Ik loop te klagen omdat het me pijn doet dat het wederom kut gaat, omdat het (aankoop)beleid al jaren kut is.quote:Op donderdag 21 april 2005 19:22 schreef edje34 het volgende:
[..]
lang geleden maar ik loop niet te klagen als het slecht gaat, dat noemen wij nou voetbal.
quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
Boateng zou inderdaad een goeie zijn!quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
Ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kan hebben. De hunkering naar een voetballer als Bosvelt is zo groot geworden, terwijl bij hem ook de jaartjes zijn gaan tellen.quote:Op donderdag 21 april 2005 22:06 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
![]()
Bosvelt kan denk ik alleen maar tegenvallen. Boateng en Gio zijn welkom.
Wat boeit dat nou als hij terug komt en ons kampioen maakt?quote:Op donderdag 21 april 2005 21:39 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Die heeft neuzenmaniertjes gekregen bij dat Barca, met zn 'Gio' op de rug. Doe maar lekker normaal anders.
bullshit, die lege plaatsen in het stadion waren voorafgaand aan de wedstrijd ook al leeg. Ik heb tot kwart over 12 gedaan om weg te komen bij het stadion en dat was echt niet omdat ik langer bleef hangen dan noodzakelijk.quote:
Saidi is een goede verdediger. Hij maakt alleen iets te vaak een riskante sliding, terwijl hij dan beter kan blijven staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:18 schreef snabbi het volgende:
Overigens wanneer Lodewijks weer lekker onder de lat komt, komt de verdediging ook weer veel beter uit. Babos keepte bij NAC lekker, maar bij ons is hij waardeloos. Overigens vind ik Saidi best een goede verdediger. Tja Alex is wel beter natuurlijk, maar toch respect
Terugvindpost, zodat hij bij My Active Topics komt te staan.quote:Op donderdag 21 april 2005 23:24 schreef snabbi het volgende:
ff totaal off topic, ik zit nog niet zo lang weer regelmatig te fokken, wtf is tvp?
quote:Op donderdag 21 april 2005 19:40 schreef Cart_man het volgende:
Hallo, wij winnen wel mooi twee keer de Maspolomas cup, doe dat maar eens na!
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.quote:Boateng gepolst, Bosvelt geen prioriteit
Feyenoord gaat voor Timmy Simons
Door Maarten Wijffels
Feyenoord hoopt voor volgend seizoen de Belgische international Timmy Simons aan te trekken.
De 28-jarige speler van Club Brugge moet de middenvelder met verdedigende en leidinggevende kwaliteiten worden die de ploeg ontbeert.
Simons was dit seizoen al eerder in beeld in de Kuip, maar toen wierp Club Brugge een veel te grote barrière op voor een transfer. Simons, zowel bij zijn club als bij de Belgische nationale ploeg aanvoerder, werd afgelopen weekeinde opnieuw bekeken in de competitiewedstrijd tegen Westerlo.
Via zijn landgenoot Bart Goor is Simons de laatste tijd in contact gebleven met Feyenoord. De Brugse routinier houdt zich officieel op de vlakte waar het de hernieuwde interesse betreft. Het Brugge-management zou nu wel bereid zijn zaken te doen. Het denkt aan een transferbedrag van tussen de twee en drie miljoen euro voor de roerganger, die zijn contract eerder nog voor onbepaalde tijd verlengde.
De ommezwaai past in het beleid van Club Brugges nieuwe technisch directeur Marc Degryse. In het verleden paaide Brugge boegbeelden als Franky Van Der Elst, Gert Verheyen en Dany Verlinden met zodanige constructies in contracten, dat die spelers vervolgens hun hele carrière bij de club bleven.
Simons speelt sinds 2000 in het Jan Breydelstadion. Ook in zijn contract is vastgelegd dat hij tot zijn 35ste door Club Brugge wordt betaald. In de winterstop flirtte de speler echter al met het Italiaanse Fiorentina en bleek Club Brugge toch bereid mee te denken. Directeur Degryse ziet meer dan zijn voorganger ruimte voor spelerswisselingen en beseft dat een transfersom van Simons op dit moment welkom is.
Simons staat in de Kuip bovenaan een lijst met verdedigende middenvelders. Hij kan ook als centrale verdediger uit de voeten. Nu het seizoen voor Feyenoord eind april al verloren is, richten directie en trainersstaf zich volledig op de nieuwe competitie.
Ook vanuit de spelersgroep wordt aangedrongen op versterking. In navolging van Dirk Kuyt pleitte gisteren, daags na de bekernederlaag tegen PSV, ook Salomon Kalou voor de komst van 'twee à drie direct inzetbare spelers'.
In dat kader heeft Feyenoord ook contact gezocht met oud-speler George Boateng (30). De verdediger van Middlesbrough heeft aangegeven dat hij op termijn best terug wil naar de Kuip, maar dat hij eerst nog wil oogsten in Engeland. Een terugkeer van de 35-jarige Paul Bosvelt (Manchester City) geniet bij Feyenoord niet de hoogste prioriteit.
De Stadionclub speurt verder koortsachtig de markt af naar een nieuwe linksback. Die wordt in het buitenland gescout, omdat Feyenoord in Nederland geen geschikte kandidaten ziet. AZ-speler Tim de Cler is te duur.
Je was me een fractie voorquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:07 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Lijkt me wel een versterking die Simons. En dat ze Beng Beng Boateng polsen klinkt ook positief, zeker omdat hij er voor openstaat.
De Cler komt ook niet, te duur.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:09 schreef Luni het volgende:
[..]
Je was me een fractie voor![]()
Opkankeren, we de De Cler niet!
Inderdaad. Heeft zich goed ontwikkelt in Engeland.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Is zeker een versterking ook weer een stuk ervaring erbij.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:00 schreef pfaf het volgende:
Boateng naar de kuip zou wel okay zijn, voor de Feyenoorders dan.
Gelukkig hoeven we ook niet te bibberen voor de spelers bij ajax. De enige goede, Trabelsi, is volgend jaar weg.quote:Op vrijdag 22 april 2005 11:02 schreef twi het volgende:
Voor de rest ook wel hoor, van Boateng of Simons ga ik niet bibberen. Laat ze al die spelers maar halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |