Een van de weinige (oud-)feyenoorders waar ik wel sympathie voor heb. Goede motor op het middenveld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.
Ken hij weer met zijn Glock gaan zwaaien in het Rotterdamse nachtleven.![]()
Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen.. [afbeelding]
Hij scoort inderdaad nooit tegen de joden.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
Ik vind De Jong, Grygera en Maduro anders ook heldenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:04 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.
Kans dat de Jong vertrekt is ook aanwezig.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ik vind De Jong, Grygera en Maduro anders ook helden
De Graaf mag van mij blijven. Speelt dat Arminia uberhaupt wel in de Bundesliga?quote:FC Groningen wil De Graaf snel inlijven
22/4/2005 10:12
FC Groningen en Arminia Bielefeld zijn twee van de clubs die interesse hebben in Edwin de Graaf.
FC Groningen wil zo snel mogelijk met Feyenoord praten over een transfer van de 24-jarige middenvelder. De club uit het noorden ziet in De Graaf een opvolger van Mile Krstev, die aan het einde van het seizoen vertrekt bij de eredivisionist.
Een delegatie van Arminia zat afgelopen weekeinde op de tribune om De Graaf te bekijken in het duel met Ajax. Als invaller kwam de Hagenaar tien minuten in actie. Toch zou hij indruk hebben gemaakt.
Naast Arminia en Groningen hebben ook Willem II, RKC Waalwijk en ADO Den Haag al laten blijken interesse te hebben in De Graaf. Hij staat tot medio 2006 onder contract bij de Rotterdammers.
Tijdens de winterstop maakte De Graaf de overstap van RBC Roosendaal naar Feyenoord. Maar coach Ruud Gullit maakte slechts in twee competitieduels gebruik van hem.
Als 'ie speeltijd blijft krijgen nietquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:37 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Kans dat de Jong vertrekt is ook aanwezig..
Je gelooft toch niet dat Van Bronckhorst naar Feyenoord komt, hij staat bijna elke week in de basis bij Barcelona, dan kom je echt niet terug naar Feyenoord, daar is het nog te vroeg voor.quote:
Hij scoorde uit en thuis tegen de jodenquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
En zijn werklust is inderdaad goed en voorbeeldig maar ook dat doet hij niet goed. Hij loopt de longen uit zijn lijf om geliefd te zijn maar functioneel is het zelden. Zo kan hij beter zijn krachten wat sparen voor de kansen die hij voorin krijgt, die verprutst hij dan ook meestal. En hij wil zo veel doen dat hij ook vaak op het middenveld en in de verdediging staat, dat kan natuurlijk niet. Zo kan je nooit pressie en aanvallend voetbal spelen, hij hoort voorin te blijven om die bal aan te nemen zodat de rest kan aansluiten.
Amen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:57 schreef Luni het volgende:
[..]
Je gelooft toch niet dat Van Bronckhorst naar Feyenoord komt, hij staat bijna elke week in de basis bij Barcelona, dan kom je echt niet terug naar Feyenoord, daar is het nog te vroeg voor.
Nee, dat staat er niet, er is belangstelling voor hem.quote:
Simons ken ik niet, maar Boateng is zeker wel een goede hoorquote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
Matige techniek en tactisch dom??? Laat me niet lachen, het is misschien geen maradonna, maar hij kan goed aannemen, is snel, werkt hard, kan goed koppen en scoort ook nog eens veel. Dit jaar heeft feyenoord bijna een record aan doelpunten gescoord. Als feyenoord het niet op andere punten had laten afweten, dan hadden we zeker meegedaan met het kampioenschap. Kuyt is gewoon goede voetballer.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:15 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Hoe kan je medelijden hebben met die knul. Hij verdient een vorstelijk salaris en hij krijgt veel lof en dat voor een beperkte voetballer. Hij heeft een zeer matige techniek, tactisch is hij nogal dom, hij heeft een grote bek en hij staat er nooit als het team hem nodig heeft. Waar was hij woensdag dan of tegen Sporting lissabon? Kuijt is een leuke voetballer maar voor alsnog scoort hij vooral tegen kleine clubjes en staat hij er nooit in de beslissende wedstrijden.
En zijn werklust is inderdaad goed en voorbeeldig maar ook dat doet hij niet goed. Hij loopt de longen uit zijn lijf om geliefd te zijn maar functioneel is het zelden. Zo kan hij beter zijn krachten wat sparen voor de kansen die hij voorin krijgt, die verprutst hij dan ook meestal. En hij wil zo veel doen dat hij ook vaak op het middenveld en in de verdediging staat, dat kan natuurlijk niet. Zo kan je nooit pressie en aanvallend voetbal spelen, hij hoort voorin te blijven om die bal aan te nemen zodat de rest kan aansluiten.
Amen.
Amen.quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:47 schreef Op-zicH het volgende:
[..]
Matige techniek en tactisch dom??? Laat me niet lachen, het is misschien geen maradonna, maar hij kan goed aannemen, is snel, werkt hard, kan goed koppen en scoort ook nog eens veel. Dit jaar heeft feyenoord bijna een record aan doelpunten gescoord. Als feyenoord het niet op andere punten had laten afweten, dan hadden we zeker meegedaan met het kampioenschap. Kuyt is gewoon goede voetballer.
Amen.
quote:Op vrijdag 22 april 2005 13:20 schreef rotskibo het volgende:
waarom in discussie gaan met die yvette, die heet toch allang bewezen er de ballen verstand van te hebben. Negeren dat wijf
Hij wilde vorig jaar al weg. Lekker laten gaan.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:24 schreef Erasmusch het volgende:
Heb jij lijntjes lopen of denk je dat gewoon? Voordeel van al die interlands is dat ie wrsch wel wordt toegelaten in Engeland
Dat denk ik ook, die heeft het hier wel gezien.quote:Op vrijdag 22 april 2005 15:16 schreef Cart_man het volgende:
Ono die gaat weg aan het eind van dit seizoen. Ben ik van overtuigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |