Nee die © betekent copyright...quote:Op zondag 24 april 2005 00:01 schreef skive het volgende:
laat ik ook maar hoi zeggen dan b2w die info van vorige topic... pipodeclown=dmx???
ik erken dat ik schuldig ben...quote:Op zondag 24 april 2005 00:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
dat je het speelt zegt meer over jou dan over de versie skive
ik boycot .nl cuz .nl is poep
naja truste..
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2005 02:53 schreef iefow het volgende:
ZzzzZZZzzzzzz tuhvuhpuh ZzzzzZZZZzzzZZzzZ
ik vergeef het jequote:Op zondag 24 april 2005 11:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
ja anders gaat een of andere malloot er met mijn naam vandoor en denken jullie dat ik het ben..
account is deliverygirl ofzo? langer kon ik het spelen ook niet volhouden.. bah bah..
Wie plaatst de preventieve Chen-ban op IRC?quote:Op zondag 24 april 2005 22:10 schreef Chen het volgende:
hoi allemaalben ik weer eens .. eerste post sinds deel 2 ofso
spelen er nog mensen omerta.nl?
Ik kreeg meteen een smsjequote:Op zondag 24 april 2005 23:51 schreef Gabez het volgende:
Hahhaa die Chen anders ga je gewoon dood
Ohwjaaaah raden waar ik net ben geweest, begint met een Y en eindigt op ashaaaaaa
LievV klein meisje hoor
wtf is IRC?quote:Op maandag 25 april 2005 01:05 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Jij ook al niet?![]()
Enne wie is skive eigenlijk?![]()
Rot op kutn00b voldeed ook welquote:Op maandag 25 april 2005 01:12 schreef Fuxl het volgende:
[..]
Soort TMF chat alleen minder kleurrijk. Schijnt.
Aaahw hij mist zijn dinnetjequote:Op maandag 25 april 2005 09:15 schreef iefow het volgende:
whehehe jouw ouders gunnen je ook geen plezier
ennuh dafan ==> what are the odds, heb je d'r geregeld?
Ik moet jill maar eens tegenkomen![]()
* iefow pakt de bus naar La France
Skive is een n00bje die afentoe mee post na eerst alles gelezen te hebbenquote:
quote:
LOLquote:Op maandag 25 april 2005 19:23 schreef skive het volgende:
als voorbij zien komen op bepaalde kanalen ^^
[afbeelding]
Afzetten tegen de admins?quote:Op woensdag 27 april 2005 03:49 schreef DarkmanXXX het volgende:
Skive en Buccola.. ga eens weg hier en rap..
Laat die vaffa-aapjes hier ff in rust wegkwijnen óf een nog leuker idee.. laten we ons afzetten tegen de admins!
dat zou wel de pwnage zijn Buccoquote:Op woensdag 27 april 2005 09:40 schreef Buccola het volgende:
[..]
Afzetten tegen de admins?
we kidnappe Teckna, martelen hem voor ze wachtwoord en dan verzieken we .com en dan moeten ze wel resetten![]()
Idd, jij komt weer eens langs.quote:Op woensdag 27 april 2005 11:18 schreef DaFan het volgende:
Het niveau daalt.
*On Topic*quote:Op woensdag 27 april 2005 13:06 schreef hipkiller het volgende:
het gaat hier ook nooit waar het over zou moeten gaan
houden zo![]()
als je dat niet kan zien, zou ik een bezoekje aan de opticien aanradenquote:Op woensdag 27 april 2005 14:00 schreef Gabez het volgende:.
laat het geschreven staan dat ik toen brak was
idd, begint hier meer op een foto contest te lijken ofzoquote:Op woensdag 27 april 2005 14:20 schreef skive het volgende:
b2w dit topic heet wel omerta maar het gaat niet over Omerta
er wel vlak bij toevalligquote:Op woensdag 27 april 2005 14:37 schreef Gabez het volgende:
In een kernreactor \o/
Je weet allang hoe ik er uit ziequote:
gabez je moet dmx als delivery boy afschieten terwijl hij een es is dan krijg je nog 10k bf over je heenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:57 schreef Gabez het volgende:
Hoi darkmanX :w
Vind het een beetje jammer dat je nou zo gaat doen alleen maar omdat ik jou afgepiefpaft heb
Is niet veel vrij's aanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
goedemorge op deze heerlijke vrije dag![]()
Ik zie nu al laagjesquote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef DaFan het volgende:
Mijn internet doet het weer.
Geen foto's, jullie zouden toch maar een minderwaardigheidscomplex krijgen.
gabez wou die link hebben dus ga bij hem zeiken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:01 schreef DaFan het volgende:
@hipkiller: Loserhond.tk is voor kutTukkers
Tukkers afzeiken en hun vriendinnen inchecken, wat andersquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef hipkiller het volgende:
[..]
en als je tukkers kut vindt wat doe je hier dan![]()
dat sprak eigenlijk al voor zich dafanquote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef DaFan het volgende:
Bier drinken d'oh.
Voor retorische vragen is geen plaats in dit topic aepjequote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef skive het volgende:
[..]
dat sprak eigenlijk al voor zich dafan
jij bentquote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Gallorini het volgende:
Boertje staat al klaar met zn jericans met benzine om dat pfeerd in de hens te steken zie ik
Noem em Wabezquote:Op donderdag 28 april 2005 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi ja het moet helaas met een w beginnen dit jaar anders had ik er voor gezorgt dat ze em gabez zouden noemen
dat is een domme belg, niet te veel mee omgaan is niet goed voor jequote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef Gallorini het volgende:
(22:03:17) (+AnoBlast) Biggie|afk, dats lange tijd geleden o:
Wie is het..?
Ja, de twee die hiermee bezig zijn doen dit vanuit werk, en daar is er ook iets uitgeklapt en dat heeft dan even voorang.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef Gabez het volgende:
Hihi ik moet meer lezen onze grote vriend Teckna heeft inmiddels via een officiele melding laten weten dat het een uurtje later pas begint
Jah Rammie ik rank me een bultquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef teh-Rammie het volgende:
dat jullie nog steeds ranken... :x
omg :/ heeft romy het ook overleefdquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Winkelen in Arnhem
met moeders portomonee [afbeelding]
resultaat:
- 2 rokjes
- 2 truitjes
- 1 Broek
- 1 vestje
- 1 paar schoenen voor onder de rokjes
- ketting + armbandj voor t gala feest
hm en toen was t wel weer genoeg![]()
niet alles doorvertellen Dafan ssssstquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef DaFan het volgende:
SKive|Busy is ~Skive@a213-84-14-10.adsl.xs4all.nl * SkiveForLife
Zucht...hoe vaak moet het nog gezegd worden?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef jurgdepurg het volgende:
heeeey, mag ik in de FOK familie? iof bestaat die niet meer?
ik speel op .com, en ben 50 procent tot shopflifter
jaah check de fampage dan ff op .com ofzo....ben je dom ofzo ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef jurgdepurg het volgende:
wat? er staat niks over recruiting in de startpost
''Zoals verwacht''.....Was Fahr een beetje stoned ofzo.....hij zit bij Omerta hoorquote:De server swap is voorspoedig verlopen, zoals verwacht.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:22 schreef DaFan het volgende:
Jezus Lever ook al hier
Als Outfit hier ook al komt rondneuzen ben ik weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |