tuurlijk toch niequote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Go schumi... pak hem eens!!
Scherp. Nog zeven maanden wachten idd.quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Ja erg netjes, maar toch jammer.... schumi reed dit keer echt heel goed, hopelijk dat hij nog terug komt... voor de spanningquote:
Ik schakelde pas laat in, maar erg mooi einde zeg!!quote:Op zondag 24 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat de Formule -1 zo leuk was om te kijken.
Perfecte titel man!quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Perfecte titel man!
Moet jij niet in de aReNa zitten?
0-0 nog, schijnt een spectacel te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!
Ik hoor het straks wel van mijn zusjequote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd .... dat kan je wel zeggen, zou erg gezellig zijn nu in het stadion denk ik...
m'n pa zal ook wel weer niet te genieten zijnquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor het straks wel van mijn zusje
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn vader ook thuis is gebleven om in de tuin te werken. Goede intuitie hebben wij toch
quote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeg, met t-shirt op de tribune.
Feyenoord was zwak zeg...en het leek wel een handbalteam, Jol heeft de handsregel vanmiddag maar afgeschaft leek het.
Nicky Hofs
Goedemiddag verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |