Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:50 schreef MUUS het volgende:
[..]
En een vrouw wél neuken, maar niet beffen... weird..
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:54 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Maar wat versta jij onder negerinnen? Donkere meisjes? Dus ook gewoon de redelijke gevormde, niet te dikke, overdreven grote donkere dames.
Of de echte big mamas?
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Het kwam alleen zo vreemd uit de lucht vallen "bij negerinnen ook niet"
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:55 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ach, ik ken wel meer gasten die niet willen beffen hoor. Of vrouwen die niet willen pijpen maar wel seksen. Zo weird is dat niet.
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:58 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow, ik heb het nog nooit meegemaakt/gehoord iig, maar ik geloof je.
En ik had het niet eens over donkere vrouwen, maar over transsexuelen. Dan is het een vrouw en alles ziet eruit als dat van een vrouw, waarom dan niet beffen? Psychisch iets ofzo?.
Dan hebben wij een meningsverschil.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef LaZZ het volgende:
[..]
En die je dan wel weer moet beffen. Dat stoot me dan wel tegen het hoofd.
Hmmm tja ik stel me voor dat ik me dan ook echt tot diegene aangetrokken zou voelen, verliefde gevoelens enzo. Uit ervaring weet ik hoe gemakkelijk je dan eigenlijk alles van een ander accepteert. En doet. Tenminste in mijn geval.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef sizzler het volgende:
[..]
Eh, ja, ik leg soms gekke verbanden.![]()
Bedoelde het van: neuken en beffen zijn 2 verschillende dingen. Ik twijfel of ik Kelly zou willen neuken, maar weet zéker dat ik haar niet zou beffen. (zou er wel wat te beffen zijn eigenlijk?)
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?quote:
Nee, want voor mij is 'aangetrokken voelen' niet alleen fysiek, maar ook geestelijk. Ik zal sowieso niet gauw aangetrokken zijn tot een emotioneel/psychisch instabiel persoon.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef LaZZ het volgende:
Psychisch ja, ik zou het ook niet doen. Neuken is wat anders, wat afstandelijker. Althans, het echte harde dan.
Ja, maar dan niet zo'n halve bouwvakker-type he.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Zou jij je aangetrokken kunnen voelen tot een transseksueel?
Ja, precies. Overigens zou mij het toch echt niet lukken bij een vent. Ik moet er gewoon niet aan denken kont te raggen bij een kerel.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Dat ligt net weer anders, het moet wel gewoon jong zijn en strak etc. Psychisch gezien zou ik mijn oma geeneens neuken. Daarentegen kan ik dat nog wel bij Kelly. Ook al zal ik er geen natte droom van krijgen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
kom eens langsquote:Op dinsdag 26 april 2005 02:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, daar zou het best eens aan kunnen leggen, ik kan vrij simpel de knop omzetten.
Op zich zou ik hem dus zelfs nog wel bij een man overeind kunnen krijgen.
Controle over je geest en lichaam is tof.
Wat is er mis met halfbloedjesquote:Op dinsdag 26 april 2005 01:57 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Zo ongeveer alles donkerder dan halfbloedjes. Ik houd niet van negerinnen. Uiterlijk niet, innerlijk niet, cultureel niet, niks niet.
Bastaarden houd ik ook niet van trouwens. Doe maar gewoon blank met mooie gekleurde kijkers.![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:25 schreef cultheld het volgende:
Dan kun je net zo goed je oma pakken.
Echt niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:10 schreef Scandalous het volgende:
Pfft, wat een stelletje aanstellers hier. Als jullie van niks hadden geweten zouden jullie haar maar al te graag willen neuken![]()
Ze zal wel goed kunnen pijpen, ze is een van de weinige vrouwen die weet hoe het voeltquote:
Nee.quote:
Al geef je me 20 flessen champagne: Ik steek 'm nog liever tussen de deur.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
Goeie reactie.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:57 schreef JooB het volgende:
Ach, na een fles champagne merk je daar nix meer van. Ik zou d'r keihard neuken, want ze is zo geil als boter. De rest zien we dan wel weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |