abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26402214

In de laatste 2 weken heeft Feyenoord alles verspeeld wat het nog in handen had.

Welke koppen gaan er rollen???
pi_26402252
oh ja als het mag natuurlijk
  donderdag 21 april 2005 @ 13:37:03 #3
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402302
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
pi_26402316
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
pi_26402334
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
Yakubu is wel goed alleen is hij denk ik wat prijzig voor Feyenoord.
pi_26402356
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
pi_26402368
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Chadi het volgende:
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
Waarom denk je dat ik dat t opic opende
  donderdag 21 april 2005 @ 13:40:06 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26402374
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
Alsof Man City het walhalla is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26402375
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
pi_26402438
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alsof Man City het walhalla is
Man City speelt in de Premier League en dat is inderdaad het Walhalla voor profvoetballers
pi_26402479
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Chadi het volgende:
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
Dat is ook een beetje het probleem met de verdediging; de eerste vier zijn niet eens slecht, maar wat daarachter zit komt erg veel te kort.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:47:27 #12
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_26402564
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 21 april 2005 @ 13:50:23 #13
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402642
Ik verbaas me er ook over dat Bosvelt het soms 90 minuten uithoudt, maar als hij bij Feyenoord dé leider wordt, zal hij toch méér moeten doen dan meehobbelen.
Als je tenminste de slag op het middenveld wilt winnen, tegen bv Cocu - nog aan te trekken goeie middenvelder of De Jong - Sneijder..
pi_26402644
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
Daar waren we al achter ja

Misschien wil Davids wel komen, of Cocu of Van Bommel
  donderdag 21 april 2005 @ 13:51:20 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26402665
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26402694
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef PJORourke het volgende:
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
In het asiel hoop ik toch zeker. Die keffende Jack Russel.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26402706
  donderdag 21 april 2005 @ 13:56:50 #18
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402802
hahaha....goeie middenvelders als Cocu, Van Bommel en Davids denken wel 10 x na voordat ze naar Feyenoord gaan

Mtiliga moet gewoon lekker gaan ballen bij FC Groningen ofzo, en dan af en toe een 6-je halen in de v.i.
pi_26402842
Mtilliga is helemaal geen verdediger. Hij komt fysiek duidelijk te kort en is veel te onrustig als verdediger. Daarnaast wekt ie bij mij altijd de indruk, dat ie vooral niét aangespeeld wil worden.
pi_26402856
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
pi_26402995
[joodmode]Ach, wat maakt het ook uit. Die Amstel Cup is helemaal geen prijs [/joodmode]
pi_26403025
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.

Hebben we toch meer gemeen dan je in eerste instantie zou denken he
pi_26403145
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691969/1/50#26403025]donderdag 21 april 2005 14:05
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.
Op internet

Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen
pi_26403223
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:

Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26403259
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
De helft was al naar huis
  donderdag 21 april 2005 @ 14:20:18 #26
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26403385

Lex en ik vinden het héél erg dat Fey er uit is geknikkert PSV heeft jullie goed de

kleiner gemaakt
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 21 april 2005 @ 14:29:23 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26403594
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
De joden zijn veel talrijker hier en posten dus weer wat meer...

Tijd voor een herhaling van WOII zou ik zeggen.
A.M.A.B
pi_26403779
Ik hoop voor jullie dat die Bambi de Ceulaer wat is. Want wat ik ervan zie- en lees is het dat een pretty boy is die wat met de wijven leurt en voor de spiegel hangt.
pi_26403858
Hmms rare stelling cart_man. Volgens mij lag rotterdam sneller plat dan dat de joden afgevoerd werden

Ik denk dat van beide clubs niet veel mer over blijft als een herhaling plaats vindt
  donderdag 21 april 2005 @ 14:43:16 #30
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26403959
Is ook wel een keer leuk voor Feyenoord, om een mooie jongen voor op de elftalfoto te hebben...
pi_26403976
gut niveau is weer
pi_26404083
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef johannes1986 het volgende:
Is ook wel een keer leuk voor Feyenoord, om een mooie jongen voor op de elftalfoto te hebben...
tis geen playboy poster waar je behoefte bij uitvoert...
  donderdag 21 april 2005 @ 14:49:41 #33
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26404156
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Chadi het volgende:
gut niveau is weer
Post dan ook niet.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mtilliga is helemaal geen verdediger. Hij komt fysiek duidelijk te kort en is veel te onrustig als verdediger. Daarnaast wekt ie bij mij altijd de indruk, dat ie vooral niét aangespeeld wil worden.
Klopt hij is middenvelder, een waardeloze. Benieuwd met welk zooitje spelers Feijenoord volgend jaar voor de dag komt. Feit is nu wel dat er veels te veel spelers zijn, die wegkunnen. Zowiezo denk ik dat het overgrote deel van de verhuurde spelers kan vertrekken. Snoyl wordt teruggehaald en zou graag willen zien dat Loovens ook weer richting de Kuip kwam.
A.M.A.B
  donderdag 21 april 2005 @ 14:52:14 #34
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26404250
Jaaaa wie is daar??
Ik ben het voorzitter

Mag ik aub blijven??
(Hans teeuwen)
pi_26404329
Artz - Is afwachten
Babos - Is afwachten
Bahia - Is afwachten
Bandalovski - Is afwachten
Bosschaart - Redelijk
Bruno Basto - Niet goed genoeg
Castelen - Redelijk
De Graaf - Is afwachten
Gerson Magrão - Is afwachten
Ghaly - Goed genoeg.
Gibbs - Redelijk
Goor - Goed genoeg
Gyan - Niet goed genoeg
Hofs - Redelijk
Kalou - Goed genoeg
Kuijt - Goed genoeg
Lazovic - Is afwachten
Leonardo - Is afwachten
Lodewijks - Goed genoeg
Loovens - Is afwachten
Lurling - Gaat weg
Malkowski - Gaat weg
Mtiliga - Niet goed genoeg
Ono - Redelijk
Östlund - Redelijk
Paauwe - Gaat (waarschijnlijk) weg
Pardo - Is afwachten
Saidi - Goed genoeg
Song - Gaat weg
Van den Berg - Gaat weg
Van den Boogaart - Is afwachten
Van Haaren - Gaat weg
Zuiverloon - Is afwachten

Niet veel zekerheidjes in die selectie van ons

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 14:55:52 ]
pi_26404666
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 21 april 2005 @ 15:10:09 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26404744
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:

Niet veel zekerheidjes in die selectie van ons
wat is dat nou voor waardeloze lijst. Net of nu ineens 2/3 van de selectie gaat verdwijnen

zolang opa Jorien nog aan het roer is zal dat niet het geval zijn.
pi_26404830
Ik heb het niet over verdwijnen, maar over kwaliteit. Met 'is afwachten' bedoel ik dus dat het afwachten is of ze goed genoeg zijn of niet
pi_26405119
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Op internet

Er zaten nog minder mensen dan bij de gemiddelde competitiewedstrijd.. En dat was nog wel de laatste kans op een prijs in de halve finale tegen de koploper...
pi_26405172
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lelijker zal die stad er toch niet op worden
pi_26405625
Ik vraag me af of Gullit nog een seizoen voor trainer mag spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 21 april 2005 @ 15:42:59 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26405689
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Lelijker zal die stad er toch niet op worden
Meningen verschillen.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...
6 mil joden of een stad...

Mwoah, keuze is snel gemaakt.

Komt ie dan hè:

Aerts - Goede keeper, gaat volgen seizoen. met Babos vechten om basisplaats.
Artz - Talentje, weet er weinig over eerlijk gezegd.
Babos - Grabbelaar, 8 doelpunten tegen in 3 wedstrijden. Zit er wel in, maar komt er niet uit. Strijd met Aerts om basisplaats volgend seizoen.
Bahia - Doet het bovenverwachting goed bij de jeugd, krijgt ook al kans om zich te bewijzen in het eerste.
Bandalovski - Doet het goed bij de jeugd, speler voor de toekomst
Bosschaart - Twijfelgeval. Strijd wel, maar laat teveel steekjes vallen. Hoort ook niet op linksback te staan...Ook voor middenveld niet goed genoeg. Te traag.
Bruno Basto - Kan het volgens mij best wel. Schijnt wat problemen met Gullit te hebben.
Castelen - Pffff, was al sceptisch over zijn komst, heb het nu wel gehad met dat gepingel. Heb ik nog liever Blinker en Taument.
De Graaf - Juiste wedstrijdmentaliteit, gaat er wel komen. Moet Feijenoord hem niet gaan verhuren.
Gerson Magrão - Is niks.
Ghaly - Moet die nonchalante houding van hem kwijt zien te raken. Verder valt er weinig te klagen. Vind het een goede speler.
Gibbs - Degelijk, zit nog verbetering in.
Goor - Goede speler, gaat er altijd voor. 'Leider' van het elftal, wat minder.
Gyan - Goed genoeg voor HCE. Blijft mijn held.
Hofs - Groeibriljantje (denk ik). Kuitenbijtertje. Samen met de Graaf op het middenveld. Lijkt me wel wat.
Kalou - Hoe lang is hij nog te behouden. Goede speler, maar gaat af en toe teveel voor zijn eigen succes.
Kuijt - Goed genoeg. Vertrekt aan het eind van dit seizoen.
Lazovic - Prutser!
Leonardo - Druk op hem is groot, benieuwd wat er van terecht komt.
Lodewijks - Op die leeftijd nog steeds top zijn. Zie hem nu ook liever dan Babos.
Loovens - Staat stil in zijn ontwikkeling, vrees dat het einde voor hem in zicht is bij Feijenoord. Zie ik graag anders.
Lurling - Heeft mentaal nooit de druk aangekund. Niet geliefd, ophoeren.
Malkowski - Geldverspilling.
Mtiliga - Nooit begrepen waarom hij bij Feijenoord werd gehaald. Vecht wel, maar is niks.
Ono - Scheer je kop kaal malloot...
Östlund - Verdedigend goed, opbouwend niet. Opbouwend doet me weinig, maar dat schijnt een verdediger te moeten kunnen tegenwoordig.
Paauwe - Goeie speler geweest, nu is het voorbij. Paauwe bedankt.
Pardo - Speler die wat vaker de kans moet krijgen. Weet zeker dat het een goeie is.
Saidi - Goede aankoop van Wattuh. Zit regelmatig te genieten als ik hem zie spelen.
Song - Is al weg. 1 wedstrijd goed gespeeld.
Van den Berg - Aardige speler, maar niet goed genoeg.
Van den Boogaart - Weinig van bekend bij mij.
Van Haaren - Jammer dat het zo gelopen is. Goede speler, pech gehad.
Zuiverloon - Vond hem de keren dat hij speelde goed zijn best doen. Even volgend jaar afwachten, vrees dat ze hem verhuren.
A.M.A.B
  donderdag 21 april 2005 @ 15:45:41 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26405759
Het lijkt zo net of je voor het voetbal komt cm
pi_26405786
quote:
Ono - Scheer je kop kaal malloot...
quote:
Malkowski - Geldverspilling.
Die vertrekt ook aan het eind van het seizoen geloof ik.
  donderdag 21 april 2005 @ 15:53:59 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26405999
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef PLAE@ het volgende:

Het lijkt zo net of je voor het voetbal komt cm
Maf hè
A.M.A.B
pi_26407276
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Cart_man het volgende:
Gyan goed genoeg voor de HCE........
Dit is nog minder serieus te nemen dan die stoere relpraatjes
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_26407339
Ga terug naar je eigen topic
  donderdag 21 april 2005 @ 16:55:39 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26407513
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Gyan goed genoeg voor de HCE........
Dit is nog minder serieus te nemen dan die stoere relpraatjes
Ach, bij ons heb je ook malloten die vinden dat Boukhari, De Ridder en O'Brien wereldspelers zijn die altijd moeten spelen
pi_26407675
20/4/2005 - Smolarek haalt uit naar Gullit
(Gepost door K)

Borussia Dortmund maakte op haar eigen website bekend dat de Pool Smolarek 750.000 euro heeft gekost. De Pool zelf haalde na zijn transfer uit naar Ruud Gullit in het Duitse blad Der Kicker. "Gullit was niet eerlijk tegen me." Volgens Smolarek had Gullit hem een basisplaats beloofd aan het begin van het seizoen. dat gebeurde niet en daarna zou Gullit geen woord meer hem hebben gesproken. Smolarek prees daarentegen de eerlijkheid van van Marwijk voor wie hij door het vuur wil gaan.

Gullit Smolarek weggepest...
pi_26408324
Mtiliga is als linksbuiten gehaald en speelde daar bij Excelsior ook jaren, werd toen middenvelder en incidenteel back. Was een noodverband vorig seizoen, maar bleef toch erg veel spelen... Die jongen is bruikbaar voor RKC ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 17:37:47 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26408468
quote:
Helemaal niets!

Gullit: 'Vanaf nu kijk ik alleen naar het volgend seizoen'

Door Marcel van der Kraan

Vijf ronden voor het einde van het seizoen 2004-2005 kan Feyenoord zich gaan richten op een nieuw voetbaljaar. De uitschakeling in de halve finale van de KNVB-beker door PSV via strafschoppen betekende gisteravond laat de mokerslag, waarmee het elftal van Ruud Gullit zwaar knock-out ging.

Gullit stapt teleurgesteld weg na de verliespartij tegen PSV. (Foto Michel Bierhuizen/Cor Vos)

Rotterdam - Uithuilen, opnieuw beginnen, maar vooral in de spiegel kijken. Feyenoord ging gisteravond niet zomaar onderuit. Het was de optelsom van een seizoen vol twijfelachtige aankopen, stapels persoonlijke fouten en een te hoog verwachtingspatroon.

Dat de Rotterdammers in de slotfase van de reguliere speeltijd net als afgelopen zondag tegen Ajax dicht bij een stunt waren, maakte het voor Ruud Gullit als trainer en het enthousiaste legioen extra zuur. Met een beetje geluk hoopte Feyenoord door te stoten naar de finale van de KNVB-beker, die precies tien jaar geleden voor het laatst werd gewonnen.

Maar het was de thuisploeg niet gegund. De gelijkmaker van de Amerikaan DaMarcus Beasley, één minuut voor het laatste fluitsignaal, vormde de inleiding voor een verlenging en een strafschoppenserie die eenvoudig te veel was voor het met zich zelf worstelende Feyenoord.

Bart Goor en Edwin de Graaf misten vanaf elf meter, bij PSV faalde alleen de Peruaan Farfan, waardoor het tranendal in de Kuip compleet was.

De laatste kans op een hoofdprijs glipte door de vingers van de naar triomfen hunkerende Dirk Kuijt, die rond middernacht hevig gefrustreerd en met de pest in zijn lijf wegreed uit Rotterdam-Zuid.

Kuijt is samen met Salomon Kalou een van de weinige topspelers, wiens naam Ruud Gullit nu al heeft ingevuld op de schets voor het elftal van na de zomer. Voor de verdere invulling zal Gullit de komende weken druk overleg voeren met technisch directeur Mark Wotte. Feyenoord heeft - de komst van zo'n vijftien spelers sinds vorig jaar ten spijt - opnieuw versterking nodig.

Kuijt heeft de naam van Paul Bosvelt al laten vallen, Gullit weet zelf ook nog een paar ervaren spelers die hij in de Kuip wil hebben. Dat moet ook wel, want met alleen Ali Boussabon en Serginho Greene komt Feyenoord er niet.
Hoppakee, koop er nog een zooi...
A.M.A.B
pi_26408486
Zo, weer een beetje bijgekomen van die kutwedstrijd gister.

Komen ze met 1-0 voor, gaan ze doen wat ze het hele seizoen al waardeloos doen: verdedigend proberen te spelen. Geen druk zetten op het middenveld, nee, laat die PSVers maar lopen jongens, laat ze maar moe worden.
En dan De Graaf, die heus niet geweldig in de wedstrijd zat, een penalty laten nemen........ moedeloos wordt je er toch van.
Je kunt klagen over gebrek aan geluk, maar dat ging hier ook niet op. Gebrek aan "forechecking" zoals een paar jaar geleden het toverwoord was, dat is hier meer aan de hand, positiespel is om van te huilen, geen wonder dat alles weggegeven is binnen een weekje tijd.
pi_26408595
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26409441
Idd, Hofs en Kuijt moesten al het balverlies van de voorhoede en het middenveld maar ff corrigeren. Geweldige voetballer die Ono, als ie niet geblesseerd is of in het vliegtuig zit, maar ik heb m nog nooit een bal zien veroveren. En afgelopen zondag een middenveld met Ono, Pardo en Goor is al helemaal hilarisch in een wedstrijd tegen de joden.
  donderdag 21 april 2005 @ 18:50:38 #55
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410033
Misschien moet feyenoord dit boek maar eens lezen.

(Hans teeuwen)
pi_26410115
Misschien moet breda stil zijn, anders zoeken we lekker een nieuw satellietclubje
  donderdag 21 april 2005 @ 19:15:52 #57
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410685
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet breda stil zijn, anders zoeken we lekker een nieuw satellietclubje
(Hans teeuwen)
pi_26410690
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef edje34 het volgende:
Misschien moet feyenoord dit boek maar eens lezen.

[afbeelding]
Hé stakker, wanneer heeft NAC voor het laatst iets gewonnen
  donderdag 21 april 2005 @ 19:22:12 #59
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410848
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:

[..]

lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
Ik zie me zelf al een topic openen omdat het slecht gaat met Nac.
Pfffffffffffffffff

Ontopic:Feyenoord komt er heus wel weer boven op hoor.
Volgend seizoen nieuwe ronden nieuwe kansen.

(Hans teeuwen)
pi_26410943
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragen
pi_26410960
Ok ze winnen zo nu en dan de Tos
pi_26411003
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragen
Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?

Maar leuke plaatjes hoor ed!
pi_26411093
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?

Maar leuke plaatjes hoor ed!
  donderdag 21 april 2005 @ 19:30:54 #64
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26411100
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen.. [afbeelding]
Idd Kuijt liep zich de pleuris hij was de enige die echt 120 min knokte.
Ook in verdedigend opzicht staat Kuijt zijn mannetje,een dikke compliment voor Dirkie
(Hans teeuwen)
  donderdag 21 april 2005 @ 19:40:07 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26411350
Hallo, wij winnen wel mooi twee keer de Maspolomas cup, doe dat maar eens na!
A.M.A.B
pi_26411391
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26411847
In 3 jaar tijd he. Ik geef het je te doen.
pi_26411874
En dan vergeet ie de Kappa Cup nog ook, vieze nepper, zo'n hoogtepunt in onze clubhistorie en dat weet je niet eens

donderdag 21 april 2005 @ 20:07:48 #69
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26412031
Ik ben benieuwd wanneer Feyenoord voor het eerst weer een prijs gaat winnen...

Wordt die Maspalomas-cup elk jaar gespeeld?
pi_26412158
tranen ja
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_26414368
Feyenoord zoekt een middenvelder toch ?
Eentje met veel ervaring.
Het liefst eentje met een Feyenoord verleden?
Makkelijk toch !

Gio!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 21 april 2005 @ 21:35:31 #72
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26414659
Hup Feyenoord !!

Volgend seizoen weer beter
Feyenoord!!! * Barça
pi_26414758
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord zoekt een middenvelder toch ?
Eentje met veel ervaring.
Het liefst eentje met een Feyenoord verleden?
Makkelijk toch !

Gio!
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
pi_26415003
Gio is m'n held! Als die terug zou kunnen komen
Samen met Bosvelt...

Jaja we dromen nog ff lekker verder
  donderdag 21 april 2005 @ 21:56:55 #75
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26415241
En Boateng!
The Most Incredible, Baby
pi_26415527
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef edje34 het volgende:

[..]

lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
Ik loop te klagen omdat het me pijn doet dat het wederom kut gaat, omdat het (aankoop)beleid al jaren kut is.
pi_26415582
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.

Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
pi_26415675
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Boateng zou inderdaad een goeie zijn!
pi_26415791
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. De hunkering naar een voetballer als Bosvelt is zo groot geworden, terwijl bij hem ook de jaartjes zijn gaan tellen.
Z'n oude niveau zal al hij waarschijnlijk niet meer halen. Jammergenoeg..
pi_26416084
Hij kan wrsch de ploeg wel een jaartje op sleeptouw nemen, maar het zou zonde zijn als de herinnering wordt verneukt. Zoals bv Mols bij Utrecht. Bovendien is ie ook niet al te blij met Jorien.
pi_26417237
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou als hij terug komt en ons kampioen maakt?

Boateng is ook een goeie optie idd
Do it again now
pi_26417807
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De helft was al naar huis
bullshit, die lege plaatsen in het stadion waren voorafgaand aan de wedstrijd ook al leeg. Ik heb tot kwart over 12 gedaan om weg te komen bij het stadion en dat was echt niet omdat ik langer bleef hangen dan noodzakelijk.
pi_26417943
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
pi_26418011
tvp
pi_26418120
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:26:54 #86
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_26418207
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef snabbi het volgende:
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
Saidi is een goede verdediger. Hij maakt alleen iets te vaak een riskante sliding, terwijl hij dan beter kan blijven staan.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:28:35 #87
32974 Xante
Levend en wel
pi_26418260
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef snabbi het volgende:
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
Terugvindpost, zodat hij bij My Active Topics komt te staan.

Tevens TVP'tje voor mezelf

En Cart_man, gaat het nog wel goed met je ? Je bent zo inhoudelijk bezig .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_26418326
ahh mja dat verklaart veel, ik zat ook al regelmatig te twijfelen om ergens "blaat" te posten ofzo
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:19:46 #89
11102 knep
Mountainfreak
pi_26419888
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
pi_26420573
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef Moreno het volgende:
tvp
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:07:12 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26425409
quote:
Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit

Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Door Maarten Wijffels

Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken.

De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.

Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.

Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.

De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.

Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.

Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.

Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.

In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.

De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
A.M.A.B
pi_26425437
Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit
[ Algemeen Dagblad | Maarten Wijfels ]

Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken. De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.

Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.

Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.

De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.

Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.

Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.

Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.

In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.

De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
pi_26425473
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
Je was me een fractie voor

Opkankeren, we hoeven de De Cler niet!
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:10:22 #94
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26425486
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Je was me een fractie voor

Opkankeren, we de De Cler niet!
De Cler komt ook niet, te duur.
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:00:42 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:14 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426616
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:24 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26426626
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.
Ken hij weer met zijn Glock gaan zwaaien in het Rotterdamse nachtleven.
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:30 #98
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26426629
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Is zeker een versterking ook weer een stuk ervaring erbij.
Kan ook meer rust in het elftal brengen.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:54 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26426636
Tyf jij maar eens op met die kutplaatjes en betweterige opmerkingen. Is nie grappig noch interessant.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:23 #100
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26426675
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:41 #101
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26426681
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.
Ken hij weer met zijn Glock gaan zwaaien in het Rotterdamse nachtleven.
Een van de weinige (oud-)feyenoorders waar ik wel sympathie voor heb. Goede motor op het middenveld.
En dan hoeven jullie Held Niels vast ook niet meer.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:07:11 #102
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26426741
Boateng is een van de betere verdedigende middenvelders in de Premier Leauge, zou hem graag terug willen zien en hij zal toch ook op het WK willen zijn, bij Feyenoord val je eerder op bij Marco van Basten dan bij Boro.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:15:26 #103
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_26426959
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Staanplaats het volgende:
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen.. [afbeelding]
Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
En zijn werklust is inderdaad goed en voorbeeldig maar ook dat doet hij niet goed. Hij loopt de longen uit zijn lijf om geliefd te zijn maar functioneel is het zelden. Zo kan hij beter zijn krachten wat sparen voor de kansen die hij voorin krijgt, die verprutst hij dan ook meestal. En hij wil zo veel doen dat hij ook vaak op het middenveld en in de verdediging staat, dat kan natuurlijk niet. Zo kan je nooit pressie en aanvallend voetbal spelen, hij hoort voorin te blijven om die bal aan te nemen zodat de rest kan aansluiten.
Amen.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:19:24 #104
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26427034
yvette ben jij wat je naam doet vermoeden?

Een vrouw met verstand van voetballen
pi_26427292
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
Hij scoort inderdaad nooit tegen de joden.
Helaas, probeer het eens opnieuw!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:35:46 #106
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427444
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.
Ik vind De Jong, Grygera en Maduro anders ook helden
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:37:26 #107
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26427492
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef twi het volgende:

[..]

Ik vind De Jong, Grygera en Maduro anders ook helden
Kans dat de Jong vertrekt is ook aanwezig. .
pi_26427676
quote:
FC Groningen wil De Graaf snel inlijven

22/4/2005 10:12

FC Groningen en Arminia Bielefeld zijn twee van de clubs die interesse hebben in Edwin de Graaf.
FC Groningen wil zo snel mogelijk met Feyenoord praten over een transfer van de 24-jarige middenvelder. De club uit het noorden ziet in De Graaf een opvolger van Mile Krstev, die aan het einde van het seizoen vertrekt bij de eredivisionist.

Een delegatie van Arminia zat afgelopen weekeinde op de tribune om De Graaf te bekijken in het duel met Ajax. Als invaller kwam de Hagenaar tien minuten in actie. Toch zou hij indruk hebben gemaakt.

Naast Arminia en Groningen hebben ook Willem II, RKC Waalwijk en ADO Den Haag al laten blijken interesse te hebben in De Graaf. Hij staat tot medio 2006 onder contract bij de Rotterdammers.

Tijdens de winterstop maakte De Graaf de overstap van RBC Roosendaal naar Feyenoord. Maar coach Ruud Gullit maakte slechts in twee competitieduels gebruik van hem.
De Graaf mag van mij blijven. Speelt dat Arminia uberhaupt wel in de Bundesliga?

Hoe lang loopt dat contract van Boateng nog door? Gio 2 jaar toch?
de cler, pfff.... Wie polst toch telkens die joden? En dan ook nog een die er totaal niet aan te pas kwam tegen Castelen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:48:14 #109
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26427777
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Kans dat de Jong vertrekt is ook aanwezig. .
Als 'ie speeltijd blijft krijgen niet
pi_26428053
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
Van Bronckhorst 2 jaar toch?
Je gelooft toch niet dat Van Bronckhorst naar Feyenoord komt, hij staat bijna elke week in de basis bij Barcelona, dan kom je echt niet terug naar Feyenoord, daar is het nog te vroeg voor.
pi_26428102
quote:

[..]

Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
En zijn werklust is inderdaad goed en voorbeeldig maar ook dat doet hij niet goed. Hij loopt de longen uit zijn lijf om geliefd te zijn maar functioneel is het zelden. Zo kan hij beter zijn krachten wat sparen voor de kansen die hij voorin krijgt, die verprutst hij dan ook meestal. En hij wil zo veel doen dat hij ook vaak op het middenveld en in de verdediging staat, dat kan natuurlijk niet. Zo kan je nooit pressie en aanvallend voetbal spelen, hij hoort voorin te blijven om die bal aan te nemen zodat de rest kan aansluiten.
Amen.
Hij scoorde uit en thuis tegen de joden
pi_26428803
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Luni het volgende:

[..]

Je gelooft toch niet dat Van Bronckhorst naar Feyenoord komt, hij staat bijna elke week in de basis bij Barcelona, dan kom je echt niet terug naar Feyenoord, daar is het nog te vroeg voor.

Dat zei ik toch ook niet? En zeker niet zo lang zn contract nog doorloopt. Maar uiteindelijk zal ie wel zn loopbaan bij ons afsluiten
pi_26428912
Toch foute boel hoor, dat die Wotte en Gullit rustig door kunnen gaan met hun aankoopbeleid, kijk wat er van is gekomen
pi_26429066
Willen ze De Graaf nu al weg hebben
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:38:31 #115
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26429133
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:35 schreef Sloggi het volgende:
Willen ze De Graaf nu al weg hebben
Nee, dat staat er niet, er is belangstelling voor hem.

Lijkt me sterk dat ze hem weg willen hebben, tenzij er een grote transfer op het middenveld aan zit te komen waar ze de centen voor nodig hebben.
pi_26429155
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Simons ken ik niet, maar Boateng is zeker wel een goede hoor
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:47:41 #117
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_26429346
quote:

[..]

Amen.
Matige techniek en tactisch dom??? Laat me niet lachen, het is misschien geen maradonna, maar hij kan goed aannemen, is snel, werkt hard, kan goed koppen en scoort ook nog eens veel. Dit jaar heeft feyenoord bijna een record aan doelpunten gescoord. Als feyenoord het niet op andere punten had laten afweten, dan hadden we zeker meegedaan met het kampioenschap. Kuyt is gewoon goede voetballer.
Amen.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:57:08 #118
32974 Xante
Levend en wel
pi_26429619
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:47 schreef Op-zicH het volgende:

[..]

Matige techniek en tactisch dom??? Laat me niet lachen, het is misschien geen maradonna, maar hij kan goed aannemen, is snel, werkt hard, kan goed koppen en scoort ook nog eens veel. Dit jaar heeft feyenoord bijna een record aan doelpunten gescoord. Als feyenoord het niet op andere punten had laten afweten, dan hadden we zeker meegedaan met het kampioenschap. Kuyt is gewoon goede voetballer.
Amen.
Amen.
pi_26430235
waarom in discussie gaan met die yvette, die heet toch allang bewezen er de ballen verstand van te hebben. Negeren dat wijf
pi_26432428
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef rotskibo het volgende:
waarom in discussie gaan met die yvette, die heet toch allang bewezen er de ballen verstand van te hebben. Negeren dat wijf
pi_26432963
boateng terug zou mooi zijn.
Simons erbij en we hebben ineens een echt middenveld, kan ono lekker z'n pasjes strooien en verder vooral niet teveel doen...
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:16:49 #122
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26433017
Ono die gaat weg aan het eind van dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
A.M.A.B
pi_26433195
Heb jij lijntjes lopen of denk je dat gewoon? Voordeel van al die interlands is dat ie wrsch wel wordt toegelaten in Engeland
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:33:34 #124
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26433443
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Erasmusch het volgende:
Heb jij lijntjes lopen of denk je dat gewoon? Voordeel van al die interlands is dat ie wrsch wel wordt toegelaten in Engeland
Hij wilde vorig jaar al weg. Lekker laten gaan.
A.M.A.B
pi_26433907
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:16 schreef Cart_man het volgende:
Ono die gaat weg aan het eind van dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
Dat denk ik ook, die heeft het hier wel gezien.
  vrijdag 22 april 2005 @ 15:54:57 #126
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26433953
Als hij dan naar Spanje gaat en zijn haar eraf haalt en opeens weer vet goed is, zoek ik hem op.
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:06:33 #127
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26434230
(Hans teeuwen)
  vrijdag 22 april 2005 @ 16:52:30 #128
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26435305
dondestraalr toch eens op met je plaatjes. We weten heus wel wie george boateng is hoor!

Verder ken ik die Simons niet, maar ik vraag me af wat er dan precies gaat gebeuren met ono/pardo/ghaly. Tja dan heb je verder ook nog Hofs en de Graaf. Ik vraag me af wat ze daar in het Maasgebouw nou van plan zijn voor volgend seizoen. Maar ik wil godverdomme volgend jaar wel een team zien staan die er volledig voor gaat.
I don't eat meat......but I sure like to BONE!!!!!!!
  vrijdag 22 april 2005 @ 17:03:49 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26435555
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef hippo-clippo het volgende:
dondestraalr toch eens op met je plaatjes. We weten heus wel wie george boateng is hoor!

Verder ken ik die Simons niet
pi_26436071
quote:

[..]

Amen.
Hahaha, voortaan weer lekker van de harddrugs afblijven tijdens je lunch he!
pi_26436157
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, die heeft het hier wel gezien.
Ik heb het met die Ono eigenlijk ook wel gehad..
pi_26436441
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

De Graaf mag van mij blijven. Speelt dat Arminia uberhaupt wel in de Bundesliga?
Ja. En ze lijken zich te handhaven.
www.thuisuiteten.nl
pi_26436457
Tim Simons zou voor Feyenoord best een aanwinst zijn in de categorie Goor hoor...
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 april 2005 @ 17:56:16 #134
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26436667
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:03 schreef twi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ik heb het over het feit dat je in een Feyenoordtopic geen foto van Boateng hoeft te plaatsen. Aangezien het een oude bekende is en simons dat niet is. En ik ken die simons wel van foto's, maar ik weet dus niks inhoudelijks over hem. Alleen dat het een verdedigende middenvelder is.
pi_26436899
He he eindelijk het Feyenoord bestuur begint het te leren welke spelers ze aan moeten trekken. Simons is al jarenlang de steun pilaar bij Brugge.
pi_26437362
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb het met die Ono eigenlijk ook wel gehad..
Ik anders ook wel
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:27:44 #137
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26437391
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:26 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Ik anders ook wel
Valt toch wel mee, die Bart Goor is pas een misselijke speler,typische een belg.
(Hans teeuwen)
pi_26437443
Goor vind ik eigenlijk één van de betere aankopen dit seizoen van feyenoord.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 april 2005 @ 18:31:15 #139
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26437474
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Chadi het volgende:
[afbeelding]

In de laatste 2 weken heeft Feyenoord alles verspeeld wat het nog in handen had.

Welke koppen gaan er rollen???
Laat ze eerst die bal maar eens rollen,voordat ze met de koppen beginnen.
(Hans teeuwen)
pi_26437498
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef edje34 het volgende:

[..]

Laat ze eerst die bal maar eens rollen,voordat ze met de koppen beginnen.
Ben jij in het dagelijks leven ook zo?
Klik dan als je durft
pi_26437994
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef Moreno het volgende:
He he eindelijk het Feyenoord bestuur begint het te leren welke spelers ze aan moeten trekken. Simons is al jarenlang de steun pilaar bij Brugge.
Hij is één van de steunpilaren. Teamspeler pur sang. Niet iemand die individueel iets doet.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 22 april 2005 @ 19:04:51 #142
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26438312
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Goor vind ik eigenlijk één van de betere aankopen dit seizoen van feyenoord.
Dat wel maar hij is ook arrogant kij maar naar de wedstrijd tegen PSV
(Hans teeuwen)
pi_26438664
Ono mag van mij ook wel weg. Ik vind hem lui, waarschijnlijk omdat hij te lang geniaal is genoemd. Tegenwoordig merk ik weinig van die geniale pasen en een beetje verdedigen zie ik hem ook niet doen.
Goor vind ik een redelijke speler en Kuyt is gewoon best goed.
pi_26438880

Jullie Costa Ricaanse stagiair, Bryan Ruiz.
www.thuisuiteten.nl
pi_26438954
Gullit zei dat ze een dvd'tje van hem hadden gezien en dat ze hem daarom wel is in het echt wilden zien, maar ze zien hem niet als directe versterking. Nutteloos dus.
pi_26439021
Ruud zal hem in zijn ogen kijken en dan bepalen of hij mag blijven.
www.thuisuiteten.nl
pi_26441158
Goor is een goede aankoop, Timmy Simons zou ook een goede zijn. Paar seizoenen geleden was er veel belangstelling voor hem, onder andere van Schalke'04.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26442207
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe shirts? Vind de kraag van het thuis shirt echtlelijk.

Uit shirt is wel mooi, had wel wat meer groen in gemogen.
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_26442512
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ruud zal hem in zijn ogen kijken en dan bepalen of hij mag blijven.
Moet die grap nou in elk topic terugkomen?
pi_26442546
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 19:31 schreef rotskibo het volgende:
Gullit zei dat ze een dvd'tje van hem hadden gezien en dat ze hem daarom wel is in het echt wilden zien, maar ze zien hem niet als directe versterking. Nutteloos dus.
PSV heeft hem ook al eens op de korrel gehad, ze wilden hem toen verhuren aan Heracles.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26442672
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:19 schreef PLAE@ het volgende:
yvette ben jij wat je naam doet vermoeden?

Een vrouw met verstand van voetballen
Nee dat is die Romeo hater van paar maanden terug
Do it again now
  vrijdag 22 april 2005 @ 22:20:14 #152
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26443018
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 18:52 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is één van de steunpilaren. Teamspeler pur sang. Niet iemand die individueel iets doet.
Teamspelers is waar alles om draait. Dat plus een paar voetballers die een actie kunnen maken en het zit meestal wel goed.
A.M.A.B
pi_26450204
Eindelijk....

Feyenoord stopt met samenwerking America-MG, Eendracht Aalst, Westerlo en FC Antwerp

Het Rotterdams Dagblad meldt dat Feyenoord de samenwerkingspartners America-MG, Eendracht Aalst, Westerlo en FC Antwerp heeft laten weten dat de club niet met ze verder gaat. Met name met America-MG had Feyenoord een nauwe relatie omdat het jaarlijks een bedrag neerlegde in ruil voor de optie om jaarlijks een jeugdspeler naar Rotterdam te kunne halen. Dat gebeurde uiteindelijk nauwelijks. Feyenoord zet alleen op het nieuwe samenwerkingsverband met KV Mechelen.
pi_26450207
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 21:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Moet die grap nou in elk topic terugkomen?
Uiteraard. Het is zo'n geweldig gegeven dat iemand op topniveau zo durft te coachen!
www.thuisuiteten.nl
pi_26450212
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 22:20 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Teamspelers is waar alles om draait. Dat plus een paar voetballers die een actie kunnen maken en het zit meestal wel goed.
Precies, daarom zou Simons een versterking zijn voor Feyenoord.
www.thuisuiteten.nl
pi_26450750
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 11:25 schreef Moreno het volgende:
Eindelijk....

Feyenoord stopt met samenwerking America-MG, Eendracht Aalst, Westerlo en FC Antwerp

Het Rotterdams Dagblad meldt dat Feyenoord de samenwerkingspartners America-MG, Eendracht Aalst, Westerlo en FC Antwerp heeft laten weten dat de club niet met ze verder gaat. Met name met America-MG had Feyenoord een nauwe relatie omdat het jaarlijks een bedrag neerlegde in ruil voor de optie om jaarlijks een jeugdspeler naar Rotterdam te kunne halen. Dat gebeurde uiteindelijk nauwelijks. Feyenoord zet alleen op het nieuwe samenwerkingsverband met KV Mechelen.
Mechelen hebben we ook niet nodig, maar goed dit is wel een postieve vooruitgang.
pi_26453405
Ik wist niet eens dat we een verband hadden met Aalst. Wie speelt daar dan? Die Kargbo etc?
quote:
23-04-2005: De bezem gaat door Feyenoord
[Bron: Rd.nl]

Feyenoord wil de bezem halen door de selectie voor het voetbaljaar 2005-2006. Trainer Ruud Gullit en technisch directeur Mark Wotte moeten plaatsen vrij maken voor nieuwe aankopen. Een stevige klus, want naast de 26 selectiespelers heeft Feyenoord ook nog een heel elftal (plus wisselspelers) elders rondlopen.

Rotterdam ; De lat moet omhoog bij Feyenoord. Nog een seizoen voetballen met een achterstand van 20 punten op PSV zal door het legioen niet worden geaccepteerd. Als dit het 'ombouwjaar' van Feyenoord was, dan zal er eind volgend seizoen een keer moeten worden geoogst.

Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In de huidige selectie zullen andermaal grote wijzigingen plaats gaan hebben, omdat Gullit en Wotte na hun eerste jaar een goed beeld hebben gekregen van de spelers die wel en niet geschikt zijn voor Feyenoord. Een aantal voetballers en aankopen is veel krediet gegeven, maar de clubleiding stelt wel grenzen aan de medewerking om zonder veel speeltijd een goed salaris te blijven verdienen.

De vraag is onder meer of Gullit tijd en energie wil blijven investeren in Patrick Mtiliga, Leonardo, Sebastian Pardo, Patrick Paauwe, Christian Gyan, Gerson Magrao, Bruno Basto, Edwin de Graaf, Andre Bahia en Ivan Bandalovski. Het zijn tien spelers die dit seizoen nauwelijks het Feyenoord-shirt hebben gedragen. Voor Bandalovski geldt als excuus dat hij nog A-junior is. Maar als het geloof in hun kwaliteiten er nu niet is, zal dat na de zomer niet veel anders zijn. Het gros zal worden verkocht of verhuurd.

Dan zijn er, verdeeld over de Nederlandse eredivisie, Duitsland, België en Zuid-Amerika nog eens 18 reeds verhuurde Feyenoord-spelers, voor wie - een enkel geval daar gelaten - geen plek meer is in de Kuip. Gullit en Wotte zitten daarbij nog met de erfenis van hun voorgangers, omdat er spelers op de loonlijst staan voor wiens komst of contract zij niet verantwoordelijk waren.
Goed dat ze de selectie gaan zuiveren, maar de helft van die spelers mag blijven van mij
  zaterdag 23 april 2005 @ 14:47:07 #158
32974 Xante
Levend en wel
pi_26453849
Gelukkig hebben ze zelf ook door dat er wat moet veranderen .
pi_26453875
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 14:21 schreef Erasmusch het volgende:
Ik wist niet eens dat we een verband hadden met Aalst. Wie speelt daar dan? Die Kargbo etc?
[..]

Goed dat ze de selectie gaan zuiveren, maar de helft van die spelers mag blijven van mij
Houden we nog niet eens een elftal over
pi_26453878
prima die zuiveringsactie, al moeten er natuurlijk wel reservespelers aanwezig blijven.
pi_26454039
Hugo Borst: Gullit móet niet weg. Maar hij mag wel
[ Algemeen Dagblad | Colum Hogo Borst ]

Feyenoord gaat Niels Kokmeijer halen, zei er eentje zwartgallig. Na afloop van Feyenoord-PSV overheerste sarcasme. Een ander zei: we staan nog eerder op het Sint Pietersplein dan op de Coolsingel. Eerder een nieuwe paus dan een landskampioenschap? Zou kunnen.

Supporters willen weten wiens schuld het is? Gullit. Ono. Gibbs. Wotte. Van den Herik.

Hoe ver moet je eigenlijk teruggaan om het door Ruud Gullit aangeduide 'verloren seizoen' te kunnen verklaren? Naar de wedstrijd tegen FC Den Bosch, tien dagen geleden? Naar de winterstop toen er overhaast vier nieuwe spelers kwamen?

Naar afgelopen zomer toen Gullit begon? Naar de dag dat Feyenoord Lazovic kocht voor zeven miljoen? Naar het moment dat werd besloten afscheid te nemen van Van Hooijdonk? Of zit het misschien nog dieper; moet je misschien wel terug naar het moment dat Wim Jansen opstapte, 12 jaar geleden?

Ik antwoord supporters altijd dat op zo'n schuldvraag geen absoluut antwoord bestaat. Het is de som van het collectief die negatief is.

Neem Jorien van den Herik, bijgenaamd de Grote Kale Leider (GKL). In de ogen van sommige supporters heeft hij het gedaan. Woensdagavond kwam ik er weer een tegen. Pas als Jorien vertrekt, komt er geld los, zei hij. Van wie dan? vroeg ik ongelovig.

Hij noemde een naam. Toen ik die later voorlegde aan mensen die het kunnen weten, schudden die het hoofd. Welnee. Als sterke man is de GKL wel even verantwoordelijk voor het succes van 1999 en 2002 als voor het rampseizoen 2004/2005.

Het aankoopbeleid. De spelers die kwamen, houden niet over. De directe versterkingen in cijfers. Goor: 7 . Saidi: 6 . Castelen 6 . Bosschaart: 5. Babos: 5. Basto: 3. Hofs: 6-. Gibbs: 6-. Ostlund: 4. De Graaf: 4.

Maar is het eerlijk om de technisch directeur te veroordelen, terwijl Feyenoord al drie jaar bloedt voor de mislukte Lazovic? Feyenoord heeft geen miljoenen, dat wreekt zich. Aan de andere kant: waarom ging pakweg Mario Been de overbodige Ostlund niet eerst bekijken? Om maar eens een voorbeeld te noemen.

Ze vragen mij: moet Gullit weg? Nee, hij móet niet weg. Maar hij mag wel weg. Uit zichzelf dan. Ik heb ook het gevoel dat de diep teleurgestelde Gullit nog maar weinig aanleiding nodig heeft om op te stappen.

Als straks belangrijke spelers opnieuw niet voor Feyenoord kiezen, verbaast het me niet als de trainer de handdoek gooit. Hij ziet in deze selectie geen perspectief. De clubleiding, die heel bewust heeft gekozen voor het charisma van Gullit en diens commerciële waarde, mag hem in elk geval niet ontslaan. Doen ze dat wel dan moeten de mensen die zo voor zijn komst waren zelf ook inrukken.

Wat kun je Gullit kwalijk nemen? Dat Ono wéér niet is opgestaan? Zijn aandringen op Gibbs die het ook net niet lijkt te zijn? Zijn overtuiging dat Bastos het was, na anderhalve training? Dan moet je Ruud ook de credits geven voor de ontwikkeling voor Kalou.

Feyenoord morste negen punten tegen ADO Den Haag, FC Den Bosch en FC Groningen. Tel die negen bij het puntentotaal en Feyenoord staat tweede. Dat is de coach (en spelers) wel aan te rekenen. Net als de recente nederlagen tegen Ajax en PSV, die verdiend maar onnodig waren. Had de in Italië geschoolde Gullit aan het eind van die twee cruciale thuiswedstrijden niet gewoon een verdediger moeten inbrengen?

Ik denk vaak als Feyenoord voetbalt: er zit totaal geen idee achter. Feyenoord sleept zich voort van wedstrijd tot wedstrijd, net als het Ajax onder Ronald Koeman deed. Een diepere gedachte, een visie ontbreekt.

AZ demonstreert automatismen, PSV is een toonbeeld van efficiency, volwassenheid en organisatie, het Nederlands elftal vaart wel bij teamgeest en verjonging. Wat is het Feyenoord van Gullit behalve opportunisme? Een doelpuntenmachine, meer niet.

Niet onwillekeurig denkt het Legioen weemoedig aan Wim Jansen terug, die Feyenoord na de HCS-affaire van achteruit opnieuw opbouwde. Het was stug en saai, maar het fundament leverde wel de KNVB-beker op. Toen Jansen terugtrad, bouwde Van Hanegem Feyenoord aanvallend verder uit.

Wim Jansen. Hij kan, mede op voorspraak van Johan Cruijff, naar de KNVB. Een dezer dagen geeft hij uitsluitsel. Niet of hij het doet, nee, of hij verder wil praten met de voetbalbond. Dat is al heel wat voor Jansen, die veel heeft afgehouden de voorbije jaren.

Er zaten bijzondere aanbiedingen tussen. Ik begrijp dat hij liever graag weer een club wil trainen. Een deel van het Legioen hoopt op zijn terugkeer. Ik vraag me af: is dat vertrouwen of wanhoop?

Dat hij een vakman is staat buiten kijf. Welk jeugdwedstrijdje ik ook bezoek, Jansen is altijd present. Maar ik zie hem graag eens de verantwoordelijkheid nemen, anders blijft hij, gelijk Cruijff lang bij Ajax deed, als een geest boven de club zweven. Inmiddels kan Jansen met Van den Herik door één deur, alleen met Jan D. Swart niet. Gullit ook niet trouwens.

In 2008 bestaat de club 100 jaar. Wil er dat seizoen weer eens wat gevierd gaan worden dan wens ik Feyenoord meer beleid en geld toe. Wim Jansen, Guus Hiddink, Co Adriaanse, Martin Jol en Henk ten Cate, het zijn de trainers (met visie, managementskwaliteiten of een fenomenaal tactische inzicht) die je Feyenoord toewenst. De meeste zijn echter onhaalbaar geworden.

Voorlopig zit Gullit er nog. De komende vier maanden kan Ruud zich niet rehabiliteren. Vanaf september kan dat pas, met de Belgische international Timmy Simons en nog twee kanjers erbij.

De druk op Feyenoord zal weer een beetje groter zijn, de verwachtingen van de fans onredelijk hoog. Als supporter van Feyenoord ben je niet te benijden. Maar eens, eens komt de verlossing.
pi_26454088
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 14:21 schreef Erasmusch het volgende:
[..]

Kargbo speelt voor Charleroi en is geen eigendom (meer) van Feyenoord, net zoals Kpaka die nu voor Genk uitkomt.
pi_26463020
Van Bommel 4x kampioen...is Gerard Meijer dat al?
  zondag 24 april 2005 @ 02:41:35 #164
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_26466876
En vandaag zaten Gullit en Petrovic in de tribune voor Timmy Simons in Brugge. Simons scoorde oa een halve wereldgoal waardoor de prijs wellicht nog een stukje opgedreven zal worden. Simons zelf lijkt dan weer in de interviews die hij geeft niet echt happig op een transfer, ze zullen met een serieus bod moeten afkomen wellicht.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_26466933
Simons is zonder de Kuijt of Kalou miljoenen niet haalbaar
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 24 april 2005 @ 11:30:24 #166
83103 yvette1982
pi_26469745
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:59 schreef Luni het volgende:

[..]

Hij scoorde uit en thuis tegen de joden
ja en geen van beide partijen zijn gewonnen. Dus hij was weer niet beslissend. En het is ook typerend dat je alleen de joden op kan noemen. In alle andere belangrijke wedstrijden faalde hij weer hopeloos zoals altijd.
Johan Derksen gaf mij vrijdag bij voetbal insite grotendeels gelijk. Misschien had hij dit stukje van mij gelezen want hij noemde ook een aantal argumenten van mij. En johan is een kenner, net als ik.
Helaas kan ik dat van geen enkel ander hier op fok vertellen.

p.s.
juichen jullie maar niet te vroeg over simons. In de winterstop wilde feyenoord hem ook al kopen en toen ging het ook niet door.

[ Bericht 0% gewijzigd door yvette1982 op 24-04-2005 11:37:10 ]
  zondag 24 april 2005 @ 11:33:47 #167
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26469801
quote:
Op zondag 24 april 2005 11:30 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

ja en geen van beide partijen zijn gewonnen. Dus hij was weer niet beslissend. En het is ook typerend dat je alleen de joden op kan noemen. In alle andere belangrijke wedstrijden faalde hij weer hopeloos zoals alijd.
Johan Derksen gaf mij vrijdag bij voetbal insite grotendeels gelijk. Misschien had hij dit stukje van mij gelezen want hij noemde ook een aantal argumenten van mij. En johan is een kenner, net als ik.

p.s.
juichen jullie maar niet te vroeg over simons. In de winterstop wilde feyenoord hem ook al kopen en toen ging het ook niet door.
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 24 april 2005 @ 11:53:20 #168
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26470214
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 22:58 schreef Erasmusch het volgende:
Van Bommel 4x kampioen...is Gerard Meijer dat al?
Nee en dat zal hij ook nooit halen ook
(Hans teeuwen)
pi_26470778
Weer lekker ad rem bezig ed
pi_26471052
quote:

[..]

En johan is een kenner, net als ik.
Wat een joodse arrogantie
  zondag 24 april 2005 @ 12:39:08 #171
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26471075
quote:
Op zondag 24 april 2005 02:41 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En vandaag zaten Gullit en Petrovic in de tribune voor Timmy Simons in Brugge. Simons scoorde oa een halve wereldgoal waardoor de prijs wellicht nog een stukje opgedreven zal worden. Simons zelf lijkt dan weer in de interviews die hij geeft niet echt happig op een transfer, ze zullen met een serieus bod moeten afkomen wellicht.
Logisch. Van Club naar Feyenoord is geen stap vooruit. Ik bedoel, de competitie is niet veel sterker, en je bent vrijwel gegarandeerd van voorronde(s) CL in Belgie.
pi_26471195
quote:

[..]

ja en geen van beide partijen zijn gewonnen. Dus hij was weer niet beslissend. En het is ook typerend dat je alleen de joden op kan noemen. In alle andere belangrijke wedstrijden faalde hij weer hopeloos zoals altijd.

Als je echt een kenner bent dan weet je zelf ook wel dat je als enkel individu nooit een wedstrijd kan winnen. Hij staat in de aanval en moet daar scoren, dit doet hij dan ook regelmatig waardoor hij topscoorder is en geeft nog eens de meeste assists ook.
Je zegt dat hij nooit een pot kan breken in een belangrijke wedstrijd en je wordt op je plaats gezet door te wijzen op dat hij dus wel weet te scoren in belangrijke wedstrijden. Misschien kan hij er niet altijd in aanvallen omdat ze het op het middenveld en in de verdediging regelmatig verliezen en hij hier gaat helpen.
Hij is een van de weinigen die bij balverlies gaat storen. Hij vecht zich altijd naar de bal en is niet bijvoorbeeld zo lui als Ono dat tegenwoordig wel is.
Dat je hier geen voetbalkenners kan zien kan natuurlijk ook aan jezelf liggen, "niemand heeft er verstand van, alleen ik ben slim" yeah right.
pi_26471248
quote:
Opstelling
Patrick Lodewijks
Alexander Östlund (Zwe)
André Bahia (Bra)
Cory Gibbs (VS)
Pascal Bosschaart
Nick Hofs
Shinji Ono (Jap)
Bart Goor (C) (Bel)
Romeo Castelen
Dirk Kuijt
Salomon Kalou (Ivo)
5 NLers in de basis
pi_26471296
Lodewijks!!!!!! Nu is er weer rust achterin. Ik ga niet roepen dat het een wereldkeeper is, maar hij draait in het elftal zeker veel sterker dan babos.
pi_26471913
Hofs alweer geel, dus alweer geschorst.

Niet dat het wat uitmaakt, maar al die gele kaarten zijn zo onnodig.
pi_26472292
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:20 schreef rotskibo het volgende:
Hofs alweer geel, dus alweer geschorst.

Niet dat het wat uitmaakt, maar al die gele kaarten zijn zo onnodig.
Zorgt voor roulatie. Is goed
pi_26472307
Gibbs in de rust gewisseld voor Zuiverloon.
  zondag 24 april 2005 @ 13:37:27 #178
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26472348
nou ik vind het wel degelijk wat uitmaken. Hofs is tenminste een vechtertje met de juiste Feyenoordmentaliteit en is daarbij ook nog voetballend goed. En het is idd jammer dat hij ALWEER een gele kaart heeft.
pi_26472623
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:37 schreef hippo-clippo het volgende:
nou ik vind het wel degelijk wat uitmaken. Hofs is tenminste een vechtertje met de juiste Feyenoordmentaliteit en is daarbij ook nog voetballend goed. En het is idd jammer dat hij ALWEER een gele kaart heeft.
Het heeft niets met vechten te maken, hij kreeg het vanwege het mekkeren. Als het nou een nuttige overtreding was ok maar hij moet zijn lengte niet compenseren met gezeik. Verder wel een goeie speler.
  zondag 24 april 2005 @ 14:01:11 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26473011
Babos is geblesseerd, Lodewijks was ook niet volledig fit waardoor Malkowski er zo waarschijnlijk in komt.

En onze porseleinen Japanner heeft het veld ook geblesseerd moeten verlaten
pi_26473204
quote:
Je zegt het zelf al. Vechtersmentaliteit etc gaat gepaard met gele kaarten.
Klik dan als je durft
  zondag 24 april 2005 @ 14:17:16 #183
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26473332
quote:
Op zondag 24 april 2005 13:46 schreef snabbi het volgende:

[..]

Het heeft niets met vechten te maken, hij kreeg het vanwege het mekkeren. Als het nou een nuttige overtreding was ok maar hij moet zijn lengte niet compenseren met gezeik. Verder wel een goeie speler.
Ik doelde hiermee niet op de overtreding die hij hier beging waarvoor hij vanmiddag de gele kaart kreeg (aangezien ik de wedstrijd niet kan volgen). Ik heb het over het algemeen dat Feyenoord hem en zijn wedstrijdmentaliteit de volgende wedstrijd gaat missen. Maar hij moet idd minder gaan zeiken op de scheids.
pi_26473340
Hofs beslist het: 0-2
  zondag 24 april 2005 @ 14:21:04 #185
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26473421
Jullie kunnen wel een handbal team oprichten van al die spelers die komende zomer worden afgedankt
  zondag 24 april 2005 @ 14:21:11 #186
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26473425
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:12 schreef Suijk het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al. Vechtersmentaliteit etc gaat gepaard met gele kaarten.
Tja ik zie het wel gwn graag terug op het veld. De scheidsrechter in Nederland laten tegenwooridg heel weinig toe. Ze geven echt om verkeerde dingen kaarten en delen wel dikke prenten uit voor de onnozele dingen zoals de bal weggooien ofzo Maar goed dat is meer het kritiek op de Nederlandse scheidsrechters.

Wat heeft Ono nu weer Ik ben echt fan van hem geweest, maar hoe hij de laatste tijd speelt( AZ thuis daar buiten gelaten) is echt dramatisch slecht
  zondag 24 april 2005 @ 14:50:30 #187
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_26474072
quote:
Hofs is tenminste een vechtertje met de juiste Feyenoordmentaliteit en is daarbij ook nog voetballend goed
Ik mag toch hopen dat steeds maar vallen niet de mentaliteit van een Feyenoorder is, wat een irritant mannetje dat dwergje..
pi_26474389
quote:
Op zondag 24 april 2005 14:50 schreef Noca het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat steeds maar vallen niet de mentaliteit van een Feyenoorder is, wat een irritant mannetje dat dwergje..
Van Bommel is ook irritant dus in dat geval
Do it again now
pi_26475974
Het gaat even niet om het spel, lijkt me. Dan is 0-2 bij angstgegner Groningen een goed resultaat.
www.thuisuiteten.nl
pi_26478721
quote:
Ruud Gullit komt Timmy Simons scouten: ,,Hij krijgt een gunstig rapport''

Feyenoord-coach Ruud Gullit zakte gisteravond zelf naar het Jan Breydelstadion af om Timmy Simons te scouten. Gullit zag een uitstekende wedstrijd van de Brugse aanvoerder.
,,Hij krijgt een gunstig rapport'', grijnsde Gullit. ,,Simons is een heel goede speler. Wat ik precies zo goed aan hem vind? Laat me toe om dat voor in mijn rapport te houden.''

Vorige week op Westerlo kwam technisch directeur Mark Wotte Simons bekijken voor Feyenoord. Dat Gullit nu zelf naar België afzakte is een duidelijk teken.

,,Als ik kom scouten, is dat de laatste stap'', aldus de Nederlandse ex-international, die na 70 minuten genoeg had gezien en vertrok. Aangezien Gullit een positief rapport meenam naar Rotterdam, zal Feyenoord meer dan waarschijnlijk alles in het werk stellen om Rode Duivel Simons bij Brugge te proberen wegkapen. De Brugse fans antwoordden gisteren nog voor de aftrap met een duidelijk: ,,Timmy Simons is van ons!'' Maar het is maar de vraag of dat ook volgend jaar nog het geval is.
  zondag 24 april 2005 @ 19:54:02 #191
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26481532
Als Feyenoord die laatste 4 wedstrijden wint, en Ajax 2 verliest of 3 gelijkspeelt, gaat Feyenoord naar de CL.
Waarom ook niet? Als je ziet hoe slecht Ajax gespeeld had vanaag.
Ajax krijgt nog RBC (uit), RKC (thuis), Vitesse (uit), Groningen (thuis)
Feyenoord: Heerenveen (thuis), NEC (uit), PSV (uit), ADO Den Haag (thuis)

Die wedstrijd tegen PSV moet te winnen zijn, aangezien PSV een week later waarschijnlijk de finale van de CL speelt en omdat ze toch al kampioen van NL zijn gaan ze echt niet hun beste spelers inzetten voor die wedstrijd tegen Feyenoord.
  zondag 24 april 2005 @ 20:01:19 #192
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26481701
Het programma van Ajax is makkelijker dan dat van Feyenoord, en we staan 6 punten voor. Wat denk je nou zelf met 4 wedstrijden voor de boeg?
pi_26481765
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Ixnay het volgende:
aangezien PSV een week later waarschijnlijk de finale van de CL speelt e
Ja hoor

Kom op je probeert optimistisch te zijn, maar je weet zelf ook wel dat Ajax gewoon 2e blijft
  zondag 24 april 2005 @ 20:35:30 #194
101585 hippo-clippo
Feijenoord, m'n leven!
pi_26482498
Ajax geeft het inderdaad ook niet meer weg. Alhoewel ze vandaag wel dramatisch speelde zo te horen. Feyenoord pakt AZ zeker weten nog wel de 3e plaats af.

En dan heeeeeel misschien wordt t dan toch nog een spannende laatste speelronde...
  zondag 24 april 2005 @ 20:41:54 #195
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_26482641
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja hoor

Kom op je probeert optimistisch te zijn, maar je weet zelf ook wel dat Ajax gewoon 2e blijft
We zullen het zien, deze post onthoud ik wel.
  zondag 24 april 2005 @ 21:22:54 #196
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_26483793
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:04 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ja hoor

Ja want Ajax speelt dit seizoen zeer constant goed natuurlijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_26484099
quote:
Op zondag 24 april 2005 19:54 schreef Ixnay het volgende:
Die wedstrijd tegen PSV moet te winnen zijn, aangezien PSV een week later waarschijnlijk de finale van de CL speelt

2e plek lijkt me niet meer haalbaar. Wat is het programma van AZ?
  zondag 24 april 2005 @ 21:35:07 #198
53267 TC03
pi_26484141
Groningen uit, ADO thuis, Twente thuis, RBC uit.
pi_26484942
Grunn 2x achter elkaar thuis?
Volgende week weer om half 3
  zondag 24 april 2005 @ 22:04:57 #200
53267 TC03
pi_26484990
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:03 schreef Erasmusch het volgende:
Grunn 2x achter elkaar thuis?
Volgende week weer om half 3
Sja, AZ speelt ook 2x achter elkaar thuis.
pi_26485092
Wat denken de Feyenoorders van deze selectie voor volgend jaar?

Aerts
Lodewijks

Bosschaart
Snoyl
Gibbs
Saidi
Bahia
Greene
Zuiverloon

Hofs
Ono
Ghaly
Pardo
Goor
De Graaf

Kalou
Leonardo
Kuyt
Lazovic
Castelen
Ali B.

Afnokken: Al andere huurlingen, Basto, Babos, Ostlund, Mtiglia, Gyan, Paauwe, Magrao, Bandalovsky
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26485208
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denken de Feyenoorders van deze selectie voor volgend jaar?

Aerts
Lodewijks

Bosschaart mag weg van mij
Snoyl
Gibbs
Saidi
Bahia
Greene (zegt me niets)
Zuiverloon

Hofs
Ono over het paard getild lui varken
Ghaly
Pardo brrr
Goor
De Graaf

Kalou
Leonardo
Kuyt
Lazovic niet dat hij te slecht is maar vooral te duur
Castelen
Ali B.

Afnokken: Al andere huurlingen, Basto, Babos, Ostlund, Mtiglia, Gyan, Paauwe, Magrao, Bandalovsky
pi_26485300
Ow mijn god, heb je hem weer met zn lijstjes
pi_26485311
Snoyl van FCDB naar Feyenoord in de basis?

Van welke spelers loopt dit seizoen het contract af?
pi_26485918
Het was prima weer in het Oosterpark, alleen hebben ze er rare definities van spreekkoren Wedstrijd was matig tot slecht, te tam, maar uiteindelijk toch gewonnen... Maar wat kan ik me dood ergeren aan dat inzakken wat Feyenoord zo vaak eigen is. Ik had het nog bijna 1-1 zien worden...
pi_26486137
quote:
Op zondag 24 april 2005 22:43 schreef FLR het volgende:
Het was prima weer in het Oosterpark, alleen hebben ze er rare definities van spreekkoren
HAhahaha, ja ik hoorde het op de radio
pi_26493153
quote:
25-04-2005: Gullit hoopt op minister Verdonk
[Bron: AD.nl]

Trainer Ruud Gullit hoopt dat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie instemt met een snelle naturalisatie van Salomon Kalou. De geboren Ivoriaan zou daardoor inzetbaar zijn voor het Nederlands elftal. Verdonk heeft echter laten doorschemeren dat evenals andere buitenlanders ook Kalou vijf jaar in Nederland moet wonen, voordat hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort.

,,Het zou echt heel jammer zijn wanneer Salomon tot 2008 moet wachten voordat hij de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen'', zegt Gullit. ,,Zonde voor hem, voor Oranje en in de laatste plaats voor Feyenoord.''
Kalou is toch veel eerder dan 03/04 naar NL gekomen? Toen had ie alleen zn eerste contract misschien.
pi_26493762
Is er al meer bekend over de voorbereiding? Hoorde iets over China en de Kappa Cup in Genk?
  maandag 25 april 2005 @ 11:30:02 #209
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26493819
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al meer bekend over de voorbereiding? Hoorde iets over China en de Kappa Cup in Genk?
Ik hoorde gisteren het volgende:

Shanghai: toernooi met Feijenoord, een Engelse club en Nacionale uit Uruguay?
Wedstrijd in London tegen Charlton Athletic

Geen Kappa Cup.
A.M.A.B
pi_26494199
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik hoorde gisteren het volgende:

Shanghai: toernooi met Feijenoord, een Engelse club en Nacionale uit Uruguay?

Geen Kappa Cup.
Ja Shanghai bedoelde ik. Ligt alleen niet binnen mijn budget, had me wel leuk tripje geleken. Goedkoopste wat ik zo ff snel kan vinden voor eind juli, is 700e...met Aeroflot

Charlton klinkt eerder als een cluppie dat wij zouden uitnodigen voor de openingswedstrijd
  maandag 25 april 2005 @ 12:21:46 #211
83103 yvette1982
pi_26494775
quote:
Op zondag 24 april 2005 12:45 schreef snabbi het volgende:

[..]

Als je echt een kenner bent dan weet je zelf ook wel dat je als enkel individu nooit een wedstrijd kan winnen. Hij staat in de aanval en moet daar scoren, dit doet hij dan ook regelmatig waardoor hij topscoorder is en geeft nog eens de meeste assists ook.
Je zegt dat hij nooit een pot kan breken in een belangrijke wedstrijd en je wordt op je plaats gezet door te wijzen op dat hij dus wel weet te scoren in belangrijke wedstrijden. Misschien kan hij er niet altijd in aanvallen omdat ze het op het middenveld en in de verdediging regelmatig verliezen en hij hier gaat helpen.
Hij is een van de weinigen die bij balverlies gaat storen. Hij vecht zich altijd naar de bal en is niet bijvoorbeeld zo lui als Ono dat tegenwoordig wel is.
Dat je hier geen voetbalkenners kan zien kan natuurlijk ook aan jezelf liggen, "niemand heeft er verstand van, alleen ik ben slim" yeah right.
Als individu kan je juist wel een wedstrijd winnen en beslissen. Dat zijn juist de grote spelers die dat wel doen. En hij staat ook voorin om dat te doen en niet om zijn longen uit zijn lijf te lopen om in de verdediging te helpen.
Die jongen staat elke keer verkeerd waardoor de balans weg is, iedereen maar door elkaar loopt en waardoor ze voorin geen juist afspeelpunt hebben. Als een woeste stier rent hij over het veld, maar nooit functioneel. En als hij dan een keer in scoringspositie komt dan verprutst hij het omdat hij kostbare krachten heeft verloren en omdat hij een gebrekkige techniek heeft.
Je hebt mijn feiten juist helemaal niet kunnen weerleggen. De joden is idd de enige grote wedstrijd waarin hij wel een keertje scoorde, maar dat is dan ook de enige. En die wedstrijden werden niet eens gewonnen zodat we er nog niks aan hadden.
Dat jullie er niks van snappen was mij al langer duidelijk. Daarom ben ik ook blij dat een dag na mijn post Johan derksen dezelfde dingen zei. En gisteren zei Wim kieft dit ook op canal plus.
pi_26495692
quote:
Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:

[..]
Zo dat zou waanzinnig zijn
pi_26500175
Brugge heeft een eerste bod van 3 miljoen euro op Simons weggelachen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 25 april 2005 @ 16:22:47 #214
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26500321
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Brugge heeft een eerste bod van 3 miljoen euro op Simons weggelachen.
Begrijpelijk.
A.M.A.B
pi_26500380
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef yvette1982 het volgende:

blaat
Als individu kan je niet meer dan scoren, het beslissen doe je met het hele team, dus bijvoorbeeld niet elke wedstrijd in de laatste 5 minuten verliezen.
Aanvaller zijn is wel leuk, maar wanneer de verdediging niets kan, dan is het ook zijn plicht om mee te verdedigen. Enfin laat de hele wereld maar ook dom zijn
  maandag 25 april 2005 @ 17:18:51 #216
83103 yvette1982
pi_26500560
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef snabbi het volgende:

[..]

Als individu kan je niet meer dan scoren, het beslissen doe je met het hele team, dus bijvoorbeeld niet elke wedstrijd in de laatste 5 minuten verliezen.
Aanvaller zijn is wel leuk, maar wanneer de verdediging niets kan, dan is het ook zijn plicht om mee te verdedigen. Enfin laat de hele wereld maar ook dom zijn
Wat een onzin weet jij weer te verkondigen. Elke fatsoenlijke trainer zal nooit en te nimmer willen dat zijn diepe spits ook als verdediger speelt. Dat is toch van de zotte, dat zie je nergens.
Niet heel de wereld is dom, maar het lijkt me voor iedereen wel duidelijk dat jij nogal dom bent.
pi_26500586
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Wat een onzin weet jij weer te verkondigen. Elke fatsoenlijke trainer zal nooit en te nimmer willen dat zijn diepe spits ook als verdediger speelt. Dat is toch van de zotte, dat zie je nergens.
Niet heel de wereld is dom, maar het lijkt me voor iedereen wel duidelijk dat jij nogal dom bent.
Yvette, enig zelfdenkend vermogen heb je niet of wel?
pi_26500676
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Als individu kan je juist wel een wedstrijd winnen en beslissen. Dat zijn juist de grote spelers die dat wel doen. En hij staat ook voorin om dat te doen en niet om zijn longen uit zijn lijf te lopen om in de verdediging te helpen.
Die jongen staat elke keer verkeerd waardoor de balans weg is, iedereen maar door elkaar loopt en waardoor ze voorin geen juist afspeelpunt hebben. Als een woeste stier rent hij over het veld, maar nooit functioneel. En als hij dan een keer in scoringspositie komt dan verprutst hij het omdat hij kostbare krachten heeft verloren en omdat hij een gebrekkige techniek heeft.
Je hebt mijn feiten juist helemaal niet kunnen weerleggen. De joden is idd de enige grote wedstrijd waarin hij wel een keertje scoorde, maar dat is dan ook de enige. En die wedstrijden werden niet eens gewonnen zodat we er nog niks aan hadden.
Dat jullie er niks van snappen was mij al langer duidelijk. Daarom ben ik ook blij dat een dag na mijn post Johan derksen dezelfde dingen zei. En gisteren zei Wim kieft dit ook op canal plus.
Zou het niet de opdracht van de trainer zijn dat ie meeverdedigt? Kan me niet voorstellen dat ie dat uit zichzelf doet en blijft doen en dat Gullit er niks van zegt als dat niet de bedoeling is
  maandag 25 april 2005 @ 17:31:16 #219
83103 yvette1982
pi_26500833
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Zou het niet de opdracht van de trainer zijn dat ie meeverdedigt? Kan me niet voorstellen dat ie dat uit zichzelf doet en blijft doen en dat Gullit er niks van zegt als dat niet de bedoeling is
Ik kan je vertellen dat de trainer er ook niet blij mee is. Dit seizoen werd kuijt in het begin zelfs geprezen dat hij niet meer door heel het veld liep. En die lof kwam van de trainer zelfs!
Dat hij als een woeste stier niet functioneel door het veld rent is ook de reden dat hij geen aanvoerder meer mag zijn.
pi_26500967
quote:
Op maandag 25 april 2005 16:22 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Begrijpelijk.
Brugge twijfelt nu zelfs of ze wel willen verkopen, bang als ze zijn voor de reactie van de fans.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 25 april 2005 @ 18:39:16 #221
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26502234
Koop er nog maar een paar bij ja!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26502643
quote:
Op maandag 25 april 2005 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Koop er nog maar een paar bij ja!
Heb jij er met deze selectie vertrouwen in volgend jaar dan?
pi_26502681
Een speler als Simons kopen is wat anders dan idioten uit Z-Amerika, Scandinavië of het Oostblok halen.
  maandag 25 april 2005 @ 19:08:16 #224
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26502751
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef Moreno het volgende:
Heb jij er met deze selectie vertrouwen in volgend jaar dan?
Nee, maar dat als een-kip-zonder-kop aankoopbeleid van de het laatste jaar werpt ook niet echt zijn vruchten af!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_26502970
Overigens zal Simons dan weer de plaats innemen van één van Ruuds aankopen Gibbs, Saïdi of Bahia en anders van Ghaly, Ono of Hofs.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 25 april 2005 @ 19:47:59 #226
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26503518
Ono gaat (toch) weg, dus dat zou goed kunnen...zal er niet om rouwen.
A.M.A.B
  maandag 25 april 2005 @ 20:04:34 #227
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26503857
Een directe versterking, verdedigend/middenveld, zou zeker welkom zijn, en Simons lijkt me geen slechte, als ze die kunnen halen. Daar heb ik meer vertrouwen in dan in dat vreemdelingenlegioen van afgelopen jaar.
pi_26504197
Goor doet het vrij redelijk bij Feyenoord
  maandag 25 april 2005 @ 20:27:17 #229
53267 TC03
pi_26504307
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens zal Simons dan weer de plaats innemen van één van Ruuds aankopen Gibbs, Saïdi of Bahia en anders van Ghaly, Ono of Hofs.
Saïdi?
  maandag 25 april 2005 @ 20:51:32 #230
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26504868
quote:
Op maandag 25 april 2005 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goor doet het vrij redelijk bij Feyenoord
Zegt iemand van niet dan?
  maandag 25 april 2005 @ 21:06:27 #231
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26505181
quote:
'Feyenoord polste Edgar Davids tevergeefs'

25/4/2005 20:49

EXCLUSIEF - De zoektocht naar een routinier met leidinggevende kwaliteiten verloopt voor Feyenoord moeizaam. Onder andere Edgar Davids wees een overgang naar Rotterdam van de hand.
Ruud Gullit wil voor komend seizoen een leider aan zijn selectie toevoegen. De Feyenoord-trainer polste Edgar Davids, Giovanni van Bronckhorst en George Boateng. Zonder succes, het drietal zag de Rotterdamse club niet zitten.

En na de afzeggingen van de drie Nederlanders richt Feyenoord zich op Timmy Simons. De Belgische middenvelder lijkt ook te hoog gegrepen voor de Rotterdamse club. Niet alleen is de afkoopsom die Club Brugge verlangt (te) hoog, maar ook de salariseisen van de Belgische international zijn aan de hoge kant.

Naast Simons heeft Feyenoord Christian Poulsen (25) op de korrel. De Deense middenvelder staat nog tot medio 2006 onder contract bij Schalke 04.
vi.nl
Davids zou ook niet heel goed ontvangen worden denk ik, Boateng en Gio is dan wel weer jammer.
pi_26505224
Davids
  maandag 25 april 2005 @ 21:17:17 #233
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26505424
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:08 schreef rotskibo het volgende:
Davids
Kijk, zomaar een willekeurige reactie van een doorsnee Feyenoord supporter.....
pi_26505634
Die lachende Simons in VI op de vraag of hij naar Feyenoord gaat
pi_26505933
Een lach van minachting of een lach van 'waarom begin je daar nou over, het is nog niet bekend, dus ik moet nee zeggen, terwijl het eigenlijk al ja is'...
Klik dan als je durft
pi_26505971
Simons kan naar grotere clubs; Hij heeft er echt geen zin in om UEFA-Cup voetbal te gaan spelen. Fiorentina en PSV volgen hem ook.
pi_26506032
Wat moeten we met bankzitter Christian Poulsen
  maandag 25 april 2005 @ 22:42:40 #238
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26507325
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:08 schreef rotskibo het volgende:
Davids
Idd, opkankeren met die jood. Gullit begrijpt het nog steeds niet.
A.M.A.B
  maandag 25 april 2005 @ 22:45:24 #239
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26507386
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
Simons kan naar grotere clubs; Hij heeft er echt geen zin in om UEFA-Cup voetbal te gaan spelen. Fiorentina en PSV volgen hem ook.
Grotere clubs? De clubs die jij noemt zijn geen grotere clubs hoor.
pi_26508310
quote:
Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Wat ik ervan begrepen heb (correct me if I'm wrong) waren ze op zoek naar een leiderstype op het middenveld. Als dit het geval is zal dat niet ten koste gaan van de verdedigers Gibbs, Saidi of Bahia
pi_26509269
davids het kwartje is nog niet echt gevallen bij Gullit en Wotte, pff...
pi_26509471
Gullit denk nog steeds dat hij, omdat hij een bekende naam in de voetbalwereld heeft, goede voetballers kan halen.
That's all folks!
pi_26509929
Derksen had gelijk. Een Belg kan bijna geen leider worden in een Nederlands team. Die zijn van nature veel meer bescheiden. Helemaal bij een Rotterdamse volksclub, zal een Vlaming zijn mond niet zo gemakkelijk opentrekken vrees ik.
pi_26510368
quote:
25-04-2005: Boateng: 'Feyenoord niet aan de orde'
[Bron: Voetbalprimeur.nl]

Afgelopen week publiceerde het Algemeen Dagblad het verhaal dat Feyenoord interesse heeft en belde met George Boateng. In het zelfde artikel werd ook gesuggereerd dat Boateng liever nog in Engeland blijft. Dat laatste klopt ook, George Boateng geeft zelf een verklaring op zijn eigen website.

Ondanks het feit dat Boateng nog steeds gek is op de Rotterdamse club, overweegt hij niet terug te keren. Hij prefereert het sportieve en financiële niveau bij Middlesbrough.

"Ik weet niet waar het verhaal over een terugkeer vandaan komt, maar ik denk dat iemand bij de Nederlandse pers de supporters iets te enthousiast heeft gemaakt".

"Ik speel nu acht jaar hier en heb het hier enorm naar mijn zin. Ik heb veel tijd geïnvesteerd om hier te komen en ik ben momenteel op het hoogtepunt van m´n carriere. Ik houd van de Premiership en heb nog geen behoefte terug te keren naar Nederland", verklaarde de middenvelder.
Hij had wel ff iets enthousiaster mogen zijn Had m sowieso volgend jaar nog niet verwacht, maar vraag me nu af of ie ooitt nog terugkomt.
pi_26510443
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:45 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Wel waar.
pi_26510661
quote:
Op maandag 25 april 2005 22:45 schreef RedGuy het volgende:

[..]

In ieder geval oneindig veel groter dan Feyenoord.

Maar die clubs zijn inderdaad wel kleiner dan Ajax
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_26510751
  dinsdag 26 april 2005 @ 08:17:36 #248
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26512459
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hij had wel ff iets enthousiaster mogen zijn Had m sowieso volgend jaar nog niet verwacht, maar vraag me nu af of ie ooitt nog terugkomt.
Is toch altijd hetzelfde bij Feijenoord. Blij gemaakt worden met een dooie mus.
A.M.A.B
  dinsdag 26 april 2005 @ 09:16:21 #249
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26513167
quote:
Feyenoord lijft André Bahia definitief in
vi.nl
26/4/2005 8 :47

André Bahia blijft bij Feyenoord. De Rotterdamse club licht de optie in het contract met de Braziliaanse verdediger, die tijdens de winterstop overkwam van Flamengo.
Feyenoord huurde de 21-jarige jeugdinternational sinds januari. In het huurcontract was een optie opgenomen, die het de Rotterdammers mogelijk maakte hem definitief in te lijven. Dat laatste gebeurde, Bahia staat zodoende tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord.

Coach Ruud Gullit is zeer tevreden over Bahia. De linksbenige centrumverdediger moest aanvankelijk vooral zijn wedstrijden meepikken bij de beloften, maar mag de laatste weken ook opdraven in het grote Feyenoord. Zo startte hij zondag tegen FC Groningen voor de tweede keer in de basis.

In totaal kwam hij drie wedstrijden in actie en scoorde hij twee keer.
Had ook niet anders verwacht.
A.M.A.B
pi_26513842
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Uhm heel ff tussendoor, maar Kuyt speelt de laatste tijd juist als schaduwspits. En zoals iedereen hier ook verkondigt, wanneer het werkelijk een doorn in het oog van Gullit zou zijn, dan zou hij hem er wel op aanspreken. Het is juist zwak van de overige spelers geen druk te zetten door constant te storen om juist de verdediging te assisteren.

[ Bericht 1% gewijzigd door snabbi op 26-04-2005 10:14:05 ]
pi_26514462
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef snabbi het volgende:
Het is juist zwak van de overige spelers geen druk te zetten door constant te storen om juist de verdediging te assisteren.
dit kan natuurlijk ook een communicatie probleem zijn.........
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:40:30 #252
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26514703
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:28 schreef aldostuta het volgende:

[..]

dit kan natuurlijk ook een communicatie probleem zijn.........
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor Gullit en consorten om duidelijk te maken wat er van bepaalde spelers wordt verwacht?
A.M.A.B
pi_26515959
quote:
FLINK AANTAL STADIONVERBODEN NA RELLEN ROND KLASSIEKER

Naar aanleiding van de ongeregeldheden rondom Feyenoord-Ajax eerder deze maand zijn door de KNVB inmiddels 28 stadionverboden opgelegd aan Rotterdamse relschoppers. Deze personen behoren tot de groep van 43 raddraaiers die werd gearresteerd. Opmerkelijk is dat een aanzienlijk deel van de personen die tijdens de rellen werden gearresteerd géén relatie met Feyenoord heeft, in de zin van een seizoen- of clubkaart.

Zodra de identiteit van de relschoppers bekend was, zijn hun eventueel reeds aangeschafte toegangsbewijzen voor de wedstrijden tegen PSV en FC Groningen geblokkeerd.
Zullen wel weer die lijnbaanjongeren zijn geweest
pi_26516551
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 11:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Zullen wel weer die lijnbaanjongeren zijn geweest
Ze hebben zeker al die kleine Marokkaantjes gepakt die stenen stonden te breken bij de skatebaan.

En goed dat Bahia blijft. Heeft op mij helemaal geen verkeerde indruk gemaakt.
pi_26516890
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 10:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor Gullit en consorten om duidelijk te maken wat er van bepaalde spelers wordt verwacht?
Nee, maar het moment van jagen wordt door de spelers bepaald. Ik heb er bij Kuyt nog niet op gelet, maar ik kan mij voorstellen dat hij met zijn werklust gaat jagen op verdedigers zonder dat de middenvelders daar in eerste instantie besef van hebben (van Nistelrooy is hier een goed voorbeeld van). In die zin bedoelde ik een communicatieprobleem.
  dinsdag 26 april 2005 @ 12:30:09 #256
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26516962
Mooi dat Bahia blijft, nu hopen dat ie zich definitief in de basis kan spelen.

2 goals uit 3 wedstrijden is best veel voor een verdediger.
pi_26517243
Bahia is inderdaad wel een goeie, begin het alleen somber in te zien voor Zuiverloon. Die krijgt Saidi, Gibbs en Bahia voor zich, zal wel weer een gevalletje Olfers, Sprockel, Loovens worden.

In de Feyenoord Krant staat dat de kans groot is dat De Guzman en Vincken volgend jaar waarschijnlijk bij de A-selectie komen, dat is dan wel een goeie zaak.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:34:35 #258
53267 TC03
pi_26518445
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef rotskibo het volgende:
Bahia is inderdaad wel een goeie, begin het alleen somber in te zien voor Zuiverloon. Die krijgt Saidi, Gibbs en Bahia voor zich, zal wel weer een gevalletje Olfers, Sprockel, Loovens worden.
De Feyenoord verdediging is nog verre van perfect, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat Gullit de verdediging zou laat staan .
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:35:38 #259
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26518469
Komt nog een linksback geloof ik.

Dat is naast een nieuwe middenvelder prioriteit.
A.M.A.B
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:36:24 #260
53267 TC03
pi_26518490
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:30 schreef DivineJester het volgende:
Mooi dat Bahia blijft, nu hopen dat ie zich definitief in de basis kan spelen.

2 goals uit 3 wedstrijden is best veel voor een verdediger.
Heb het idee dat iedereen zich daar blind op staart. Ten eerste maakt het mij niet of een verdediger kan scoren, hij moet verdedigen. Ten tweede vind ik het verontrustend dat het een verdediger is die moet scoren.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:36:59 #261
53267 TC03
pi_26518504
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Cart_man het volgende:
Komt nog een linksback geloof ik.

Dat is naast een nieuwe middenvelder prioriteit.
Net zo'n topper als Basto zeker
pi_26519016
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef rotskibo het volgende:
Hoezo? Zuiverloon kan toch ook prima als back.
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:03:00 #263
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26519111
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoezo? Zuiverloon kan toch ook prima als back.
Denk dat hij met Ostlund strijd voor de rechtsback positie of als stand-in voor Saïdi dient. Zijn die plekken dubbel bezet nu. Bahia en Gibbs zijn namelijk linksbenige verdedigers, Zuiverloon en Saïdi rechtsbenig.
A.M.A.B
  dinsdag 26 april 2005 @ 14:13:53 #264
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26519376
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 13:36 schreef TC03 het volgende:

[..]

Net zo'n topper als Basto zeker
Wie zal het zeggen. Ze scouten iig in het buitenland en dan moet je al gauw kijken naar bankzitters van grote clubs of linksbacks van de subtop uit andere landen.

Vast staat wel dat Feijenoord een (groot) aantal spelers moet verkopen om een redelijk transferbudget op te bouwen. Zal me ook niet verbazen als of Kuijt of Kalou dit jaar voor het laatst in de Kuip spelen. Daar kan je geld mee verdienen. Ono gaat zowiezo weg (als iemand hem wil hebben tenminste)

Er zijn nu 52 contractspelers bij Feijenoord, te weten:
quote:
Gabor Babos
Alexander Östlund
Karim Saidi
Andre Bahia
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Dirk Kuyt
Shinji Ono
Danko Lazovic
Nicky Hofs
Bart Goor
Sebastian Pardo
Patrick Mtiliga
Patrick Paauwe
Christian Gyan
Leonardo
Salomon Kalou
Gerson Magrao
Zbigniew Malkowski
Edwin de Graaf
Cory Gibbs
Bruno Basto
Romeo Castelen
Ivan Bandalovski
Patrick Lodewijks
Gianni Zuiverloon

RBC Roosendaal Maikel Aerts -juli 2005 (per direct oproepbaar)
NAC Breda- Pieter Collen -julli 2005 (met optie tot koop NAC)
NAC Breda - Anthony Lurling - juli 2005
RKC Waalwijk - Alfred Schreuder - juli 2005
Universidad - Jorge Acuña -juli 2005
Hamburger SV - Jean Carlos Dondé -juli 2005 (met optie tot koop HSV)
KVC Westerlo - Alex Brosque -juli 2005
KVC Westerlo - Jackson de Coelho - juli 2005
FC Den Bosch - Ferne Snoyl -juli 2005
FC Dem Bosh - Steve Olfers -juli 2005
ADO Den Haag -Gill Swerts -juli 2005 (daarna transfervrij)
FC Dordrecht- Reinhard Breinburg -juli 2005
Sparta - Ramon van Haaren -juli 2005
RFC Antwerp Akwasi Nana Asar - juli 2005
RFC Antwerp - Abdul-Nafiu Iddrisu- juli 2005
RFC Antwerp - Jordan Opoku - juli 2005

Excelsior huurlingen:

Cor Varkevisser
Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Civard Sprockel
Mels van Driel
Dustley Mulder
Mark Otten
Jeppe Curth
Brett Holman
Santi Kolk
Uit deze lijst kan zo de helft geschrapt worden, mede omdat ze niet goed genoeg zijn. Gekeken moet worden welke er verkocht worden en welke verhuurd, want Feijenoord wil ook volgend jaar weer spelers verhuren (bv: de Graaf) om ze speeltijd buiten Feijenoord om te geven.

Denk dat de selectie vanaf volgend seizoen drastisch verminderd gaat worden. Of deze dan ook kwalitatief vooruit gaat is dan nog maar de vraag. Feit is dat Feijenoord twee of drie dragende spelers/routiniers nodig heeft. Een in de aanval, 1 op het middenveld en 1 in de verdediging.

Benieuwd met welke oplossingen Gullit/Wotte komen. Verwacht weer veel tegenslag bij het aantrekken van spelers, met als resultaat weer een paar onbekende namen.
A.M.A.B
pi_26520654
Wat een enorme lijst spelers inderdaad.
Klik dan als je durft
pi_26520735
Hoeveel miskopen er ook tussen zitten

Kan je de contracten van die spelers niet gewoon ontbinden?
  dinsdag 26 april 2005 @ 16:22:18 #267
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26522127
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel miskopen er ook tussen zitten

Kan je de contracten van die spelers niet gewoon ontbinden?
Dat kan wel , maar dan moeten ze wel diegene een grote zak geld meegeven
pi_26523055
Er zijn toch wel een paar contracten daarvan afgelopen deze zomer? Malkowski, Swerts, Van Haaren, Acuna, Curth etc.

Hoe zit het trouwens met Lurling? Als dat gebaar afgelopen zondag voor de NAC-supporters was bedoeld, zullen wij volgend jaar wel weer met m zitten opgescheept...
pi_26523290
quote:
Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Wat ik ervan begrepen heb (correct me if I'm wrong) waren ze op zoek naar een leiderstype op het middenveld. Als dit het geval is zal dat niet ten koste gaan van de verdedigers Gibbs, Saidi of Bahia
Ja, maar Simons kan zowel centraal op het middenveld als centraal in de defensie uit de voeten. Vandaar dat ik de verdedigers mee nam.
www.thuisuiteten.nl
pi_26523329
Jeppe Curth wil terug naar Denemarken, dus die raken jullie wel kwijt denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_26523361
quote:
Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Moreno het volgende:
Wat moeten we met bankzitter Christian Poulsen
Bankzitter is wel relatief, want Poulsen kwam in 28 van de 29 duels van Schalke in actie.
www.thuisuiteten.nl
pi_26523446
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Jeppe Curth wil terug naar Denemarken, dus die raken jullie wel kwijt denk ik.
Ja, had heimwee naar zn vriendinnetje...
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:20:30 #273
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26524750
Zou het nog wat worden om Paul Bosvelt terug te halen?

Vast niet!
  dinsdag 26 april 2005 @ 18:45:17 #274
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_26525347
Damn, waarom is er voor ADO thuis geen vrije verkoop voor Vak E, zit toch niet helemaal vol met SCC'ers?

M'n meissie wil mee naar die wedstrijd!
pi_26525808
Volgens LN is Shanghai nu definitief. Nu wachten tot Charlton wordt bevestigd
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:20:40 #276
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26527527
52 contractspelers is natuurlijk veel te veel. Met de helft daarvan kan de ploeg nog ruim uit de voeten, scheelt ook weer enorm in de loonkosten,
  dinsdag 26 april 2005 @ 20:23:27 #277
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26527605
53 trouwens:
quote:
Feyenoord stuurt Van Peppen naar Excelsior

26/4/2005 19:43

Excelsior kan deze zomer Ard van Peppen verwelkomen. De verdediger komt op tijdelijke basis over van Feyenoord, waar hij een tweejarig contract heeft.
Van Peppen (19) komt bij Excelsior in de plaats van Mels van Driel, die komend seizoen niet meer actief is op Woudestein.
vi.nl

Heb ik overigens nog niet eerder van gehoord
pi_26529254
quote:
"ER ZIJN NOG CLUBS DIE SIMONS WILLEN"
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­
Timmy Simons staat niet alleen in de
belangstelling van Feyenoord. "Er zijn
nog 2 à 3 clubs geïnteresseerd", zegt
zijn manager Guy Bonny in De Morgen.

Om welke clubs het gaat, wil de manager
- uiteraard - niet zeggen. "Of ze van
het kaliber van Feyenoord zijn? Laat
ons zeggen dat er veel dergelijke clubs
zijn in Europa. Het gaat dus niet om
ploegen als pakweg Manchester United."

En doet Simons eigenlijk wel een goeie
zaak door Club Brugge te ruilen voor
Feyenoord? 45 procent van het surfend
publiek vindt in een poll op sporza.be
alvast dat hij beter in Brugge blijft.
Simons
Davids
Boateng
Gio
Poulsen

Bosvelt
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:57:14 #279
53267 TC03
pi_26530338
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
Ono gaat zowiezo weg (als iemand hem wil hebben tenminste)
Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club à la die ene club uit Korea die Song kocht.
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Simons
Davids
Boateng
Gio
Poulsen

Bosvelt
Wat is er mis met Simons, 'Gio' en Poulsen?
  dinsdag 26 april 2005 @ 21:59:59 #280
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26530418
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef TC03 het volgende:

[..]

Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club à la die ene club uit Korea die Song kocht.
Ono kan naar Spanje..
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:06:13 #281
53267 TC03
pi_26530595
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 21:59 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Ono kan naar Spanje..
Ow, ok .
  dinsdag 26 april 2005 @ 22:33:40 #282
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26531379
Ben inmiddels overtuigd dat Bosvelt niet de geschikte speler zal zijn om het middenveld te versterken, te oud. De speler die komt moet minimaal tussen 25+ en 30 zijn en in staat zijn goed te kunnen communiceren.

Simons zou zo iemand kunnen zijn, vrees alleen dat we die naam kunnen vergeten. Zelfde geld voor Boateng (wil zelf niet) en Gio (gaat wel lekker in Barca). Denk ook dat Poulsen te hoog gegrepen is. Zal wel een teleurstelling worden.
A.M.A.B
pi_26531669
quote:
Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef Cart_man het volgende:
Ben inmiddels overtuigd dat Bosvelt niet de geschikte speler zal zijn om het middenveld te versterken, te oud. De speler die komt moet minimaal tussen 25+ en 30 zijn en in staat zijn goed te kunnen communiceren.
Cocu is de 30 ruim gepasseerd hoor en die doet het prima.
pi_26534675
quote:
Supporter gewond door vuurwerk ander (update)

De 31-jarige Martijn die voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Ajax van 17 april zwaargewond raakte, werd geraakt door vuurwerk dat door een ander is afgestoken.

Eerder ging het verhaal dat het slachtoffer het projectiel zelf bij zich had, en dat er nog een slachtoffer zou zijn gevallen. Dat wordt nu door de politie tegengesproken. Broere raakte zwaar gewond aan zijn gezicht en ligt nog steeds in het Erasmus MC.

Naar aanleiding van de ongeregeldheden rond Feyenoord-Ajax heeft de KNVB 28 Rotterdamse voetbalsupporters een stadionverbod opgelegd. De fans behoren tot de groep van 43 personen die tijdens en na de ongeregeldheden werd gearresteerd.

LN: Martijn heeft volgens een naaste van de familie een verbrijzelde oogkas, kaak, jukbeen en neus. Tevens heeft hij schedelletsel opgelopen.

Wij wensen Martijn en de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Update (20h30): NOS Teletekst meldt inmiddels dat uit beelden blijkt dat Martijn gewond is geraakt door een vuurpijl welke afgeschoten werd met een zogenaamd startpistool. De man die het pistool hanteerde, wordt verdacht van poging tot doodslag. Justitie hoopt na bestudering van de beelden de man en zo'n 150 andere 'hooligans' snel te kunnen opsporen.
Is ie nou voor de rest van zn leven blind aan 1 oog? hoe kan je nou een fuckin trein missen met zo'n pistool? geel en blauw, stilstaand en een paar 100m lang.
  woensdag 27 april 2005 @ 07:30:16 #285
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26537100
Wie neemt er nou in godsnaam een startpistool mee als ie naar een voetbalwedstrijd gaat?

Ik snap er niets van, zulke eikels maken de sport kapot voor de normale supporters die gewoon een leuke wedstrijd willen zien.

Klootzakken....
  woensdag 27 april 2005 @ 09:43:57 #286
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26538525
Solly.
A.M.A.B
pi_26538699
Ze zeggen dat ze beelden hebben van die lul. Misschien is het bluf, maar ik hoop iig dat als ze beelden hebben dat iemand hem ff aanwijst.

Zingen en schelden ok, dat hoort er nog wel bij maar dit slaat nergens op natuurlijk
pi_26538835
quote:
Op woensdag 27 april 2005 07:30 schreef DivineJester het volgende:
Wie neemt er nou in godsnaam een startpistool mee als ie naar een voetbalwedstrijd gaat?

Ik snap er niets van, zulke eikels maken de sport kapot voor de normale supporters die gewoon een leuke wedstrijd willen zien.

Klootzakken....
Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.
pi_26539056
Tja het is ook niet zo zeker dat ze het meenemen naar de wedstrijd, want een groot deel van de relschoppers zat dus niet bij de wedstrijd en kwam gewoon even genieten van anarchie.
  woensdag 27 april 2005 @ 10:53:21 #290
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26539901
quote:
Op woensdag 27 april 2005 09:43 schreef Cart_man het volgende:
Solly.
Maar jij bent toch lief??
  woensdag 27 april 2005 @ 10:54:00 #291
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26539912
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Maar jij bent toch lief??
Af en toe.
A.M.A.B
  woensdag 27 april 2005 @ 10:56:40 #292
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26539973
Dan is het goe..
pi_26540052
quote:
Op woensdag 27 april 2005 10:00 schreef Luni het volgende:

[..]

Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.
Bij Feyenoord moest de kogel door de kerk.. ik bedoel door zijn oogkas
pi_26540461
kanker ff lekker op chadi
quote:
27-04-2005: Kalou blijft bij zijn besluit
[Bron: AD.nl]

Indien minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie niet instemt met de naturalisatie van Salomon Kalou tot Nederlander, is de Feyenoord-spits niet van plan alsnog voor Ivoorkust te kiezen.

,,Het is altijd mijn droom geweest voor Oranje te voetballen'', zegt de geboren Ivoriaan. ,,Toen ik de brief van bondscoach Marco van Basten kreeg waarin hij schreef me te willen oproepen, was ik echt heel blij.''

Minister Verdonk liet deze week weten dat Kalou volgens haar eerst vijf jaar hier moet wonen, voordat hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort. ,,Alle andere instanties waren positief over mijn aanvraag'', weet Kalou. ,,Verder wil ik hier weinig over zeggen, ik ben voetballer en weet niets van politiek. En het WK van 2006 is nog ver weg, maar daar wil ik graag meedoen. Maar eerst richt ik me op Feyenoord.
pi_26541347
Volgens LN Charlton uit op 3 augustus, onder voorbehoud.
  woensdag 27 april 2005 @ 12:02:47 #296
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26541356
Lijkt me niet meer dan fair t.o.v. andere asielzoekers/naturalisatie-aanvragers
  woensdag 27 april 2005 @ 13:40:30 #297
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26543646
quote:
Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef DivineJester het volgende:
Lijkt me niet meer dan fair t.o.v. andere asielzoekers/naturalisatie-aanvragers
Maxima

Maar ben het wel met Verdonk eens
pi_26547421
Flamengo zou Jean wel willen kopen van jullie. Mooi nieuws, lijkt me.
www.thuisuiteten.nl
pi_26547549
Gaan jullie in de zomer weer 10 spelers kopen ?
pi_26549197
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Flamengo zou Jean wel willen kopen van jullie. Mooi nieuws, lijkt me.
Das zeker mooi, en die zullen hem ongetwijfeld volgend jaar wel weer verkopen aan b.v Parma met vette winst
  woensdag 27 april 2005 @ 19:11:22 #301
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_26550617
quote:
Op woensdag 27 april 2005 13:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Maxima

Maar ben het wel met Verdonk eens
Dat gaat natuurijk ook nergens over met Maxima, al moet ik zeggen dat ze wel aardig ingeburgerd is, in de koninklijke familie iig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')