Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballen met je kameraden is het heerlijkste wat er is, ben ik met jullie eens Dos en VoreG. We deden twee tegen twee met kleine doeltjes en een klein balletje en hebben elkaar helemaal afgemat, wel gewonnen met 9-8.
Klopt, het is net waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of gewoon lekker klooien met die bal, tienen ofzo. Altijd leuk.
Zwembroek aan en voetballen naast een meer, altijd leukquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeft
Dat is een goed excuus, sorry.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
@Vaduz en Eilanden..ik ben dan toch ook ziek!![]()
Ja, 't was wat druk. Wel pizza gekregen van de baas.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
overwerken suijk?
Ikke niet weten...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Komen jullie nog kijken zaterdag clauwtje?
Smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Jazeker welquote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus bij jullie heeft de vrouw voor de verandering niet de broek an?
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodigquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook bij iedereen hetzelfde
*diepe zucht*
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodig
Martin Scorsesequote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Nog even een tip voor de film liefhebbers
vanavond Raging bull geweldige film
Ramptoeristje?quote:
Glaasje azijn graag.quote:
Dat is als een condoom omdoen ná de sexquote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag de beroemde bloem ontmoeten. Mag ik je handtekening al vast vragen?
Ik voel met je mee hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 22:58 schreef golfer het volgende:
Glaasje azijn graag.
Maar liev dat je even komt buurten hier, ElisaB
Morning-after condoom ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is als een condoom omdoen ná de sex
Wijntje?quote:
Ik niet, ik zou mijn geld op Ajax hebben gezet ( die beter was maar gewoon niet scoorde)quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie had dat verwacht.
damm alweer of nog steedsquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
Mja. Had een combo met gelijkspel voor gisteren en winst van Ajax, quote van 4.89 ofzo. 5 eurootjes weg.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:09 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik niet, ik zou mijn geld op Ajax hebben gezet ( die beter was maar gewoon niet scoorde)
Pff ja ergens daar tussenin..heel irritant in elk geval. Virus ofzo..quote:
Dankquote:Beterschap ( ik kan helaas ook niet)
quote:
“Men neme één hoofdprijswinnares uit ‘Somertijd’: Melanie Wisse, een hele zwik internationale VIP’s waaronder Vin Diesel, de Pizzaman én de meest heftige attractie ooit op deze wereld ooit gebouwd...
...vervolgens nodig je dj Tiësto uit om een en ander muzikaal op onnavolgbare wijze te omlijsten. En dan heb je een gebeurtenis die Parijs én omstreken op zijn grondvesten doet schudden; de méér dan spectaculaire opening van SPACE MOUNTAIN 2…..
Mario was met zijn gast, Somertijd hoofdprijswinnares Melanie (tweede van rechts op de foto), op de bewuste opening één van de eersten die de sensatie van de ruimtereis mocht ondergaan. Na een kort interview ter plekke in een heuse Radio Veronica-studio namen ze plaats in de ‘raket’.
Dj Tiësto liet vervolgens zijn eigen hemelse geluiden horen vanuit een centrale positie boven de ingang van SPACE MOUNTAIN. Hij heeft zelfs een bijdrage geleverd aan de muziek die je hoort tijdens de ruimtereis, speciaal door hem gecomponeerd. Tijdens de opening werd op de onnavolgbare Disney wijze vuurwerk de lucht ingeschoten die de effecten van ‘The Launch’ nog ‘s versterkten. Toen de acteur VIN DIESEL ook nog 's uit de raket te voorschijn kwam vergezeld door twee ‘echte’ astronauten was de opening een feit.
Melanie, die de eer had als eerste Nederlander plaats te mogen nemen in deze rollercoaster is na haar eerste ritten nog een keertje of dertig (!) ingestapt; “Ik vond het echt helemaal te gek en heb genoten…, wát een sensatie!”. Namens Rob van Someren mocht zij drie vrienden meenemen die haar tevens vergezelden tijdens haar ‘missies’. Ook zij waren diep onder de indruk van het spektakel.
Mario: “Ik hou van sensationele uitdagingen maar dit was echt iets wat ik niet snel zal vergeten. Ik ben drie (!) keer achter elkaar in deze attractie gestapt maar heb daarna toch wel even een rustig plekje opgezocht. Mijn hemel (letterlijk), dit was heftigggggg…… Mario zit in ieder geval nóg bij te komen.
Mocht je binnenkort naar Disneyland vertrekken; Je bent gewaarschuwd!. Een grotere sensatie is er niet denkbaar op aarde….”
Wijn...quote:Op donderdag 21 april 2005 23:08 schreef appelsientje het volgende:
Wijntje?
* appelsientje wenst ElisaB een goede avond...
Bedankt..quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wijn...
Ik vond het maar een rare wedstrijd en ik had medelijden met de lat (je zou 'm zo hard op ke knar krijgen zeg) en met golfer
Dank jequote:
Ow, sorry; met jou had ik ook medelijden hoorquote:Op donderdag 21 april 2005 23:19 schreef VoreG het volgende:
Bedankt..
Lieffie, met mij hoef je geen medelijden te hebben hoor.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef ElisaB het volgende:
Wijn...
Ik vond het maar een rare wedstrijd en ik had medelijden met de lat (je zou 'm zo hard op ke knar krijgen zeg) en met golfer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |