Je geniet je suf ouwe rukker, wees eerlijkquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
Kolka beter dan Edström?quote:
Heel saai verhaal - dat wil je niet weten. Beetje geval van jammer zeg maar, maar beter zoquote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:wat was dat nou eigenlijk voor een gedoe allemaal rond SCH? geband? geen crew meer? wat is dr allemaal gebeurd?
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Romario vs. Nilis, dat heb je gewoon express gedaan
Hehe, smos, gaan we weer!quote:Op zondag 24 april 2005 18:40 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi... Net heerlijk smos gegeten, en daarna op t terras gezeten.. wat een leven he
![]()
![]()
haha ff bij komen voor TVquote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef golfer het volgende:
Zo, ze zijn weg.
Wat een rust opeens, je kunt de vogeltjes weer horen fluiten nu.
Ons huis is weer van Bluezz en mij.
Nu weet ik nog steeds niet wat het isquote:
Kwam al eerder ter sprake vandaag. Fietsje bij mijn ouders pakken en ik ben zo de grens over, richting Bergeijk etc. En Pukkelpop ed.quote:
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef superjoden het volgende:
Zo SJ is ook weer thuis. Grensrechter was aan het solliciteren voor bij Schiphol vandaag
quote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?
Dat was inderdaad een duidelijke rode kaart. Smerig om je been zo daar te plaatsenquote:Op zondag 24 april 2005 19:27 schreef tong80 het volgende:
Mijn god geen rood voor Niemeijer van Utrecht. Waar krijg je dan wel rood voor ?
Tsjah verder vond ik het nog wel meevallen met Hofsquote:Op zondag 24 april 2005 19:40 schreef clauwheee het volgende:
Er was maar één van de sowieso drie handsballen te zien net bij SS
Ja op tv wel ja. Zijn dramatische vallen en gezeik waren er ook 'uitgeknipt'. Maar ja, de wedstrijd zelf was natuurlijk al dramatsich genoegquote:Op zondag 24 april 2005 19:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Tsjah verder vond ik het nog wel meevallen met Hofs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |