Niet zeuren JaWiquote:Op zondag 24 april 2005 14:01 schreef JaWi het volgende:
[..]
en dat terwijl er nog 25 posts in de andere konden.
omdat hij anders deze titel noooit zou krijgenquote:
groningen - feyenoord, stand 0-1 voor fey maar groningen zwaar aan het pressen.quote:
hopelijk wint Groningen kan twente Feyenoord nog inhalenquote:
Ik denk dat de meningen nog al verdeeld zijnquote:Op zondag 24 april 2005 14:00 schreef VoreG het volgende:
wat een kuttitel
Mateja wordt hier niet blij van hoor!
Kut net mijn geld op McLaren gezet...quote:Op zondag 24 april 2005 14:15 schreef Dos37 het volgende:
goddomme kimi er ook alweer uit
nou F1 kan dus ook uit
wat is er 0-2quote:
Ja Twente moet deze gewoon winnen.quote:Op zondag 24 april 2005 14:19 schreef gr8w8 het volgende:
Verdorie, ik had het zo zo gegund. Evenals De Graafschap straks, FC Twente en Den Bosch. Al is dat bij FC Twente niet eens geheel onwaarschijnlijk. Die zijn echt goed bezig.
Ik ook samen met McLaren en Toyotaquote:Op zondag 24 april 2005 14:26 schreef Dos37 het volgende:
Ralf Schumacher
Jarno Trulli heb ik allebeide
dus bij mij kan het ook nog
Ja ik ook chassis mclaren en Toyota motor en banden Michelinquote:
ik dacht ook alquote:
Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.quote:
You have to eat, before you believe itquote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.
Beetje hetzelfde als uitleggen wat er nou te beleven is in de hut van Mie Pils of bij de Abdij van Postel.
Hoiquote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeg, met t-shirt op de tribune.
Feyenoord was zwak zeg...en het leek wel een handbalteam, Jol heeft de handsregel vanmiddag maar afgeschaft leek het.
Nicky Hofs
Goedemiddag verder
De Hut van Mie Pils ..quote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.
Beetje hetzelfde als uitleggen wat er nou te beleven is in de hut van Mie Pils of bij de Abdij van Postel.
Ja hoor, was lekker weer zo in het zonnetje en we hebben er wel voor gevochten vandaag, maar helaas.quote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
was het voor de rest wel gezellig ?
Zout op doen....quote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Ok, een huishoudelijke vraag. Hoe behandel ik kleding waar bloed op zit?
Aan een zwerver gevenquote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Volgende keer beter....quote:Op zondag 24 april 2005 14:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja hoor, was lekker weer zo in het zonnetje en we hebben er wel voor gevochten vandaag, maar helaas.
Dan in de wasmachine.... had ik toen ook gedaan en je zag er niks meer van ( je kan ook nog wat van die wasmiddel erop doen, voordat je hem in de wasmachine doet)quote:
Wezen rellen?quote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Wij ookquote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgende keer beter....
Ik had liever gezien dat jullie gewonnen hadden... maar helaas...
Wat deed iequote:Op zondag 24 april 2005 14:58 schreef clauwheee het volgende:Hoolies.
Was inderdaad lekker in het zonnetje. Balen van de wedstrijd. De 0-2 is zelfs geflatteerd. En die Nicky Hofs
Ach PSV is kampioen gewordenquote:Op zondag 24 april 2005 14:59 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Wij ook![]()
Maarre. Leuke titel nog mensen![]()
![]()
Stom, zielig, aanstellerig en het is gewoon een mietje. Ow ja, en scorenquote:
Ik weet niet hoe jij je kleren wast, maarre...quote:Op zondag 24 april 2005 14:57 schreef appelsientje het volgende:
( je kan ook nog wat van die wasmiddel erop doen, voordat je hem in de wc doet)
quote:Op zondag 24 april 2005 15:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stom, zielig, aanstellerig en het is gewoon een mietje. Ow ja, en scorenDe dwerg.
Ja irritant mannetje....quote:Op zondag 24 april 2005 15:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Stom, zielig, aanstellerig en het is gewoon een mietje. Ow ja, en scorenDe dwerg.
hahahaha schrijf ik wc.....quote:Op zondag 24 april 2005 15:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij je kleren wast, maarre...
Jaquote:Op zondag 24 april 2005 14:59 schreef appelsientje het volgende:
O JaWi je ban ik dus ook weer voorbij
gezelligquote:
ga je je nou gedragenquote:
Vrijdag amsterdam, gisteren voetbal en daarna heb ik me geloof ik halfdood gezopen.quote:
Okequote:Op zondag 24 april 2005 15:08 schreef JaWi het volgende:
[..]
Vrijdag amsterdam, gisteren voetbal en daarna heb ik me geloof ik halfdood gezopen.
Bloed aan mijn broek, hand open, fiets kwijt.
Geen idee, ik vraag me eerder of hoe die weer dicht gaatquote:Op zondag 24 april 2005 15:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Okedat is duidelijk., gezellig dus
waarom is je hand open ??
quote:Op zondag 24 april 2005 15:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
En mijn kleren zijn er uit alsof ik ben wezen skippyballen op een mijnenveld.
Hahahaha was doe jij allemaal tijdens het uitgaanquote:Op zondag 24 april 2005 15:14 schreef JaWi het volgende:
[..]
Geen idee, ik vraag me eerder of hoe die weer dicht gaat.
En mijn kleren zijn er uit alsof ik ben wezen skippyballen op een mijnenveld.
Zie net dan mijn schoen ook kapot is.
Ja idd erg spannend !!quote:Op zondag 24 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat de Formule -1 zo leuk was om te kijken.
tuurlijk toch niequote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Go schumi... pak hem eens!!
Scherp. Nog zeven maanden wachten idd.quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Ja erg netjes, maar toch jammer.... schumi reed dit keer echt heel goed, hopelijk dat hij nog terug komt... voor de spanningquote:
Ik schakelde pas laat in, maar erg mooi einde zeg!!quote:Op zondag 24 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat de Formule -1 zo leuk was om te kijken.
Perfecte titel man!quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Perfecte titel man!
Moet jij niet in de aReNa zitten?
0-0 nog, schijnt een spectacel te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!
Ik hoor het straks wel van mijn zusjequote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd .... dat kan je wel zeggen, zou erg gezellig zijn nu in het stadion denk ik...
m'n pa zal ook wel weer niet te genieten zijnquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor het straks wel van mijn zusje
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn vader ook thuis is gebleven om in de tuin te werken. Goede intuitie hebben wij toch
quote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeg, met t-shirt op de tribune.
Feyenoord was zwak zeg...en het leek wel een handbalteam, Jol heeft de handsregel vanmiddag maar afgeschaft leek het.
Nicky Hofs
Goedemiddag verder
Jaquote:
En ik verstond Tobascoquote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet weer waar het diepte interview overging Tong
Over Trinidad...
En Tobago
Hij zou hem vannacht plaatsen maar had te veelmoeite om het toetsenbord te vinden lijkt mequote:Op zondag 24 april 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Waar staat dat interview?
quote:Op zondag 24 april 2005 16:26 schreef rubbereend het volgende:
nou ajax heeft het weer op de gebruikelijke manier gedaan vandaag
quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Degene die dit vandaag "lucky" noemt, moet gecastreerd worden om verdere verzieking van de voetbalkennis in dit land te voorkomen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 16:46 schreef AirRaid het volgende:
gister zat trouwens de vrouw van Boogerd bij van Der Valk in het restaurant
tering wat een lekker wijf, de gehele mannelijke bediening stont kwijlend naar haar te kijken
Een carriere in de kiem gesmoordquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe waSCH het in Grunn gisteravond?
quote:
klaagt de buurt al of heb je dr een hinderwetvergunning voor aan moeten vragen?quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Storm in een glas water. Aandachtstrekkerij.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
Gisteren moest Bloes tussen de kakelende mannen zitten.quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
alweer heel erg jammerquote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah. Zo zonde dit...
hahaha tja dat verwacht je nietquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
De derde plek van Boogerd...quote:Op zondag 24 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eens eten. Wat is er Sandman?
Tjoquote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Oh, Boogerd.
* methodmich is off, tot morgen! (lekker ADV)
shit helemaal vergeten voor ronde 1 te stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
zal weer even stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Ik heb jullie zo gemiSCHtquote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sorry dat we er niet waren..maar ik bedoelde het lief, en belangstellend
![]()
![]()
Je geniet je suf ouwe rukker, wees eerlijkquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Kolka beter dan Edström?quote:
Heel saai verhaal - dat wil je niet weten. Beetje geval van jammer zeg maar, maar beter zoquote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:wat was dat nou eigenlijk voor een gedoe allemaal rond SCH? geband? geen crew meer? wat is dr allemaal gebeurd?
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Romario vs. Nilis, dat heb je gewoon express gedaan
Hehe, smos, gaan we weer!quote:Op zondag 24 april 2005 18:40 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi... Net heerlijk smos gegeten, en daarna op t terras gezeten.. wat een leven he
![]()
![]()
haha ff bij komen voor TVquote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef golfer het volgende:
Zo, ze zijn weg.
Wat een rust opeens, je kunt de vogeltjes weer horen fluiten nu.
Ons huis is weer van Bluezz en mij.
Nu weet ik nog steeds niet wat het isquote:
Kwam al eerder ter sprake vandaag. Fietsje bij mijn ouders pakken en ik ben zo de grens over, richting Bergeijk etc. En Pukkelpop ed.quote:
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef superjoden het volgende:
Zo SJ is ook weer thuis. Grensrechter was aan het solliciteren voor bij Schiphol vandaag
quote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?
Dat was inderdaad een duidelijke rode kaart. Smerig om je been zo daar te plaatsenquote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Mijn god geen rood voor Niemeijer van Utrecht. Waar krijg je dan wel rood voor ?
Tsjah verder vond ik het nog wel meevallen met Hofsquote:Op zondag 24 april 2005 19:40 schreef clauwheee het volgende:
Er was maar één van de sowieso drie handsballen te zien net bij SS
Ja op tv wel ja. Zijn dramatische vallen en gezeik waren er ook 'uitgeknipt'. Maar ja, de wedstrijd zelf was natuurlijk al dramatsich genoegquote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah verder vond ik het nog wel meevallen met Hofs
quote:Op zondag 24 april 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Was het maar 14 oktober 1962. Dan deed ik het nog een keer over.
oktober goede bouwmaand Tongquote:Op zondag 24 april 2005 19:58 schreef tong80 het volgende:
Was het maar 14 oktober 1962. Dan deed ik het nog een keer over.
Kun jij meeluisteren bij ons ofzo?quote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Mijn god geen rood voor Niemeijer van Utrecht. Waar krijg je dan wel rood voor ?
quote:
Het was superquote:
Godverdomme man, ik wil de DVD.quote:Op zondag 24 april 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was superKreeg in de openingsscene al een stuk of 10 rozen toegeworpen, die grunningers begrijpen mijn humor
![]()
'We' zijn niet SCHtug hè??quote:Op zondag 24 april 2005 20:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was superKreeg in de openingsscene al een stuk of 10 rozen toegeworpen, die grunningers begrijpen mijn humor
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik speelde een grassprietje dat verdwaald was. Wat een diepgang![]()
Mooi contrast met het excistentialische polemieke wereldbeeld in gevecht met de nihilistisch postings ten op zichte van slotjesgeile mede opposanten in het strijdperk dat Fok heetquote:Op zondag 24 april 2005 20:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik speelde een grassprietje dat verdwaald was. Wat een diepgang![]()
ik mut voort ook hen drietnquote:Op zondag 24 april 2005 21:01 schreef SCH het volgende:
Ik moet poepen
ik heb raging bull nog op band staan maarja dan word het weer zo laatquote:Op zondag 24 april 2005 21:03 schreef pascalheister het volgende:
Op BBC 1 komt zo Indiana Jones "Raiders of The Lost Ark" de enige goede film van vandaag
Truste en beterschap, we letten op dingeschquote:Op zondag 24 april 2005 21:08 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat slapen.
Niet helemaal beter
Letten jullie op dinges... SCH
een duitse dan wel ?quote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja pascal, maar ik ben vandaag nou niet echt in staat fatsoenlijk een Engelse film te volgen
nee van Jovink en Normaalquote:Op zondag 24 april 2005 21:05 schreef SCH het volgende:
Hebben jullie nog liedjes van bluv gezongen gisteren?
domme wat een hitsquote:
Grappig manquote:Op zondag 24 april 2005 21:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb vanmiddag de hele middag erg flauw gedaan...
Elke keer als iemand kwam buurten met de vraag wie er op kop lag heb ik geantwoord met Ted...
als SCHtand-innquote:
drietnquote:
nou wil k t helemaal wetenquote:Op zondag 24 april 2005 18:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Heel saai verhaal - dat wil je niet weten. Beetje geval van jammer zeg maar, maar beter zo
ja hè hè tuurlijk gekkiequote:Op zondag 24 april 2005 21:47 schreef SCH het volgende:
2e keuSCH
weinig nachthoolersquote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge is Hools nog niet vol... wat is er aan de hand ?
Ja idd... ik duik er ook zo inquote:
trustequote:
Jawi hou zich rustigquote:Op zondag 24 april 2005 22:27 schreef appelsientje het volgende:
Tjonge is Hools nog niet vol... wat is er aan de hand ?
Nee hij heeft geen bal aangeraaktquote:Op zondag 24 april 2005 22:37 schreef Bjoro het volgende:
Klopt het nou dat bij de samenvatting van Studio Sport van Ajax, Hans Vonk niet in beeld is geweest of ligt het aan mijn enigszins rood-witte bril
Wat niet betekent dattie er één gemist heeft uiteraard, getuige de score.quote:
You rangquote:Op zondag 24 april 2005 22:42 schreef Suijk het volgende:
Volluk.
4 bier graag.quote:
we hebben nog wel een ierse barvrouw die het wil komen brengenquote:Op zondag 24 april 2005 23:20 schreef Suijk het volgende:
[..]
4 bier graag.
Of moet dat opgehaald worden bij de bar?
deze delftSCH barvrouw gaat slapenquote:Op zondag 24 april 2005 23:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
we hebben nog wel een ierse barvrouw die het wil komen brengen
wat heb je zitten kijken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |