vi.nlquote:Feyenoord stuurt Van Peppen naar Excelsior
26/4/2005 19:43
Excelsior kan deze zomer Ard van Peppen verwelkomen. De verdediger komt op tijdelijke basis over van Feyenoord, waar hij een tweejarig contract heeft.
Van Peppen (19) komt bij Excelsior in de plaats van Mels van Driel, die komend seizoen niet meer actief is op Woudestein.
Simonsquote:"ER ZIJN NOG CLUBS DIE SIMONS WILLEN"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Timmy Simons staat niet alleen in de
belangstelling van Feyenoord. "Er zijn
nog 2 เ 3 clubs ge๏nteresseerd", zegt
zijn manager Guy Bonny in De Morgen.
Om welke clubs het gaat, wil de manager
- uiteraard - niet zeggen. "Of ze van
het kaliber van Feyenoord zijn? Laat
ons zeggen dat er veel dergelijke clubs
zijn in Europa. Het gaat dus niet om
ploegen als pakweg Manchester United."
En doet Simons eigenlijk wel een goeie
zaak door Club Brugge te ruilen voor
Feyenoord? 45 procent van het surfend
publiek vindt in een poll op sporza.be
alvast dat hij beter in Brugge blijft.
Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club เ la die ene club uit Korea die Song kocht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
Ono gaat zowiezo weg (als iemand hem wil hebben tenminste)
Wat is er mis met Simons, 'Gio' en Poulsen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Simons![]()
Davids![]()
Boateng![]()
Gio![]()
Poulsen![]()
Bosvelt![]()
![]()
![]()
Ono kan naar Spanje..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club เ la die ene club uit Korea die Song kocht.
Cocu is de 30 ruim gepasseerd hoor en die doet het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef Cart_man het volgende:
Ben inmiddels overtuigd dat Bosvelt niet de geschikte speler zal zijn om het middenveld te versterken, te oud. De speler die komt moet minimaal tussen 25+ en 30 zijn en in staat zijn goed te kunnen communiceren.
Is ie nou voor de rest van zn leven blind aan 1 oog? hoe kan je nou een fuckin trein missen met zo'n pistool? geel en blauw, stilstaand en een paar 100m lang.quote:Supporter gewond door vuurwerk ander (update)
De 31-jarige Martijn die voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Ajax van 17 april zwaargewond raakte, werd geraakt door vuurwerk dat door een ander is afgestoken.
Eerder ging het verhaal dat het slachtoffer het projectiel zelf bij zich had, en dat er nog een slachtoffer zou zijn gevallen. Dat wordt nu door de politie tegengesproken. Broere raakte zwaar gewond aan zijn gezicht en ligt nog steeds in het Erasmus MC.
Naar aanleiding van de ongeregeldheden rond Feyenoord-Ajax heeft de KNVB 28 Rotterdamse voetbalsupporters een stadionverbod opgelegd. De fans behoren tot de groep van 43 personen die tijdens en na de ongeregeldheden werd gearresteerd.
LN: Martijn heeft volgens een naaste van de familie een verbrijzelde oogkas, kaak, jukbeen en neus. Tevens heeft hij schedelletsel opgelopen.
Wij wensen Martijn en de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Update (20h30): NOS Teletekst meldt inmiddels dat uit beelden blijkt dat Martijn gewond is geraakt door een vuurpijl welke afgeschoten werd met een zogenaamd startpistool. De man die het pistool hanteerde, wordt verdacht van poging tot doodslag. Justitie hoopt na bestudering van de beelden de man en zo'n 150 andere 'hooligans' snel te kunnen opsporen.
Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:30 schreef DivineJester het volgende:
Wie neemt er nou in godsnaam een startpistool mee als ie naar een voetbalwedstrijd gaat?
Ik snap er niets van, zulke eikels maken de sport kapot voor de normale supporters die gewoon een leuke wedstrijd willen zien.
Klootzakken....
Bij Feyenoord moest de kogel door de kerk.. ik bedoel door zijn oogkasquote:Op woensdag 27 april 2005 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.
quote:27-04-2005: Kalou blijft bij zijn besluit
[Bron: AD.nl]
Indien minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie niet instemt met de naturalisatie van Salomon Kalou tot Nederlander, is de Feyenoord-spits niet van plan alsnog voor Ivoorkust te kiezen.
,,Het is altijd mijn droom geweest voor Oranje te voetballen'', zegt de geboren Ivoriaan. ,,Toen ik de brief van bondscoach Marco van Basten kreeg waarin hij schreef me te willen oproepen, was ik echt heel blij.''
Minister Verdonk liet deze week weten dat Kalou volgens haar eerst vijf jaar hier moet wonen, voordat hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort. ,,Alle andere instanties waren positief over mijn aanvraag'', weet Kalou. ,,Verder wil ik hier weinig over zeggen, ik ben voetballer en weet niets van politiek. En het WK van 2006 is nog ver weg, maar daar wil ik graag meedoen. Maar eerst richt ik me op Feyenoord.
Maximaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef DivineJester het volgende:
Lijkt me niet meer dan fair t.o.v. andere asielzoekers/naturalisatie-aanvragers
Das zeker mooi, en die zullen hem ongetwijfeld volgend jaar wel weer verkopen aan b.v Parma met vette winstquote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Flamengo zou Jean wel willen kopen van jullie. Mooi nieuws, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |