Denk dat het door de Windows Update komt.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar snel mozilla erop zetten dan maar
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:47 schreef JaWi het volgende:
Morgenochtend weer paar uurtjes schilderen, dan lekker de stad in tot in de late uurtjes.
OK.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:51 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Whehe,,, Dit was op veronica
Morgen ook.. rond half 6
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 april 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Denk dat het door de Windows Update komt.
Het is schilderen op werk.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:53 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je ouders verrassen of heb je andere plannen ?![]()
doet de badmeester dat ook alquote:Op donderdag 21 april 2005 19:56 schreef JaWi het volgende:
[..]
Het is schilderen op werk.
* JaWi badmeester is.
Kreeg nog een smsje van mijn ouders, het was 22 graden in Rome en ze zaten op een terrasje.
Dat wel... Deze kwam via google. Ik zocht op Co Adriaanse / Annemarie Postma, klikte een link en kwam onmiddellijk op een SM-site die 30 popups maakte en daarna zat die Spyware erop.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagt
Het zit diep hequote:Op donderdag 21 april 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ik zocht op Co Adriaanse
Heb ik ook.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
sinds ik mozilla firefox gebruik heb ik eigenlijk helemaal geen last meer gehad van die spyware, wat ik toch wekelijks had met IE, ook een gevoelige browser als je het mij vraagt
vanavond is er voetbal dan is het meestal rustigerquote:Op donderdag 21 april 2005 20:08 schreef tha_dark het volgende:
Het gaat weer lekker, zo halen we he 11e topic nog wel voor morgen
Dat zijn nu eenmaal de vragen die mijn leven beheersen.quote:
Om nog maar te zwijgen over Ossetong en Ossestaartsoep.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:15 schreef Eilanden het volgende:
Tong vraagt zich namelijk ook af of Hare Majesteit in koninginnesoep zit en kan de studenten maar niet ontdekken in de studentenhaver
Je denkt je nog steeds te verslikken in een keppetje tijdens het eten van een jodenkoek?quote:Op donderdag 21 april 2005 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn nu eenmaal de vragen die mijn leven beheersen.
hier hetzelfde ook al die themes en add-on's geweldigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Firefox.![]()
Ik kan ook niet meer zonder tabbladen, "afbeeldingslocatie kopieren" en vele andere kleine handigheden.
Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 april 2005 20:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Was veldwerk voor mijn column...
Bij een keizerssnee zie ik nog steeds Hirohito voor me die zich in z'n vinger heeft gesneden.quote:Op donderdag 21 april 2005 20:17 schreef JaWi het volgende:
[..]
Je denkt je nog steeds te verslikken in een keppetje tijdens het eten van een jodenkoek?
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:03 schreef pfaf het volgende:
[..]
Heb ik ook.
Firefox.![]()
Ik kan ook niet meer zonder tabbladen, "afbeeldingslocatie kopieren" en vele andere kleine handigheden.
quote:Op donderdag 21 april 2005 20:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij een keizerssnee zie ik nog steeds Hirohito voor me die zich in z'n vinger heeft gesneden.
Gaat niet meer door, heb de schwalbe gekozen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |