Ja, de twee die hiermee bezig zijn doen dit vanuit werk, en daar is er ook iets uitgeklapt en dat heeft dan even voorang.quote:Op vrijdag 29 april 2005 13:39 schreef Gabez het volgende:
Hihi ik moet meer lezen onze grote vriend Teckna heeft inmiddels via een officiele melding laten weten dat het een uurtje later pas begint
Jah Rammie ik rank me een bultquote:Op vrijdag 29 april 2005 13:40 schreef teh-Rammie het volgende:
dat jullie nog steeds ranken... :x
omg :/ heeft romy het ook overleefdquote:Op vrijdag 29 april 2005 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Winkelen in Arnhem
met moeders portomonee [afbeelding]
resultaat:
- 2 rokjes
- 2 truitjes
- 1 Broek
- 1 vestje
- 1 paar schoenen voor onder de rokjes
- ketting + armbandj voor t gala feest
hm en toen was t wel weer genoeg![]()
niet alles doorvertellen Dafan ssssstquote:Op vrijdag 29 april 2005 19:27 schreef DaFan het volgende:
SKive|Busy is ~Skive@a213-84-14-10.adsl.xs4all.nl * SkiveForLife
Zucht...hoe vaak moet het nog gezegd worden?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:17 schreef jurgdepurg het volgende:
heeeey, mag ik in de FOK familie? iof bestaat die niet meer?
ik speel op .com, en ben 50 procent tot shopflifter
jaah check de fampage dan ff op .com ofzo....ben je dom ofzo ?quote:Op vrijdag 29 april 2005 20:36 schreef jurgdepurg het volgende:
wat? er staat niks over recruiting in de startpost
''Zoals verwacht''.....Was Fahr een beetje stoned ofzo.....hij zit bij Omerta hoorquote:De server swap is voorspoedig verlopen, zoals verwacht.
quote:Op vrijdag 29 april 2005 18:22 schreef DaFan het volgende:
Jezus Lever ook al hier
Als Outfit hier ook al komt rondneuzen ben ik weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |