tuurlijk toch niequote:Op zondag 24 april 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Go schumi... pak hem eens!!
Scherp. Nog zeven maanden wachten idd.quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Ja erg netjes, maar toch jammer.... schumi reed dit keer echt heel goed, hopelijk dat hij nog terug komt... voor de spanningquote:
Ik schakelde pas laat in, maar erg mooi einde zeg!!quote:Op zondag 24 april 2005 15:21 schreef tong80 het volgende:
Lang geleden dat de Formule -1 zo leuk was om te kijken.
Perfecte titel man!quote:Op zondag 24 april 2005 15:30 schreef Againzender het volgende:
Baggertitel, het is geen carnaval gvd
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!quote:Op zondag 24 april 2005 15:34 schreef PyTh het volgende:
[..]
Perfecte titel man!
Moet jij niet in de aReNa zitten?
0-0 nog, schijnt een spectacel te zijn
quote:Op zondag 24 april 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nee, ik had besloten de wedstrijd te laten schieten, en de buitenboel schoon te maken. Zo te zien een goede keus tot nu toe!
Ik hoor het straks wel van mijn zusjequote:Op zondag 24 april 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd .... dat kan je wel zeggen, zou erg gezellig zijn nu in het stadion denk ik...
m'n pa zal ook wel weer niet te genieten zijnquote:Op zondag 24 april 2005 15:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik hoor het straks wel van mijn zusje
Ik hoorde van mijn moeder dat mijn vader ook thuis is gebleven om in de tuin te werken. Goede intuitie hebben wij toch
quote:Op zondag 24 april 2005 14:52 schreef Noca het volgende:
Lekker weertje zeg, met t-shirt op de tribune.
Feyenoord was zwak zeg...en het leek wel een handbalteam, Jol heeft de handsregel vanmiddag maar afgeschaft leek het.
Nicky Hofs
Goedemiddag verder
Jaquote:
En ik verstond Tobascoquote:Op zondag 24 april 2005 16:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik weet weer waar het diepte interview overging Tong
Over Trinidad...
En Tobago
Hij zou hem vannacht plaatsen maar had te veelmoeite om het toetsenbord te vinden lijkt mequote:Op zondag 24 april 2005 16:23 schreef methodmich het volgende:
Waar staat dat interview?
quote:Op zondag 24 april 2005 16:26 schreef rubbereend het volgende:
nou ajax heeft het weer op de gebruikelijke manier gedaan vandaag
quote:Op zondag 24 april 2005 16:32 schreef twi het volgende:
Degene die dit vandaag "lucky" noemt, moet gecastreerd worden om verdere verzieking van de voetbalkennis in dit land te voorkomen.
quote:
quote:Op zondag 24 april 2005 16:46 schreef AirRaid het volgende:
gister zat trouwens de vrouw van Boogerd bij van Der Valk in het restaurant
tering wat een lekker wijf, de gehele mannelijke bediening stont kwijlend naar haar te kijken
Een carriere in de kiem gesmoordquote:
quote:Op zondag 24 april 2005 17:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hoe waSCH het in Grunn gisteravond?
quote:
klaagt de buurt al of heb je dr een hinderwetvergunning voor aan moeten vragen?quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:34 schreef Suijk het volgende:
Storm in een glas water. Aandachtstrekkerij.
quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Ik ben het kakelende gezelschap maar even ontvlucht om de laatste kilometers van LBL te bekijken.
Mijn god, wat kunnen die 8 mutsen, die gelukkig in onze tuin zitten, een partij door elkaar heen ouwe-nelen.
Gisteren moest Bloes tussen de kakelende mannen zitten.quote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
alweer heel erg jammerquote:Op zondag 24 april 2005 17:45 schreef Da_Sandman het volgende:
Bah. Zo zonde dit...
hahaha tja dat verwacht je nietquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
De derde plek van Boogerd...quote:Op zondag 24 april 2005 17:47 schreef methodmich het volgende:
* methodmich gaat eens eten. Wat is er Sandman?
Tjoquote:Op zondag 24 april 2005 17:49 schreef methodmich het volgende:
Oh, Boogerd.
* methodmich is off, tot morgen! (lekker ADV)
shit helemaal vergeten voor ronde 1 te stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
zal weer even stemmenquote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef VoreG het volgende:
Fok! Beste Buitenlandse speler in Nederland Ronde 2
Ik heb jullie zo gemiSCHtquote:Op zondag 24 april 2005 17:27 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Sorry dat we er niet waren..maar ik bedoelde het lief, en belangstellend
![]()
![]()
Je geniet je suf ouwe rukker, wees eerlijkquote:Op zondag 24 april 2005 17:36 schreef golfer het volgende:
Kolka beter dan Edström?quote:
Heel saai verhaal - dat wil je niet weten. Beetje geval van jammer zeg maar, maar beter zoquote:Op zondag 24 april 2005 17:33 schreef rubbereend het volgende:wat was dat nou eigenlijk voor een gedoe allemaal rond SCH? geband? geen crew meer? wat is dr allemaal gebeurd?
Nee hoorquote:Op zondag 24 april 2005 18:18 schreef rubbereend het volgende:
Romario vs. Nilis, dat heb je gewoon express gedaan
Hehe, smos, gaan we weer!quote:Op zondag 24 april 2005 18:40 schreef Blumchen het volgende:Hoi hoi... Net heerlijk smos gegeten, en daarna op t terras gezeten.. wat een leven he
![]()
![]()
haha ff bij komen voor TVquote:Op zondag 24 april 2005 18:42 schreef golfer het volgende:
Zo, ze zijn weg.
Wat een rust opeens, je kunt de vogeltjes weer horen fluiten nu.
Ons huis is weer van Bluezz en mij.
Nu weet ik nog steeds niet wat het isquote:
Kwam al eerder ter sprake vandaag. Fietsje bij mijn ouders pakken en ik ben zo de grens over, richting Bergeijk etc. En Pukkelpop ed.quote:
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?quote:Op zondag 24 april 2005 18:39 schreef superjoden het volgende:
Zo SJ is ook weer thuis. Grensrechter was aan het solliciteren voor bij Schiphol vandaag
quote:Op zondag 24 april 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, wil je een cijfer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |