dit kan natuurlijk ook een communicatie probleem zijn.........quote:Op dinsdag 26 april 2005 09:53 schreef snabbi het volgende:
Het is juist zwak van de overige spelers geen druk te zetten door constant te storen om juist de verdediging te assisteren.
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor Gullit en consorten om duidelijk te maken wat er van bepaalde spelers wordt verwacht?quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:28 schreef aldostuta het volgende:
[..]
dit kan natuurlijk ook een communicatie probleem zijn.........
Zullen wel weer die lijnbaanjongeren zijn geweestquote:FLINK AANTAL STADIONVERBODEN NA RELLEN ROND KLASSIEKER
Naar aanleiding van de ongeregeldheden rondom Feyenoord-Ajax eerder deze maand zijn door de KNVB inmiddels 28 stadionverboden opgelegd aan Rotterdamse relschoppers. Deze personen behoren tot de groep van 43 raddraaiers die werd gearresteerd. Opmerkelijk is dat een aanzienlijk deel van de personen die tijdens de rellen werden gearresteerd géén relatie met Feyenoord heeft, in de zin van een seizoen- of clubkaart.
Zodra de identiteit van de relschoppers bekend was, zijn hun eventueel reeds aangeschafte toegangsbewijzen voor de wedstrijden tegen PSV en FC Groningen geblokkeerd.
Ze hebben zeker al die kleine Marokkaantjes gepakt die stenen stonden te breken bij de skatebaan.quote:Op dinsdag 26 april 2005 11:45 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zullen wel weer die lijnbaanjongeren zijn geweest![]()
Nee, maar het moment van jagen wordt door de spelers bepaald. Ik heb er bij Kuyt nog niet op gelet, maar ik kan mij voorstellen dat hij met zijn werklust gaat jagen op verdedigers zonder dat de middenvelders daar in eerste instantie besef van hebben (van Nistelrooy is hier een goed voorbeeld van). In die zin bedoelde ik een communicatieprobleem.quote:Op dinsdag 26 april 2005 10:40 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zou toch niet zo moeilijk moeten zijn voor Gullit en consorten om duidelijk te maken wat er van bepaalde spelers wordt verwacht?
De Feyenoord verdediging is nog verre van perfect, en ik kan me dan ook niet voorstellen dat Gullit de verdediging zou laat staanquote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef rotskibo het volgende:
Bahia is inderdaad wel een goeie, begin het alleen somber in te zien voor Zuiverloon. Die krijgt Saidi, Gibbs en Bahia voor zich, zal wel weer een gevalletje Olfers, Sprockel, Loovens worden.
Heb het idee dat iedereen zich daar blind op staart. Ten eerste maakt het mij niet of een verdediger kan scoren, hij moet verdedigen. Ten tweede vind ik het verontrustend dat het een verdediger is die moet scoren.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:30 schreef DivineJester het volgende:
Mooi dat Bahia blijft, nu hopen dat ie zich definitief in de basis kan spelen.
2 goals uit 3 wedstrijden is best veel voor een verdediger.
Net zo'n topper als Basto zekerquote:Op dinsdag 26 april 2005 13:35 schreef Cart_man het volgende:
Komt nog een linksback geloof ik.
Dat is naast een nieuwe middenvelder prioriteit.
Hoezo? Zuiverloon kan toch ook prima als back.quote:Op dinsdag 26 april 2005 12:43 schreef rotskibo het volgende:
Bahia is inderdaad wel een goeie, begin het alleen somber in te zien voor Zuiverloon. Die krijgt Saidi, Gibbs en Bahia voor zich, zal wel weer een gevalletje Olfers, Sprockel, Loovens worden.![]()
Denk dat hij met Ostlund strijd voor de rechtsback positie of als stand-in voor Saïdi dient. Zijn die plekken dubbel bezet nu. Bahia en Gibbs zijn namelijk linksbenige verdedigers, Zuiverloon en Saïdi rechtsbenig.quote:Op dinsdag 26 april 2005 13:59 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hoezo? Zuiverloon kan toch ook prima als back.
Wie zal het zeggen. Ze scouten iig in het buitenland en dan moet je al gauw kijken naar bankzitters van grote clubs of linksbacks van de subtop uit andere landen.quote:
Uit deze lijst kan zo de helft geschrapt worden, mede omdat ze niet goed genoeg zijn. Gekeken moet worden welke er verkocht worden en welke verhuurd, want Feijenoord wil ook volgend jaar weer spelers verhuren (bv: de Graaf) om ze speeltijd buiten Feijenoord om te geven.quote:Gabor Babos
Alexander Östlund
Karim Saidi
Andre Bahia
Pascal Bosschaart
Hossam Ghaly
Dirk Kuyt
Shinji Ono
Danko Lazovic
Nicky Hofs
Bart Goor
Sebastian Pardo
Patrick Mtiliga
Patrick Paauwe
Christian Gyan
Leonardo
Salomon Kalou
Gerson Magrao
Zbigniew Malkowski
Edwin de Graaf
Cory Gibbs
Bruno Basto
Romeo Castelen
Ivan Bandalovski
Patrick Lodewijks
Gianni Zuiverloon
RBC Roosendaal Maikel Aerts -juli 2005 (per direct oproepbaar)
NAC Breda- Pieter Collen -julli 2005 (met optie tot koop NAC)
NAC Breda - Anthony Lurling - juli 2005
RKC Waalwijk - Alfred Schreuder - juli 2005
Universidad - Jorge Acuña -juli 2005
Hamburger SV - Jean Carlos Dondé -juli 2005 (met optie tot koop HSV)
KVC Westerlo - Alex Brosque -juli 2005
KVC Westerlo - Jackson de Coelho - juli 2005
FC Den Bosch - Ferne Snoyl -juli 2005
FC Dem Bosh - Steve Olfers -juli 2005
ADO Den Haag -Gill Swerts -juli 2005 (daarna transfervrij)
FC Dordrecht- Reinhard Breinburg -juli 2005
Sparta - Ramon van Haaren -juli 2005
RFC Antwerp Akwasi Nana Asar - juli 2005
RFC Antwerp - Abdul-Nafiu Iddrisu- juli 2005
RFC Antwerp - Jordan Opoku - juli 2005
Excelsior huurlingen:
Cor Varkevisser
Wouter Artz
Sigourney Bandjar
Civard Sprockel
Mels van Driel
Dustley Mulder
Mark Otten
Jeppe Curth
Brett Holman
Santi Kolk
Dat kan wel , maar dan moeten ze wel diegene een grote zak geld meegevenquote:Op dinsdag 26 april 2005 15:09 schreef Sloggi het volgende:
Hoeveel miskopen er ook tussen zitten
Kan je de contracten van die spelers niet gewoon ontbinden?
Ja, maar Simons kan zowel centraal op het middenveld als centraal in de defensie uit de voeten. Vandaar dat ik de verdedigers mee nam.quote:Op maandag 25 april 2005 23:26 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb (correct me if I'm wrong) waren ze op zoek naar een leiderstype op het middenveld. Als dit het geval is zal dat niet ten koste gaan van de verdedigers Gibbs, Saidi of Bahia
Bankzitter is wel relatief, want Poulsen kwam in 28 van de 29 duels van Schalke in actie.quote:Op maandag 25 april 2005 21:44 schreef Moreno het volgende:
Wat moeten we met bankzitter Christian Poulsen![]()
Ja, had heimwee naar zn vriendinnetje...quote:Op dinsdag 26 april 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Jeppe Curth wil terug naar Denemarken, dus die raken jullie wel kwijt denk ik.
vi.nlquote:Feyenoord stuurt Van Peppen naar Excelsior
26/4/2005 19:43
Excelsior kan deze zomer Ard van Peppen verwelkomen. De verdediger komt op tijdelijke basis over van Feyenoord, waar hij een tweejarig contract heeft.
Van Peppen (19) komt bij Excelsior in de plaats van Mels van Driel, die komend seizoen niet meer actief is op Woudestein.
Simonsquote:"ER ZIJN NOG CLUBS DIE SIMONS WILLEN"
Timmy Simons staat niet alleen in de
belangstelling van Feyenoord. "Er zijn
nog 2 à 3 clubs geïnteresseerd", zegt
zijn manager Guy Bonny in De Morgen.
Om welke clubs het gaat, wil de manager
- uiteraard - niet zeggen. "Of ze van
het kaliber van Feyenoord zijn? Laat
ons zeggen dat er veel dergelijke clubs
zijn in Europa. Het gaat dus niet om
ploegen als pakweg Manchester United."
En doet Simons eigenlijk wel een goeie
zaak door Club Brugge te ruilen voor
Feyenoord? 45 procent van het surfend
publiek vindt in een poll op sporza.be
alvast dat hij beter in Brugge blijft.
Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club à la die ene club uit Korea die Song kocht.quote:Op dinsdag 26 april 2005 14:13 schreef Cart_man het volgende:
Ono gaat zowiezo weg (als iemand hem wil hebben tenminste)
Wat is er mis met Simons, 'Gio' en Poulsen?quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:19 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Simons![]()
Davids![]()
Boateng![]()
Gio![]()
Poulsen![]()
Bosvelt![]()
![]()
![]()
Ono kan naar Spanje..quote:Op dinsdag 26 april 2005 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Misschien doet ie het wel goed in het nationale team van Japan en zijn er een paar rijke Japanse club à la die ene club uit Korea die Song kocht.
Cocu is de 30 ruim gepasseerd hoor en die doet het prima.quote:Op dinsdag 26 april 2005 22:33 schreef Cart_man het volgende:
Ben inmiddels overtuigd dat Bosvelt niet de geschikte speler zal zijn om het middenveld te versterken, te oud. De speler die komt moet minimaal tussen 25+ en 30 zijn en in staat zijn goed te kunnen communiceren.
Is ie nou voor de rest van zn leven blind aan 1 oog? hoe kan je nou een fuckin trein missen met zo'n pistool? geel en blauw, stilstaand en een paar 100m lang.quote:Supporter gewond door vuurwerk ander (update)
De 31-jarige Martijn die voorafgaand aan de wedstrijd Feyenoord-Ajax van 17 april zwaargewond raakte, werd geraakt door vuurwerk dat door een ander is afgestoken.
Eerder ging het verhaal dat het slachtoffer het projectiel zelf bij zich had, en dat er nog een slachtoffer zou zijn gevallen. Dat wordt nu door de politie tegengesproken. Broere raakte zwaar gewond aan zijn gezicht en ligt nog steeds in het Erasmus MC.
Naar aanleiding van de ongeregeldheden rond Feyenoord-Ajax heeft de KNVB 28 Rotterdamse voetbalsupporters een stadionverbod opgelegd. De fans behoren tot de groep van 43 personen die tijdens en na de ongeregeldheden werd gearresteerd.
LN: Martijn heeft volgens een naaste van de familie een verbrijzelde oogkas, kaak, jukbeen en neus. Tevens heeft hij schedelletsel opgelopen.
Wij wensen Martijn en de familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Update (20h30): NOS Teletekst meldt inmiddels dat uit beelden blijkt dat Martijn gewond is geraakt door een vuurpijl welke afgeschoten werd met een zogenaamd startpistool. De man die het pistool hanteerde, wordt verdacht van poging tot doodslag. Justitie hoopt na bestudering van de beelden de man en zo'n 150 andere 'hooligans' snel te kunnen opsporen.
Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.quote:Op woensdag 27 april 2005 07:30 schreef DivineJester het volgende:
Wie neemt er nou in godsnaam een startpistool mee als ie naar een voetbalwedstrijd gaat?
Ik snap er niets van, zulke eikels maken de sport kapot voor de normale supporters die gewoon een leuke wedstrijd willen zien.
Klootzakken....
Bij Feyenoord moest de kogel door de kerk.. ik bedoel door zijn oogkasquote:Op woensdag 27 april 2005 10:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Tis volgens mij gebeurd met zo'n lichtkogel, die schiet je ook af.
quote:27-04-2005: Kalou blijft bij zijn besluit
[Bron: AD.nl]
Indien minister Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie niet instemt met de naturalisatie van Salomon Kalou tot Nederlander, is de Feyenoord-spits niet van plan alsnog voor Ivoorkust te kiezen.
,,Het is altijd mijn droom geweest voor Oranje te voetballen'', zegt de geboren Ivoriaan. ,,Toen ik de brief van bondscoach Marco van Basten kreeg waarin hij schreef me te willen oproepen, was ik echt heel blij.''
Minister Verdonk liet deze week weten dat Kalou volgens haar eerst vijf jaar hier moet wonen, voordat hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort. ,,Alle andere instanties waren positief over mijn aanvraag'', weet Kalou. ,,Verder wil ik hier weinig over zeggen, ik ben voetballer en weet niets van politiek. En het WK van 2006 is nog ver weg, maar daar wil ik graag meedoen. Maar eerst richt ik me op Feyenoord.
Maximaquote:Op woensdag 27 april 2005 12:02 schreef DivineJester het volgende:
Lijkt me niet meer dan fair t.o.v. andere asielzoekers/naturalisatie-aanvragers
Das zeker mooi, en die zullen hem ongetwijfeld volgend jaar wel weer verkopen aan b.v Parma met vette winstquote:Op woensdag 27 april 2005 16:41 schreef methodmich het volgende:
Flamengo zou Jean wel willen kopen van jullie. Mooi nieuws, lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |