quote:Op vrijdag 22 april 2005 16:52 schreef hippo-clippo het volgende:
dondestraalr toch eens op met je plaatjes. We weten heus wel wie george boateng is hoor!
Verder ken ik die Simons niet
Hahaha, voortaan weer lekker van de harddrugs afblijven tijdens je lunch he!quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
En zijn werklust is inderdaad goed en voorbeeldig maar ook dat doet hij niet goed. Hij loopt de longen uit zijn lijf om geliefd te zijn maar functioneel is het zelden. Zo kan hij beter zijn krachten wat sparen voor de kansen die hij voorin krijgt, die verprutst hij dan ook meestal. En hij wil zo veel doen dat hij ook vaak op het middenveld en in de verdediging staat, dat kan natuurlijk niet. Zo kan je nooit pressie en aanvallend voetbal spelen, hij hoort voorin te blijven om die bal aan te nemen zodat de rest kan aansluiten.
Amen.
Ik heb het met die Ono eigenlijk ook wel gehad..quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:53 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, die heeft het hier wel gezien.
Ja. En ze lijken zich te handhaven.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
De Graaf mag van mij blijven. Speelt dat Arminia uberhaupt wel in de Bundesliga?
Ik heb het over het feit dat je in een Feyenoordtopic geen foto van Boateng hoeft te plaatsen. Aangezien het een oude bekende is en simons dat niet is. En ik ken die simons wel van foto's, maar ik weet dus niks inhoudelijks over hem. Alleen dat het een verdedigende middenvelder is.quote:
Ik anders ook welquote:Op vrijdag 22 april 2005 17:33 schreef Staanplaats het volgende:
Ik heb het met die Ono eigenlijk ook wel gehad..
Valt toch wel mee, die Bart Goor is pas een misselijke speler,typische een belg.quote:
Laat ze eerst die bal maar eens rollen,voordat ze met de koppen beginnen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:33 schreef Chadi het volgende:
[afbeelding]
In de laatste 2 weken heeft Feyenoord alles verspeeld wat het nog in handen had.
Welke koppen gaan er rollen???
Ben jij in het dagelijks leven ook zo?quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:31 schreef edje34 het volgende:
[..]
Laat ze eerst die bal maar eens rollen,voordat ze met de koppen beginnen.
Hij is één van de steunpilaren. Teamspeler pur sang. Niet iemand die individueel iets doet.quote:Op vrijdag 22 april 2005 18:05 schreef Moreno het volgende:
He he eindelijk het Feyenoord bestuur begint het te leren welke spelers ze aan moeten trekken. Simons is al jarenlang de steun pilaar bij Brugge.
Dat wel maar hij is ook arrogant kij maar naar de wedstrijd tegen PSVquote:Op vrijdag 22 april 2005 18:29 schreef Suijk het volgende:
Goor vind ik eigenlijk één van de betere aankopen dit seizoen van feyenoord.
Moet die grap nou in elk topic terugkomen?quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:34 schreef methodmich het volgende:
Ruud zal hem in zijn ogen kijken en dan bepalen of hij mag blijven.
PSV heeft hem ook al eens op de korrel gehad, ze wilden hem toen verhuren aan Heracles.quote:Op vrijdag 22 april 2005 19:31 schreef rotskibo het volgende:
Gullit zei dat ze een dvd'tje van hem hadden gezien en dat ze hem daarom wel is in het echt wilden zien, maar ze zien hem niet als directe versterking. Nutteloos dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |