tuurlijk toch niequote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Go schumi... pak hem eens!!
Scherp. Nog zeven maanden wachten idd.quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Ja erg netjes, maar toch jammer.... schumi reed dit keer echt heel goed, hopelijk dat hij nog terug komt... voor de spanningquote:
Ik schakelde pas laat in, maar erg mooi einde zeg!!quote:Op zondag 24 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat de Formule -1 zo leuk was om te kijken.
Perfecte titel man!quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Perfecte titel man!
Moet jij niet in de aReNa zitten?
0-0 nog, schijnt een spectacel te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!
Ik hoor het straks wel van mijn zusjequote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd .... dat kan je wel zeggen, zou erg gezellig zijn nu in het stadion denk ik...
m'n pa zal ook wel weer niet te genieten zijnquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor het straks wel van mijn zusje
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn vader ook thuis is gebleven om in de tuin te werken. Goede intuitie hebben wij toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |