gabez je moet dmx als delivery boy afschieten terwijl hij een es is dan krijg je nog 10k bf over je heenquote:Op woensdag 27 april 2005 09:57 schreef Gabez het volgende:
Hoi darkmanX :w
Vind het een beetje jammer dat je nou zo gaat doen alleen maar omdat ik jou afgepiefpaft heb
Is niet veel vrij's aanquote:Op donderdag 28 april 2005 11:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
goedemorge op deze heerlijke vrije dag![]()
Ik zie nu al laagjesquote:Op donderdag 28 april 2005 00:54 schreef DaFan het volgende:
Mijn internet doet het weer.
Geen foto's, jullie zouden toch maar een minderwaardigheidscomplex krijgen.
gabez wou die link hebben dus ga bij hem zeiken.quote:Op donderdag 28 april 2005 17:01 schreef DaFan het volgende:
@hipkiller: Loserhond.tk is voor kutTukkers
Tukkers afzeiken en hun vriendinnen inchecken, wat andersquote:Op donderdag 28 april 2005 17:08 schreef hipkiller het volgende:
[..]
en als je tukkers kut vindt wat doe je hier dan![]()
dat sprak eigenlijk al voor zich dafanquote:Op donderdag 28 april 2005 17:52 schreef DaFan het volgende:
Bier drinken d'oh.
Voor retorische vragen is geen plaats in dit topic aepjequote:Op donderdag 28 april 2005 18:25 schreef skive het volgende:
[..]
dat sprak eigenlijk al voor zich dafan
jij bentquote:Op donderdag 28 april 2005 21:30 schreef Gallorini het volgende:
Boertje staat al klaar met zn jericans met benzine om dat pfeerd in de hens te steken zie ik
Noem em Wabezquote:Op donderdag 28 april 2005 21:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hihi ja het moet helaas met een w beginnen dit jaar anders had ik er voor gezorgt dat ze em gabez zouden noemen
dat is een domme belg, niet te veel mee omgaan is niet goed voor jequote:Op donderdag 28 april 2005 22:08 schreef Gallorini het volgende:
(22:03:17) (+AnoBlast) Biggie|afk, dats lange tijd geleden o:
Wie is het..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |