Yakubu is wel goed alleen is hij denk ik wat prijzig voor Feyenoord.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen![]()
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..waarom haalt Feyenoord niet gewoon lekker Yakubu, of proberen ze het met die Ghali..die was toch zo goed?
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uitquote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef johannes1986 het volgende:
Mijn kop...van het lachen, als ze Bosvelt wérkelijk terughalen![]()
Als híj het dan moet doen op Feyenoord's middenveld, wens ik ze veel succes...die vent is veel te oud, heeft geen conditie meer als vroeger om 90 minuten lang te buffelen, een goeie techniek heeftie nooit gehad..
Waarom denk je dat ik dat t opic opendequote:Op donderdag 21 april 2005 13:37 schreef Chadi het volgende:
Vertrek van Gullit is dat wel financieel haalbaar voor Feyenoord?
Alsof Man City het walhalla isquote:Op donderdag 21 april 2005 13:39 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Oh ja, Bosvelt staat voor niks elke wedstrijd bij Man City en speelt ze vaak ook nog eens uit![]()
Wat betreft techniek heb je gelijk, maar daar zijn andere spelers voor.
Man City speelt in de Premier League en dat is inderdaad het Walhalla voor profvoetballersquote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Alsof Man City het walhalla is
Dat is ook een beetje het probleem met de verdediging; de eerste vier zijn niet eens slecht, maar wat daarachter zit komt erg veel te kort.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:40 schreef Chadi het volgende:
Bosvelt is werken werken werken. Maar ja je moet ook wat achter d ehand hebben voor na Bosvelt en daar schort het Feyenoord structureel aan.
Daar waren we al achter jaquote:Op donderdag 21 april 2005 13:47 schreef Lionheaad het volgende:
Feyenoord mist een leider op het middenveld.
In het asiel hoop ik toch zeker. Die keffende Jack Russel.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:51 schreef PJORourke het volgende:
Waar is wereldverdediger Mtiliga eik gebleven?
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
Op internetquote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/691969/1/50#26403025]donderdag 21 april 2005 14:05
Je weet toch hoe het gaat met fnoorders, zodra het slecht gaat zijn ze nergens meer te bekennen.
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.quote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:
Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen![]()
De helft was al naar huisquote:Op donderdag 21 april 2005 14:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Poehee, kolkende menigte inderdaad in de verlenging.
De joden zijn veel talrijker hier en posten dus weer wat meer...quote:Op donderdag 21 april 2005 13:59 schreef rotskibo het volgende:
Die joden hebben het er volgensmij drukker mee dan wij, of lijkt dat nou maar zo ?
tis geen playboy poster waar je behoefte bij uitvoert...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:43 schreef johannes1986 het volgende:
Is ook wel een keer leuk voor Feyenoord, om een mooie jongen voor op de elftalfoto te hebben...
Post dan ook niet.quote:
Klopt hij is middenvelder, een waardeloze. Benieuwd met welk zooitje spelers Feijenoord volgend jaar voor de dag komt. Feit is nu wel dat er veels te veel spelers zijn, die wegkunnen. Zowiezo denk ik dat het overgrote deel van de verhuurde spelers kan vertrekken. Snoyl wordt teruggehaald en zou graag willen zien dat Loovens ook weer richting de Kuip kwam.quote:Op donderdag 21 april 2005 13:58 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Mtilliga is helemaal geen verdediger. Hij komt fysiek duidelijk te kort en is veel te onrustig als verdediger. Daarnaast wekt ie bij mij altijd de indruk, dat ie vooral niét aangespeeld wil worden.
Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De joden zijn veel talrijker hier en posten dus weer wat meer...
Tijd voor een herhaling van WOII zou ik zeggen.![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 14:54 schreef Sloggi het volgende:
Niet veel zekerheidjes in die selectie van ons
Er zaten nog minder mensen dan bij de gemiddelde competitiewedstrijd.. En dat was nog wel de laatste kans op een prijs in de halve finale tegen de koploper...quote:Op donderdag 21 april 2005 14:09 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Op internet![]()
Gister stond iedereen als 1 man achter Feyenoord terwijl het kut loopt, dus nergens te bekennen![]()
Lelijker zal die stad er toch niet op wordenquote:Op donderdag 21 april 2005 14:29 schreef Cart_man het volgende:
[..]
De joden zijn veel talrijker hier en posten dus weer wat meer...
Tijd voor een herhaling van WOII zou ik zeggen.![]()
Meningen verschillen.quote:Op donderdag 21 april 2005 15:23 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lelijker zal die stad er toch niet op worden
6 mil joden of een stad...quote:Op donderdag 21 april 2005 15:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Rdam mag best nog wel een keer gebombardeerd worden jah...
quote:Ono - Scheer je kop kaal malloot...
Die vertrekt ook aan het eind van het seizoen geloof ik.quote:Malkowski - Geldverspilling.
Maf hèquote:Op donderdag 21 april 2005 15:45 schreef PLAE@ het volgende:
Het lijkt zo net of je voor het voetbal komt cm![]()
Gyan goed genoeg voor de HCE........quote:Op donderdag 21 april 2005 15:42 schreef Cart_man het volgende:
Ach, bij ons heb je ook malloten die vinden dat Boukhari, De Ridder en O'Brien wereldspelers zijn die altijd moeten spelenquote:Op donderdag 21 april 2005 16:47 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Gyan goed genoeg voor de HCE........
Dit is nog minder serieus te nemen dan die stoere relpraatjes![]()
Hoppakee, koop er nog een zooi...quote:Helemaal niets!
Gullit: 'Vanaf nu kijk ik alleen naar het volgend seizoen'
Door Marcel van der Kraan
Vijf ronden voor het einde van het seizoen 2004-2005 kan Feyenoord zich gaan richten op een nieuw voetbaljaar. De uitschakeling in de halve finale van de KNVB-beker door PSV via strafschoppen betekende gisteravond laat de mokerslag, waarmee het elftal van Ruud Gullit zwaar knock-out ging.
Gullit stapt teleurgesteld weg na de verliespartij tegen PSV. (Foto Michel Bierhuizen/Cor Vos)
Rotterdam - Uithuilen, opnieuw beginnen, maar vooral in de spiegel kijken. Feyenoord ging gisteravond niet zomaar onderuit. Het was de optelsom van een seizoen vol twijfelachtige aankopen, stapels persoonlijke fouten en een te hoog verwachtingspatroon.
Dat de Rotterdammers in de slotfase van de reguliere speeltijd net als afgelopen zondag tegen Ajax dicht bij een stunt waren, maakte het voor Ruud Gullit als trainer en het enthousiaste legioen extra zuur. Met een beetje geluk hoopte Feyenoord door te stoten naar de finale van de KNVB-beker, die precies tien jaar geleden voor het laatst werd gewonnen.
Maar het was de thuisploeg niet gegund. De gelijkmaker van de Amerikaan DaMarcus Beasley, één minuut voor het laatste fluitsignaal, vormde de inleiding voor een verlenging en een strafschoppenserie die eenvoudig te veel was voor het met zich zelf worstelende Feyenoord.
Bart Goor en Edwin de Graaf misten vanaf elf meter, bij PSV faalde alleen de Peruaan Farfan, waardoor het tranendal in de Kuip compleet was.
De laatste kans op een hoofdprijs glipte door de vingers van de naar triomfen hunkerende Dirk Kuijt, die rond middernacht hevig gefrustreerd en met de pest in zijn lijf wegreed uit Rotterdam-Zuid.
Kuijt is samen met Salomon Kalou een van de weinige topspelers, wiens naam Ruud Gullit nu al heeft ingevuld op de schets voor het elftal van na de zomer. Voor de verdere invulling zal Gullit de komende weken druk overleg voeren met technisch directeur Mark Wotte. Feyenoord heeft - de komst van zo'n vijftien spelers sinds vorig jaar ten spijt - opnieuw versterking nodig.
Kuijt heeft de naam van Paul Bosvelt al laten vallen, Gullit weet zelf ook nog een paar ervaren spelers die hij in de Kuip wil hebben. Dat moet ook wel, want met alleen Ali Boussabon en Serginho Greene komt Feyenoord er niet.
quote:Op donderdag 21 april 2005 18:53 schreef Erasmusch het volgende:
Misschien moet breda stil zijn, anders zoeken we lekker een nieuw satellietclubje
Hé stakker, wanneer heeft NAC voor het laatst iets gewonnenquote:Op donderdag 21 april 2005 18:50 schreef edje34 het volgende:
Misschien moet feyenoord dit boek maar eens lezen.
[afbeelding]
lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Hé stakker, wanneer heeft NAC voor het laatst iets gewonnen![]()
Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragenquote:Op donderdag 21 april 2005 19:16 schreef Luni het volgende:
[..]
Hé stakker, wanneer heeft NAC voor het laatst iets gewonnen![]()
Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?quote:Op donderdag 21 april 2005 19:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Dat kan je net zo goed aan de Feyenoorders vragen![]()
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:27 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bedoelt de enige Nederlandse EC-winnaar van dit millennium?![]()
Maar leuke plaatjes hoor ed!
Idd Kuijt liep zich de pleuris hij was de enige die echt 120 min knokte.quote:Op donderdag 21 april 2005 17:43 schreef Staanplaats het volgende:
Ik kreeg gisteren gewoon medelijden met Kuijt. Die gozer liep zich zeven slagen in de rondte, helemaal de pleuris. Ging weer standaard voorop in de strijd, om alsnog het seizoen nog een beetje glans te geven...
Hoe frustrerend moet het dan niet zijn als je met types als Ono moet voetballen. Waarom vliegen we er niet gewoon als gekken in, bij psv wilde iedereen toch z'n benen sparen voor de halve finale CL..
Maar volgens Ruud hebben we gewoon een beetje pech gehad dit seizoen.. [afbeelding]
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
Hallo, wij winnen wel mooi twee keer de Maspolomas cup, doe dat maar eens na!
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.quote:Op donderdag 21 april 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Feyenoord zoekt een middenvelder toch ?
Eentje met veel ervaring.
Het liefst eentje met een Feyenoord verleden?
Makkelijk toch !
Gio!
Ik loop te klagen omdat het me pijn doet dat het wederom kut gaat, omdat het (aankoop)beleid al jaren kut is.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef edje34 het volgende:
[..]
lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
Boateng zou inderdaad een goeie zijn!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. De hunkering naar een voetballer als Bosvelt is zo groot geworden, terwijl bij hem ook de jaartjes zijn gaan tellen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
Wat boeit dat nou als hij terug komt en ons kampioen maakt?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
bullshit, die lege plaatsen in het stadion waren voorafgaand aan de wedstrijd ook al leeg. Ik heb tot kwart over 12 gedaan om weg te komen bij het stadion en dat was echt niet omdat ik langer bleef hangen dan noodzakelijk.quote:
Saidi is een goede verdediger. Hij maakt alleen iets te vaak een riskante sliding, terwijl hij dan beter kan blijven staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef snabbi het volgende:
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
Terugvindpost, zodat hij bij My Active Topics komt te staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef snabbi het volgende:
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
Hallo, wij winnen wel mooi twee keer de Maspolomas cup, doe dat maar eens na!
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.quote:Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit
Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Door Maarten Wijffels
Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken.
De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.
Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.
Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.
De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.
Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.
Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.
Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.
In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.
De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
Je was me een fractie voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
De Cler komt ook niet, te duur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Je was me een fractie voor![]()
Opkankeren, we de De Cler niet!
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Is zeker een versterking ook weer een stuk ervaring erbij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
Een van de weinige (oud-)feyenoorders waar ik wel sympathie voor heb. Goede motor op het middenveld.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.
Ken hij weer met zijn Glock gaan zwaaien in het Rotterdamse nachtleven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |