typen zal wel lukken maar of er iets zinnigs uitkomt is een 2equote:Op donderdag 21 april 2005 20:35 schreef JaWi het volgende:
En ik ga voetbal kijken. Tot vannacht misschien, mits in staat tot typen.
Ik zie je er achter lopen, met je benen in de lucht meegetrokken omdat je te snel te hard ging. En de rem niet kunnen vinden dan maar tegen de muur stoppen.quote:
Ik open wel een topic in TRU, daar valt het niet zo opquote:Op donderdag 21 april 2005 20:36 schreef AirRaid het volgende:
[..]
typen zal wel lukken maar of er iets zinnigs uitkomt is een 2e
Help me ik ben aangevallen door een geest, nu is alles wazigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:38 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik open wel een topic in TRU, daar valt het niet zo op.
de geest uit de (bier)flesquote:Op donderdag 21 april 2005 20:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Help me ik ben aangevallen door een geest, nu is alles wazig
Electrisch met opvangbak.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:08 schreef pascalheister het volgende:
zo'n hand aan sjor ding of electrisch?
Dat is idd leuk dat doen wij wel is in de zomerquote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, net lekker met wat kameraden anderhalf uur gevoetbald. Heerlijk!
Was ja, ik denk laat ik het weer eens een keer proberen en me een keer gedragen.quote:
Vanmiddag ook de hele middag bezig geweest, geweldigquote:Op donderdag 21 april 2005 20:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond, net lekker met wat kameraden anderhalf uur gevoetbald. Heerlijk!
Of gewoon lekker klooien met die bal, tienen ofzoquote:Op donderdag 21 april 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetballen met je kameraden is het heerlijkste wat er is, ben ik met jullie eens Dos en VoreG. We deden twee tegen twee met kleine doeltjes en een klein balletje en hebben elkaar helemaal afgemat, wel gewonnen met 9-8.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |