Altijd genietenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
ik bedoelde dan ook dat het gewoon lekker blijft, van feyenoord winnen
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:08 schreef Da_Sandman het volgende:
ik bedoelde dan ook dat het gewoon lekker blijft, van feyenoord winnen
Ik denk de Thalys of de ICEquote:Op donderdag 21 april 2005 18:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Is dit een supporterstrein trouwens?
*trekt aan noodrem
ik dacht er nog aan toen ik het op het nieuws hoordequote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef golfer het volgende:
De werkplek van Bluezz in het journaal.
Nou maar hopen dat ze straks niet boe-end thuiskomt met de gekke koeienziekte.
Heb je die kutkrokodil ook weerquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Snappie
Gek was ze al. Maar het is wel afschuwelijk zeg, iemand van 26 die gewoon gaat overlijden maar dat kan nog wel twee jaar duren, met afschuwelijke verschijnselenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:11 schreef golfer het volgende:
Nou maar hopen dat ze straks niet boe-end thuiskomt met de gekke koeienziekte.
Dat over mijn hond vond iedereen anders erg leuk hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
* SCH heeft begrepen dat het sinds kort de gewoonte is om iedere beweging in Hools te vermelden en integreert graag snel vandaar deze mededelingen.
* Dos37 niet echtquote:Op donderdag 21 april 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman altijd erg benieuwd is naar SCH zijn dagindeling...
Vragen staat vrij. Ga misschien ook nog even stofzuigen, is dat okay met jou?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:28 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman altijd erg benieuwd is naar SCH zijn dagindeling...
Trek het je niet aan, en af.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:28 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat over mijn hond vond iedereen anders erg leuk hoor
Als je wel alle hoekjes doet en ook onder je bed stofzuigt...quote:Op donderdag 21 april 2005 18:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Vragen staat vrij. Ga misschien ook nog even stofzuigen, is dat okay met jou?
Ook onder de dekens zuigen?quote:Op donderdag 21 april 2005 18:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je wel alle hoekjes doet en ook onder je bed stofzuigt...
SCH..quote:
Ja, die mag nog steeds een rijdende trein kussen, of een bank tegen zich aankrijgen. (Gegooid door een Ajax supporter uit een trein, uiteraard.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je die kutkrokodil ook weer
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:48 schreef Blumchen het volgende:
whahahahaahahahahahaahah
Ik hoor net mijn stukje van de space mountain op de radio..
te erg
hitmanpro proberenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:58 schreef methodmich het volgende:
Overigens heb ik het idee dat ik weer van die VX2 spywaretroep ben verlost, maar ik wil niet te vroeg juichen...
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:56 schreef Blumchen het volgende:
http://ondemand.cinecast.(...)Space%20Mountain.mp3
luisteren maar.. maar pas op..
Ik gil hard
quote:
Helemaal helderquote:Op donderdag 21 april 2005 18:18 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Tha_Dark, waar MM op duidde was ondergetekende.
"Wat Lego las", kijk zelf hier eens?![]()
"Groene Laven", is een verkapte verwijzing naar "greenleaf"
Snappie?
Dat wou ik ook etenquote:
neequote:Op donderdag 21 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Kwam je klaar Blumchen?
nee heb het bewaard tot morgenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel leuk om nu je stem eens achter de foto te horen![]()
![]()
Oh jee, oh jee, oh jee, oh jee.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:56 schreef Blumchen het volgende:
http://ondemand.cinecast.(...)Space%20Mountain.mp3
luisteren maar.. maar pas op..
Ik gil hard
tot zoquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ja en het niveau stijgt.
Ik ga trouwens spaghetti in de diepvries leggen en m'n afstandsbediening van het linker naar het rechter tafeltje verplaatsen.
Een beetje denk ikquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh jee, oh jee, oh jee, oh jee.
Stopwoordje?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om te moeten melden maar ik moet vanavond wel voor Ajax zijn
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een beetje denk ik
Vond het niet eng, maar moest gillen enzo van hem
Ga je eindelijk met een plezierig gevoel naar bedquote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om te moeten melden maar ik moet vanavond wel voor Ajax zijn
Kan ze dat al?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Kwam je klaar Blumchen?
niet genoeg bier thuis dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
Zo, straks met 8 man voetbal kijken. Daarna maar even naar de pub denk ik.
Er liggen 3 kratten koudquote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Niet voor 8 man denk ik.
AjaSCHquote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Pfff, een echte man heeft altijd genoeg bier thuis.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Niet voor 8 man denk ik.
maar snel mozilla erop zetten dan maarquote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft ineens wel IE weer in het Engels, vreemd...
Dit was die dag op de radio.. maar staat nu opde site..quote:
Ik bedoelde, welke zender.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dit was die dag op de radio.. maar staat nu opde site..
Morgen ga ik naar de studio om te vertellen hoe het was
Whehe,,, Dit was op veronicaquote:
Denk dat het door de Windows Update komt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar snel mozilla erop zetten dan maar
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef JaWi het volgende:
Morgenochtend weer paar uurtjes schilderen, dan lekker de stad in tot in de late uurtjes.
OK.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe,,, Dit was op veronica
Morgen ook.. rond half 6
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk dat het door de Windows Update komt.
Het is schilderen op werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?![]()
doet de badmeester dat ook alquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is schilderen op werk.
* JaWi badmeester is.
Kreeg nog een smsje van mijn ouders, het was 22 graden in Rome en ze zaten op een terrasje.
Dat wel... Deze kwam via google. Ik zocht op Co Adriaanse / Annemarie Postma, klikte een link en kwam onmiddellijk op een SM-site die 30 popups maakte en daarna zat die Spyware erop.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagt
Het zit diep hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ik zocht op Co Adriaanse
Heb ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagt
vanavond is er voetbal dan is het meestal rustigerquote:Op donderdag 21 april 2005 20:08 schreef tha_dark het volgende:
Het gaat weer lekker, zo halen we he 11e topic nog wel voor morgen
Dat zijn nu eenmaal de vragen die mijn leven beheersen.quote:
Om nog maar te zwijgen over Ossetong en Ossestaartsoep.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Tong vraagt zich namelijk ook af of Hare Majesteit in koninginnesoep zit en kan de studenten maar niet ontdekken in de studentenhaver
Je denkt je nog steeds te verslikken in een keppetje tijdens het eten van een jodenkoek?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn nu eenmaal de vragen die mijn leven beheersen.
hier hetzelfde ook al die themes en add-on's geweldigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Firefox.![]()
Ik kan ook niet meer zonder tabbladen, "afbeeldingslocatie kopieren" en vele andere kleine handigheden.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was veldwerk voor mijn column...
Bij een keizerssnee zie ik nog steeds Hirohito voor me die zich in z'n vinger heeft gesneden.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je denkt je nog steeds te verslikken in een keppetje tijdens het eten van een jodenkoek?
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Firefox.![]()
Ik kan ook niet meer zonder tabbladen, "afbeeldingslocatie kopieren" en vele andere kleine handigheden.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een keizerssnee zie ik nog steeds Hirohito voor me die zich in z'n vinger heeft gesneden.
Gaat niet meer door, heb de schwalbe gekozen.quote:
typen zal wel lukken maar of er iets zinnigs uitkomt is een 2equote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
En ik ga voetbal kijken. Tot vannacht misschien, mits in staat tot typen.
Ik zie je er achter lopen, met je benen in de lucht meegetrokken omdat je te snel te hard ging. En de rem niet kunnen vinden dan maar tegen de muur stoppen.quote:
Ik open wel een topic in TRU, daar valt het niet zo opquote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef AirRaid het volgende:
[..]
typen zal wel lukken maar of er iets zinnigs uitkomt is een 2e
Help me ik ben aangevallen door een geest, nu is alles wazigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik open wel een topic in TRU, daar valt het niet zo op.
de geest uit de (bier)flesquote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Help me ik ben aangevallen door een geest, nu is alles wazig
Electrisch met opvangbak.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
zo'n hand aan sjor ding of electrisch?
Dat is idd leuk dat doen wij wel is in de zomerquote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, net lekker met wat kameraden anderhalf uur gevoetbald. Heerlijk!
Was ja, ik denk laat ik het weer eens een keer proberen en me een keer gedragen.quote:
Vanmiddag ook de hele middag bezig geweest, geweldigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, net lekker met wat kameraden anderhalf uur gevoetbald. Heerlijk!
Of gewoon lekker klooien met die bal, tienen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballen met je kameraden is het heerlijkste wat er is, ben ik met jullie eens Dos en VoreG. We deden twee tegen twee met kleine doeltjes en een klein balletje en hebben elkaar helemaal afgemat, wel gewonnen met 9-8.
Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballen met je kameraden is het heerlijkste wat er is, ben ik met jullie eens Dos en VoreG. We deden twee tegen twee met kleine doeltjes en een klein balletje en hebben elkaar helemaal afgemat, wel gewonnen met 9-8.
Klopt, het is net waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of gewoon lekker klooien met die bal, tienen ofzo. Altijd leuk.
Zwembroek aan en voetballen naast een meer, altijd leukquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeft
Dat is een goed excuus, sorry.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
@Vaduz en Eilanden..ik ben dan toch ook ziek!![]()
Ja, 't was wat druk. Wel pizza gekregen van de baas.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
overwerken suijk?
Ikke niet weten...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Komen jullie nog kijken zaterdag clauwtje?
Smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker welquote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus bij jullie heeft de vrouw voor de verandering niet de broek an?
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodigquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook bij iedereen hetzelfde
*diepe zucht*
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodig
Martin Scorsesequote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Nog even een tip voor de film liefhebbers
vanavond Raging bull geweldige film
Ramptoeristje?quote:
Glaasje azijn graag.quote:
Dat is als een condoom omdoen ná de sexquote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag de beroemde bloem ontmoeten. Mag ik je handtekening al vast vragen?
Ik voel met je mee hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Glaasje azijn graag.
Maar liev dat je even komt buurten hier, ElisaB
Morning-after condoom ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is als een condoom omdoen ná de sex
Wijntje?quote:
Ik niet, ik zou mijn geld op Ajax hebben gezet ( die beter was maar gewoon niet scoorde)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie had dat verwacht.
damm alweer of nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Mja. Had een combo met gelijkspel voor gisteren en winst van Ajax, quote van 4.89 ofzo. 5 eurootjes weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou mijn geld op Ajax hebben gezet ( die beter was maar gewoon niet scoorde)
Pff ja ergens daar tussenin..heel irritant in elk geval. Virus ofzo..quote:
Dankquote:Beterschap ( ik kan helaas ook niet)
quote:
“Men neme één hoofdprijswinnares uit ‘Somertijd’: Melanie Wisse, een hele zwik internationale VIP’s waaronder Vin Diesel, de Pizzaman én de meest heftige attractie ooit op deze wereld ooit gebouwd...
...vervolgens nodig je dj Tiësto uit om een en ander muzikaal op onnavolgbare wijze te omlijsten. En dan heb je een gebeurtenis die Parijs én omstreken op zijn grondvesten doet schudden; de méér dan spectaculaire opening van SPACE MOUNTAIN 2…..
Mario was met zijn gast, Somertijd hoofdprijswinnares Melanie (tweede van rechts op de foto), op de bewuste opening één van de eersten die de sensatie van de ruimtereis mocht ondergaan. Na een kort interview ter plekke in een heuse Radio Veronica-studio namen ze plaats in de ‘raket’.
Dj Tiësto liet vervolgens zijn eigen hemelse geluiden horen vanuit een centrale positie boven de ingang van SPACE MOUNTAIN. Hij heeft zelfs een bijdrage geleverd aan de muziek die je hoort tijdens de ruimtereis, speciaal door hem gecomponeerd. Tijdens de opening werd op de onnavolgbare Disney wijze vuurwerk de lucht ingeschoten die de effecten van ‘The Launch’ nog ‘s versterkten. Toen de acteur VIN DIESEL ook nog 's uit de raket te voorschijn kwam vergezeld door twee ‘echte’ astronauten was de opening een feit.
Melanie, die de eer had als eerste Nederlander plaats te mogen nemen in deze rollercoaster is na haar eerste ritten nog een keertje of dertig (!) ingestapt; “Ik vond het echt helemaal te gek en heb genoten…, wát een sensatie!”. Namens Rob van Someren mocht zij drie vrienden meenemen die haar tevens vergezelden tijdens haar ‘missies’. Ook zij waren diep onder de indruk van het spektakel.
Mario: “Ik hou van sensationele uitdagingen maar dit was echt iets wat ik niet snel zal vergeten. Ik ben drie (!) keer achter elkaar in deze attractie gestapt maar heb daarna toch wel even een rustig plekje opgezocht. Mijn hemel (letterlijk), dit was heftigggggg…… Mario zit in ieder geval nóg bij te komen.
Mocht je binnenkort naar Disneyland vertrekken; Je bent gewaarschuwd!. Een grotere sensatie is er niet denkbaar op aarde….”
Wijn...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Wijntje?
* appelsientje wenst ElisaB een goede avond...
Bedankt..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wijn...
Ik vond het maar een rare wedstrijd en ik had medelijden met de lat (je zou 'm zo hard op ke knar krijgen zeg) en met golfer
Dank jequote:
Ow, sorry; met jou had ik ook medelijden hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
Bedankt..
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
Wijn...
Ik vond het maar een rare wedstrijd en ik had medelijden met de lat (je zou 'm zo hard op ke knar krijgen zeg) en met golfer
Dan is het goedquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, sorry; met jou had ik ook medelijden hoor![]()
Ik zat al met kromme tenen...
*proost*quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wijn...
Telegraaf ??quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.
Ons hele seizoen is nog niet zo verpest als dat van jouw cluppie.
Maar als jij een wijntje neemt, neem ik nu nog maar een glaasje troost-slobberwhisky.
En gelukkig hoef ik morgen nog maar een half dagje alle sjago's aan te zien en te horen op het Ajax-bolwerkje van een krant waar ik werk.
Valt meequote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Nou, proost dan maar appelsientje (jij ziet 'mogelijkheden' volgens mij)
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.
Ons hele seizoen is nog niet zo verpest als dat van jouw cluppie.![]()
Je gaat het helemaal reddenquote:Maar als jij een wijntje neemt, neem ik nu nog maar een glaasje troost-slobberwhisky.
En gelukkig hoef ik morgen nog maar een half dagje alle sjago's aan te zien en te horen op het Ajax-bolwerkje van een krant waar ik werk.
Nee, de enige echte Amsterdamse krant: Het Parool.quote:
oo okequote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, de enige echte Amsterdamse krant: Het Parool.
Woon je op een camping?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke
net zo 'erg' wij hebben de telefgraaf![]()
hehequote:
De foto's zijn ook vaak lekker grootquote:Op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
hehe
mijn ouders hebben hemen ik lees hem onder groot protest...
Ach 's ochtends zijn de grote letters wel makkelijk ....
maar voor de rest...
doeiquote:
Yep.... soort groot stripboekquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De foto's zijn ook vaak lekker groot
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Sowieso weinig jongeren die nog echte kranten lezen of een abonnement hebben.
Dankzij flutblaadjes als Spits en Metro.
Ik lees de telegraafquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik geloof niet dat golfer de Telegraaf onder de 'echte' kranten schaart.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..
Maar ik denk dat de grote kranten wel last hebben van de gratis kranten (spits is toch van de telegraaf?)
Deze oudere jongere ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Had het daarom ook over grote krantenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat golfer de Telegraaf onder de 'echte' kranten schaart.
Goezo!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..
Yups.quote:Maar ik denk dat de grote kranten wel last hebben van de gratis kranten (spits is toch van de telegraaf?)
Volkskrant heb ik nog nooit gelezen eigenlijk... ook maar eens een proefabo op nemen..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de regionale krant thuis en op dit moment een proefabonnement NRC. NRC is niet echt mijn krant, maar ik heb hem nodig voor de studie. De Volkskrant vind ik de fijnste landelijke krant.
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd... maar wat doe je bij 't parool eigenlijk ?quote:
Ik heb net in bont & blauw gepost golfer!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
ElisaB, zie je nou dat het in Hools werkelijk overal over gaat?
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deurquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
En toch baal ik ervan, want het is zo'n leuk ritueeltje: bakkie koffie, peukje erbij, krant lezen. Toch maar weer eens een abo nemen dan? Wel een middagkrant, want de brievenbus zit bij ons in huis zo ongeveer naast ons hoofdkussen en we worden wakker als ze de krant erdoor prutten. Elke morgen om 6:30 wakkerZó graag wil ik nou ook weer geen krant.
't Is net Fok! in het klein.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo van triviale voetbalzaken als het verliezen van Ajax voor een troostprijsbekertje (....) naar den ernSCHtige zaken deze levens.
Voetbalquote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo van triviale voetbalzaken als het verliezen van Ajax voor een troostprijsbekertje (....) naar den ernSCHtige zaken deze levens.
Dit café sluit nooit en iedereen is altijd welkom.
En verder... de leukste SC zover ik ze heb gezienquote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deur
Kijk (ik rook dan wel niet) maar dat doe ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
En toch baal ik ervan, want het is zo'n leuk ritueeltje: bakkie koffie, peukje erbij, krant lezen. Toch maar weer eens een abo nemen dan? Wel een middagkrant, want de brievenbus zit bij ons in huis zo ongeveer naast ons hoofdkussen en we worden wakker als ze de krant erdoor prutten. Elke morgen om 6:30 wakkerZó graag wil ik nou ook weer geen krant.
5 voor 6quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Op een dag zullen we zelfstandig worden.quote:
Ik zie jou en denk aan F1quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een leuke avond gehad op Ajax na
Ja, ikke: Verstappen d'r uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie jou en denk aan F1moet mijn team nog aanpassen...... nog tips ?
trustequote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef ElisaB het volgende:
I'll be back, maar nu eerst ff slapen.
Truste allemaal
Hehe. Morgen. Zal zo eens kijken wanneer de vrije trainingen zijn. Daarna zal ik wel melden wat ik doe. Kan best dat ik bij Toyota blijf. Die zullen sowieso wel punten scoren en dan wordt mijn budget hoger. En dan dit weekend afwachten hoe Ferrari zich ontwikkeld of toch maar vol voor Renault gaan. Maar als je Renault kan kopen, zou ik het niet latenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie jou en denk aan F1moet mijn team nog aanpassen...... nog tips ?
Gezien.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net in bont & blauw gepost golfer!
Zo weinig mogelijk, tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd... maar wat doe je bij 't parool eigenlijk ?
Ik dacht dat we het over een krant haddenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
En toch is het een leuke krant, al kunnen ze mijn huis nooit vindenquote:
Het was gewoon een complot om de Ajacieden weg te houden uit Rotterdam, JaWi.quote:
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kut Eend, hele team bagger?
Neuh. Ik had karten voor thuisvakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben je nog met de combi gegaan naar Tilburg?
Die viez... ohw grom. We zijn maar de coffeeshop ingedoken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was gewoon een complot om de Ajacieden weg te houden uit Rotterdam, JaWi.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Ik heb uit pure ergernis nog een was aaangezet...
deur dicht en aanzettenquote:
is ie wel goed schoonquote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Ik heb uit pure ergernis nog een was aaangezet...
Ah ok. Daar ben ik maar niet op ingegaanquote:
Ik snap er geen kont van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok. Daar ben ik maar niet op ingegaan.. Blij achteraf uiteraard.
En de weerdinges net op tv had het over temperatuur op neushoogte![]()
dan moet k opschieten, dadelijk haal je me nog inquote:
Hmmmmm. Okay, 17 juni?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet k opschieten, dadelijk haal je me nog in
Ik verdrink mijn verdriet, en terecht. Je zag het aankomen. Ik was bij iemand thuis en daar heb ik een of ander swarowskibeeld kapot gesmetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef PLAE@ het volgende:
JaWi hoe kan je nou de hele tijd hier vrolijk lopen te doen man![]()
kom maar opquote:
Wat zetten we eropquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom maar opje moet er nog 3.000 inlopen
de bekerquote:
Gefeliciteerd!quote:
En dan te bedenken dat ik me aan ging melden om iets te vragen over mijn eindexamen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je behoort nu ook tot de kanslozen des echte levens.
gelukkig ligt hier asfaltquote:
quote:
* asfaltfrees opstartquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..], shit daar moeten wij voor de bekerfinale ook weer langs met de trein
En daar baal ik de tering van. Nu rotjeknot geen reden tot kijken heeft, gaan wij ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..], shit daar moeten wij voor de bekerfinale ook weer langs met de trein
ach een boerenonderonsje is ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
En daar baal ik de tering van. Nu rotjeknot geen reden tot kijken heeft, gaan wij ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |