abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26402214

In de laatste 2 weken heeft Feyenoord alles verspeeld wat het nog in handen had.

Welke koppen gaan er rollen???
pi_26402252
oh ja als het mag natuurlijk
  donderdag 21 april 2005 @ 13:37:03 #3
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402302
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
pi_26402316
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
pi_26402334
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
Yakubu is wel goed alleen is hij denk ik wat prijzig voor Feyenoord.
pi_26402356
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
pi_26402368
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Chadi het volgende:
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
Waarom denk je dat ik dat t opic opende
  donderdag 21 april 2005 @ 13:40:06 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26402374
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
Alsof Man City het walhalla is
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_26402375
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
pi_26402438
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Alsof Man City het walhalla is
Man City speelt in de Premier League en dat is inderdaad het Walhalla voor profvoetballers
pi_26402479
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Chadi het volgende:
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
Dat is ook een beetje het probleem met de verdediging; de eerste vier zijn niet eens slecht, maar wat daarachter zit komt erg veel te kort.
  donderdag 21 april 2005 @ 13:47:27 #12
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_26402564
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  donderdag 21 april 2005 @ 13:50:23 #13
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402642
Ik verbaas me er ook over dat Bosvelt het soms 90 minuten uithoudt, maar als hij bij Feyenoord dé leider wordt, zal hij toch méér moeten doen dan meehobbelen.
Als je tenminste de slag op het middenveld wilt winnen, tegen bv Cocu - nog aan te trekken goeie middenvelder of De Jong - Sneijder..
pi_26402644
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
Daar waren we al achter ja

Misschien wil Davids wel komen, of Cocu of Van Bommel
  donderdag 21 april 2005 @ 13:51:20 #15
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_26402665
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_26402694
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef PJORourke het volgende:
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
In het asiel hoop ik toch zeker. Die keffende Jack Russel.
The gum you like, is coming back in style.
pi_26402706
  donderdag 21 april 2005 @ 13:56:50 #18
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26402802
hahaha....goeie middenvelders als Cocu, Van Bommel en Davids denken wel 10 x na voordat ze naar Feyenoord gaan

Mtiliga moet gewoon lekker gaan ballen bij FC Groningen ofzo, en dan af en toe een 6-je halen in de v.i.
pi_26402842
Mtilliga is helemaal geen verdediger. Hij komt fysiek duidelijk te kort en is veel te onrustig als verdediger. Daarnaast wekt ie bij mij altijd de indruk, dat ie vooral niét aangespeeld wil worden.
pi_26402856
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
pi_26402995
[joodmode]Ach, wat maakt het ook uit. Die Amstel Cup is helemaal geen prijs [/joodmode]
pi_26403025
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.

Hebben we toch meer gemeen dan je in eerste instantie zou denken he
pi_26403145
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691969/1/50#26403025]donderdag 21 april 2005 14:05
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.
Op internet

Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen
pi_26403223
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:

Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_26403259
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
De helft was al naar huis
  donderdag 21 april 2005 @ 14:20:18 #26
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26403385

Lex en ik vinden het héél erg dat Fey er uit is geknikkert PSV heeft jullie goed de

kleiner gemaakt
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  donderdag 21 april 2005 @ 14:29:23 #27
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26403594
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
De joden zijn veel talrijker hier en posten dus weer wat meer...

Tijd voor een herhaling van WOII zou ik zeggen.
A.M.A.B
pi_26403779
Ik hoop voor jullie dat die Bambi de Ceulaer wat is. Want wat ik ervan zie- en lees is het dat een pretty boy is die wat met de wijven leurt en voor de spiegel hangt.
pi_26403858
Hmms rare stelling cart_man. Volgens mij lag rotterdam sneller plat dan dat de joden afgevoerd werden

Ik denk dat van beide clubs niet veel mer over blijft als een herhaling plaats vindt
  donderdag 21 april 2005 @ 14:43:16 #30
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26403959
Is ook wel een keer leuk voor Feyenoord, om een mooie jongen voor op de elftalfoto te hebben...
pi_26403976
gut niveau is weer
pi_26404083
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef johannes1986 het volgende:
Is ook wel een keer leuk voor Feyenoord, om een mooie jongen voor op de elftalfoto te hebben...
tis geen playboy poster waar je behoefte bij uitvoert...
  donderdag 21 april 2005 @ 14:49:41 #33
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26404156
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef Chadi het volgende:
gut niveau is weer
Post dan ook niet.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 13:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mtilliga is helemaal geen verdediger. Hij komt fysiek duidelijk te kort en is veel te onrustig als verdediger. Daarnaast wekt ie bij mij altijd de indruk, dat ie vooral niét aangespeeld wil worden.
Klopt hij is middenvelder, een waardeloze. Benieuwd met welk zooitje spelers Feijenoord volgend jaar voor de dag komt. Feit is nu wel dat er veels te veel spelers zijn, die wegkunnen. Zowiezo denk ik dat het overgrote deel van de verhuurde spelers kan vertrekken. Snoyl wordt teruggehaald en zou graag willen zien dat Loovens ook weer richting de Kuip kwam.
A.M.A.B
  donderdag 21 april 2005 @ 14:52:14 #34
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26404250
Jaaaa wie is daar??
Ik ben het voorzitter

Mag ik aub blijven??
(Hans teeuwen)
pi_26404329
Artz - Is afwachten
Babos - Is afwachten
Bahia - Is afwachten
Bandalovski - Is afwachten
Bosschaart - Redelijk
Bruno Basto - Niet goed genoeg
Castelen - Redelijk
De Graaf - Is afwachten
Gerson Magrão - Is afwachten
Ghaly - Goed genoeg.
Gibbs - Redelijk
Goor - Goed genoeg
Gyan - Niet goed genoeg
Hofs - Redelijk
Kalou - Goed genoeg
Kuijt - Goed genoeg
Lazovic - Is afwachten
Leonardo - Is afwachten
Lodewijks - Goed genoeg
Loovens - Is afwachten
Lurling - Gaat weg
Malkowski - Gaat weg
Mtiliga - Niet goed genoeg
Ono - Redelijk
Östlund - Redelijk
Paauwe - Gaat (waarschijnlijk) weg
Pardo - Is afwachten
Saidi - Goed genoeg
Song - Gaat weg
Van den Berg - Gaat weg
Van den Boogaart - Is afwachten
Van Haaren - Gaat weg
Zuiverloon - Is afwachten

Niet veel zekerheidjes in die selectie van ons

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2005 14:55:52 ]
pi_26404666
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  donderdag 21 april 2005 @ 15:10:09 #37
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26404744
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:

Niet veel zekerheidjes in die selectie van ons
wat is dat nou voor waardeloze lijst. Net of nu ineens 2/3 van de selectie gaat verdwijnen

zolang opa Jorien nog aan het roer is zal dat niet het geval zijn.
pi_26404830
Ik heb het niet over verdwijnen, maar over kwaliteit. Met 'is afwachten' bedoel ik dus dat het afwachten is of ze goed genoeg zijn of niet
pi_26405119
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Op internet

Er zaten nog minder mensen dan bij de gemiddelde competitiewedstrijd.. En dat was nog wel de laatste kans op een prijs in de halve finale tegen de koploper...
pi_26405172
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lelijker zal die stad er toch niet op worden
pi_26405625
Ik vraag me af of Gullit nog een seizoen voor trainer mag spelen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 21 april 2005 @ 15:42:59 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26405689
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef devv05 het volgende:

[..]

Lelijker zal die stad er toch niet op worden
Meningen verschillen.
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...
6 mil joden of een stad...

Mwoah, keuze is snel gemaakt.

Komt ie dan hè:

Aerts - Goede keeper, gaat volgen seizoen. met Babos vechten om basisplaats.
Artz - Talentje, weet er weinig over eerlijk gezegd.
Babos - Grabbelaar, 8 doelpunten tegen in 3 wedstrijden. Zit er wel in, maar komt er niet uit. Strijd met Aerts om basisplaats volgend seizoen.
Bahia - Doet het bovenverwachting goed bij de jeugd, krijgt ook al kans om zich te bewijzen in het eerste.
Bandalovski - Doet het goed bij de jeugd, speler voor de toekomst
Bosschaart - Twijfelgeval. Strijd wel, maar laat teveel steekjes vallen. Hoort ook niet op linksback te staan...Ook voor middenveld niet goed genoeg. Te traag.
Bruno Basto - Kan het volgens mij best wel. Schijnt wat problemen met Gullit te hebben.
Castelen - Pffff, was al sceptisch over zijn komst, heb het nu wel gehad met dat gepingel. Heb ik nog liever Blinker en Taument.
De Graaf - Juiste wedstrijdmentaliteit, gaat er wel komen. Moet Feijenoord hem niet gaan verhuren.
Gerson Magrão - Is niks.
Ghaly - Moet die nonchalante houding van hem kwijt zien te raken. Verder valt er weinig te klagen. Vind het een goede speler.
Gibbs - Degelijk, zit nog verbetering in.
Goor - Goede speler, gaat er altijd voor. 'Leider' van het elftal, wat minder.
Gyan - Goed genoeg voor HCE. Blijft mijn held.
Hofs - Groeibriljantje (denk ik). Kuitenbijtertje. Samen met de Graaf op het middenveld. Lijkt me wel wat.
Kalou - Hoe lang is hij nog te behouden. Goede speler, maar gaat af en toe teveel voor zijn eigen succes.
Kuijt - Goed genoeg. Vertrekt aan het eind van dit seizoen.
Lazovic - Prutser!
Leonardo - Druk op hem is groot, benieuwd wat er van terecht komt.
Lodewijks - Op die leeftijd nog steeds top zijn. Zie hem nu ook liever dan Babos.
Loovens - Staat stil in zijn ontwikkeling, vrees dat het einde voor hem in zicht is bij Feijenoord. Zie ik graag anders.
Lurling - Heeft mentaal nooit de druk aangekund. Niet geliefd, ophoeren.
Malkowski - Geldverspilling.
Mtiliga - Nooit begrepen waarom hij bij Feijenoord werd gehaald. Vecht wel, maar is niks.
Ono - Scheer je kop kaal malloot...
Östlund - Verdedigend goed, opbouwend niet. Opbouwend doet me weinig, maar dat schijnt een verdediger te moeten kunnen tegenwoordig.
Paauwe - Goeie speler geweest, nu is het voorbij. Paauwe bedankt.
Pardo - Speler die wat vaker de kans moet krijgen. Weet zeker dat het een goeie is.
Saidi - Goede aankoop van Wattuh. Zit regelmatig te genieten als ik hem zie spelen.
Song - Is al weg. 1 wedstrijd goed gespeeld.
Van den Berg - Aardige speler, maar niet goed genoeg.
Van den Boogaart - Weinig van bekend bij mij.
Van Haaren - Jammer dat het zo gelopen is. Goede speler, pech gehad.
Zuiverloon - Vond hem de keren dat hij speelde goed zijn best doen. Even volgend jaar afwachten, vrees dat ze hem verhuren.
A.M.A.B
  donderdag 21 april 2005 @ 15:45:41 #43
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26405759
Het lijkt zo net of je voor het voetbal komt cm
pi_26405786
quote:
Ono - Scheer je kop kaal malloot...
quote:
Malkowski - Geldverspilling.
Die vertrekt ook aan het eind van het seizoen geloof ik.
  donderdag 21 april 2005 @ 15:53:59 #45
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26405999
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef PLAE@ het volgende:

Het lijkt zo net of je voor het voetbal komt cm
Maf hè
A.M.A.B
pi_26407276
quote:
Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Cart_man het volgende:
Gyan goed genoeg voor de HCE........
Dit is nog minder serieus te nemen dan die stoere relpraatjes
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_26407339
Ga terug naar je eigen topic
  donderdag 21 april 2005 @ 16:55:39 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26407513
quote:
Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Gyan goed genoeg voor de HCE........
Dit is nog minder serieus te nemen dan die stoere relpraatjes
Ach, bij ons heb je ook malloten die vinden dat Boukhari, De Ridder en O'Brien wereldspelers zijn die altijd moeten spelen
pi_26407675
20/4/2005 - Smolarek haalt uit naar Gullit
(Gepost door K)

Borussia Dortmund maakte op haar eigen website bekend dat de Pool Smolarek 750.000 euro heeft gekost. De Pool zelf haalde na zijn transfer uit naar Ruud Gullit in het Duitse blad Der Kicker. "Gullit was niet eerlijk tegen me." Volgens Smolarek had Gullit hem een basisplaats beloofd aan het begin van het seizoen. dat gebeurde niet en daarna zou Gullit geen woord meer hem hebben gesproken. Smolarek prees daarentegen de eerlijkheid van van Marwijk voor wie hij door het vuur wil gaan.

Gullit Smolarek weggepest...
pi_26408324
Mtiliga is als linksbuiten gehaald en speelde daar bij Excelsior ook jaren, werd toen middenvelder en incidenteel back. Was een noodverband vorig seizoen, maar bleef toch erg veel spelen... Die jongen is bruikbaar voor RKC ofzo.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 21 april 2005 @ 17:37:47 #51
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26408468
quote:
Helemaal niets!

Gullit: 'Vanaf nu kijk ik alleen naar het volgend seizoen'

Door Marcel van der Kraan

Vijf ronden voor het einde van het seizoen 2004-2005 kan Feyenoord zich gaan richten op een nieuw voetbaljaar. De uitschakeling in de halve finale van de KNVB-beker door PSV via strafschoppen betekende gisteravond laat de mokerslag, waarmee het elftal van Ruud Gullit zwaar knock-out ging.

Gullit stapt teleurgesteld weg na de verliespartij tegen PSV. (Foto Michel Bierhuizen/Cor Vos)

Rotterdam - Uithuilen, opnieuw beginnen, maar vooral in de spiegel kijken. Feyenoord ging gisteravond niet zomaar onderuit. Het was de optelsom van een seizoen vol twijfelachtige aankopen, stapels persoonlijke fouten en een te hoog verwachtingspatroon.

Dat de Rotterdammers in de slotfase van de reguliere speeltijd net als afgelopen zondag tegen Ajax dicht bij een stunt waren, maakte het voor Ruud Gullit als trainer en het enthousiaste legioen extra zuur. Met een beetje geluk hoopte Feyenoord door te stoten naar de finale van de KNVB-beker, die precies tien jaar geleden voor het laatst werd gewonnen.

Maar het was de thuisploeg niet gegund. De gelijkmaker van de Amerikaan DaMarcus Beasley, één minuut voor het laatste fluitsignaal, vormde de inleiding voor een verlenging en een strafschoppenserie die eenvoudig te veel was voor het met zich zelf worstelende Feyenoord.

Bart Goor en Edwin de Graaf misten vanaf elf meter, bij PSV faalde alleen de Peruaan Farfan, waardoor het tranendal in de Kuip compleet was.

De laatste kans op een hoofdprijs glipte door de vingers van de naar triomfen hunkerende Dirk Kuijt, die rond middernacht hevig gefrustreerd en met de pest in zijn lijf wegreed uit Rotterdam-Zuid.

Kuijt is samen met Salomon Kalou een van de weinige topspelers, wiens naam Ruud Gullit nu al heeft ingevuld op de schets voor het elftal van na de zomer. Voor de verdere invulling zal Gullit de komende weken druk overleg voeren met technisch directeur Mark Wotte. Feyenoord heeft - de komst van zo'n vijftien spelers sinds vorig jaar ten spijt - opnieuw versterking nodig.

Kuijt heeft de naam van Paul Bosvelt al laten vallen, Gullit weet zelf ook nog een paar ervaren spelers die hij in de Kuip wil hebben. Dat moet ook wel, want met alleen Ali Boussabon en Serginho Greene komt Feyenoord er niet.
Hoppakee, koop er nog een zooi...
A.M.A.B
pi_26408486
Zo, weer een beetje bijgekomen van die kutwedstrijd gister.

Komen ze met 1-0 voor, gaan ze doen wat ze het hele seizoen al waardeloos doen: verdedigend proberen te spelen. Geen druk zetten op het middenveld, nee, laat die PSVers maar lopen jongens, laat ze maar moe worden.
En dan De Graaf, die heus niet geweldig in de wedstrijd zat, een penalty laten nemen........ moedeloos wordt je er toch van.
Je kunt klagen over gebrek aan geluk, maar dat ging hier ook niet op. Gebrek aan "forechecking" zoals een paar jaar geleden het toverwoord was, dat is hier meer aan de hand, positiespel is om van te huilen, geen wonder dat alles weggegeven is binnen een weekje tijd.
pi_26408595
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen..
"..and in my brain it's going wrong.."
pi_26409441
Idd, Hofs en Kuijt moesten al het balverlies van de voorhoede en het middenveld maar ff corrigeren. Geweldige voetballer die Ono, als ie niet geblesseerd is of in het vliegtuig zit, maar ik heb m nog nooit een bal zien veroveren. En afgelopen zondag een middenveld met Ono, Pardo en Goor is al helemaal hilarisch in een wedstrijd tegen de joden.
  donderdag 21 april 2005 @ 18:50:38 #55
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410033
Misschien moet feyenoord dit boek maar eens lezen.

(Hans teeuwen)
pi_26410115
Misschien moet breda stil zijn, anders zoeken we lekker een nieuw satellietclubje
  donderdag 21 april 2005 @ 19:15:52 #57
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410685
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet breda stil zijn, anders zoeken we lekker een nieuw satellietclubje
(Hans teeuwen)
pi_26410690
quote:
Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef edje34 het volgende:
Misschien moet feyenoord dit boek maar eens lezen.

[afbeelding]
Hé stakker, wanneer heeft NAC voor het laatst iets gewonnen
  donderdag 21 april 2005 @ 19:22:12 #59
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26410848
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:

[..]

lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
Ik zie me zelf al een topic openen omdat het slecht gaat met Nac.
Pfffffffffffffffff

Ontopic:Feyenoord komt er heus wel weer boven op hoor.
Volgend seizoen nieuwe ronden nieuwe kansen.

(Hans teeuwen)
pi_26410943
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragen
pi_26410960
Ok ze winnen zo nu en dan de Tos
pi_26411003
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef Chadi het volgende:

[..]

Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragen
Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?

Maar leuke plaatjes hoor ed!
pi_26411093
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?

Maar leuke plaatjes hoor ed!
  donderdag 21 april 2005 @ 19:30:54 #64
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26411100
quote:
Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen.. [afbeelding]
Idd Kuijt liep zich de pleuris hij was de enige die echt 120 min knokte.
Ook in verdedigend opzicht staat Kuijt zijn mannetje,een dikke compliment voor Dirkie
(Hans teeuwen)
  donderdag 21 april 2005 @ 19:40:07 #65
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26411350
Hallo, wij winnen wel mooi twee keer de Maspolomas cup, doe dat maar eens na!
A.M.A.B
pi_26411391
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26411847
In 3 jaar tijd he. Ik geef het je te doen.
pi_26411874
En dan vergeet ie de Kappa Cup nog ook, vieze nepper, zo'n hoogtepunt in onze clubhistorie en dat weet je niet eens

donderdag 21 april 2005 @ 20:07:48 #69
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_26412031
Ik ben benieuwd wanneer Feyenoord voor het eerst weer een prijs gaat winnen...

Wordt die Maspalomas-cup elk jaar gespeeld?
pi_26412158
tranen ja
"We can't stop here.. This is Bat Country!"
pi_26414368
Feyenoord zoekt een middenvelder toch ?
Eentje met veel ervaring.
Het liefst eentje met een Feyenoord verleden?
Makkelijk toch !

Gio!
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  donderdag 21 april 2005 @ 21:35:31 #72
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_26414659
Hup Feyenoord !!

Volgend seizoen weer beter
Feyenoord!!! * Barça
pi_26414758
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord zoekt een middenvelder toch ?
Eentje met veel ervaring.
Het liefst eentje met een Feyenoord verleden?
Makkelijk toch !

Gio!
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
pi_26415003
Gio is m'n held! Als die terug zou kunnen komen
Samen met Bosvelt...

Jaja we dromen nog ff lekker verder
  donderdag 21 april 2005 @ 21:56:55 #75
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_26415241
En Boateng!
The Most Incredible, Baby
pi_26415527
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef edje34 het volgende:

[..]

lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
Ik loop te klagen omdat het me pijn doet dat het wederom kut gaat, omdat het (aankoop)beleid al jaren kut is.
pi_26415582
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.

Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
pi_26415675
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Boateng zou inderdaad een goeie zijn!
pi_26415791
quote:
Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. De hunkering naar een voetballer als Bosvelt is zo groot geworden, terwijl bij hem ook de jaartjes zijn gaan tellen.
Z'n oude niveau zal al hij waarschijnlijk niet meer halen. Jammergenoeg..
pi_26416084
Hij kan wrsch de ploeg wel een jaartje op sleeptouw nemen, maar het zou zonde zijn als de herinnering wordt verneukt. Zoals bv Mols bij Utrecht. Bovendien is ie ook niet al te blij met Jorien.
pi_26417237
quote:
Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Wat boeit dat nou als hij terug komt en ons kampioen maakt?

Boateng is ook een goeie optie idd
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_26417807
quote:
Op donderdag 21 april 2005 14:15 schreef Sloggi het volgende:

[..]

De helft was al naar huis
bullshit, die lege plaatsen in het stadion waren voorafgaand aan de wedstrijd ook al leeg. Ik heb tot kwart over 12 gedaan om weg te komen bij het stadion en dat was echt niet omdat ik langer bleef hangen dan noodzakelijk.
pi_26417943
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
pi_26418011
tvp
pi_26418120
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
  donderdag 21 april 2005 @ 23:26:54 #86
29907 Op-zicH
Ach ja, opzich
pi_26418207
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef snabbi het volgende:
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
Saidi is een goede verdediger. Hij maakt alleen iets te vaak een riskante sliding, terwijl hij dan beter kan blijven staan.
The trouble with ignorance is that it picks up confidence as it goes along.
  donderdag 21 april 2005 @ 23:28:35 #87
32974 Xante
Levend en wel
pi_26418260
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef snabbi het volgende:
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
Terugvindpost, zodat hij bij My Active Topics komt te staan.

Tevens TVP'tje voor mezelf

En Cart_man, gaat het nog wel goed met je ? Je bent zo inhoudelijk bezig .
'Cause you could've been number one, if you only found the time
And you could've ruled the whole world, if you had the chance
pi_26418326
ahh mja dat verklaart veel, ik zat ook al regelmatig te twijfelen om ergens "blaat" te posten ofzo
  vrijdag 22 april 2005 @ 00:19:46 #89
11102 knep
Mountainfreak
pi_26419888
quote:
Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
pi_26420573
quote:
Op donderdag 21 april 2005 23:21 schreef Moreno het volgende:
tvp
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:07:12 #91
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26425409
quote:
Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit

Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Door Maarten Wijffels

Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken.

De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.

Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.

Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.

De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.

Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.

Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.

Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.

In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.

De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
A.M.A.B
pi_26425437
Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit
[ Algemeen Dagblad | Maarten Wijfels ]

Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken. De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.

Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.

Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.

De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.

Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.

Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.

Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.

In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.

De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
pi_26425473
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
Je was me een fractie voor

Opkankeren, we hoeven de De Cler niet!
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:10:22 #94
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26425486
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Luni het volgende:

[..]

Je was me een fractie voor

Opkankeren, we de De Cler niet!
De Cler komt ook niet, te duur.
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:00:42 #95
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:14 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26426616
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:24 #97
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26426626
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.
Ken hij weer met zijn Glock gaan zwaaien in het Rotterdamse nachtleven.
A.M.A.B
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:30 #98
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_26426629
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Is zeker een versterking ook weer een stuk ervaring erbij.
Kan ook meer rust in het elftal brengen.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:02:54 #99
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_26426636
Tyf jij maar eens op met die kutplaatjes en betweterige opmerkingen. Is nie grappig noch interessant.
  vrijdag 22 april 2005 @ 11:04:23 #100
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_26426675
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.
A.M.A.B
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')