De OP staat er al, als jij de opgave(s) van Z en Gajus nog even wil plaatsen? *liefkijk*quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, alleen nu moet ik nog van alles in die OP proppen...
En die opgave van Z moet ook hierheen. God, wat een boel werk...
Je zal maar nodig moeten...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:20 schreef De-oneven-2 het volgende:
Gajus zit nog steeds bij het sanitair...
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:21 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik lul teveel...
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh? Hebben we vals gespeeld?
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:24 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jammer dat Jipson al slaapt, anders liet ik hem je weer even bellen.
quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef Gajus het volgende:
[..]
Jipson ... is dat het troetelnaampje van AR?![]()
Tuurlijk, maar daar kan het wel een foute titel zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zeg, ik maak zelf wel uit hoe mijn topic-titels luiden, he...
Die vraag zal ik in de juiste topic beantwoorden.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Hé. maar Gajus, even iets anders; kan jij 15 mei?
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:36 schreef ALTER-EGO het volgende:
Jip is mijn zoonlief, vandaar dus Jipson.
Mijn woordkennis laat me hierbij in de steek.quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nu herinner ik mij weer (de virus van) Jip.![]()
Ik was op een dwaalspoor gebracht vanwege de (telephonische) link met Do2.
begrijp ik hieruit dat een soort familiarisatie proces gaande is?
Wat is kennen he... soms heb ik het idee dat ik je al jaren ken... soms heb ik het gevoel je he-le-maal niet te kennen...quote:Op dinsdag 26 april 2005 00:56 schreef De-oneven-2 het volgende:
Of wij elkaar al langer kennen als vandaag, AE.
Slaap lekker voor straks, gelegenheidsspammertje Do2.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, ik doe nog een tekening, en ga daarna slaapwaarts...
Ik wens u allen alvast een prettige realiteits-wisseling toe.
Tot wederzien!.
Zelfkennis is al zo moeilijk, kennis van een ander is (nagenoeg) onmogelijk.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:02 schreef ALTER-EGO het volgende:
Wat is kennen he... soms heb ik het idee dat ik je al jaren ken... soms heb ik het gevoel je he-le-maal niet te kennen...
Sterkte ermee en alvast welterusten.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mensen, ik doe nog een tekening, en ga daarna slaapwaarts...
Het maakt wel dat elke dag een leerzame kan zijn, waarin zelfkennis en inzicht in een ander kan groeien.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:17 schreef Gajus het volgende:
[..]
Zelfkennis is al zo moeilijk, kennis van een ander is (nagenoeg) onmogelijk.![]()
Het leven wordt een stuk relaxer als je die wetenschap accepteert.![]()
Hi, hi ... dat kun je inderdaad jarenlang denken.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
Het maakt wel dat elke dag een leerzame kan zijn, waarin zelfkennis en inzicht in een ander kan groeien.
Dat zie ik als verrijking.
Zou 't door mijn onvolwassen geest komen dat ik zo denk?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:31 schreef Gajus het volgende:
[..]
Hi, hi ... dat kun je inderdaad jarenlang denken.![]()
Nee hoor, het heeft niets te maken met de (on-)volwassenheid van geest maar alles met (on-)voldoende ervaringen met de veranderlijkheid (van de omstandigheden) van het leven.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
Zou 't door mijn onvolwassen geest komen dat ik zo denk?
U is een wijs oud man?quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:49 schreef Gajus het volgende:
[..]
Nee hoor, het heeft niets te maken met de (on-)volwassenheid van geest maar alles met (on-)voldoende ervaringen met de veranderlijkheid (van de omstandigheden) van het leven.
Daartoe hoef je niet oud te zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:51 schreef ALTER-EGO het volgende:
U is een wijs oud man?
Gefeliciteerd met je zoon's behalen van zijn bul.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
Daartoe hoef je niet oud te zijn.
maar overmorgen beleef ik de buluitreiking van mijn zoon ... ik ben dus al wat jaartjes onderweg
Volgens mij zijn wij tweetjes de enigen die Google echt in de vingers hebben.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
De titel van het schilderij dat Gajus reeds eerder plaatste is:
"Portrait of Empress Joséphine" aka "Portrait de l'impératrice Joséphine" van Pierre-Paul Prud'hon uit 1805.
Dank je.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Gefeliciteerd met je zoon's behalen van zijn bul.
Dat is een bijzondere gelegenheid voor je dan. (en voor je zoon)
Zover is mijn Jipson voorlopig nog niet.
Google-en is zo af en toe een aangename tijdverdrijving, vind het leuk om op die manier tegen kennis op te lopen.quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:22 schreef Gajus het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij tweetjes de enigen die Google echt in de vingers hebben.![]()
Napoléon en Joséphine pasten perfect bij elkaar; het tragische was dat hun huwelijk kinderloos bleef, terwijl zij beiden wel het ouderschap in andere huwelijken hadden verworven.
Is zeker iets om trots op te zijn.quote:
quote:Op dinsdag 26 april 2005 02:14 schreef Gajus het volgende:
[..]
maar overmorgen beleef ik de buluitreiking van mijn zoon ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |