Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.quote:
You have to eat, before you believe itquote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.
Beetje hetzelfde als uitleggen wat er nou te beleven is in de hut van Mie Pils of bij de Abdij van Postel.
Hoiquote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeg, met t-shirt op de tribune.
Feyenoord was zwak zeg...en het leek wel een handbalteam, Jol heeft de handsregel vanmiddag maar afgeschaft leek het.
Nicky Hofs
Goedemiddag verder
De Hut van Mie Pils ..quote:Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Those who know, cannot explain.Those who don't know, cannot understand.
Beetje hetzelfde als uitleggen wat er nou te beleven is in de hut van Mie Pils of bij de Abdij van Postel.
Ja hoor, was lekker weer zo in het zonnetje en we hebben er wel voor gevochten vandaag, maar helaas.quote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoi
was het voor de rest wel gezellig ?
Zout op doen....quote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Ok, een huishoudelijke vraag. Hoe behandel ik kleding waar bloed op zit?
Aan een zwerver gevenquote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Volgende keer beter....quote:Op zondag 24 april 2005 14:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja hoor, was lekker weer zo in het zonnetje en we hebben er wel voor gevochten vandaag, maar helaas.
Dan in de wasmachine.... had ik toen ook gedaan en je zag er niks meer van ( je kan ook nog wat van die wasmiddel erop doen, voordat je hem in de wasmachine doet)quote:
Wezen rellen?quote:Op zondag 24 april 2005 14:54 schreef JaWi het volgende:
Wij ookquote:Op zondag 24 april 2005 14:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Volgende keer beter....
Ik had liever gezien dat jullie gewonnen hadden... maar helaas...
Wat deed iequote:Op zondag 24 april 2005 14:58 schreef clauwheee het volgende:Hoolies.
Was inderdaad lekker in het zonnetje. Balen van de wedstrijd. De 0-2 is zelfs geflatteerd. En die Nicky Hofs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |