Dat wou ik ook etenquote:
neequote:Op donderdag 21 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Kwam je klaar Blumchen?
nee heb het bewaard tot morgenquote:
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:18 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wel leuk om nu je stem eens achter de foto te horen![]()
![]()
Oh jee, oh jee, oh jee, oh jee.quote:Op donderdag 21 april 2005 18:56 schreef Blumchen het volgende:
http://ondemand.cinecast.(...)Space%20Mountain.mp3
luisteren maar.. maar pas op..
Ik gil hard
tot zoquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef tong80 het volgende:
Ja en het niveau stijgt.
Ik ga trouwens spaghetti in de diepvries leggen en m'n afstandsbediening van het linker naar het rechter tafeltje verplaatsen.
Een beetje denk ikquote:Op donderdag 21 april 2005 19:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh jee, oh jee, oh jee, oh jee.
Stopwoordje?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om te moeten melden maar ik moet vanavond wel voor Ajax zijn
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Een beetje denk ik
Vond het niet eng, maar moest gillen enzo van hem
Ga je eindelijk met een plezierig gevoel naar bedquote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Ik vind het afschuwelijk om te moeten melden maar ik moet vanavond wel voor Ajax zijn
Kan ze dat al?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:04 schreef SCH het volgende:
Kwam je klaar Blumchen?
niet genoeg bier thuis dan?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:32 schreef JaWi het volgende:
Zo, straks met 8 man voetbal kijken. Daarna maar even naar de pub denk ik.
Er liggen 3 kratten koudquote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Niet voor 8 man denk ik.
AjaSCHquote:Op donderdag 21 april 2005 19:26 schreef SCH het volgende:
Pfff, een echte man heeft altijd genoeg bier thuis.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Niet voor 8 man denk ik.
maar snel mozilla erop zetten dan maarquote:Op donderdag 21 april 2005 19:41 schreef methodmich het volgende:
* methodmich heeft ineens wel IE weer in het Engels, vreemd...
Dit was die dag op de radio.. maar staat nu opde site..quote:
Ik bedoelde, welke zender.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Dit was die dag op de radio.. maar staat nu opde site..
Morgen ga ik naar de studio om te vertellen hoe het was
Whehe,,, Dit was op veronicaquote:
Denk dat het door de Windows Update komt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar snel mozilla erop zetten dan maar
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef JaWi het volgende:
Morgenochtend weer paar uurtjes schilderen, dan lekker de stad in tot in de late uurtjes.
OK.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe,,, Dit was op veronica
Morgen ook.. rond half 6
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk dat het door de Windows Update komt.
Het is schilderen op werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?![]()
doet de badmeester dat ook alquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is schilderen op werk.
* JaWi badmeester is.
Kreeg nog een smsje van mijn ouders, het was 22 graden in Rome en ze zaten op een terrasje.
Dat wel... Deze kwam via google. Ik zocht op Co Adriaanse / Annemarie Postma, klikte een link en kwam onmiddellijk op een SM-site die 30 popups maakte en daarna zat die Spyware erop.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagt
Het zit diep hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ik zocht op Co Adriaanse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |