quote:Op zondag 24 april 2005 22:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat denken de Feyenoorders van deze selectie voor volgend jaar?
Aerts
Lodewijks
Bosschaart mag weg van mij
Snoyl
Gibbs
Saidi
Bahia
Greene (zegt me niets)
Zuiverloon
Hofs
Ono over het paard getild lui varken
Ghaly
Pardo brrr
Goor
De Graaf
Kalou
Leonardo
Kuyt
Lazovic niet dat hij te slecht is maar vooral te duur
Castelen
Ali B.![]()
Afnokken: Al andere huurlingen, Basto, Babos, Ostlund, Mtiglia, Gyan, Paauwe, Magrao, Bandalovsky![]()
HAhahaha, ja ik hoorde het op de radioquote:Op zondag 24 april 2005 22:43 schreef FLR het volgende:
Het was prima weer in het Oosterpark, alleen hebben ze er rare definities van spreekkoren![]()
Kalou is toch veel eerder dan 03/04 naar NL gekomen? Toen had ie alleen zn eerste contract misschien.quote:25-04-2005: Gullit hoopt op minister Verdonk
[Bron: AD.nl]
Trainer Ruud Gullit hoopt dat minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken en Integratie instemt met een snelle naturalisatie van Salomon Kalou. De geboren Ivoriaan zou daardoor inzetbaar zijn voor het Nederlands elftal. Verdonk heeft echter laten doorschemeren dat evenals andere buitenlanders ook Kalou vijf jaar in Nederland moet wonen, voordat hij in aanmerking komt voor een Nederlands paspoort.
,,Het zou echt heel jammer zijn wanneer Salomon tot 2008 moet wachten voordat hij de Nederlandse nationaliteit kan aanvragen'', zegt Gullit. ,,Zonde voor hem, voor Oranje en in de laatste plaats voor Feyenoord.''
Ik hoorde gisteren het volgende:quote:Op maandag 25 april 2005 11:26 schreef Erasmusch het volgende:
Is er al meer bekend over de voorbereiding? Hoorde iets over China en de Kappa Cup in Genk?
Ja Shanghai bedoelde ik. Ligt alleen niet binnen mijn budget, had me wel leuk tripje geleken. Goedkoopste wat ik zo ff snel kan vinden voor eind juli, is 700e...met Aeroflotquote:Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren het volgende:
Shanghai: toernooi met Feijenoord, een Engelse club en Nacionale uit Uruguay?
Wedstrijd in London tegen Charlton Athletic
Geen Kappa Cup.
Als individu kan je juist wel een wedstrijd winnen en beslissen. Dat zijn juist de grote spelers die dat wel doen. En hij staat ook voorin om dat te doen en niet om zijn longen uit zijn lijf te lopen om in de verdediging te helpen.quote:Op zondag 24 april 2005 12:45 schreef snabbi het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Als je echt een kenner bent dan weet je zelf ook wel dat je als enkel individu nooit een wedstrijd kan winnen. Hij staat in de aanval en moet daar scoren, dit doet hij dan ook regelmatig waardoor hij topscoorder is en geeft nog eens de meeste assists ook.
Je zegt dat hij nooit een pot kan breken in een belangrijke wedstrijd en je wordt op je plaats gezet door te wijzen op dat hij dus wel weet te scoren in belangrijke wedstrijden. Misschien kan hij er niet altijd in aanvallen omdat ze het op het middenveld en in de verdediging regelmatig verliezen en hij hier gaat helpen.
Hij is een van de weinigen die bij balverlies gaat storen. Hij vecht zich altijd naar de bal en is niet bijvoorbeeld zo lui als Ono dat tegenwoordig wel is.
Dat je hier geen voetbalkenners kan zien kan natuurlijk ook aan jezelf liggen, "niemand heeft er verstand van, alleen ik ben slim" yeah right.
Zo dat zou waanzinnig zijnquote:Op maandag 25 april 2005 11:30 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Wedstrijd in London tegen Charlton Athletic
Begrijpelijk.quote:Op maandag 25 april 2005 16:17 schreef methodmich het volgende:
Brugge heeft een eerste bod van 3 miljoen euro op Simons weggelachen.
Als individu kan je niet meer dan scoren, het beslissen doe je met het hele team, dus bijvoorbeeld niet elke wedstrijd in de laatste 5 minuten verliezen.quote:
Wat een onzin weet jij weer te verkondigen. Elke fatsoenlijke trainer zal nooit en te nimmer willen dat zijn diepe spits ook als verdediger speelt. Dat is toch van de zotte, dat zie je nergens.quote:Op maandag 25 april 2005 17:07 schreef snabbi het volgende:
[..]
Als individu kan je niet meer dan scoren, het beslissen doe je met het hele team, dus bijvoorbeeld niet elke wedstrijd in de laatste 5 minuten verliezen.
Aanvaller zijn is wel leuk, maar wanneer de verdediging niets kan, dan is het ook zijn plicht om mee te verdedigen. Enfin laat de hele wereld maar ook dom zijn![]()
Yvette, enig zelfdenkend vermogen heb je niet of wel?quote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin weet jij weer te verkondigen. Elke fatsoenlijke trainer zal nooit en te nimmer willen dat zijn diepe spits ook als verdediger speelt. Dat is toch van de zotte, dat zie je nergens.
Niet heel de wereld is dom, maar het lijkt me voor iedereen wel duidelijk dat jij nogal dom bent.
Zou het niet de opdracht van de trainer zijn dat ie meeverdedigt? Kan me niet voorstellen dat ie dat uit zichzelf doet en blijft doen en dat Gullit er niks van zegt als dat niet de bedoeling isquote:Op maandag 25 april 2005 12:21 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Als individu kan je juist wel een wedstrijd winnen en beslissen. Dat zijn juist de grote spelers die dat wel doen. En hij staat ook voorin om dat te doen en niet om zijn longen uit zijn lijf te lopen om in de verdediging te helpen.
Die jongen staat elke keer verkeerd waardoor de balans weg is, iedereen maar door elkaar loopt en waardoor ze voorin geen juist afspeelpunt hebben. Als een woeste stier rent hij over het veld, maar nooit functioneel. En als hij dan een keer in scoringspositie komt dan verprutst hij het omdat hij kostbare krachten heeft verloren en omdat hij een gebrekkige techniek heeft.
Je hebt mijn feiten juist helemaal niet kunnen weerleggen. De joden is idd de enige grote wedstrijd waarin hij wel een keertje scoorde, maar dat is dan ook de enige. En die wedstrijden werden niet eens gewonnen zodat we er nog niks aan hadden.
Dat jullie er niks van snappen was mij al langer duidelijk. Daarom ben ik ook blij dat een dag na mijn post Johan derksen dezelfde dingen zei. En gisteren zei Wim kieft dit ook op canal plus.
Ik kan je vertellen dat de trainer er ook niet blij mee is. Dit seizoen werd kuijt in het begin zelfs geprezen dat hij niet meer door heel het veld liep. En die lof kwam van de trainer zelfs!quote:Op maandag 25 april 2005 17:24 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Zou het niet de opdracht van de trainer zijn dat ie meeverdedigt? Kan me niet voorstellen dat ie dat uit zichzelf doet en blijft doen en dat Gullit er niks van zegt als dat niet de bedoeling is
Brugge twijfelt nu zelfs of ze wel willen verkopen, bang als ze zijn voor de reactie van de fans.quote:
Nee, maar dat als een-kip-zonder-kop aankoopbeleid van de het laatste jaar werpt ook niet echt zijn vruchten af!quote:Op maandag 25 april 2005 19:02 schreef Moreno het volgende:
Heb jij er met deze selectie vertrouwen in volgend jaar dan?
Saïdi?quote:Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens zal Simons dan weer de plaats innemen van één van Ruuds aankopen Gibbs, Saïdi of Bahia en anders van Ghaly, Ono of Hofs.
Zegt iemand van niet dan?quote:Op maandag 25 april 2005 20:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goor doet het vrij redelijk bij Feyenoord
vi.nlquote:'Feyenoord polste Edgar Davids tevergeefs'
25/4/2005 20:49
EXCLUSIEF - De zoektocht naar een routinier met leidinggevende kwaliteiten verloopt voor Feyenoord moeizaam. Onder andere Edgar Davids wees een overgang naar Rotterdam van de hand.
Ruud Gullit wil voor komend seizoen een leider aan zijn selectie toevoegen. De Feyenoord-trainer polste Edgar Davids, Giovanni van Bronckhorst en George Boateng. Zonder succes, het drietal zag de Rotterdamse club niet zitten.
En na de afzeggingen van de drie Nederlanders richt Feyenoord zich op Timmy Simons. De Belgische middenvelder lijkt ook te hoog gegrepen voor de Rotterdamse club. Niet alleen is de afkoopsom die Club Brugge verlangt (te) hoog, maar ook de salariseisen van de Belgische international zijn aan de hoge kant.
Naast Simons heeft Feyenoord Christian Poulsen (25) op de korrel. De Deense middenvelder staat nog tot medio 2006 onder contract bij Schalke 04.
Grotere clubs? De clubs die jij noemt zijn geen grotere clubs hoor.quote:Op maandag 25 april 2005 21:42 schreef cultheld het volgende:
Simons kan naar grotere clubs; Hij heeft er echt geen zin in om UEFA-Cup voetbal te gaan spelen. Fiorentina en PSV volgen hem ook.
Wat ik ervan begrepen heb (correct me if I'm wrong) waren ze op zoek naar een leiderstype op het middenveld. Als dit het geval is zal dat niet ten koste gaan van de verdedigers Gibbs, Saidi of Bahiaquote:Op maandag 25 april 2005 19:18 schreef methodmich het volgende:
Overigens zal Simons dan weer de plaats innemen van één van Ruuds aankopen Gibbs, Saïdi of Bahia en anders van Ghaly, Ono of Hofs.
Hij had wel ff iets enthousiaster mogen zijnquote:25-04-2005: Boateng: 'Feyenoord niet aan de orde'
[Bron: Voetbalprimeur.nl]
Afgelopen week publiceerde het Algemeen Dagblad het verhaal dat Feyenoord interesse heeft en belde met George Boateng. In het zelfde artikel werd ook gesuggereerd dat Boateng liever nog in Engeland blijft. Dat laatste klopt ook, George Boateng geeft zelf een verklaring op zijn eigen website.
Ondanks het feit dat Boateng nog steeds gek is op de Rotterdamse club, overweegt hij niet terug te keren. Hij prefereert het sportieve en financiële niveau bij Middlesbrough.
"Ik weet niet waar het verhaal over een terugkeer vandaan komt, maar ik denk dat iemand bij de Nederlandse pers de supporters iets te enthousiast heeft gemaakt".
"Ik speel nu acht jaar hier en heb het hier enorm naar mijn zin. Ik heb veel tijd geïnvesteerd om hier te komen en ik ben momenteel op het hoogtepunt van m´n carriere. Ik houd van de Premiership en heb nog geen behoefte terug te keren naar Nederland", verklaarde de middenvelder.
Wel waar.quote:Op maandag 25 april 2005 22:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Grotere clubs? De clubs die jij noemt zijn geen grotere clubs hoor.
In ieder geval oneindig veel groter dan Feyenoord.quote:Op maandag 25 april 2005 22:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Grotere clubs? De clubs die jij noemt zijn geen grotere clubs hoor.
Is toch altijd hetzelfde bij Feijenoord. Blij gemaakt worden met een dooie mus.quote:Op dinsdag 26 april 2005 01:05 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Hij had wel ff iets enthousiaster mogen zijnHad m sowieso volgend jaar nog niet verwacht, maar vraag me nu af of ie ooitt nog terugkomt.
Had ook niet anders verwacht.quote:Feyenoord lijft André Bahia definitief in
vi.nl
26/4/2005 8 :47
André Bahia blijft bij Feyenoord. De Rotterdamse club licht de optie in het contract met de Braziliaanse verdediger, die tijdens de winterstop overkwam van Flamengo.
Feyenoord huurde de 21-jarige jeugdinternational sinds januari. In het huurcontract was een optie opgenomen, die het de Rotterdammers mogelijk maakte hem definitief in te lijven. Dat laatste gebeurde, Bahia staat zodoende tot medio 2007 onder contract bij Feyenoord.
Coach Ruud Gullit is zeer tevreden over Bahia. De linksbenige centrumverdediger moest aanvankelijk vooral zijn wedstrijden meepikken bij de beloften, maar mag de laatste weken ook opdraven in het grote Feyenoord. Zo startte hij zondag tegen FC Groningen voor de tweede keer in de basis.
In totaal kwam hij drie wedstrijden in actie en scoorde hij twee keer.
Uhm heel ff tussendoor, maar Kuyt speelt de laatste tijd juist als schaduwspits. En zoals iedereen hier ook verkondigt, wanneer het werkelijk een doorn in het oog van Gullit zou zijn, dan zou hij hem er wel op aanspreken. Het is juist zwak van de overige spelers geen druk te zetten door constant te storen om juist de verdediging te assisteren.quote:Op maandag 25 april 2005 17:18 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Wat een onzin weet jij weer te verkondigen. Elke fatsoenlijke trainer zal nooit en te nimmer willen dat zijn diepe spits ook als verdediger speelt. Dat is toch van de zotte, dat zie je nergens.
Niet heel de wereld is dom, maar het lijkt me voor iedereen wel duidelijk dat jij nogal dom bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |