stop.
Valt me tegen hoeveel gasten nog met de gedachten lopen te spelen, ik vind het op z'n zachtst gezegd te goor voor woorden.
Precies!quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:13 schreef kastanova het volgende:
Ligt eraan hoe goed die kut gelukt is.
En bedankt....quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik schat die kut als een dichtgeschroeide oorlogswond.
Nog maar weinig echte kutjes gezien klaarblijkelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Denk er eens over na: dat je op een bewerkte balzak zit te lebberen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:15 schreef MUUS het volgende:
[..]
En bedankt....
*koekje weglegt* <-----------
Naja, laat ze maar gewoon ff een filmpje sturen ofzo...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |