Homofobisch zijn is een vorm van principes. Dat klopt.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:25 schreef Fossa het volgende:
[..]
Ach. jij noemt het homofoob, ik noem het principes.
Het blijft ranzig ..![]()
Naja, vooruit, mail me maar ff danquote:Op zondag 1 mei 2005 16:04 schreef lesley het volgende:
[..]
boekingen alleen via mail![]()
geef nog eens wat van die geile foto's van je![]()
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:46 schreef sizzler het volgende:
Kelly van der Veer. Op zich een mooie vrouw.
Je zal maar echt voor de keuze staan. Dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 01:15 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ik steek m'n vimbuks nog liever in een berenklem,of een rivier vol pirana's dan dat ik hem in 'het' steek........![]()
![]()
Toch niet,ben een man met principes,en een 'Kelly' is NOT done voor mij.................SERIEUS!quote:Op dinsdag 3 mei 2005 12:11 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Je zal maar echt voor de keuze staan. Dan piep je wel anders.
Ah... Wat lief... Bang dattie het lekker gaat vinden...quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:50 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Toch niet,ben een man met principes,en een 'Kelly' is NOT done voor mij.................SERIEUS!
Vind het een onzijdig gedrocht als ik het effe zeggen mag........![]()
![]()
![]()
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 15:57 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Ah... Wat lief... Bang dattie het lekker gaat vinden...![]()
point proven... case closedquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.
Ben tot op heden met 100% zekerheid lesbisch te noemen..........ik val op vrouwen,ECHTE vrouwen en geen namaak schit!
Je kan je pik laten afhakken,tieten laten groeien..........maar 'het' is en blijft een man,daar veranderd een operatie NIKS aan!
Mannnnnnnnn,wat lopen er toch ranzige varkens rond op deze wereld!
Idd,dat jij die open vleeswond die Kelly 'haar' kutje noemt maar gaat liggen uitvreten,maar deze niet!!!quote:
Ik dacht 't niet ouwe.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:14 schreef schatje het volgende:
Degenen die het hardst roepen dat ze niets moeten hebben van Kelly schuiven 'm er zo in als het puntje bij paaltje komt.
Ja hoor meneer.quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:18 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jij gelooft wel dat ik dat niet doe he.![]()
Sure..nog nooit van transgender gehoord? Je zult het maar hebben, en geboren worden in een lichaam dat je verafschuwt, leven in een rol die je niet wilt. Het lijkt me een nachtmerrie. als iemand dan toch het lef heeft (nou ja lef, als transgender 'patient'voelt het vaak als onvermijdelijk), en er wat aan laat doen, kan ik dat alleen maar toejuichen. Denk je echt dat het een gril is voor die mensen? Eerst door een pubertijd heen moeten met voor jou afschuwelijke veranderingen aan je lijf, gepest/niet geaccepteerd worden, altijd maar vechten, wellicht psychotherapie, en dan als je een operatie wilt eerst weer maanden en jaren therapie en operaties. Heel veel operaties, en medicijnen. Dat lijkt mij in elk geval niet niks.quote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:03 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Dat jij homo trekjes vertoont wil niet zeggen dat ik daar ook last van heb.
Ben tot op heden met 100% zekerheid lesbisch te noemen..........ik val op vrouwen,ECHTE vrouwen en geen namaak schit!
Je kan je pik laten afhakken,tieten laten groeien..........maar 'het' is en blijft een man,daar veranderd een operatie NIKS aan!
Mannnnnnnnn,wat lopen er toch ranzige varkens rond op deze wereld!
Nog even op jou reageren en dan gauw een paar uurtjes slapen,gaaaaaaap!quote:Op woensdag 4 mei 2005 00:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Sure..nog nooit van transgender gehoord? Je zult het maar hebben, en geboren worden in een lichaam dat je verafschuwt, leven in een rol die je niet wilt. Het lijkt me een nachtmerrie. als iemand dan toch het lef heeft (nou ja lef, als transgender 'patient'voelt het vaak als onvermijdelijk), en er wat aan laat doen, kan ik dat alleen maar toejuichen. Denk je echt dat het een gril is voor die mensen? Eerst door een pubertijd heen moeten met voor jou afschuwelijke veranderingen aan je lijf, gepest/niet geaccepteerd worden, altijd maar vechten, wellicht psychotherapie, en dan als je een operatie wilt eerst weer maanden en jaren therapie en operaties. Heel veel operaties, en medicijnen. Dat lijkt mij in elk geval niet niks.
Maar he, ik ben blij voor jou dat jij een 'echte' man bent zodat je lekker kunt afgeven op mensen waarvoor het verschijnsel geslacht niet zo vanzelfsprekend is.
![]()
Niet?quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:48 schreef Insomaniac het volgende:
Nogeens lezen, Scuderia_mark, Aventura doelt niet op hermafrodieten..
En dan is Aventura nog eens een vrouwtje ook.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:51 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Nog eens gelezen,hij bedoelt idd wat anders,arghhhhhhhhh!!!
Maar ik ben NIET blond.................![]()
Weer wat geleerd dus...........trusten.............quote:Op woensdag 4 mei 2005 03:01 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En dan is Aventura nog eens een vrouwtje ook..
Welterusten..
Iemand laat zich ook "ombouwen" omdat diegene van het andere geslacht dan het geboren geslacht is. Dus de operaties maken zo iemand geen vrouw, het was van binnen al een vrouw lang voor het transitie-traject (Waar een operatie de laatste fase van is, die op zijn vroegst eigenlijk pas twee-en-half jaar na het begin van het medische traject wordt uitgevoerd).quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:36 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Nog even op jou reageren en dan gauw een paar uurtjes slapen,gaaaaaaap!
Ik geef niet af op hermafrodieten,want daar doel jij toch op of heb ik het mis?
Kelly is een heel ander verhaal namelijk,DUIDELIJK als man geboren waarna hij zich heeft laten ombouwen tot vrouw op lichamelijk gebied.
Dat maakt en man nog geen vrouw,dat zou een belediging zijn naar iedere 'natuurlijk' geboren vrouw in mijn ogen!
Transseksualiteit wordt door sommige medici gezien als een vorm van interseksualiteit (Het laatste wordt vaak foutief hermafrodiet genoemde).quote:Mensen die bij de geboorte 2zijdig zijn geboren en uiteindelijk een 'kant' kiezen hoor je me toch niet over,.............nou dan!
Mede afhankelijk van de natuurlijke lichaamsbouw en het moment dat iemand de transitie begint, is er vaak aan de lichaamsbouw weinig vreemds te zien. Brede schouders vaak wel, omdat dat iets is wat niet met medicatie of operaties kan worden aangepast. Er zijn echter ook veel biologische vrouwen die iets breder gebouwd zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2005 02:58 schreef beffelholt het volgende:
laatst ook nog zo'n geintje gehda: zou je deze meid neuken?
een super lekkere meid wat dus ook een omgebouwde kerel was. als je goed keek zag je het ook aan de lichaamsbouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |