Zo weinig mogelijk, tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:42 schreef appelsientje het volgende:
Waarschijnlijk is het al vaker gevraagd... maar wat doe je bij 't parool eigenlijk ?
Ik dacht dat we het over een krant haddenquote:Op donderdag 21 april 2005 23:43 schreef VoreG het volgende:
[..]
Probeer de Telegraaf die staat al om 5 uur voor je deur
En toch is het een leuke krant, al kunnen ze mijn huis nooit vindenquote:
Het was gewoon een complot om de Ajacieden weg te houden uit Rotterdam, JaWi.quote:
jaquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Kut Eend, hele team bagger?
Neuh. Ik had karten voor thuisvakkenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ben je nog met de combi gegaan naar Tilburg?
Die viez... ohw grom. We zijn maar de coffeeshop ingedoken.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Het was gewoon een complot om de Ajacieden weg te houden uit Rotterdam, JaWi.
quote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Ik heb uit pure ergernis nog een was aaangezet...
deur dicht en aanzettenquote:
is ie wel goed schoonquote:Op donderdag 21 april 2005 23:59 schreef Againzender het volgende:
Ik heb uit pure ergernis nog een was aaangezet...
Ah ok. Daar ben ik maar niet op ingegaanquote:
Ik snap er geen kont van.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ah ok. Daar ben ik maar niet op ingegaan.. Blij achteraf uiteraard.
En de weerdinges net op tv had het over temperatuur op neushoogte![]()
dan moet k opschieten, dadelijk haal je me nog inquote:
Hmmmmm. Okay, 17 juni?quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan moet k opschieten, dadelijk haal je me nog in
Ik verdrink mijn verdriet, en terecht. Je zag het aankomen. Ik was bij iemand thuis en daar heb ik een of ander swarowskibeeld kapot gesmetenquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:29 schreef PLAE@ het volgende:
JaWi hoe kan je nou de hele tijd hier vrolijk lopen te doen man![]()
kom maar opquote:
Wat zetten we eropquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom maar opje moet er nog 3.000 inlopen
de bekerquote:
Gefeliciteerd!quote:
En dan te bedenken dat ik me aan ging melden om iets te vragen over mijn eindexamen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Je behoort nu ook tot de kanslozen des echte levens.
gelukkig ligt hier asfaltquote:
quote:
* asfaltfrees opstartquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..], shit daar moeten wij voor de bekerfinale ook weer langs met de trein
En daar baal ik de tering van. Nu rotjeknot geen reden tot kijken heeft, gaan wij ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..], shit daar moeten wij voor de bekerfinale ook weer langs met de trein
ach een boerenonderonsje is ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2005 00:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
En daar baal ik de tering van. Nu rotjeknot geen reden tot kijken heeft, gaan wij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |