toen je dit poste was het al bijna een uur lang donderdag...quote:Op donderdag 28 april 2005 00:57 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik was even snooker kijken...
En jawel, wederom een teleurstelling.
Het lijkt me daarom het beste om maar gewoon te gaan slapen.
Donderdag wordt een wonderdag!
Truste, nachtegaaltje....
Weet jij nog waar je het beeld gezien hebt?? Ik weet het niet meerquote:Op donderdag 28 april 2005 10:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, dat beeld komt mij ook erg bekend voor...
Mooi ding, trouwens.
quote:De waarde van het vermiste werk zou niet in geld zijn uit te drukken. De waarde van de Madonna wordt door experts geschat op 20 miljoen euro.
quote:
Was bazel jij nou allemaal Do2?quote:Op donderdag 28 april 2005 15:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
"Helmut Ullrich, ...one of the most important German surrealists apart from Max Ernst, Edgar Ende, Richard Oelze and Mac Zimmermann..."!
Pure erkenning dus voor die Helmut Ullrich.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Da's ongeveer hetzelfde als "Ja, je bent na Brenda, Anouschka, Monique en Danielle écht het mooiste meisje van de klas."
Je tovert daarmee zowaar een glimlach op mijn gezicht.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2005 15:17 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee, dat weet ik ook wel, AE.
Laat mij toch...
Ik heb msn-angst.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:30 schreef ALTER-EGO het volgende:
AR had nogwel zo'n goede tip DO2... iets over msn enzo.
De enige manier om angst te overwinnen, is de confrontatie aangaan en jij weet dat.quote:
Als je alleen zoekt naar iets met "hoofd", kan ik niet garanderen dat je het zult vinden.quote:Op donderdag 28 april 2005 15:40 schreef Z het volgende:
[afbeelding]
Hmmmmm, volgens mij zoeken we iets met 'hoofd'.
En hij is eigenlijk zóo sim-pel heh.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:22 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik snap de cryptische hint niet...
Dat zal allicht schelen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar jij kent de oplossing...
Je herkent toch wel wat er op die foto van de hint staat he?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, maar jij kent de oplossing...
Logisch als je het zo spelt.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Met Piza kom ik er anders ook niet, hoor...
Bijna is niet helemaal Do2.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:33 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, hallo, dat weet ik ook potdimme ook wel!
Jij zegt toch zelf bijna....
En Pisa had ik al-lang geprobeerd...
Die hele toren van Pisa heeft er verder niets mee te maken... behalve de overeenkomst in woorden.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb meer dan genoeg torentjes van Pisa gezien voor vandaag...
Just a wild guess... Pizza?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:44 schreef De-oneven-2 het volgende:
Mag jij raden wat ik vandaag gegeten heb...
Daar heb ik best enig idee van ja... uit eigen ervaring verkregen.quote:Op donderdag 28 april 2005 22:55 schreef De-oneven-2 het volgende:
Lieve, lieve, lieve AE...Allemaal leuk en aardig, hoor, die hint van je...
Maar heb jij eigenlijk enig idee hoeveel mogelijkheden er overblijven met die resterende 3 letters van je?
Ik bedoel, je verwacht toch niet werkelijk van me dat ik die allemaal ga proberen, zeker?
Naja!quote:Op donderdag 28 april 2005 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nou, ik heb zo'n beetje alle mogelijke combinaties wel gehad met al die hints van je,
en nog leidt het hier tot he-le-maal niks...
Zoek het maar uit met die Toren van Pisa uit de Oekraine...
Ik ga nog even snooker kijken...
He wat jammer, nu ál? Het is toch van de gekkenquote:Op donderdag 28 april 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Het is al afgelopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |