De OP staat er al, als jij de opgave(s) van Z en Gajus nog even wil plaatsen? *liefkijk*quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, alleen nu moet ik nog van alles in die OP proppen...
En die opgave van Z moet ook hierheen. God, wat een boel werk...
Je zal maar nodig moeten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus zit nog steeds bij het sanitair...
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik lul teveel...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh? Hebben we vals gespeeld?
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?![]()
Tuurlijk, maar daar kan het wel een foute titel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, ik maak zelf wel uit hoe mijn topic-titels luiden, he...
Die vraag zal ik in de juiste topic beantwoorden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé. maar Gajus, even iets anders; kan jij 15 mei?
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is mijn zoonlief, vandaar dus Jipson.
Mijn woordkennis laat me hierbij in de steek.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.![]()
Ik was op een dwaalspoor gebracht vanwege de (telephonische) link met Do2.
begrijp ik hieruit dat een soort familiarisatie proces gaande is?
Wat is kennen he... soms heb ik het idee dat ik je al jaren ken... soms heb ik het gevoel je he-le-maal niet te kennen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of wij elkaar al langer kennen als vandaag, AE.
Slaap lekker voor straks, gelegenheidsspammertje Do2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, ik doe nog een tekening, en ga daarna slaapwaarts...
Ik wens u allen alvast een prettige realiteits-wisseling toe.
Tot wederzien!.
Zelfkennis is al zo moeilijk, kennis van een ander is (nagenoeg) onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat is kennen he... soms heb ik het idee dat ik je al jaren ken... soms heb ik het gevoel je he-le-maal niet te kennen...
Sterkte ermee en alvast welterusten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, ik doe nog een tekening, en ga daarna slaapwaarts...
Het maakt wel dat elke dag een leerzame kan zijn, waarin zelfkennis en inzicht in een ander kan groeien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zelfkennis is al zo moeilijk, kennis van een ander is (nagenoeg) onmogelijk.![]()
Het leven wordt een stuk relaxer als je die wetenschap accepteert.![]()
Hi, hi ... dat kun je inderdaad jarenlang denken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het maakt wel dat elke dag een leerzame kan zijn, waarin zelfkennis en inzicht in een ander kan groeien.
Dat zie ik als verrijking.
Zou 't door mijn onvolwassen geest komen dat ik zo denk?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hi, hi ... dat kun je inderdaad jarenlang denken.![]()
Nee hoor, het heeft niets te maken met de (on-)volwassenheid van geest maar alles met (on-)voldoende ervaringen met de veranderlijkheid (van de omstandigheden) van het leven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou 't door mijn onvolwassen geest komen dat ik zo denk?
U is een wijs oud man?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nee hoor, het heeft niets te maken met de (on-)volwassenheid van geest maar alles met (on-)voldoende ervaringen met de veranderlijkheid (van de omstandigheden) van het leven.
Daartoe hoef je niet oud te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
U is een wijs oud man?
Gefeliciteerd met je zoon's behalen van zijn bul.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Daartoe hoef je niet oud te zijn.
maar overmorgen beleef ik de buluitreiking van mijn zoon ... ik ben dus al wat jaartjes onderweg
Volgens mij zijn wij tweetjes de enigen die Google echt in de vingers hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
De titel van het schilderij dat Gajus reeds eerder plaatste is:
"Portrait of Empress Joséphine" aka "Portrait de l'impératrice Joséphine" van Pierre-Paul Prud'hon uit 1805.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon's behalen van zijn bul.
Dat is een bijzondere gelegenheid voor je dan. (en voor je zoon)
Zover is mijn Jipson voorlopig nog niet.
Google-en is zo af en toe een aangename tijdverdrijving, vind het leuk om op die manier tegen kennis op te lopen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij tweetjes de enigen die Google echt in de vingers hebben.![]()
Napoléon en Joséphine pasten perfect bij elkaar; het tragische was dat hun huwelijk kinderloos bleef, terwijl zij beiden wel het ouderschap in andere huwelijken hadden verworven.
Is zeker iets om trots op te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
maar overmorgen beleef ik de buluitreiking van mijn zoon ...
Houd ik eindelijk een keer m'n bek dicht...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:53 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dat Do2 nu stil is vind ik trouwens wel weer erg voorspelbaar... [afbeelding]
Leidse wiskundigen lossen `Escher-probleem` opquote:Op dinsdag 26 april 2005 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die hebben ze m.b.v. de computer afgemaakt, toch?
In het oorspronkelijke werk zit er een wit gat in het midden. Kwam ie niet uit.
Ehm, hoe bedoel je? Ik bedoelde dat ik het geen typische Dix vond, maar dat is natuurlijk wel een beetje een schijnheilige opmerking.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Wel?
Want ik was diep teleurgesteld, eigenlijk.
Weekje wandelen, dagje kunst. En ik heb van beide erg veel plezier gehad.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ah, u heeft een cultureel weekje achter de rug..
En? Genoten?
Ik ben er nog nooit geweest, trouwens..
Dan wil ik wel met je mee... staat al enkele jaren op mijn planning.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Iets jammer genoeg niet willen...
Da's al een kunst op zich, eigenlijk.
Ik ga daar dit jaar toch eens een kijkje nemen.
Hoor veel goede verhalen over dat museum.
Sorry.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bah! Wat is het ongezellig vandaag, zeg...
Misschien heeft hij deze avond buitenvirtuele bezigheden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ach, AR heeft niet eens welterusten gezegd.
Dan is er eigenlijk al geen redden meer aan...
Dat is ook een buitenvirtuele bezigheid.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, op 1 oor, welteverstaan...
Zo'n vroege vogel wil ik nou ook weer niet zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:46 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan moet je - net als AR - een krantenwijk nemen, AE..
Nou... dat ben ik dan ook weer niet.quote:Op dinsdag 26 april 2005 23:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nachtegaaltjes moeten er ook zijn,.
Jeetje, beter doe je dat niet DOT-je, want dan zit je er volledig naast.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik had je toch iets romantischer ingeschat, AE.
Nee niet eens. Ben ik niet romantisch genoeg voor om daaraan te denken.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, jij denkt natuurlijk gelijk aan kaarsen en witte wijn...
Was het maar waar. Het zou me ongetwijfeld goed doen.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:12 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, dus bos- en/of strandwandelingen zijn aan jou ook al niet besteed?
Oehw!!!!!!!! Klinkt best geil gezellig.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:19 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik? Haten? Welnee,.
Ik sleur je gewoon een keer mee naar het bos..
Weet je wat, ik pik je wel op met mijn auto.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fiets jij? Dan spring ik achterop.
Dat kun je mijn schamele lijfje niet aandoen.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:23 schreef De-oneven-2 het volgende:
Fiets jij? Dan spring ik achterop.
Nee klopt, ben ik toch ook helemaal niet!quote:Op woensdag 27 april 2005 00:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat is toch niet romantisch!
En ik me achterop schuldig voelen zeker, omdat jij moet fietsen.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, dan fiets ik toch.
Een kussentje op de bagagedrager, en we kunnen.
Is het nu de bedoeling dat ik met een of andere geëmancipeerde opmerking kom?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:29 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik betaal het benzinegeld wel.
Voor een romantische ziel?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, waar zie je mij voor aan?
Dat is geen probleem hoor... en klets ik je ondertussen nog de oren van het hoofd ook.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jij moet gewoon gas geven en op de weg letten!
Zolang het maar niet over een of andere soap gaat, moet ik het kunnen redden.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
... en klets ik je ondertussen nog de oren van het hoofd ook.
Lijkt me ook geen probleem... teevee kijken doe ik toch nooit.quote:Op woensdag 27 april 2005 00:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Zolang het maar niet over een of andere soap gaat, moet ik het kunnen redden.
Waaruit trek jij die conclusie?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:40 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zie je nou wel dat je romantisch bent!.
Of ik... of wij... of...?quote:Op woensdag 27 april 2005 00:45 schreef De-oneven-2 het volgende:
Heb ik Ollie nu weer weggejaagd, of zo?
Nu je het zo oppert...quote:Op woensdag 27 april 2005 00:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of ik iets op wil zoeken, bedoel je?
Dat waardeer ik, een aangenaam beeld om mijn hoofdpijn bij weg te laten zakken alvorens ik ga trachten te slapen.quote:
All the time... en veel te weinig.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hoofdpijn? Slapen?
Da's 2 keer "au"...
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dan schop ik je bij deze naar bed.
Letters hebben weinig effect, vrees ik.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:18 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zie dat maar eens voor elkaar te krijgen.
Tegen letters ben ik nog wel opgewassen.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:25 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Letters hebben weinig effect, vrees ik.
Dat zie je verkeerd Do2... zie het meer als een duwtje in de rug.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat begint verdacht veel te lijken op een open sollicitatie naar een gezond pak slaag, AE.
In dat geval zit er niets anders op dan je goede voorbeeld te volgen en met je mee te gaan.quote:Op woensdag 27 april 2005 01:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Alles wat mij nog rest is om zelf naar bed te gaan.
Dat zal je leren!.
Ik hoop dat ze de hint snappenquote:Op woensdag 27 april 2005 06:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, Do2, als jij nou eens je msn aanzet.., en als AE dat ook doet.... zou dat een oplossing voor jullie tekstueel gekroel zijn????
Eem beetje slowchat is niet erg, maar anderhalve pagina...
Ontopic;
Leuke opgave!!!![]()
Ik heb alleen geen flauw idee van wie het is... Hoe oud is het eigenlijk??
HINT!!!???
Hahaha, daar heb ik ook al op zitten googlen. Vooralsnog zonder resultaat trouwens.quote:Op woensdag 27 april 2005 09:38 schreef Gellius het volgende:
Laat ik es gokken dat dit ding No Pain No gain is getiteld.
Excuses, AR.quote:Op woensdag 27 april 2005 06:45 schreef Automatic_Rock het volgende:
Uhmm, Do2, als jij nou eens je msn aanzet.., en als AE dat ook doet.... zou dat een oplossing voor jullie tekstueel gekroel zijn????
Een beetje slowchat is niet erg, maar anderhalve pagina...
Ontopic;
Leuke opgave!!!![]()
Ik heb alleen geen flauw idee van wie het is... Hoe oud is het eigenlijk??
HINT!!!???
Ahaa, zo had ik het nog nooit bekeken...quote:Op woensdag 27 april 2005 22:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nu ja, woensdag is de dag van de teleurstellingen, he.
Gehaktdag, ja.
Al die teleurstellingen op al die woensdagen...
Nee, we zijn de grenzen van toevalligheden en mogelijke waanideeen al-lang gepasseerd.
--
Hint: Denk rauw, AE. Think raw!
quote:Op woensdag 27 april 2005 23:05 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het gaat om "Human" van Kelly Moore uit 2004.
Die is het inderdaad niet.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is 'm vast niet,
maar om er helemaal zeker van te zijn vraag ik het toch nog maar even: Chirico?
Dat geeft niks, een beetje moeite ervoor doen mag best.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hmz..Hij is toch lastiger dan ik in eerste instantie dacht..
Het is niet echt afwijkend werk van wat deze kunstenaar maakt.quote:Op woensdag 27 april 2005 23:58 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is het een typsich werkje van de kunstenaar in kwestie? Of mogen we hier spreken van een "afwijkend" werkje?
Zo verdwaald is Magritte niet dan, want die is het niet.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het zou ( zum beispiel ) ook een verdwaalde Magritte kunnen zijn, of zo...
Dat is uitgesloten aangezien hij het ook niet is.quote:Op donderdag 28 april 2005 00:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, ik kom er zo snel niet aan uit...
Ik twijfelde nog even bij Max Ernst, maar dat lijkt me toch ook vrijwel uitgesloten...
Nu al?quote:Op donderdag 28 april 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, geef maar eens een hint dan...
Zal ik er nog een schepje bovenop doen... het is zelfs zo hedendaags dat het uit deze eeuw komt.quote:
Donderdag wonderdag!quote:Op donderdag 28 april 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was even snooker kijken...
En jawel, wederom een teleurstelling.
Het lijkt me daarom het beste om maar gewoon te gaan slapen.
Donderdag wordt een wonderdag!
Truste, nachtegaaltje....
toen je dit poste was het al bijna een uur lang donderdag...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was even snooker kijken...
En jawel, wederom een teleurstelling.
Het lijkt me daarom het beste om maar gewoon te gaan slapen.
Donderdag wordt een wonderdag!
Truste, nachtegaaltje....
Weet jij nog waar je het beeld gezien hebt?? Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat beeld komt mij ook erg bekend voor...
Mooi ding, trouwens.
quote:De waarde van het vermiste werk zou niet in geld zijn uit te drukken. De waarde van de Madonna wordt door experts geschat op 20 miljoen euro.
quote:
Was bazel jij nou allemaal Do2?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Helmut Ullrich, ...one of the most important German surrealists apart from Max Ernst, Edgar Ende, Richard Oelze and Mac Zimmermann..."!
Pure erkenning dus voor die Helmut Ullrich.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's ongeveer hetzelfde als "Ja, je bent na Brenda, Anouschka, Monique en Danielle écht het mooiste meisje van de klas."
Je tovert daarmee zowaar een glimlach op mijn gezicht.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat weet ik ook wel, AE.
Laat mij toch...
Ik heb msn-angst.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR had nogwel zo'n goede tip DO2... iets over msn enzo.
De enige manier om angst te overwinnen, is de confrontatie aangaan en jij weet dat.quote:
Als je alleen zoekt naar iets met "hoofd", kan ik niet garanderen dat je het zult vinden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmm, volgens mij zoeken we iets met 'hoofd'.
En hij is eigenlijk zóo sim-pel heh.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik snap de cryptische hint niet...
Dat zal allicht schelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar jij kent de oplossing...
Je herkent toch wel wat er op die foto van de hint staat he?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar jij kent de oplossing...
Logisch als je het zo spelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met Piza kom ik er anders ook niet, hoor...
Bijna is niet helemaal Do2.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, dat weet ik ook potdimme ook wel!
Jij zegt toch zelf bijna....
En Pisa had ik al-lang geprobeerd...
Die hele toren van Pisa heeft er verder niets mee te maken... behalve de overeenkomst in woorden.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb meer dan genoeg torentjes van Pisa gezien voor vandaag...
Just a wild guess... Pizza?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag jij raden wat ik vandaag gegeten heb...
Daar heb ik best enig idee van ja... uit eigen ervaring verkregen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lieve, lieve, lieve AE...Allemaal leuk en aardig, hoor, die hint van je...
Maar heb jij eigenlijk enig idee hoeveel mogelijkheden er overblijven met die resterende 3 letters van je?
Ik bedoel, je verwacht toch niet werkelijk van me dat ik die allemaal ga proberen, zeker?
Naja!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik heb zo'n beetje alle mogelijke combinaties wel gehad met al die hints van je,
en nog leidt het hier tot he-le-maal niks...
Zoek het maar uit met die Toren van Pisa uit de Oekraine...
Ik ga nog even snooker kijken...
He wat jammer, nu ál? Het is toch van de gekkenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is al afgelopen...
Ja, nou, euh... een hint inderdaad.quote:Op donderdag 28 april 2005 23:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, nou, euh...
Nou noem je ook alle gekken op, behalve die ene gekken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tower of the insane, Tower of the mad, The mad tower, The insane tower, Gekke toren en Toren van de gekken geven iig niet het gewenste resultaat...
Tonny.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
Nee JAM, het is niet Tony van Pommelen.
Uhuh en zet er zo een stel bij elkaar...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Shut up, you fool!"
Ik ben vandaag niet zo gemotiveerd om te google-en ... En ik weet niet zo goed waarop ik moet google-en ...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:16 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh, jij komt hier alleen maar om naar de oplossingen te kijken?..
AE heeft er een handje van om kunstenaars te plaatsen die onmogelijk te vinden zijn met Google...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:17 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ben vandaag niet zo gemotiveerd om te google-en ... En ik weet niet zo goed waarop ik moet google-en ...
Dan weet ik niet welke Google jij in je browser te zien krijgt... deze meneer is er écht wel op te vinden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
AE heeft er een handje van om kunstenaars te plaatsen die onmogelijk te vinden zijn met Google...
Hopelijk wordt de titel voor die tijd al geraden, met alle hints die ik gaf, moet het te doen zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:22 schreef Z het volgende:
Morgen heb ik het, denk ik, rustig op het werk, dan zal ik m'n tijd nuttig besteden met het zoeken naar Ukrainian Artist/Sculpters ...
Eén goede nachtrust gewenst
Dat zou het niet hoeven zijn... als je op de juiste site terecht komt.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zelfs nu ik de kunstenaar weet is het nog lastig om dat ene werkje te vinden...
Je overschat Gajus! Of nee: je onderschat mij!quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
Volgens mij zou Gajus de juiste titel/kunstenaar allang gevonden hebben.
Wellicht... wie zal het zeggen...quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:28 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Je overschat Gajus! Of nee: je onderschat mij!
Toch wel he, hij wist mij in elk geval te fascineren.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:31 schreef De-oneven-2 het volgende:
Godskolere, wat heeft die gast veel werkjes gemaakt, zeg...
Indrukwekkend, hoor. Mooie dingen maakt ie...
Pisarev Gennadiy - Fool's tower
Nou, het lag eigenlijk in mijn bedoeling een schilderij te zoeken op het woord "chaos", gewoon zomaar omdat dat in me opkwam.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mocht het nog niet helemaal duidelijk zijn: Ik had er nog nooit van gehoord...
Waar heb je die zo vandaan gehaald?
quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:47 schreef Gajus het volgende:
AE, je wordt bedankt .. je hebt me helemaal gek gekregen.![]()
![]()
![]()
Wis en waarachtig ... maar wat ik vond raakte kant noch wal ... te onzinnig om er melding van te maken.quote:Op vrijdag 29 april 2005 00:49 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wil je zeggen dat je ook aan het zoeken bent geweest?
De dame en heren professoren waren vol lof over mijn kuiken.quote:hoe was de buluitreiking?
Na die toren van Pisa hint had ik verwacht dat het snel geraden zou worden, maar viel blijkbaar toch tegen.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:04 schreef Gajus het volgende:
[..]
Wis en waarachtig ... maar wat ik vond raakte kant noch wal ... te onzinnig om er melding van te maken.![]()
[..]
De dame en heren professoren waren vol lof over mijn kuiken.![]()
Natuurlijk ... maar een Delftenaar wordt achterdochtig als een Leidenaar met complimentjes strooit.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:11 schreef ALTER-EGO het volgende:
Met zulke mooie complimenten over de geweldige prestaties van je kind, dat moet je enorm veel voldoening geven.
Bij een buluitreiking zullen de professoren niet zomaar klakkeloos met complimenten gaan strooien, zelfs in Leiden niet.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:21 schreef Gajus het volgende:
[..]
Natuurlijk ... maar een Delftenaar wordt achterdochtig als een Leidenaar met complimentjes strooit.
On topic: waar blijft de nieuwe opgave?
Kijk, daar heb je het al. SC-verslaafden.quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef QyRoZ het volgende:
[offtopic] Hallo, OS. [/offtopic]
Betitel de Zombie dan maar?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:44 schreef OllieA het volgende:
Dit topic is dood. Maar ga gerust verder met het imiteren van leven. Dat doet me goed.
Watisjouwmsnnaampjeeigenlijkolliebolliezeurpietkous?quote:Op vrijdag 29 april 2005 01:49 schreef OllieA het volgende:
TTK: voor al uw knufjeknufjeverlorenzielendienietsnappenhoemsnwerktmaarwelheelkunstzinnigzijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |