Dan is het goedquote:Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, sorry; met jou had ik ook medelijden hoor![]()
Ik zat al met kromme tenen...
*proost*quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wijn...
Ik vond het maar een rare wedstrijd en ik had medelijden met de lat (je zou 'm zo hard op ke knar krijgen zeg) en met golfer
Telegraaf ??quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.
Ons hele seizoen is nog niet zo verpest als dat van jouw cluppie.
Maar als jij een wijntje neemt, neem ik nu nog maar een glaasje troost-slobberwhisky.
En gelukkig hoef ik morgen nog maar een half dagje alle sjago's aan te zien en te horen op het Ajax-bolwerkje van een krant waar ik werk.
Valt meequote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef ElisaB het volgende:
Nou, proost dan maar appelsientje (jij ziet 'mogelijkheden' volgens mij)
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:22 schreef golfer het volgende:
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.
Ons hele seizoen is nog niet zo verpest als dat van jouw cluppie.![]()
Je gaat het helemaal reddenquote:Maar als jij een wijntje neemt, neem ik nu nog maar een glaasje troost-slobberwhisky.
En gelukkig hoef ik morgen nog maar een half dagje alle sjago's aan te zien en te horen op het Ajax-bolwerkje van een krant waar ik werk.
Nee, de enige echte Amsterdamse krant: Het Parool.quote:
oo okequote:Op donderdag 21 april 2005 23:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, de enige echte Amsterdamse krant: Het Parool.
Woon je op een camping?quote:Op donderdag 21 april 2005 23:26 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oo oke
net zo 'erg' wij hebben de telefgraaf![]()
hehequote:
De foto's zijn ook vaak lekker grootquote:Op donderdag 21 april 2005 23:30 schreef appelsientje het volgende:
hehe
mijn ouders hebben hemen ik lees hem onder groot protest...
Ach 's ochtends zijn de grote letters wel makkelijk ....
maar voor de rest...
doeiquote:
Yep.... soort groot stripboekquote:Op donderdag 21 april 2005 23:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De foto's zijn ook vaak lekker groot
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Sowieso weinig jongeren die nog echte kranten lezen of een abonnement hebben.
Dankzij flutblaadjes als Spits en Metro.
Ik lees de telegraafquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Ik geloof niet dat golfer de Telegraaf onder de 'echte' kranten schaart.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..
Maar ik denk dat de grote kranten wel last hebben van de gratis kranten (spits is toch van de telegraaf?)
Deze oudere jongere ook nietquote:Op donderdag 21 april 2005 23:36 schreef golfer het volgende:
Had het daarom ook over grote krantenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat golfer de Telegraaf onder de 'echte' kranten schaart.
Goezo!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:37 schreef appelsientje het volgende:
Krant lees ik altijd, vind dat niet meer dan normaal... op de hoogte blijven enzo..
Yups.quote:Maar ik denk dat de grote kranten wel last hebben van de gratis kranten (spits is toch van de telegraaf?)
Volkskrant heb ik nog nooit gelezen eigenlijk... ook maar eens een proefabo op nemen..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb de regionale krant thuis en op dit moment een proefabonnement NRC. NRC is niet echt mijn krant, maar ik heb hem nodig voor de studie. De Volkskrant vind ik de fijnste landelijke krant.
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd... maar wat doe je bij 't parool eigenlijk ?quote:
Ik heb net in bont & blauw gepost golfer!quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
ElisaB, zie je nou dat het in Hools werkelijk overal over gaat?
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deurquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
En toch baal ik ervan, want het is zo'n leuk ritueeltje: bakkie koffie, peukje erbij, krant lezen. Toch maar weer eens een abo nemen dan? Wel een middagkrant, want de brievenbus zit bij ons in huis zo ongeveer naast ons hoofdkussen en we worden wakker als ze de krant erdoor prutten. Elke morgen om 6:30 wakkerZó graag wil ik nou ook weer geen krant.
't Is net Fok! in het klein.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo van triviale voetbalzaken als het verliezen van Ajax voor een troostprijsbekertje (....) naar den ernSCHtige zaken deze levens.
Voetbalquote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
Zo van triviale voetbalzaken als het verliezen van Ajax voor een troostprijsbekertje (....) naar den ernSCHtige zaken deze levens.
Dit café sluit nooit en iedereen is altijd welkom.
En verder... de leukste SC zover ik ze heb gezienquote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deur
Kijk (ik rook dan wel niet) maar dat doe ik ookquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
En toch baal ik ervan, want het is zo'n leuk ritueeltje: bakkie koffie, peukje erbij, krant lezen. Toch maar weer eens een abo nemen dan? Wel een middagkrant, want de brievenbus zit bij ons in huis zo ongeveer naast ons hoofdkussen en we worden wakker als ze de krant erdoor prutten. Elke morgen om 6:30 wakkerZó graag wil ik nou ook weer geen krant.
5 voor 6quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deur
Op een dag zullen we zelfstandig worden.quote:
Ik zie jou en denk aan F1quote:Op donderdag 21 april 2005 23:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wel een leuke avond gehad op Ajax na
Ja, ikke: Verstappen d'r uitquote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef appelsientje het volgende:
Ik zie jou en denk aan F1moet mijn team nog aanpassen...... nog tips ?
trustequote:Op donderdag 21 april 2005 23:47 schreef ElisaB het volgende:
I'll be back, maar nu eerst ff slapen.
Truste allemaal
Hehe. Morgen. Zal zo eens kijken wanneer de vrije trainingen zijn. Daarna zal ik wel melden wat ik doe. Kan best dat ik bij Toyota blijf. Die zullen sowieso wel punten scoren en dan wordt mijn budget hoger. En dan dit weekend afwachten hoe Ferrari zich ontwikkeld of toch maar vol voor Renault gaan. Maar als je Renault kan kopen, zou ik het niet latenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik zie jou en denk aan F1moet mijn team nog aanpassen...... nog tips ?
Gezien.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb net in bont & blauw gepost golfer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |