Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeftquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballen met je kameraden is het heerlijkste wat er is, ben ik met jullie eens Dos en VoreG. We deden twee tegen twee met kleine doeltjes en een klein balletje en hebben elkaar helemaal afgemat, wel gewonnen met 9-8.
Klopt, het is net waar je zin in hebt.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Of gewoon lekker klooien met die bal, tienen ofzo. Altijd leuk.
Zwembroek aan en voetballen naast een meer, altijd leukquote:Op donderdag 21 april 2005 21:57 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja precies altijd leuk werk en zo heb je zomers ook nog wat te doen wat met voetballen te maken heeft
Dat is een goed excuus, sorry.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
@Vaduz en Eilanden..ik ben dan toch ook ziek!![]()
Ja, 't was wat druk. Wel pizza gekregen van de baas.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef pascalheister het volgende:
overwerken suijk?
Ikke niet weten...quote:Op donderdag 21 april 2005 21:58 schreef SCH het volgende:
Komen jullie nog kijken zaterdag clauwtje?
Smoesjes smoesjesquote:Op donderdag 21 april 2005 21:56 schreef clauwheee het volgende:
@Vaduz en Eilanden..ik ben dan toch ook ziek!![]()
Jazeker welquote:Op donderdag 21 april 2005 22:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Dus bij jullie heeft de vrouw voor de verandering niet de broek an?
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodigquote:Op donderdag 21 april 2005 22:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het is ook bij iedereen hetzelfde
*diepe zucht*
quote:Op donderdag 21 april 2005 22:17 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tja blijkbaar hebben mannen dat een beetje nodig
Martin Scorsesequote:Op donderdag 21 april 2005 22:10 schreef Dos37 het volgende:
Nog even een tip voor de film liefhebbers
vanavond Raging bull geweldige film
Ramptoeristje?quote:
Glaasje azijn graag.quote:
Dat is als een condoom omdoen ná de sexquote:Op donderdag 21 april 2005 22:54 schreef Suijk het volgende:
Zaterdag de beroemde bloem ontmoeten. Mag ik je handtekening al vast vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |