quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
Gisteren moest Bloes tussen de kakelende mannen zitten.quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
alweer heel erg jammerquote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah. Zo zonde dit...
hahaha tja dat verwacht je nietquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
De derde plek van Boogerd...quote:Op zondag 24 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eens eten. Wat is er Sandman?
Tjoquote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Oh, Boogerd.
* methodmich is off, tot morgen! (lekker ADV)
shit helemaal vergeten voor ronde 1 te stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
zal weer even stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Ik heb jullie zo gemiSCHtquote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sorry dat we er niet waren..maar ik bedoelde het lief, en belangstellend
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |